آنلاین کمدی کودک و نوجوان
چیدمان
تیوال نمایش پس از برخورد جسم سخت به سر
S3 : 14:19:18 | com/org
امکان خرید پایان یافته
۰۶ مرداد تا ۰۷ مهر ۱۳۹۸
۲۰:۳۰
۱ ساعت
بها: ۳۰,۰۰۰ تومان

بازیگران پنجشنبه ۲۸ شهریور: فرنوش مرواری، شهاب حیدری، میلاد صفوی
بازیگران جمعه ۲۹ شهریور: عارفه درستکار، شهاب حیدری، ایمان بابای
بازیگران یکشنبه ۳۱ شهریور: پریسا محمدزاده، علیرضا نجفی، میلاد صفوی
بازیگران دوشنبه ۱ مهر: نیلوفر کرمی، محمد شعبانپور، ایمان بابابی
بازیگران چهارشنبه ۳ مهر: معصومه دهقان، محمد شعبانپور، مهرداد طهماسبی
بازیگران پنجشنبه ۴ مهر: پریسا روزبهانی، محمد شعبانپور، مهرداد طهماسبی
بازیگران جمعه ۵ مهر: غزل صادق الوعد، علیرضا نجفی،  مهرداد طهماسبی
بازیگران یکشنبه ۷ مهر: سارینا لواسانی، علیرضا نجفی،  مهرداد طهماسبی

دسته‌بندی
سیاسی

گزارش تصویری تیوال از نمایش پس از برخورد جسم سخت به سر / عکاس:‌سارا ثقفی

... دیدن همه عکس‌ها ››

آواها

مکان

میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، بعد از خیابان فلسطین، خیابان کبکانیان، نبش کوچه مرتضی زاده، پلاک ۱۰ و ۱۲
تلفن:  ۸۸۳۹۴۷۲۵ - ۸۸۳۹۴۷۸۵

«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
خرید بلیت دوره تازه اجرای این نمایش، به کارگردانی سجاد داغستانی و با بازی شیوا بوعلی، ماه منیر بیطاری، فاطمه حسین زاده، فائزه حمیدی و ... آغاز شد.
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
با عرض سلام و وقت بخیر.نمایش 30 مرداد 1398 دیدم.بازیگر اول(معصومه دهقان) بازی خیلی خوب و روانی داشت.بازیگر دوم(علیرضا نجفی) هم بازی مسلطی داشت فقط اگه از چند تا کلمه غیر اخلاقی استفاده نمیکرد بهتر میشد.بازیگر نقش سوم(یهنام شاملو) هم خوب کار کرد فقط چند جا دیالوگ ها را بیش از حد سریع گفت و بعضی دیالوگ ها متوجه نشدم.نور پردازی و گریم و طراحی لباس جا دارد بهتر بشود.متن نمایشنامه هم قوی بود فقط بعضی جاها بیش از حد از کلمات زننده استفاده میشد.اگر در پایان کار هم عوامل معرفی میشدن بهتر بود در کل نمایش خوب و قابل قبولی بود.با تشکر از کلیه عوامل این نمایش جالب و قشنگ و امیدوارم همیشه موفق باشید.
درود بر تمامی هنرمندان عزیز، در اجرای " پس از برخورد جسم سخت به سر" به مورخ ۲۸ مرداد روز دوشنبه حضور پیدا کردم. اجرا بسیار با عجله شروع شد که هنوز برخی از تماشاچیان مشغول نشستن یا گفت و گو بودند و هنوز سالن به سکوت کامل نرسیده بود.اجرا سه اپیزود داشت. اپیزود اول با کاراکتر یک دختر شروع شد که بسیار درگیر کننده بود چرا که سرشار ار حس و اوج و فرود های خوب چه از لحاظ کلامی ، حسی و پاساژهای حسی. که متاسفانه در قسمت پایان بندی اپیزود اول بودیم که چندین تماشاگر وارد سالن شدنند که ارتباط را بین بازیگر و مخاطب قطع کرد امیدوارم در اجراهای بعدی این اتفاق نیوفتد. اپیزود دوم کاراکتر پسر بسیار مکث های زیاد و بدون تمهید داشت که اصلا در خور متن نبود و بسیار اکتهای تکراری خسته کننده بود و از مکث ها طوری برداشت
می شد که گویی متن از یاد بازیگر رفته و ناگهان یادش می آید . اپیزود سوم کاراکتر پسر قابل باور نبود و بازی کردن در او مشهود بود و هیچ حسی را در مخاطب زنده نمی کرد و برای حفظ کردن ریتم ، دیالوگ ها را با سرعت بالایی
می گفت و تداعی کننده یک پادکست رادیویی بود و هیچ مکث دراماتیکی نداشت و فرصتی برای فکر کردن به دیالوگ ها برای مخاطب وجود نداشت. صندلی پشت داری که روی آن ویدئو پرژکتور قرار داشت باعث مختل شدن دیده تماشاگران ردیف اول شده بود می توانست یک چهار پایه باشد که پشتی صندلی دیده مخاطب ردیف اول را مختل نکند. و در آخر خسته نباشید عرض میکن خدمت همه دوستان گرامی هنرمند و کارگردان کار و امیدوارم کارهای بسیار خوبی از ایشون و تک تک بازیگرانشان شاهد باشیم.
محمد مهدی رودگر و سعید این را خواندند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
درود بر تک تک عزیزان، از دیدن مجدد این نمایش لذت بردم. من این نمایش رو در شنبه های سالن مهرگان در سال ۹۷ دیدم که جز بازی شخصیت زن در اپیزود اول دو اپیزود بعدی رو بسیار دوست داشتم. اما اتفاقی که امشب در تماشای اجرای روز ۲۸مرداد برای من رخ داد عکس قضیه‌ی اول یعنی اجرای سال گذشته بود که این بار بازی شخصیت زن در اپیزود اول بسیار جذاب بود و حتی طراحی لباس اپیزود اول بسیار نزدیک به شخصیت بود و خیلی قابل لمس بازی شد که جایی دل را می لرزاند و اشک در چشم تماشاگر حلقه می‌زد و گاهی خنده می‌گرفت و دو بازیگر دیگر با تمام تلاش‌های ستودنی‌شان خودِ شخصیت نمایش نبودند و بازیگرانی بودند که این اشخاص را به نمایش گذاشته اند با نظر به این که متن دو اپیزود بعدی و مخصوصا اپیزود آخر بسیار برای من جذاب بود اما بیشتر به متن گوش می‌کردم تا شخصیت نمایش رو ببینم. و نکته ای که دارای اهمیت است یکی مسلط نبودن بازیگران روی نور پرژکشن و خارج شدن آنها از نور و دیگری محدودیت صحنه و میزانسن برای بازیگر که سختی کار قابل درک است اما نکته ای که سالن باید رعایت کند ورود ندادن تماشاگر بعد از شروع اجرا به هر قیمتی ست که این یعنی احترامی برای هزینه و زمان و توجه دیگران قائل نیستند که باید رعایت شود و دوم زمان دادن به تماشاگر برای شروع اجرا که به سرعت پس از استقرار تماشاگران و نه پس از لحظه ای درنگ برای آمادگی دیدن نمایش، با تعجیل شروع کردند.نکته‌ی دیگر صحبت‌ها و صداهای اتاق فرمان که دچار حواس پرتی می‌شدند. بسیار از تماشاگران و مجریان و تلاشگران فرهیخته ای که حضور سودمند و با دقدقه‌ای حس شدنی داشتند سپاسگزارم.
لیلا مظاهری و یلدا معصوم این را خواندند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
خرید بلیت این نمایش به کارگردانی سجاد داغستانی و بازی شیوا بو علی، ماه منیر بیطاری، فاطمه حسین زاده، فائزه حمیدی، عارفه درستکار، معصومه دهقان، یگانه رفتاری، پریسا روزبهانی، غزل صادق الوعد، نیلوفر کرمی، سارینا لواسانی، پریسا محمد زاده، فرنوش مرواری، لیلا مقصودی، هژیر سام احمدی، ایمان بابایی، شهاب حیدری، نیما سپهرار، بهنام شاملو، محمد شعبانپور، میلاد صفوی، مهرداد طهماسبی، رضا قائدی فر، مرتضی قنبری، صابر گل محمدی، آروین محتشمی، علیرضا نجفی، مجید وهابی به صورت متغیر در سانس‌ها، (روزهای یکشنبه ۶ تا سه‌شنبه ۸ مردادماه) همینک آغاز شد.
محمد لهاک (آقای سوبژه) این را دوست دارد
جای آقای عبداللهی خالی.
۳۰ تیر ۱۳۹۸
Ba salam o arze khaste nabashid
Mn roze yekshanbe yani 27om in namayesh ro didam va be nazaram namayesh kheili khobi bod makhsosan dar avaset yani qesmati ke aqaye hazhir sam bazi mikardan vaqan qabele tahsin budan.dar kol jazbe kar va baziha shode bodam bejoz ye bakhshe kochiki az payane kar
be shedat pishnahad mikonm va khaste nabashid
۲۸ مرداد ۱۳۹۸
با سلام و عرض خسته نباشید
من روز یکشنبه یعنی ٢٧م این نمایش رو دیدم و به نظرم نمایش خیلی خوبی بود مخصوصا در اواسط یعنی قسمتی که اقای هژیرسام احمدی بازی میکردن واقعا قابل تحسین بودن
درکل جذب کار و بازی ها شده بودم بجز یک بخش کوچیکی از پایان کار
به شدت پیشنهاد میکنم و خسته نباشید
۲۸ مرداد ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
زهره مقدم
درباره نمایش پس از برخورد جسم سخت به سر (برگه وابسته) i
این متن فوق العاده ست. بار دوم دیدم و حظ بردم از بازی ها. اقای داغستانی یک متن و اجرا ی حرفه ای روی صحنه برد و تعاملش با مخاطب خیلی خوب بود. امیدوارم باز هم اجرا برید.
خانم مقدم عزیز سلام
ممنون از شما و نقد و نظرتون
مفتخر شدیم که برای دومین بار ما رو نگاه کرید ...
۲۳ دی ۱۳۹۷
زنده باشید.
۲۳ دی ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
رضا ارجمندی
درباره نمایش پس از برخورد جسم سخت به سر (برگه وابسته) i
متن جالبی بود.بازیها خوب بود به ویژه دومین اپیزود. المانهای استفاده شده و برجای مانده در هر اپیزود ایده جذابی بود و اون تابلو نقاشی که انگار در حال تکمیل شدنه. صحنه به نظرم بیش از حد ساده بود و ایده های اجرا و میزانسن رو محدود می کرد. موسیقیها خوب انتخاب شده بود و به روند یک شکل تمام اپیزودها کمک می کرد. در کل اجرایی بود که حتما ارزش دیدن داشت
سلام آقای ارجمندی عزیز
ممنون از نقد و نظر شما...
۰۹ دی ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
براى منى که خودم نقاشم، اون تابلوى نقاشى واقعاً دوست داشتنى بود.
اپیزود دوم رو بیشتر از ٢تاى دیگه دوست داشتم.
نمایش خوبى بود، همگى خسته نباشید.
اون آهنگ سنتى اى که پخش شد اگه کسى میدونه لطفا بهم اسمشو بگه، ممنون.
از خون جوانان وطن؟
۰۸ دی ۱۳۹۷
سرکار خانم گراوندی سلام
ممنون از شما
اسم آهنگ این هستش
Tu Kafardel
Shajarian & Olafur Arnalds
۰۹ دی ۱۳۹۷
سلام آقاى داغستانى.
ممنون از پاسخگویى تون. زنده باشید.
۰۹ دی ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
مرتضی سوری
درباره نمایش پس از برخورد جسم سخت به سر (برگه وابسته) i
یه جا خونده بودم دست‌ها عاشق هم میشن
نمیدونم قبل از اینکه به خودم دست بدم اینو خونده بودم یا بعدش
-----
خوشحالم که این نمایشو دیدم
کاش اجرای آخر نبود یا نباشه تا به خیلیا بشه پیشنهادش کرد
اجراشون ادامه داره
۰۹ دی ۱۳۹۷
ممنونم که اطلاع دادین خانم مقدم
۰۹ دی ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
HadyAba30
درباره نمایش پس از برخورد جسم سخت به سر (برگه وابسته) i
خوردم زمین
اومدم بلند شم یهو دیدم رویا نشسته بالا سرم
بهم گفت ببین عزیزم تو چرا انقدر پامیشی یکم بخواب قربونت برم
گفتم رویا من من من الان می خوابم ولی من که خوابیدم تو می خوای چیکار کنی
گفت ببین تو بخواب من خودم میام به خوابت
ببین اینو که به من گفتم من رفتم
من سه روز خوابیدم بعد رویا اومد به خوابم ، خواب دیدم خواب دیدم خواب دیدم شاهین رفته خواستگاری رویا بعد رویا بهش گفته آره
باباش گفته ینی چی آره دخترم
بعد رویا یه نگاه به شاهین کرده
شاهین یه نگاه به اسماعیل فروزش
اسماغیل فروزش هم یه زیر لفظی داده به رویا
رویا گفته بله
خواب ... دیدن ادامه ›› دیدم حیاط خونه رویا اینارو چراغونی کردن شیرینی و میوه گذاشتن بعد در حیاط خونه رویا اینا باز شد شاهین اومد تو با ماشین ، رویا بغلش شیشه رو داد پایین این صدای موزیک Just the other night
I thought I heard you cry
Asking me to come
And hold you in my arms
I can hear your prayers
Your burdens I will bear
But first I need your hand
Then forever can begin
Everyday I sit and ask myself
How did love slip away
Something whispers in my ear and says
HadyAba30
درباره نمایش پس از برخورد جسم سخت به سر (برگه وابسته) i
تو قسمت دیالوگهای ماندگار کاری با نقد نمایش ندارم واقعا
با این حال یکی از بهترین ها رو می خوام بنویسم
.
.
همینجور که داشتن دست میزدن
یادم اقتاد یه جای اولش گفتم خودم به خودم دست دادم
اینجا خودم از خودم خوشم اومد
اصلا نمیدونم چرا اونموقع خودم به خودم نگفتم
من یه جا خوندم که دوتا دست عاشق هم میشن
حالا نمی دونم اینو قبل اینکه خودم به خودم دست بدم خوندم یا بعدش
یادم ... دیدن ادامه ›› نیست
بزارید از رو بخونم دقیق بشه
(پ.ن :وااااااااااااای اینجاشو میگم عالیه)
دست های ما رو یک میز دراز کشیده بودند که ناگهان چشمشان به هم افتاد
با هم گپ زدند و عاشق هم شدند و قرار گذاشتند در دیدار بعدی همدیگر را در آغوش بگیرند
اما هیچگاه دیگر همدیگر را ندیدند
مشکل اینجا بود که ما تنها دو غریبه بودیم که مدتی کوتاه دور یک میز نشستیم
متنش طولانیه بعدا می خونم (اینجا بازیگر انقدر طبیعیه که باورت میشه که متن طولانیه و واقعا از تکرارش در ذهن خودش خسته ست ...)
حالا باسه اینا غریبه کی بوده من نمی دونم ولی باسه من اول غریبه خودم بودم بعدش خودم بودم باز بعدش بازم خودم بودم خودم بودم ....
بعدش من دیگه هیچوقت خودمو ندیدم
⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩
۱۴ دی ۱۳۹۷
آقای لهاک افتخاری ست که ما در کامنت های پست هامون قلب های قرمزی که شما گذاشته باشید رو داشته باشیم
۱۴ دی ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
سلام میشه لطف کنید اسم موزیک تلفیقی که در پایان اپیزود اول بخش شد رو بگید.
سلام
شما بخواید میشه...
Tu Kafardel
Shajarian & Olafur Arnalds
۰۲ دی ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
الان یه عالمه تئاتر خوب هست که همشون تا اواخر آذر تموم میشن و هیچ کدومم تمدید ندارند... خیلی غم انگیزه واقعا ای کاش تمدید میشد. مخصوصا این کار که تعداد اجراهاش هم خیلی کم بود
سجاد داغستانی، رضا تهوری، گیشه تماشاخانه مهرگان و حسین این را خواندند
freecity این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
سجاد داغستانی
درباره نمایش پس از برخورد جسم سخت به سر (برگه وابسته) i
دوستان و همراهان عزیز تیوال سلام
با توجه به نقدها و نظرهای شما عزیزان و با هماهنگی هایی که با عوامل سالن انجام شد به امید خدا نواقص اجراهای گذشته اعم از محل بدِ قرار گیری دکور، ورود تماشاچی بعد از بسته شدن درب سالن و غیره در اجراهای پیش رو بر طرف خواهد شد.
.
تمامِ تلاشِ من و گروهم ارائه ای با کیفیت و متفاوت از آن چیزی است که در تئاتر معاصر مرسوم شده است و این امر بدون همدلی شما همراهان محترم، گرامی و حرفه ای تئاتر و بدونِ فاصله گرفتن از تکراری که به سرعتِ هر چه تمام تر در حالِ شیوع در میان نمایش پبشگان می باشد محقق نخواهد شد. ما با احترام به همه ی همه در تئاترِ این دیار با کمترین صدای ممکن فریاد می زنیم که می خواهیم خودمان باشیم و به غیر از این را نمی دانیم. این تفکر و این نمایش شاید آغازگر مسیرِ ما باشد که تنها و یا با همراهی کسانی که ما شبیه آن ها هستیم ادامه خواهد یافت. پس، با تمامِ جان، سعی و خطا می کنیم و از اشتباه کردن نیز نمی هراسیم، چون می خواهیم اگر در رابطه با اشتباه ما بعد از ما دیالوگی بین مخاطب هست در رابطه با اشتباهِ ما باشد و در رابطه با ما باشد و با ما... که این از دیدگاه ما خودِ خودِ هنر است...
.
سپاس که همیشه همراه ما بوده اید، هستید و امیدواریم که خواهید بود را نیز ببینیم ...
آقای داغستانی گرامی
باعث خوشحالی و دلگرمیه که جنابعالی برای مخاطبین خود ارزش قائل هستید قطعا نمایش پس از برخورد جسم سخت به سر دارای استاندارد ها قابل قبولیه زمانی که نمایش در سالن باران اجرا شد به دیدنش رفتم به اتفاق دوستان راضی از سالن بیرون اومدیم.
از اینکه به این موارد اهمیت میدهید تشکر میکنم.
فقط عاجزانه یک تقاضا همه دوستان تیوالی داریم که حتما و حتما بفرمایید که تماشاگران مزاحمت ایجاد نکند. جدیدا متاسفانه بندرت پیش میاد این موارد ازار دهنده در سالن بوجود نیاد، چه در این نمایش چه در نمایش های آینده خود لطفا در نظر بگیرید افرادی از روی عدم آگاهی ممکن است در ... دیدن ادامه ›› سالن ایجاد مزاحمت کنند. و واقعا نیاز هست این موارد بیاموزند.
بقول آقای پالیز دار که همیشه با جزئیات توضیح میدادن، لطفا گوشی همراه خود را خاموش کنید اگر اینکارو نمیکنید حتما در حالت بی صدا قرار بدهید و حتما در حین نمایش گوشی همراهتون چک نکنید چون این کار باعث میشه تمرکز تماشاچیان کناری و حتی پشتی و حتی بازیگر بهم بخوره،
حالا بماند مواردی مثل ، عکاس مزاحم ، افراد که چیپس و پفک میخورن یا با بغل دستیشون جلسه نقد بررسی تو سالن راه میندازن یا خردسال به سالن راه میدند و ...
توی نمایش سیزده ، متاسفانه با اینکه آقای کوشکی تاکیدا در مورد عکاسی و فیلم برداری تذکر دادن جالبه که چندین بار اشخاصی با نور فلش عکاسی کردند.
جای تاسف داره ...

عرایضم به این دلیل بود که نمایش شما از این دست نمایشهاست که تماشاگر نیاز به تمرکز بالا برای درک آن دارد.
این موضوعات واقعا آزار دهندس.

هم سالن و هم گروه نمایش و حتی ما تماشاچیان میتونیم این موضوع در دراز مدت تغییر بدیم.
۱۹ آذر ۱۳۹۷
ممنون بزرگوار حتما مزاحمتون خواهم شد
۰۲ دی ۱۳۹۷
⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩
۱۴ دی ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
جناب آقای دکتر توماس ادیسون برای دنیا تاریکی تجویز میکند!
تئاتر تیاتر
درباره نمایش پس از برخورد جسم سخت به سر (برگه وابسته) i
در ابتدا متن به شدت قوی را می توان عنصر اصلی موفقیت این نمایش دانست. در ادامه بازی خوبِ بازیگران و شیوه ی ارائه ی متفاوت این اثر که از کارگردانی سنجیده آن می آید با ترکیبی از موسیقی و پرفورمنس همراه شده و در سه مونولوگ معضلات معاصر همه ی ما را بیان می کند. این نمایش به شدت با بی آلایشی همراه شده و با فاصله گیری از کلیشه ی مرسوم این روزهای تئاتر، ما را با نوعی خط مشی جدید همراه می کند که شاید بتوان آن را آغازگر مسیری روشن برای این نوع از اجراها دانست.
گروه تئاتر تیاتر ضمن توصیه به تماشاگران محترم و فهیم تئاتر برای تماشای نمایش "پس از برخورد جسم سخت به سر" ، به همه ی عوامل نمایش تبریک و خسته نباشید گفته و به شدت منتظر اجراهای بعدی از این گروه خواهد بود.
بدرخشید...
ممنون از نقد و نظر شما...
۱۸ آذر ۱۳۹۷
حالا این گروه "تئاتر تیاتر " یک شبه از کجا پیداش شد که اینجوری با آب و تاب از یک نمایش ضعیف تعریف میکند و تماشاگران رو هم توصیه به دیدن آن!!
۱۹ آذر ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
رضا بهکام
درباره نمایش پس از برخورد جسم سخت به سر (برگه وابسته) i
بنظرم تلفیقی از واگویه های تلخ اجتماعی در ٣ پرده مستقل با فرمی استندآپ کمدی در قامت مونودرام های مستقل؛
شخصیت پرده دوم بازی خوب و شیرینی ارائه دادند و بر خلاف انتظار بازی خانم در پرده اول متوسط و حتا پایین تر از متوسط بود و تپق های فراوانی که سعی داشتند آن را بخشی از متن اثر جلوه دهند!! و البته بازی بی کیفیت و کم اثر بازیگر پرده سوم؛
متنی پراکنده و شاید مدلی از یک کولاژ انتزاعی ناهمگن که در پرده اول و دوم مبتنی بر کلیشه های رایج اجتماعی بنا نهاده شده که به نوعی در همذات پنداری با مخاطب تقلا می کند و متن پرده سوم که بر پایه تاریخ معاصر ایران و قصه ای پیوند خورده تصنعی با آن سعی در راضی نگاه داشتن مخاطب دارد که حداقل برای من بخش پاشنه آشیل اثر بود؛
ایده اثر با تم "هذیان" نیز نمی تواند حلقه اتصالی مناسبی برای ارتباط پرده ها باشد؛
در کل این نمایش با تمام احترام به عوامل اثر مورد سلیقه و پسند این حقیر نبود؛
علاوه بر تأخیر در اجرا ، متأسفانه تا ١٠ دقیقه بعد از اجرا ، تماشاگر به سالن می آمد که مشخصن می تواند در برهم زدن تمرکز بازیگر پرده اول مؤثر باشد و صدای زنگ برخی موبایلها که وسط اجرا به صدا در می آمد و البته شخص مسؤولی هم این مورد را ابتدای نمایش متذکر نشد!! و در کل نظم سالن اصلن مناسب نبود؛
تشکر از کلیه عوامل اجرایی و بازیگران و کارگردان این اثر نمایشی؛ موفق باشید.
ممنون از نقد و نظر شما ...
امیدواریم با همراهی سالن بتونیم در اجراهای پیش رو این نواقص رو برطرف کنیم ...
۱۸ آذر ۱۳۹۷
ارادتمندم جناب داغستانی عزیز و بسیار خوشوقتم برای مطالعه نظریات بنده ؛ پایدار و موفق باشید.
۱۸ آذر ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
علیرضا علی پور
درباره نمایش پس از برخورد جسم سخت به سر (برگه وابسته) i
دکور گردان به ردیف جلوی تماشاچیها بیش از حد نزدیک است و موجب می شود افرادی که در ردیفهای بالاتری نشسته اند دید خوبی نداشته باشند . این دکور که خلاقانه طراحی شده می تواند با توجه به عمق صحنه عقب تر قرار گیرد .
سلام آقای علی پور عزیز
با سپاس از توجه شما و تذکر خوبتون
باید به اطلاعتون برسونم با توجه به اینکه ما فقط روزهای شنبه اجرا داریم و نورهای سالن به صورت ثابت برای گروه هایی که اجرای عموم دارند بسته شده. ما به اجبار دکورمون رو در این بخش قرار می دیم که حداقل بتونیم در نور مناسب اجرامون رو انجام بدیم.
البته امیدواریم این مشکل در اجراهای بعد رفع بشه...
۱۱ آذر ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
محمد لهاک
درباره نمایش پس از برخورد جسم سخت به سر (برگه وابسته) i
نِصف استودیومو شهر نوُییا پُر کرده بودن
نِصف دیگشم رفقای صابخونه ما ...........







از خون جوانان وطن لاله دمیده......
جناب لهاک عزیز؛ نمایش رو چطور دیدید؟
۰۶ آذر ۱۳۹۷
جناب علیزاده
سلام و احترام
در این حد که اگر صد شب اجرا داشته باشند بدون شک خواهم دید
۰۶ آذر ۱۳۹۷
نه دل داری نه دین داری نه آیین داری ای چرخ
۰۸ آذر ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
Behrooz Nasrollahi
درباره نمایش پس از برخورد جسم سخت به سر (برگه وابسته) i
غروب یک روز بارونی با حس غرور زیاد تصمیم گرفتم برم تئاتر یکی از خاص ترین همکارام رو ببینم ..
هیچ ذهنیتی از موضوع تئاتر نداشتم تلفیق صدای شجریان و مصدق و مایکل جکسون رو توی تیزرهای تبلیغاتی نمی فهمیدم ..
وقتی شروع شد پیش خودم گفتم چه موضوع تلخ اجتماعی داره پس شجریانش کجاست، بازی بی نظیر خانم اسدالهی سالن رو غرق در سکوت و بغض کرده بود..
بعد از چند دقیقه طنز فوق العاده و بازی هنرمندانه هادی احمدی یادآور همه خاطرات نوجوانی و جوانی با مایکل جکسون شد ..
حالا دیگه فقط یه سوال توی ذهنم بود این دوست و همکار عزیز ما این همه متن پیچیده و متناقض رو چطوری نوشته و کارگردانی کرده ..!!!!
رسیدیم به بازی درخشان علیرضای عزیز دیگه نه خیلی طنز بود و نه خیلی تلخ .. تاریخ معاصر در چند دقیقه اجرا شد با یادی از همه بزرگان معاصر .. دکتر مصدق .. عارف قزوینی .. مایکل جکسون ... و بالاخره صدای بهشت صدای خسرو آواز ایران ..
چه کج رفتاری ای چرخ .. چه بد کرداری ای چرخ .. سر کین داری ای چرخ .. نه دین داری، نه آیین .. نه آیین داری ای چرخ ..
دست مریزاد میگم به همه دست اندرکاران به ویژه سجاد داغستانی دوست داشتنی ..