آنلاین کمدی کودک و نوجوان
چیدمان
تیوال نمایش کوریولانوس
S3 : 04:57:06 | com/org
امکان خرید پایان یافته
پنجشنبه ۰۶ تا ۰۷ شهریور
۱۹:۰۰
۱ ساعت و ۱۰ دقیقه
بها: ۲۵,۰۰۰ تومان
سرگذشت سردار افسانه‌ای رومی گایوس مارسیوس کوریولانوس در قرن پنجم پیش از میلاد که پس از کامیابی در نبرد و سیاست، خواهان رهبری سیاسی است، ولی به خاطر ناسازگاری اهالی رم با دشمن هم‌پیمان می‌شود تا از مردم رم انتقام بگیرد.
دسته‌بندی
سیاسی

اخبار

›› برای اولین بار اکران آنلاین نمایش «کوریولانوس» همزمان با اجرای زنده در تئاتر مستقل تهران

«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
گروه جارچی
درباره نمایش کوریولانوس (برگه وابسته) i
فقط امروز پنجشنبه و فردا جمعه / ۲ اجرای پایانی نمایش «کوریولانوس»

برای اولین بار اکران آنلاین نمایش «کوریولانوس» همزمان با اجرای زنده در تئاتر مستقل تهران

نمایش «کوریولانوس» به کارگردانی مصطفا کوشکی که از دوم مردادماه در تئاترمستقل‌تهران بروی صحنه رفته است، در ۲ اجرای پایانی خود در روزهای ششم و هفتم شهریورماه، هم‌زمان بصورت آنلاین بروی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندانی که تا کنون بخاطر شرایط سخت دوران کرونا، موفق به دیدن نمایش «کوریولانوس» نشده‌اند، می‌توانند در روزهای پنجشنبه و جمعه (ششم و هفتم شهریورماه) هم‌زمان با اجرای زنده آن، بصورت آنلاین در سایت تیوال به دیدن این اثر نمایشی بنشینند.

خرید بلیت اجرای آنلاین (ششم و هفتم شهریورماه) و روزهای پایانی هم‌اکنون در تیوال فراهم شد.
علی ژیان این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
گروه جارچی
درباره نمایش کوریولانوس (برگه وابسته) i
تخفیف ویژه دانشجویی امروز سه‌شنبه و فردا چهارشنبه/نمایش «کوریولانوس» تمدید نمی‌شود

با توجه به استقبال دانشجویان عزیز از اجرای دانشجویی روز یکشنبه، نمایش «کوریولانوس» مجددا در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه همین هفته (هفته پایانی) با ۷۰٪ تخفیف و قیمت بلیت ۳۰ هزار تومان بروی صحنه می‌رود.

نمایش «کوریولانوس» تمدید نخواهد شد.

خرید بلیت اجرای آنلاین (ششم و هفتم شهریورماه) و روزهای پایانی (با ۷۰٪ تخفیف دانشجویی و قیمت بلیت ۳۰ هزار تومان - امروز سه‌شنبه و فردا چهارشنبه) هم‌اکنون در تیوال فراهم شد.
علی ژیان و سحر عبدالملکی این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
محمد جواد شاکری
درباره نمایش کوریولانوس (برگه وابسته) i
واقعا خسته نباشید
یه کار عالی رو دیدم و واقعا لذت بردم
پویا فلاح، علی ژیان و گروه جارچی این را خواندند
احسان رضوانی این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
گروه جارچی
درباره نمایش کوریولانوس (برگه وابسته) i
برای اولین بار اکران آنلاین نمایش «کوریولانوس» همزمان با اجرای زنده در تئاتر مستقل تهران و ۷۰٪ تخفیف دانشجویی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه

نمایش «کوریولانوس» به کارگردانی مصطفا کوشکی که از دوم مردادماه در تئاترمستقل‌تهران بروی صحنه رفته است، در ۲ اجرای پایانی خود در روزهای ششم و هفتم شهریورماه، هم‌زمان بصورت آنلاین بروی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندانی که تا کنون بخاطر شرایط سخت دوران کرونا، موفق به دیدن نمایش «کوریولانوس» نشده‌اند، می‌توانند در روزهای پنجشنبه و جمعه (ششم و هفتم شهریورماه) هم‌زمان با اجرای زنده آن، بصورت آنلاین در سایت تیوال به دیدن این اثر نمایشی بنشینند.

خرید بلیت اجرای آنلاین (ششم و هفتم شهریورماه) و روزهای پایانی (با ۷۰٪ تخفیف دانشجویی و قیمت بلیت ۳۰ هزار تومان) هم‌اکنون در تیوال فراهم شد
علی ژیان و رویا کاظمی این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
گروه همیاری
درباره نمایش کوریولانوس (برگه وابسته) i
خرید بلیت روزهای پایانی این نمایش، به کارگردانی مصطفا کوشکی و با بازی شکیلا سماواتی، آرمینا ضیانور، حمید عاشوری و ... امروز (شنبه) ساعت ۱۲:۰۰ (با ۵۰٪ تخفیف برای درک شرایط اقتصادی و کرونا) آغاز خواهد شد
Ehsan Vahab
درباره نمایش کوریولانوس (برگه وابسته) i
در کل نمایش خوب و قابل قبولی بود که میتونه آینه ای برای رفتار تک تک ما باشه. ماهایی که در فریاد استاد و در ایستادگی بر روی فریاد مثل باد عمل میکنیم. و دقیقا سالهاست این رنج ما و این رفتار احمقانه ما به اشکال جدیدی تکرار میشه.
همینطور ارتباط عاشقانه یک جنجگو با همسرش و دیالوگ هایی که در اون لحظات گفته میشد یکی از زیباترین تضادهایی بود که توی نمایش دیدم.
علی ژیان، پویا فلاح و امین فروغی این را خواندند
شاهین، احسان رضوانی و سحر سالک این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
ayria
درباره نمایش کوریولانوس (برگه وابسته) i
‏روزهای پایانی این نمایش فوق‌العاده‌ست و پیشنهاد میکنم از دستش ندید. واقعا بهای این اجرا بیشتر از اینها میارزید و خوشحالم کامنت‌های منفی‌ای که خوندم مانع از رفتن و تماشایم نشد.
عالی بود عالیییی
مرسی از آقای مصطفی کوشکی و تمام بازیگران مخصوصا آقای عبدی
علی ژیان، پویا فلاح، aram nameni و سحر سالک این را خواندند
احسان رضوانی این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
pourya faraji
درباره نمایش کوریولانوس (برگه وابسته) i
حکایت خودکشی قهرمان، پیش از قتل به دست بی خرد
جنبش و جوششِ تازه نفسان تئاتر ایران در نمایش "کوریولانوس" به کارگردانی مصطفی کوشکی

(منتشر شده در روزنامه اعتماد-دوشنبه 27 مردادماه 1399)

پوریا فرجی / بازیگر و منتقد تئاتر
شروع سمبلیک از یک نمایش، خود حکایت از یک قهرمان دارد که روزگاری مردم او را مانند یک کوزه گر فرم می دهند و می سازند و روز دیگر او را به زمین می زنند و می شکنند! آری قهرمان ها زاده اراده و خواست توده ها هستند اما چه بد روزگاری است روزگار قهرمان کُشی و چه بد رسمی ست رسم روگردانی و جفای توده ها به قهرمان اما لغزش و اراده و امیال قدرت طلب قهرمان در برابر عجوزهِ فتانهِ دنیا در این کارزار خود حکایت دیگریست.
"کوریولانوس" نمایشنامه ای از ویلیام شکسپیر است که مصطفی کوشکی از ... دیدن ادامه ›› دریچه کارگردانی تلاش کرده تا تلخی تراژیک این متن را به موج ناآرامی های سیاسی-اجتماعی جوامعی که بیشتر حرف می زنند و به عربده ها گوش می دهند تا بیاندیشند تعمیم دهد.
از ویژگی های تعمیم دهنده برخاسته از این تراژدی پیرامون دنیای بی فکری ها و نابخردی های زمانه حاضر، می توان روی صحنه و درباره جهانی که کوشکی از اندیشه شکسپیر استنباط کرده و به آن تعیّن بخشیده، دو جهت را در نظر گرفت.
از یک سو مردمی که غم نان آنها را آنچنان به سطح نشانده که انگار محتوای فکر آنها نیز همچنین ته نشین شده است اما مخاطب بیش از درد غم نان، درد بی خردی را در چهره تک تک مردمی برآمده از حزب باد در این عصر را مشاهده می کند. لازم به ذکر که بهره گیری از بازیگران غیرچهره و تازه نفس در مسیر رشد صحنه ای و عمدتاً ریز جثه (نسبت به شخصیت قهرمان داستان) اما پرانرژی و نوجوان و جوان، به منظور تفکیک مفهومی و محتوایی از موجودات کوتوله ای و کوتاه فکر و دون در جامعه ای این چنین پست و هیجان زده و سطحی مشهود است و به خوبی این ویژگی تفکیکی نمایان است. این جماعت دهان باز و فکر بسته گاهی خود هدایت گر تغییر و اصلاح هستند اما از آنجا که خالی از عمق و اندیشه و دوراندیشی هستند، نمی دانند که صرفاً با عقل گریزی و سیاست زدگی و در ظاهر درد معیشت، بستر را برای قدرت طلبان و ماهی گیران آب های گل آلود فراهم می کنند؛ خصوصاً اینکه پروپاگاندا و تبلیغات سیاسی با میزانسن های به جا و جان بخشی و نشانه گذاری روی صحنه از سوی کارگردان، اثر این کج روی از سوی توده های دم دمی مزاج و بی خرد جامعه را بهتر نمایان کرده است. همچنین این اکت موجود روی صحنه، به شکل سمبلیک شامل بوق های تبلیغاتی مسموم و جارچی های مدرن دستگاه تحریفِ رویدادها و واقعیت های موجود در جامعه با طنزی دلپذیر اما کمدی تلخ و هم راستا با فضای تراژیک نمایش قابل روئیت است.
از سوی دیگر و در مقابل توده های بی مغز و هیجان زده که در بستر جامعه میان تهی و خالی از اندیشه مانند یک درخت ناقص از ریشه کج رشد کرده است، قهرمان نمایش حضور دارد که فی نفسه و بی وقفه در پی رسیدن به آرمانشهر و هویت خود در افق های دور دست است که این تحرک از ابتدای نمایش تا میانه و تقریباً نزدیک به پرده های پایانی با بهره برداری از تکنولوژی حرکتی و مکانیکی روی صحنه به نحو مطلوب و بدون گزافه گویی، گاهی معنای تلاش و تکاپو برای رسیدن به افق را عیان می کند و گاهی دیگر نیز جنگ و بدمستی قهرمان در مسیر شهوت قدرت و خودخواهی و خودمحوری و دیکتاتوری را نمایان ساخته تا هرچه بهتر وجوه نیلِ شخصیت قهرمانِ داستان به عرش و سقوط او به فرش را برای مخاطب بازنمایی و درونی کند. این قهرمان یک پیشِ رو دارد و یک پشتیبان که با جابجایی روی این متحرک مکانیکی به خوبی و با حداقل حرکات روی صحنه و حداکثر انتقالِ مفهوم و در عین حال حفظ ریتم داستان و صحنه، مخاطب را با پیشِ رو و پشتیبان این قهرمان آشنا می سازد. به درستی که قهرمان ها آبستن دو رویداد اند: آنچه بر آنها گذشته و آنچه پیش روی آنهاست. در "پیشِ رو" مردم چشم در چشم قهرمان دوخته اند تا او آنها را به آرزوها و خواسته هاشان برساند و "پشتیبانی" که قهرمان از او برخاسته است و او قهرمان را ترغیب می کند؛ البته که در ادامه سرنوشت قهرمان این تراژدیِ بازی بی رحم زندگی و مکافات بی خردی، توده های هیجان زده و خشمگین از خودکامگی و غرور قهرمان برآشفته شده اند و آنچنان رخ وی را به خاک و خون می کشند که دیگر نه برای او پیشِ رو معنا دارد و نه پشتیبانی که او را تهییج و تقویت کند و در پایان او آنچنان نقش بر زمین است که دیگر نه مشت دارد و نه پشت!
از دیگر ویژگی های این نمایش بهره برداری خلاقانه از موسیقی صحنه است که تلاش می کند تا در صحنه های رزم و پیکار توده های مردم با قهرمان سابق شان که اکنون افکار سودای قدرت طلبی او را احاصه کرده است از موسیقی نزدیک به موسیقی های رزمی در بستر هنر نمایشی ایرانی، "تعزیه" بهره ببرد و این مسئله در سازبندی و خصوصاً ریتم و کیفیت در ضرباهنگ در صحنه های رزم، مشهود و تسهیل گر فضای صحنه است اما تعمیق بیشتر آن و یافتن نشانه های مشترک در این پیوند شرقی و غربی از مفاهیم مشترک نسبت به شخصیت قهرمان در فضا و موسیقی رزمی در صحنه خالی بود. همچنین پیرامون تمنای وصال قهرمان با معشوقه اش که همانا از کامیابی نسبت به معشوقه زمینی تا رسیدن به افق های دوردستِ کمال و هویت گمشده او گسترده شده است نیز در هاله ای از فضای غزل و شعر و آواز و موسیقی ایرانی در فضای تلفیقی از مفاهیم عشق و قهرمانی و بازماندن از هویت و هدف غایی نمایان است اما از آنجا که این یک پیوند میان دو پدیده از دو جهان متفاوت است، مطلوب بود تا برای مخاطب از منظر منطقی بیشتر عیان شود و عمق بیشتری یابد.
کوریولانوس مانند هر نمایش صحنه ای دیگر نه خالی از ضعف است و نه مملو و اشباع از حُسن، اما آنچه این نمایش را از اقتباس های دیگر نسبت به آثار شکسپیر در میان سایر آثار اجرا شده در ایران متمایز می سازد بهره برداری و استفاده از بازیگران نوجوان و جوان در بستر یک متن کامل و قدرتمند مانند کوریولانوس شکسپیر است که فضا و زمینه در یک اجرای صحنه ای برای تجربه اندوزی و رشد و خودیابی در نزد نسل آینده هنر تئاتر ایران را به بهترین نحو فراهم می کند، خصوصاً وقتی نمایش سعی می کند تا از نشانه ها و اِلمان های هنر نمایش قدیم و کهن ایرانی نیز وام گیرد و به طور عملی آن را در صحنه به دست تخیل و تحرک بازیگران به فعلِ عمل صرف کند.
پایان مطلب/
علی ژیان، mahaya و سحر سالک این را خواندند
نازنین بیاتی این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
علی ژیان
درباره نمایش کوریولانوس (برگه وابسته) i
جنبش و جوششِ تازه نفسان تئاتر ایران در نمایش "کوریولانوس" به کارگردانی مصطفی کوشکی

حکایت ملتهب خودکشی قهرمان پیش از آنکه با خصم بی‌خرد فرو بریزد
پوریا فرجی - بازیگر و منتقد تئاتر

شروع سمبلیک از یک نمایش، خود حکایت از یک قهرمان دارد که روزگاری مردم او را مانند یک کوزه گر فرم می‌دهند و می‌سازند و روز دیگر او را به زمین می‌زنند و می‌شکنند! آری قهرمان‌ها زاده اراده و خواست توده‌ها هستند اما چه بد روزگاری است روزگار قهرمان کُشی و چه بد رسمی‌ست رسم روگردانی و جفای توده‌ها به قهرمان اما لغزش و اراده و امیال قدرت طلب قهرمان در برابر عجوزهِ فتانهِ دنیا در این کارزار خود حکایت دیگری است.
"کوریولانوس" نمایشنامه‌ای نوشته ویلیام شکسپیر است که مصطفا کوشکی از دریچه کارگردانی تلاش کرده تا تلخی تراژیک متن را به موج ناآرامی‌های سیاسی- ... دیدن ادامه ›› اجتماعی جوامعی که بیشتر از ایندیشیدن، حرف می‌زنند و به عربده‌ها گوش می‌دهند تعمیم دهد. از ویژگی‌های تعمیم دهنده برخاسته از این تراژدی پیرامون دنیای بی‌فکری‌ها و نابخردی‌های زمانه حاضر، می‌توان روی صحنه و درباره جهانی که کوشکی از اندیشه شکسپیر استنباط کرده و به آن تعیّن بخشیده، دو جهت را در نظر گرفت.
از یک سو مردمی که غم نان آنها را آنچنان به سطح نشانده که انگار محتوای فکرشان نیز همچنین ته نشین شده است، اما مخاطب بیش از درد غم نان، در چهره تک تک این جمعیت حزب باد درد بی‌خردی در این عصر را مشاهده می‌کند. لازم به ذکر است که بهره‌گیری از بازیگران غیرچهره و تازه نفس در مسیر رشد صحنه‌ای و عمدتاً ریز جثه (نسبت به شخصیت قهرمان داستان) اما پرانرژی و نوجوان و جوان، به منظور تفکیک مفهومی و محتوایی از موجودات کوتوله و کوتاه فکر در جامعه‌ای این چنین پست و هیجان زده و سطحی مشهود است و به خوبی این ویژگی تفکیکی نمایان می‌شود. این جماعت دهان باز و فکر بسته گاهی خود هدایت‌گر تغییر و اصلاح هستند اما از آنجا که از عمق و اندیشه و دوراندیشی‌تهی‎‌اند، نمی‌دانند که صرفاً با عقل‌گریزی و سیاست‌زدگی و در ظاهر درد معیشت، بستر را برای قدرت طلبان و ماهی‌گیران از آب‌های گل آلود فراهم می‌کنند؛ خصوصاً اینکه پروپاگاندا و تبلیغات سیاسی با میزانسن‌های به‌جا و جان‌بخشی و نشانه‌گذاری روی صحنه از سوی کارگردان، اثر این کج روی از سوی توده‌های دم دمی مزاج و بی‌خرد جامعه را بهتر نمایان کرده است. این کنش موجود روی صحنه، به شکلی سمبلیک شامل بوق‌های تبلیغاتی مسموم و جارچی‌های مدرن دستگاه تحریفِ رویدادها و واقعیت‌های موجود جامعه با طنزی دلپذیر اما کمدی تلخ، هم راستا با فضای تراژیک نمایش بازنمایی شده است.
از سوی دیگر و در مقابل توده‌های بی‌مغز و هیجان‌زده که در بستر جامعه میان تهی و خالی از اندیشه مانند یک درخت ناقص از ریشه کج رشد کرده است، قهرمان نمایش حضور دارد که فی‌نفسه و بی‌وقفه در پی رسیدن به آرمان‌شهر و هویت خود در افق‌های دور دست است که این تحرک از ابتدای کار تا میانه و تقریباً نزدیک به صحنه‌های پایانی با بهره‌برداری از تکنولوژی حرکتی و مکانیکی حاضر روی صحنه به نحو مطلوب و بدون گزاف‌گویی، گاهی معنای تلاش و تکاپو برای رسیدن به افق را عیان می کند و گاهی دیگر نیز جنگ و بدمستی قهرمان در مسیر شهوت قدرت و خودخواهی و خودمحوری و دیکتاتوری را نمایان ساخته تا هرچه بهتر وجوه نیلِ شخصیت قهرمانِ داستان به عرش و سقوط او به فرش را برای مخاطب بازنمایی و درونی کند. این قهرمان یک پیشِ رو دارد و یک پشتیبان که با جابجایی روی سازه متحرک مکانیکی (تردمیل) به خوبی و با حداقل حرکات روی صحنه، حداکثر انتقالِ مفهوم و در عین حال حفظ ریتم داستان و صحنه، مخاطب را با شخصیت‌های مقابل و پشتیبان آشنا می‌سازد. به درستی که قهرمان‌ها آبستن دو رویداداند: آنچه بر آنها گذشته و آنچه پیش روی‌شان قرار دارد. «پیشِ رو» مردم چشم در چشم قهرمان دوخته‌اند تا آنها را به آرزوها و خواسته‌هاشان برساند و در پشت سر، «پشتیبان» حضور دارد که قهرمان از او برخاسته و او است که شخصیت اصلی داستان را ترغیب می‌کند؛ البته که در ادامه بواسطه بازی بی‌رحم زندگی و مکافات بی‌خردی، توده‌های هیجان‌زده و خشمگین از خودکامگی و غرور قهرمان برآشفته‌اند و آنچنان رخ وی را به خاک و خون می‌کشند که دیگر نه برای او پیشِ رو معنا دارد و نه پشتیبانی که تهییج و تقویت کند. کوریولانوس در پایان آنچنان نقش بر زمین است که دیگر نه مشت دارد و نه پشت!
از دیگر ویژگی‌های این نمایش بهره برداری خلاقانه از موسیقی صحنه است که تلاش می‌کند تا در صحنه‌های رزم و پیکار توده‌های مردم با قهرمان سابق‌شان که اکنون سودای قدرت‌طلبی او را احاصه کرده است، از موسیقی نزدیک به موسیقی‌های رزمی در بستر هنر نمایشی ایرانی، "تعزیه" بهره ببرد. این مسئله در سازبندی و خصوصاً ریتم و کیفیت در ضرباهنگ در صحنه‌های رزم، مشهود و بعضا به تسهیل‌گر فضای صحنه است اما جای تعمیق بیشتر و یافتن نشانه‌های مشترک پیوند شرقی و غربی مفاهیم در فضا و موسیقی رزمی خالی به نظر می‌رسید. همچنین پیرامون تمنای وصال قهرمان با معشوقه‌اش که از کامیابی عشق زمینی تا رسیدن به افق‌های دوردستِ کمال و هویت گمشده گسترده است نیز هاله‌ای از فضای غزل، آواز و موسیقی ایرانی در فضای تلفیق مفاهیم عشق و قهرمانی و بازماندن از هویت و هدف غایی نمایان است. اما از آنجا که این یک پیوند میان دو پدیده از دو جهان متفاوت قرار دارد، مطلوب بود تمهیدهایی اتخاذ شود که وضعیت از منظر منطقی برای مخاطب نیز بیشتر عیان شود و عمق بیشتری پیدا کند.
«کوریولانس» مانند هر نمایش دیگری نه خالی از ضعف است و نه مملو و اشباع از حُسن، اما آنچه این نمایش را از اقتباس‌های دیگر نسبت به آثار شکسپیر در میان سایر آثار اجرا شده در ایران متمایز می‌کند بهره‌گیری و استفاده از توانمندی بازیگران جوان در بستر یک متن کامل و قدرتمند مانند «کوریولانوس» شکسپیر است. رویکردی که فضا و زمینه را در یک اجرای صحنه‌ای برای تجربه اندوزی و خودیابی نسل آینده هنر تئاتر ایران به بهترین نحو فراهم می‌کند، خصوصاً وقتی نمایش سعی می‌کند تا از نشانه‌ها و اِلمان‌های هنر نمایش قدیم و کهن ایرانی نیز وام گیرد و به طور عملی آن را در صحنه به دست تخیل و تحرک بازیگران به فعلِ عمل صرف کند.


شکیلا سماواتی
درباره نمایش کوریولانوس (برگه وابسته) i
یادداشت امیرحسین ترابی درباره نمایش کوریولانوس



کوریولانوس ، یکى از بهترین نمایشهاى سیاسى اجرا شده در چند سال اخیر است که به‌طور آگاهانه به وسیله بعضی نشانه‌های خارجی، احساسات، شناخت و دریافتی را که انسان در زندگی امروزى با آن مواجه است را به دیگران منتقل می‌کند، چنان که دیگران از آن متأثر میشوند ، لبخند میزنند و آن را تجربه میکنند.
کوریولانوس، نمایانگر قدرت نمادسازی و نمایه‌‌سازی انسان است. از میان سبک هاى مختلف تأتر ، تئاتر سیاسى از معدود گونه هایى  است که عنصر مادی و اصلی آن انسان است؛ ماده‌ای که توانایی و ارائه تمام آنچه در بروز خلاقیت هنری لازم است را دارد.

بزرگ‌ترین ویژگی کوریولانوس نوع و فرم ارتباط آن با تماشاچی و مخاطب است. در تئاترى از این نوع ، بی‌گمان نیازمند شناخت چگونگی این ارتباط هستیم که از کنکاش ... دیدن ادامه ›› و جستجو برای یافتن تمام وسایل و امکانات ارتباطی خود برای ترغیب و اشتراک با مخاطب بهره بگیریم ، که نمایش کوریولانوس این وظیفه را به خوبى انجام مى دهد.

کارگردان در کوریولانوس،  میزانسن هاى بسیار متفاوت و گوناگونی را براساس گستره احساس، تخیل و هوش خود بازسازی کرده است .

کوریولانوس،  تجربه زیباشناختی و هستی‌شناسی مخاطبان خویش را در خدمت گسترش بخشیدن به تجربه حیات انسانی در می‌آورد. 

شناخت ، پژوهش و تحقیق کافی از سوژه، فرهنگ، خواسته‌‌ها، آرمان‌هاى سیاسى، اجتماعى و نیازهای مخاطب، همچنین شناخت کافی از سبک‌‌ و مکتب این گونه از نمایش و تجربه‌‌ اجرایی کارگردان ، موجب ارتباط کامل بین مخاطب و کوریولانوس مى شود.

کوریولانوس، حامل ایده هاى جذابِ بصرى بکر است که تمامى آنها ماهیتاً از جنبه‌‌‌های قوی ذهنی کارگردان است که  از عناصر ساده و  تأثیر گذار ( تردمیل، نورپردازى، بلندگو ، بارش برف و خون ) بالاترین بهره بردارى را کرده است. . 

جدا از موسیقى بى نظیر و توانایى بالاى آهنگساز کار در نواختن همزمان چند ساز
یکى از برجسته ترین نقاط قوت کوریولانوس
بازى درخشان تمامى بازیگران به خصوص بازیگر نقش اصلى و قهرمان نمایش و دختر اخبارگوست که به درستى و با انرژى کامل و قدرتمند بر روى صحنه ظاهر میشوند.
ویژگى دیگر کوریولانوس، ریتم بسیار  درست و خوبی است که با توجه به مینى مال بودن فضا ،تماشاچى شاهد کارى است   که تِمپو اى کاملن سینمایى دارد واین مهم ، محصولِ اطمینان درباره میزان مطابقت واقعى نمایى کردن موضوع نمایش  با سلیقه تماشاگر است ، که با توجه به دراماتیک شدن نمایش ، تماشاگر همذات پندارى کاملن خوبى با اثر میکند .
گروه همیاری
درباره نمایش کوریولانوس (برگه وابسته) i
خرید بلیت روزهای پایانی این نمایش، به کارگردانی مصطفا کوشکی و با بازی توحید لواسانی، سحر مصباح، هانیه مقدم و ... امروز (شنبه) ساعت ۱۲:۰۰ (با ۵۰٪ تخفیف برای درک شرایط اقتصادی و کرونا) آغاز خواهد شد
علی ژیان
درباره نمایش کوریولانوس (برگه وابسته) i
خرید بلیت روزهای پایانی نمایش «کوریولانوس» به کارگردانی مصطفا کوشکی، با بازی توحید لواسانی، سحر مصباح، هانیه مقدم و... هم‌اکنون آغاز شد.
گروه همیاری
درباره نمایش کوریولانوس (برگه وابسته) i
خرید بلیت روزهای پایانی این نمایش، به کارگردانی مصطفا کوشکی و با بازی توحید لواسانی، سحر مصباح، هانیه مقدم و ... امروز (پنج شنبه) ساعت ۱۲:۰۰ (با ۵۰٪ تخفیف برای درک شرایط اقتصادی و کرونا) آغاز خواهد شد.
mr.teatre
درباره نمایش کوریولانوس (برگه وابسته) i
برای دومین بار توفیق حاصل شد و به تماشای این کار نشستم
یک ساعتِ دیگر بسی لذت بردم؛ خسته نباشید به همه بازیگران و عوامل
علی الخصوص بازیگرِ نقش کوریولانوس که واقعا واقعا شاهکار بودن!
گروه همیاری
درباره نمایش کوریولانوس (برگه وابسته) i
با آگاهی می رساند با توجه به لغو اجرای نمایش «کوریولانوس» درتاریخ 19مرداد (امروز) ، تمامی خریداران به روز یک شنبه 26 مرداد جا به جا شدند.
علی ژیان این را خواند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
علی ژیان
درباره نمایش کوریولانوس (برگه وابسته) i
خرید بلیت روزهای پایانی نمایش «کوریولانوس» به کارگردانی مصطفا کوشکی با بازی هدیه بختیاری، یزدان دارابی، سحر سالک، شکیلا سماواتی... هم‌اکنون آغاز شد.
آقامیلاد طیبی این را خواند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
Hamidreza Shirkhani
درباره نمایش کوریولانوس (برگه وابسته) i
کوریولانوس ...
یک ملودرام عاشقانه ، حماسی ، سیاسی ، اجتماعی، در عصر سنگ و کشورگشایی آمیخته با سیاست سیاستمداران کم سواد اجتماعی با مردم چشم وگوش بسته بروی واقعیتها ،بایدها و نبایدها ، زیرپا گذاشتن حق و عدم توانایی در تصاحب اون در عصر حاضر رو باید به زبان قلم مصطفی جانِ کوشکی تبریک گفت.... متشکرم از بابت اینهمه تمرینی که کردین لذت بردم کارهای قبلتونو هم دیدم دست کمی ازین کار نداشتن میزانس ها منطقی ، موسیقی کامل کم نقص( بی نقص نبود) نو‌ر خوب... و آمادگی بدن واقعا در حد کارهای سنگین جشنواره ای ،.... متشکرم بابت ۱ ساعت وقتی که من فارغ از دنیا بودم و نشستم تاتر دیدم .... احسنت به قلم احسان رضوانی
بامید کارهای بعدیتون👏
شاهین
درباره نمایش کوریولانوس (برگه وابسته) i
قیمت رو میذارید 100 هزار تومان اونوقت 50 درصد تخفیف میذارید؟!
نه ممنون :)
یه تخفیف وفاداریِ ۶۰درصدی هم داشتن. ولی نگفتن ۶۰درصد از چقدر 😋
صبا صالحیان
یه تخفیف وفاداریِ ۶۰درصدی هم داشتن. ولی نگفتن ۶۰درصد از چقدر 😋
:)) والا
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
علیرضا عربیان
درباره نمایش کوریولانوس (برگه وابسته) i
کارخوبی بود.بازی ها خوب بود موسیقی عالی بود و متن قوی و طراحی صحنه ساده و جذاب.در کل خوشمان آمد.خسته نباشید خدا قوت
گروه همیاری
درباره نمایش کوریولانوس (برگه وابسته) i
خرید بلیت روزهای تازه این نمایش، به کارگردانی مصطفا کوشکی و با بازی سهیلا کمری، محمد امین لطفی و ... فردا (سه شنبه) ساعت ۱۲:۰۰ (با ۵۰٪ تخفیف برای درک شرایط اقتصادی و کرونا) آغاز خواهد شد.
پویا فلاح این را خواند
علی ژیان این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید