سلام خدمت دست اندرکاران تماشاخانه طهران
من برای تماشای نمایش من او آن با پسرم آمده بودم فکر نمی کردم سالن طبقه بالا اصلا وجود داشته باشه ولی لذت بردم تهویه مناسب هوای مطبوع و خوش بو اما با عیب هایی جزیی که اگه برطرف بشن عالی میشه
۱ از بیرون سالن صدای خنده و حرف زدن عوامل سالن خیلی راحت وسط نمایش مارا اذیت می کرد
۲ عجیبه که نمایش حتی یه دونه تابلو هم پایین نداره و این موجب سردرگمی میشه
مرسی از توجه شما و امیدوارم این مساله حل بشه