عالی بودین خانم حسن نیا واقعا لذت بردم از اجرا و نوع دیالوگ گفتنتون
امیدوارم در آینده بازم شاهد اجرا های بیشتری از شما باشیم
از اینکه رشت استعداد هایی مثل شما داره باعث افتخاره این شهره
دست مریزاد 👏
خسته نباشین خانم حسن نیا واقعا هنرمندانه بود اجراتون و خوش درخشیدین .خیلی وقت بود همچین اجرای سورئال خوبی ندیده بودم مخصوصا با بازی شما دمتون گرم لذت بردیم انشالله کار های بعدی👌🏻👌🏻✌🏻🙌🏻