همینک تیم پشتیبانی تیوال از طریق چت آنلاین و ایمیل در خدمت شماست و موقتا پاسخگویی تلفنی متوقف شده‌است. اطلاعات بیشتر
تیوال نمایش فرمالیته
S3 : 22:32:36
کاری از گروه تئاتر سه گانه
  آذر و دی ۱۳۹۸
  ۱۹:۱۵
 بها: ۳۰,۰۰۰ تومان

: علی صفری
: (به ترتیب حروف الفبا) سلاله ارغوان، احسان خان محمدی، هامون خان محمدی، نجمه صفایی، حامد عابدی، شیده غفاریان، نگین فیروز منش، اریک قاراسمیان، مجید قفلی، امیرعلی گودرزی
: مسعود حمزه‌ای

: وحید خدادادی

: متین کی منش
: رها حاجی زینل
: علی صفری
: صالح رجایی
: مسعود امینی
: امین یوسفی
: محمدامین فرج خواه
: علیرضا محبوبی
: مهسا جهانی(ملودیکا)، شهاب پورچراغ(هنگ درام)، علی صفری(کوبه ای)
: سارا مددی
: رضا جاویدی، علیرضا محبوبی
: سما رحمتی، مریم سرهانی
: مهسا بختیاری
شهر از ۹ نفر جمعیت تشکیل شده که کاهش یا افزایش جمعیت خلاف قوانین خواهد بود.


» فروش اینترنتی بلیت در دیگر سایت‌های محترم انجام می‌شود

شهر:
تهران

ویدیوهای وابسته

مکان

خیابان نوفل‌لوشاتو، تقاطع خیابان رازی
تلفن:  ۶۶۷۶۰۵۳۰-۶۶۷۵۱۰۴۶-۶۶۷۶۳۵۶۹


«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
معلم : شهردار بالاترین مقام شهر است، اما اسلحه دست نگهبان است.
نگهبان : اسلحه دست معلم است...
ممنونم از حضورتون
۰۵ دی ۱۳۹۸
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
فرمالیته صدای آبان امروز تئاتر است

این را از این جهت می گویم که اثر به لحاظ مفهوم و معنا کاملاً در خدمت دوران خودش است، حال جالب تر آنجاست که با توجه به اتفاقات آبان ماه نمایش نمود بیرونی به شدت بیشتری هم پیدا می کند، نمودی که طبیعتا سخت بتوان در فضای بسته امروز تئاتر روی صحنه آورد، در تئاتری که آثار کمدی بیشتر به بیراهه رفته اند، یه کمدی از جنسی که هیچ تلاشی برای خندیدن نکند را میتوان غنیمت شمرد

فرمالیته بدون ضعف نیست، اثر شاید با طراحی صحنه بهتر و اجرا در سالنی بزرگتر اتفاقات به شدت زیباتری را تجربه می کرد، اما در حال حاضر باید آنچه روی صحنه واقع شده بررسی کرد.

نمایشنامه: فرمالیته اثری است که در ابتدا به سلیقه مخاطب نهیب می زند، اثر هم راستا با آثار نیل سایمون و جرج اورول گام بر می دارد، هرچند در شخصیت پردازی کمی عقب تر حرکت کرده است، آنچه مبرهن است اینکه فرمالیته نوعی گروتسک وار از کمدی است که با پرداخت مستقیم به مسائل سیاسی به نوعی نمایشی کاملاً اعتراضی در زمانه خود مبدل می شود.

نمایشنامه بیش از جزیئات بر پایه کلیات پیش می رود و دورنمایی از وضعیت کنونی کشور را ارائه می دهد، حضور دشمنانی فرضی که همواره با وهم و بیم از آنها زیست می کنیم، نمود جامعه داخلی با مشاغلی که پیش فرض انتخاب شده و در پایان مشخصاً نشان دهنده آن است که هیچ کدام از این مشاغل به انتخاب افراد نبوده و همچون برچسبی به آنها منگنه شده است.

کشوری از 9 نفر جمعیت تشکیل شده است، از ابتدا با مقوله ای روبرو می شود به نام عدم منطق، بسته ها از مکانی نامعلوم می رسند و این قراردادی است که بسته شده است، شاید اگر نیازی به اعلام مکان یسته ها بود در متن اشاره کوچکی به آن می شد اما مهم منشا بسته ها نیستند، مهم اتفاقی است که آن بسته ها رقم می زنند، به نوعی بخشی از ابزورد متن را می توان در این بخش جستجو کرد.

متن به شدت بر پایه دیالوگهای مهم بنا شده، دیالوگ هایی که گاها آنقدر از لحاظ اطلاعات مخاطب را به رگبار می بندد که شاید برخی بخش ها را از دست بدهد. مثل آنجا که معلم به شهردار می گوید که نگهبان را برای ادامه تحصیل بفرستند و شهردار تحصیلات را برای معلم سم دانسته و می گوید که اگر نگهبان با سواد باشد ادست از کشتن انسانها بر می دارد، جایی دیگر از حذف می گویند و قاضی که اگر درست گفته باشم میگوید ما کسی را نمی کشیم وی را حذف می کنیم تا اون بمیره بدون اینکه اون رو کشته باشیم.

متن سرشار از ارجاعات است، ارجاعاتی که گاها واضح و شاید رو باشند و ما را به التهابات اخیر، اتفاقات سالهای اخیر رهنمون کند، و ارجاعاتی که در زیر لایه کاملا به دین و مذهب باز می گردد، زیر لایه های مذهبی که بیشتر در قوانین نمود پیدا می کند. پیش تر کرونوس را از صفری دیده بودم و همین مرا ترغیب به تماشای این اثر و خوانش نمایشنامه از وی کرد، شاید صفری هنوز به کمال در نگارش نرسیده باشد اما در اکثریت آثار خود سعی در خلق جهانی دارد که امضای وی است، جهانی فارغ از دغدغه های روزمره، به شخصه امیدوارم که وی بتواند با تجربه بیشتر در ادامه همین سبک را حفظ کند.

کارگردانی ... دیدن ادامه » اثر در فرم و حرکت به شدت تمرین شده نشان می دهد، بزرگترین اشتباه کارگردان در انتخاب سالن اجرا است، شاید اگر نمایش در سالنی بزرگتر انتخاب میشد اتفاق بهتری می افتاد، هدایت بازیگران برای رسیدن به اجرایی که کمتر در تئاتر ایران تجربه می شود در نوع خود کار شده به نظر می رسد، نوع میزانسن و چیدمان توالت ها نیز جالب توجه است، اما نکته جالب آنجاست که دریچه هایی که بسته های مهم و آینده ساز کاراکترها از آنها بیرون می آید توالت هستند که خودش می تواند نوعی آرایه سیاسی ویژه داشته باشد.

بازیگری اثر اما شاید یکی از جذاب ترین بخش ها بود، بازیگران و نوع انرژی هم سطحهشان کاملاً به چشم می خورد، گاها برخی از بازیگران در بخش هایی از صحنه کمی از فضا دور می شوند و به نوعی به لاک خود فرو می روند اما ضرباهنگ اثر آنقدر بالاست که فرصت اشتباه نمی دهد، البته در برخی موارد صدای برخی از بازیگران به تماشاگران نمی رسد که امیدوارم در شب های آتی این مشکل مرتفع شود. به شخصه شاید نتوانم بازیگری را بهتر از سایرین بدانم زیرا هر کدام برای خود خصیصه ای ویژه دارند.

به طور کلی فرمالیته شاید یک شاهکار هنری نباشد، اما اثری کاملاً قابل دفاع بوده که به رسالت خود عمل می کند، به شخصه عقیده دارم در زمانه ای که همه واکنش ها به اتفاقات پیرامون به غر زدن، هشتگ گذاشتن و کمپین و چالش ختم می شود هنرمند اگر اعتراضی هم دارد باید آن را با هنر خود اعلام کند زیرا تاثیر طولانی مدت دارد.

در پایان امیدوارم این اثر در شرایط آرمانی تر روی صحنه برود، شاید با دکور بهتر و سالنی منظم و بهتر

با احترام

روزبه ساری
فارغ التحصیل روانشناسی بالینی
ممنونم از شما جناب ساری

همین که وقت می گذارید و می نویسید برامون کلی خستگی از تن ما بیرون میاره

امیدوارم با تیتر این یادداشت زنده بمونیم تا پایان اجرا///// شوخی

باز هم متشکرم که وقت گذاشتید و به شخصه برام جذابه که دیدگاه ها کاملا متفاوت می بینن اثر ... دیدن ادامه » را، مرسی از حمایت شما
۲۷ آذر ۱۳۹۸
جناب ساری عزیز
لطفا نمونه بیاورید..
تا آنجایی که یادم هست برای آقای بنایی
چیزی نوشتم در مورد خودم هم نوشتم
نه در مورد کم سوادی ایشان..
دلیلش هم این بود که شاید من نتوانستم
اثر را به خوبی بفهمم..
....
بر خلاف شما و دو دوست تیوالی دیگر که
سرسری ... دیدن ادامه » نوشته های مرا می خوانید.. با
اینکه پر مطالعه هستید..
با دوستی که استاد ارتباطات هست در این
زمینه حرف زدم که چرا تیوالی ها این جوری اند؟
مشکل شان چیست؟
گفت: جزئی نگر نیستند..
یک مطلب می خوانند یک حسی بهشان دست
می دهد و بقیه مطلب را آن طور که می خواهند
می خوانند با فکرشان می خوانند...
یک مشکل فرهنگی ایرانی است..
به خصوص که زبان طنز آمیزت به مذاق دیگران خوش
نمیاد...
دوم هدف آنها این است که بگویند این همان چیزی
است که من فکر می کنم اما هدف تو این است که
متوجه بشی آیا درست فهمیدی؟ نکته دیگری جا مانده؟
مثال
همین توالت های سیار صندلی که شما فرمودید،
به ذهنم توالت سیار آمد ولی گفتم این قدر ها هم
دم دستی نیست...
بیشتر کاربرد مخفی شدن دارد..
خب اگر شما نمی نوشتی من مجدد به این موضوع
فکر نمی کردم...
بهرحال ریشه فرهنگی دارد.. و به این زودی ها هم
درست نمی شود...
۲۷ آذر ۱۳۹۸
بی نظیر بود. ممنون از نقدتتان!
۲۷ آذر ۱۳۹۸
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
کارگر دشمنه ، همیشه.
ما کسی و نمیکشیم. حذفش میکنیم. خودش میمیره. بدون اینکه بکشیمش...
یادداشتی بر نمایش فرمالیته ‎
...
راهی که از جهنم به حیات حقیقی می‌رسد راهی است سخت و بس دشوار

این کلام میلتون همواره در گوش من زنگ می زند، کلامی که در کتاب بهشت گمشده سالها پیش آمده اما انگار هر روز نمود و نماد بیرونی بیشتری پیدا می کند

در شرایطی که تئاتر از آنچه علتش نامگذاری شده فرسنگ‌ها فاصله گرفته گروه های جوان در جهنمی که فرهنگ کشور در آن گرفتار شده به دنبال جرعه ای و یا حتی کمتر قطره ای از امید می گردند
در راستای همین مکاشفه که البته شاید نام مکاشفه کمی برایش دهان پر کن باشد، فرمالیته بعد از ماه‌ها زیستن در برزخ روی صحنه آماده است

اثری که در ابتدا با آرایه های کمدی شکل گرفت اما با گذر زمان و تحولات داخلی و خارجی وجه گروتسک آن نمود بیشتری پیدا کرد ‎روی صحنه بردن اثر در وضعیت فعلی بیهودگی سیزیف را نیز به سخره می گیرد

بیهودگی تئاتر امروز جنسش از هر بی چیزی بیشتر بوده و سربازانش بی امید به فتح برج و بارویی پا در میدان نبرد می گذارند

در زمانه ای که خندیدن به سان بخشی از متن فرمالیته به مشکلات عضلانی و اختلالات رفتاری برمیگردد، فرمالیته نه تنها از وجه کمیک خود فاصله گرفته بلکه برایمان به یک تراژدی پنج پرده ای مبدل شده است ‎عناصری
در این میان اما نه لبخند بلکه زهرخند خود را نثار تئاتر کرده و می کنند، عناصری که از جعبه های پوچ فرهنگ بیرون آمده و با ردایی رسولانه تیر خشم خود را نثار دشمن می کنند

بی ... دیدن ادامه » آنکه بدانند ماییم که سالها از ضربات سهمگین لگد اسلحه هایشان سر بر زمین می ساییم

فرمالیته روایت باز کردن بسته است، بسته هایی خالی که از ابتدا باز بوده اند، تنها بسته می شوند و گوشه ای مدفون تا بعد از فراموشی با امید بیشتری بازشان کنیم

علی صفری
نویسنده و کارگردان اثر
جناب صفری..
با سلام خدمت تان..
Wwwooo
همه اش تو این تئاتر بود!!!
۰۴ دی ۱۳۹۸
چه عرض کنم عزیز

برای شما نه اما برای دیگر مخاطبان بوده است

هرکس به قدر خود بار بر می دارد
۰۴ دی ۱۳۹۸
جناب صفری عزیز..
اره واقعا...
۰۴ دی ۱۳۹۸
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
قانون ششم: فکر کردن به باز کردن بسته, حتی اگر اون بسته رو باز نکرده باشی بسته باز شده
واقعا نمایش بسیار عالی بود
از یه جایی به بعد خودم رو کنار کارکترها دیدم و احساس کردم من هم یکی از شهروندان اون شهرم و این که دنیای این روزهای ما چقد در مقیاس کوچک انقدر خوب تصویر شده بود،این که چقد روز مرگی ها ما رو از خود واقعیمون دور کرده و در هر بازه ی زمانی افکار ما چقد از دغدغه های اصلی زندگیمون دور میشه ،اینکه بلاخره یه روزی همه قضاوت خواهیم شد و برای تمام تک تک رفتارهامون مسئولیم «تفنگ زمانی که شلیک میکنه لگدش به خودمون میخوره».واقعا با این اجرا زندگی کردم و لذت بردم،ممنون از اجراهای عالی و بازیهای روان و متن بسیار دقیق و کار شده،به امید موفقیت های روزافزون برای تیم عالی فرمالیته
ممنونم از لطفت نیما جان

مرسی که امشب کنار ما بودی و شکر که اجرا باعث شد بیای و برای اولین بار تیوال برای نمایش فرمالیته نظر بدی

ممنونم ازت
۱۲ آذر ۱۳۹۸
ممنون از حضورتون
۱۳ آذر ۱۳۹۸
سلام آقای ناییجی
باعث خوشحالیِ تیم فرمالیته ست اینکه تماشامون کردید و این سطور رو نوشتید. سپاسگزارِ حضورتون و نظراتتون هستیم.
۱۶ آذر ۱۳۹۸
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
یادداشتی برای نمایش "فرمالیته"
زندان هر فرد تنهایی اوست ...
امشب این نمایش را دیدم؛ ابتدای نمایش حس خوبی نداشتم اما رفته رفته جذب نمایش شدم. نمایش، حرف برای گفتن دارد؛ از جنس تئاترهایی که دغدغه جامعه را مطرح کرده و با کنایه های ظریف، جامعه را به تصویر می کشد. جامعه ای که به کارگران زحمت کش بی توجه است و معلمان به انزوا کشیده می شوند و ...
مشخص بود که برای اجرا بسیار زحمت کشیده شده و هماهنگی گروه نقطه بارز نمایش است. موسیقی و نور پردازی نیز دلنشین و درجه یک بود.
مگر می شود در خصوص بازی های درخشان صحبتی نکرد ؟
تسلط زیاد بازیگران باعث شد که نمایش خیلی بیشتر به دل بنشیند. از هنرمندی تمام اعضای گروه، لذت بردم و امیدوارم تک تک این بازیگران عزیز در آینده نیز موفق و مؤید باشند.
در انتها، از تمامی اعضای گروه که برای درآمدن این نمایش زحمت کشیدند، صمیمانه ... دیدن ادامه » سپاسگزارم.
#تئاتر_خوب_ببینیم
محمدرضا عزیز
ممنونم از حضور و نظر لطفت نسبت به اثر

خوشحالم که نتیجه تلاش گروه مورد رضایتت واقع شده
۱۱ آذر ۱۳۹۸
آقای محمدرضا
خوشحالم به عنوان یک عضو این تیم که حاصلِ تلاشهامون به دل شمایی که نگاهمون کردید نشسته.
ممنونم از نگاه و نظراتتون
۱۶ آذر ۱۳۹۸
@نجمه صفائی
خواهش میکنم خانم صفایی، امیدوارم این درخشش ها مداوم باشد؛ موفق و پیروز باشید.
۱۶ آذر ۱۳۹۸
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
فرمالیته... اجرایی که لحظه به لحظش آدم رو به فکر فرو میبرد... نمادی از یک جامعه ی ناعادلانه که اقشار اون به بهترین شکل ممکن به نمایش در اومده بودن و در عین طنز ظریفی که داشت، غم شدیدی رو به مخاطب القا می کرد... جامعه ای که در اون قشر معلم و فرهنگیان که مسئول تربیت سایر اقشارند در نهایت به انزوا کشیده میشن یا تبعید میشن، هنرمندان حذف میشن، کارگران که همیشه خسته از کارند، نه دیده میشن و نه شنیده میشن و در نهایت تمامی افراد جامعه در کنار هم با دروغ، تظاهر و خرافه گرایی زیر بار ظلم و توهم که هر نوع اعتراض و نارضایتی رو سرکوب میکنه، زندگی میکنن.
مشخص بود که برای اجرا بسیار زحمت کشیده شده و پشت موضوعش خیلی فکر شده که با این ظرافت روی صحنه اومد. همینطور بین بازیگران اجرا هماهنگی کاملاً دیده میشد که نتیجه ی تمرین زیادشون رو نشون میداد. به طور کلی اجرای کاملی ... دیدن ادامه » بود از نظر من و از دیدنش خیلی لذت بردم.
ممنون از نگاه و نظرتون
در قبال این اثر همینکه همونطور که فرمودید حاصل رنج دوران این گروه بوده است
خوشحالیم که دوست داشتید
و راستی به تیوال هم خوش آمدید
۰۹ آذر ۱۳۹۸
ممنون از شما که برای ما وقت گذاشتید و به ما انرژی دادید.
۱۰ آذر ۱۳۹۸
سپاسِ فراوان از شما و نگاهِ دقیق تون به اثر☘
۱۶ آذر ۱۳۹۸
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
قانون چهارم:
هیچ کس حق نداره به دریچه ی ممنوعه دست بزنه مگر اینکه دست خودش نباشه.

متن خوب، بازی های درآمده، موسیقی بجا و نمایشی که لحظه ای رهات نمی کنه. انگار تک تک شخصیت ها و دیالوگ ها رو با وجود فضای گروتسک اثر (احتمالا بهترین فضا برای نمایش انتقادیست در زیر تیغ سانسور) لمس کردیم و این فضا رو زیستیم. ااین یعنی چیزی که من تماشاچی (هرچند آماتور) از صحنه انتظار دارم. انتظار پر بودن سالن رو داشتم و به همه دوستان توصیه می کنم و شخصا اگر مجالی دست بده حتما باز هم خواهم رفت. امیدوارم باز هم بتونم ازین گروه کار ببینم. دست مریزاد عزیزان. و در پایان باید به خاطر بهای معقول بلیط ها تشکر کرد با توجه به وضعیت معاش این روزها گرچه واقعا اعداد تئاتر نسبت به دیگر مخارج (بلیط 20 تومانی سینما) بسیار پایین است ولی باز هم برای بعضی هنردوستان خصوصا قشر دانشجو بهای 50 تا 100 تومانی کارها هرچند ارزشمند (که شوربختانه معمولا اینطور هم نیستند) سنگین است.


ممنون از حضورتون پیمان عزیز

خوشحالم که تونستیم رضایت شما را فراهم بیاوریم

خوشبختانه در شرایط فعلی و ناعادلانه ای که برای تبلیغات تئاتر شکل گرفته به شخصه خوشحالم که شاهد حضور شما عزیزان و حمایتتون هستیم

در قبال بلیت هم، ما خودمان در همین جامعه زیست ... دیدن ادامه » می کنیم و به همین دلیل ترجیح میدیم مخاطبان با رضایت در سالن حضور داشته باشند
۰۶ آذر ۱۳۹۸
باعث افتخار ماست که برای ما وقت گذاشتید و نوشتید. خوشحالیم که تونستیم پاسخگوی نگاه شما باشیم.
۰۸ آذر ۱۳۹۸
سپاس از شما عزیزان برای لطف و التفاتی که دارید و زحمت بی دریغی که می کشید.
۰۸ آذر ۱۳۹۸
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
معلم: شهردار، بد نیست نگهبان رو برای ادامه تحصیل بفرستیم
شهردار: نه، اینجوری نمیتونه آدمایی که به شهر حمله می کنن را راحت بکشه
چقدر زیباست یادآوریِ شما
از بخشهایی از متنی که ما همگی افتخار میکنیم به بازیش☘
۱۶ آذر ۱۳۹۸
ممنون از دقتتون
۱۷ آذر ۱۳۹۸
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
قانون دوم: رویای شخصی هر فرد، رویای شخصی همون فرده و هیچکس حق نداره ازش چیزی بدونه؛ البته به جز شخصِ جناب شهردار
داخل پرانتز یه جسارتی کنم..
(اونجایی که قراره معنیه فعل بده،اخرش ه میذاریم..)
فرده*
بدونه*
❤❤
۰۵ آذر ۱۳۹۸
متشکرم خانمِ نیلوفر از توجهتون
۰۶ آذر ۱۳۹۸
مرسی از شما خانم نیلوفر, من هم با اجازه تون داخل پرانتز میخواستم اضافه کنم که گاهی اشتباه نویسی عمدی برای توجه خریدن انجام میشه, مثل ماهی و مورق (که منظور مرغ هست). با این حال لطف شماست و دقت شما که مارو پر انرژی میکنه.
۰۸ آذر ۱۳۹۸
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
وقتی تو بازی ایران و کامبوج ورود خانم‌ها به استادیوم مجاز شد یادمه یکی گفت:‌اگه باهاتون مصاحبه کردن از اینکه رفتین استادیوم تشکر نکنین. این تا الان هم حقتون بوده و نمی‌تونستین...
وقتی یک تاتر میبینم با بازی ‌های عالی نمیدونم باید تشکر کنم یا صرفا بگم کار خوبی بود؟ اینکه گروه تمرین داشته و به جرات میتونم بگم ماه ها شاید یکسال مداوم تمرین پشت اجرایی هست که دیشب دیدم، باید از اینکه بعد از تمرین کافی و منسجم یک اجرای خوب رو روی صحنه بردن تشکر کنم؟
شاید این حق من باشه که گروه های محترم برگزارکننده به جای آوردن بهونه های تمام نشدنی از وضعیت تمرین و مصائب راه و دریافت مجوز‌های مربوطه و چه و چه، با یک متن خوب شروع به تمرین اجرایی بکنند که حرف تازه ای برای زدن و وزنه جدیدی برای اضافه کردن به دریافت تماشاگر تو سالنشون خواهد داشت.
ممنونم بخاطر بازی‌های ... دیدن ادامه » از جان و دل اجرایی که مثل نگین روی انگشتر محدودیت‌های صحنه و سالن و درخشید.

دوستان کار در ژانر گروتسک هست تقریبا و کمدی ظریفی به کار تزریق شده که بسیار موجز و به جا هست.
امیدوارم ببینید و لذت ببرید.
مشتاق شدم به دیدنش
۰۵ آذر ۱۳۹۸
دوستان اجرای اولی که ازتون دیدم شب دوم بود فکر کنم واقعا عالی بود. متاسفانه با کوتاه کردن صحنه ها به خاطر مدت زمان اجرا و فشار سالن به کار ضربه خورده. به جای کوتاه و موجز کردن صحنه ها یکی از صحنه ها رو کلا حدف کنید بنظرم. و در مورد گریم در دیدن دوباره خیلی ... دیدن ادامه » بیشتر به چشم اومد، گریم صورت ها شدیدا ضعف داره... خیلی... پیشنهاد میکنم از متریال دیگه ای استفاده کنید.
۱۰ آذر ۱۳۹۸
سلام خانم مقدم عزیز

خوشبختانه مشکل اجرا در ریتم طی همون شب دومی که تشریف آوردید مرتفع شد و ما تمام تلاشمون را کردیم تا با افزایش دادن تایم اجرا ریتم را به حالتی معمول در بیاریم و خوشبختانه در اجراهای بعدی به ترکیب دلخواه خودمون رسیدیم، در قبال متریال ... دیدن ادامه » گریم هم بله طبیعتا می توان از متریال دیگه استفاده کرد اما طبیعتا بنا به تماما جوانب و همچنین ظرفیت های موجود به تعداد گروه این متریال در نظر گرفته شده، اما ابعاد دیگری هم داره که از پرداختن در پیام خارجه و به امید خدا حضورا در قبالش گپ خواهیم زد

باز هم ممنون بابت توجه ویژه و دقیقی که دارید
۱۰ آذر ۱۳۹۸
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
نگهبان: بیا اسلحه مال تو.
معلم: این چطوری کار میکنه؟
نگهبان: با کار نکردن.
مرسی از حضورتون
۰۵ آذر ۱۳۹۸
چقدر افتخاره برای تیم ما، و قطعن برای نویسنده ی خوشفکر مون؛ اینکه شما دیالوگ ها رو یادآوری میکنید
۰۵ آذر ۱۳۹۸
ممنونم از لطف و دقتت علی
۰۷ آذر ۱۳۹۸
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
قانون اول : شهر از نه نفر تشکیل شده که افزایش یا کاهش جمعیت خلاف قوانین خواهد بود.
خلاصه خیلی جذابی داره..
۰۳ آذر ۱۳۹۸
موافقم خانم نیلوفر
۰۴ آذر ۱۳۹۸
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
سلام به تمامی دوستان تیوال

نظر به مشکلات فراوانی که قطع اینترنت برای گروه های نمایشی بوجود آورده، نه تنها فرمالیته بلکه اکثریت آثار دچار ورشکستگی و شکست در گیشه شده و بعضا به تعطیلی کشیده شده اند، متاسفانه زمان طلایی تبلیغات نمایش فرمالیته هم دقیقا در زمان قطع اینترنت بود و ما در سکوت کامل خبری از فردا شب روی صحنه خواهیم رفت.

به طور معمول در بین اهالی تئاتر مرسوم است که اثر را در شب های میانی و پایانی ببینند اما در شرایط ناعادلانه تبلیغات و فروش بلیت تقاضای من از شما عزیزان حمایت از گروه های نمایشی در همین زمان فعلی است، حال شاید اثری شروع اجرا بوده و یا یک اثر در روزهای میانی و یا پایانی باشد.

حال که وضعیت موجود پیکره نحیف تئاتر را از تار مو نازک تر کرده شاید حضور شما بتواند امید و جان تازه ای به همه ببخشد، لذا به عنوان مسئول گروه تئاتر سه ... دیدن ادامه » گانه و کارگردان نمایش فرمالیته از شما عزیزان دعوت می کنم تا در سه شب آغازین نمایش فرمالیته به تماشای این اثر نشسته و ما را دلگرم کنید.

شایان ذکر است که این اثر در سه روز ابتدای با 50 درصد تخفیف عمومی به مبلغ 15 هزار تومان فروخته خواهد شد

در قبال اثر هم این را بگویم که به شخصه همواره در حال تجربه کردن هستم، فرمالیته تجربه ای متفاوت نسبت به آشویتس زنان (تماشاخانه دا) و کرونوس (عمارت نوفل لوشاتو) است، این نمایش سومین تجربه کارگردانی حرفه ای (اجرای عموم) من بوده و در سبک و ژانری کاملا متفاوت ساخته شده است، لذا حضور شما، نقد شما، می تواند در آثار بعدی من کمک شایانی کند.

همراه شما
علی صفری
به امید اجراهایی پر انرژی و با کیفیت همراه با استقبالی درخور
۰۲ آذر ۱۳۹۸
ممنونم از حضورتون و نگاهی که به اثر داشتید
۱۴ آذر ۱۳۹۸
آقای کیا بسیار به ما لطف کردید متشکر از شما و نظرتون
۱۴ آذر ۱۳۹۸
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید