در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | استقبال هنرمندان از نمایش "اژدها اولین حیوان خانگی"
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 00:11:33
نمایش اژدها، اولین حیوان خانگی | استقبال هنرمندان از نمایش

در طی هفته جاری هنرمندان بسیاری از جمله ترانه علیدوستی و داوود کیانیان ، علی عبدالعلیزاده کارگردان سینما و تلویزیون و پروانه باغچه بان و ... به تماشای نمایش "اژدها اولین حیوان خانگی" به کارگردانی و نویسندگی امیر مشهدی عباس نشسته اند.
 
به گزارش تیوال به نقل از روابط عمومی نمایش "اژدها اولین حیوان خانگی"، در طی هفته جاری نمایش اژدها اولین حیوان خانگی شاهد حضور هنرمندان بسیاری بود که می توان به داوود کیانیان ،ترانه علیدوستی ؛علی عبدالعلیزاده کارگردان سینما،پروانه باغچه بان و .... اشاره کرد.
بر اساس این گزارش ؛قرار است امشب در نخستین روز از سومین ماه پاییز سروش جمشیدی به تماشای این نمایش بنشیند.این نمایش درباره جهانگردی است که وارد یک روستا می شود و به تنها پسر بچه آن روستا یک تخم اژدها می دهد.
گروه کارگردانی نمایش  "اژدها اولین حیوان خانگی" شامل فرزاد سلیمانی و سحر آقاسی است که همچنین  شاعر این نمایش، آزاده فرهنگیان است.
از دیگر عوامل این نمایش آهنگساز می توان از امیر حسین انصافی اهنگساز، سحر آقاسی منشی صحنه،  مهرداد باقری ساخت دکور چوبی و غزاله مرصوصی ساخت دکور پارچه ای، محمد سلیمانی مدیر صحنه ، بهناز مهدی خواه و فاطمه عباسی ساخت عروسک ، مونا کیانی طراح  لباس، بیتا مشهدی عباس دوخت لباس،  بردیا علمی طراحی پوستر و بروشور ، حسین تبریزی طراحی گریم، علی اشرف سمایی طراحی نور ، ریحانه مطهری روابط عمومی و تبلیغات گروه، امیرحسین اشرفی مشاور رسانه ای و علی شریف زاده عکاس نمایش نام برد.
بازیگرانی که در این نمایش به ایفای نقش پرداخته اند عبارت اند از: مهرداد باقری، حامد زحمتکش، حمیدرضا حسینعلی، آوین بندی.

۰۱ آذر ۱۳۹۶