تیوال نمایش آپرکات
S3 : 01:47:08
آپرکات یک کمدی خطرناک، روایت یک دختر بوکسور ایرانی بر صحنه تئاتر
خرید بلیت
۴۰,۰۰۰ تومان
٪۳۰ تخفیف
٪۴۰ تخفیف
  ۱۹ خرداد تا ۰۳ تیر
  ۱۹:۰۰
  ۱ ساعت و ۳۵ دقیقه
 بها: ۴۰,۰۰۰ تومان

: محمدرضا قلی پور
: بهروز بقایی، فرشته فرشاد، عماد عابدی، سوده ازقندی
: نشر آواژ

: منوچهر والی زاده و زهرا داوودنژاد
: محمدرضا قلی پور
: فرناز یحیی پور
: هوشنگ قلی پور و فرزاد پذیرش
: گروه طراحی لباس نگار
: محمدعلی ضرابی
: رضوان فتحی پور
: کیاوش مُشکبو
: ایمان میقانی، مهرشاد فردوسی
: محمد ابوطالبی
: حسین قلی پور
: رضا سکوتی
: زهرا قاسمی، مریم آزادی، ماندانا قابلی، پریسا کامیاب
: فیلم های عزیز میلیون دلاری و راکی
: ایمان میقانی، سروناز امینی و پژواک سراج
: مهدیه شاهمرادی، مهدیه صیاد، محمد بروغنی، مصطفی رفعت

شماره تماس جهت هماهنگی: ۰۹۳۰۴۹۶۱۹۵۱
اینستاگرام | تلگرام نمایش

تو راند آخر، با یه آپرکات گذاشتم تو فک زندگی، الان پهن شده کف زمین، من دیگه وا می سم کنج رینگ به شمارش داور گوش می‌دم.

مکان

خیابان انقلاب، خیابان خارک، بن بست اول، پلاک ۵ خانه نمایش مهرگان
تلفن:  ۶۶۷۲۲۶۲۲ - ۶۶۷۲۴۸۱۵

گزارش تصویری تیوال از نمایش آپرکات / عکاس: گلشن قربانیان

... دیدن همه عکس ها »

ویدیوهای وابسته


«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
#علی_شمس
از تئاتر #آپرکات می گوید:
فضای خوب، ریتم شاداب و مهیج و داستانی شیرین که سر راست قصه اش را می گوید و جلو می رود و معنا را در خود به تعویق نمی اندازد. جذابیت های دیالوگ نویسی متن قابل توجه است و بازی خوب فرشته فرشاد که پیش از این به عنوان یک نمایش نامه نویس با آثارش آشنا بودیم این بار به عنوان یک دختر بوکسور بسیار جالب بود و مهم تر از همه دیدن بهروز بقایی بعد از سال ها روی صحنه خیلی اتفاق ویژه و خوبی است. در مجموع تماشاگر حال خوبی از تماشای اثر پیدا می کند.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
#سهراب_سلیمی
از تئاتر #آپرکات می گوید:
روایت جامعه ایست که زیر مشت و لگد در حال تحمل کردن است و همچنان برای رسیدن به فرش قرمزی که روزی برایش پهن خواهد شد تلاش می کند. متن آپرکات را بسیار بسیار دوست داشتم، بخاطر هوشمندی و نگاه تیز بینانه نویسنده که به لایه های اجتماعی از دید یک زن برای مبارزه کردن، ماندن و رسیدن به هدف می پردازد.
تمام جوانب متن در شیوه کارگردانی و با بازی های روان و تاثیر گذار به تماشا در آمده است. دیدن دوست سال های دور و بازیگر استثنایی بهروز بقایی بار دیگر بر روی صحنه بسیار جذاب بود. امروز وقتی آپرکات را می بینم باید بگویم که سهم بهروز بقایی در این ضربه خوردن ها در این مملکت کم نبوده است.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
#جمشید_ملک_پور
از تئاتر #آپرکات می گوید:
کار خوب و پر زحمتی است با تم اجتماعی و بازی های خوب، بخصوص بازی عالی بهروز بقایی. نوع اجرا و کارگردانی اثر از نقاط قوت آن است.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
#مسعود_موسوی
از تئاتر #آپرکات می گوید:
حرف ها مهمی برای گفتن دارد و کمدی آن سطحی نیست و کمدی گروتسک است. در مجموع کار را دوست داشتم و حضور بهروز بقایی رو تبریک می گم. بازی روان بازیگران و سادگی در اجرا و پیچیدگی در مفهوم از نقاط قوت اثر است.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
#محمودرضا_رحیمی
از تئاتر آپرکات می گوید:
متن خوبی دارد و در کارگردانی به لحاظ کستینگ، انتخاب زوایا، چیدمان و طراحی های صدا و ... بسیار دقیق بوده و اثر از معدل خوبی برخوردار است. آپرکات تئاتری اجتماعیست که از بازی هایی روان و آموزنده بهره می برد، بخصوص نقش آفرینی شیرین بهروز بقایی که بار دیگر ثابت کرد این شیرینی و جذابیت در ذات اوست. بابت این نمایش به گروه آپرکات تبریک می گویم.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
گزارش تصویری از #تئاتر #آپرکات

لینک گزارش
http://gitionline.ir/fa/news/25615

عکس ها از #فرزاد_جمشیددانایی
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
#سیاوش_چراغی_پور
درباره آپرکات می گوید:
می دانم که اجرای تئاتر در این دوره زمانه نامراد چه کار سخت و دشواری است. آپرکات از نظر موضوعی به تلاش یک زن برای پیروزی در کار و زندگی می پردازد که جای ستایش و تشویق دارد و با بازی خوب فرشته فرشاد در نقش یک دختر بوکسور کامل شده است.
حضور آقای بقایی عزیز بعد از سال ها سختی و رنج و دوری از صحنه بسیار قابل احترام است.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
#شهرام_گیل_آبادی
از بهروزبقایی و حضورش در آپرکات می گوید:
بهروز بقایی برای من یک معلم، یک استاد و یک بازیگر خارق العاده است که با تمرکز ویژه ای که دارد همواره بازی را زندگی می کند و خوشحالم که به صحنه برگشته و بار دیگر یک توانمندی به صحنه تئاتر اضافه کرده است. وقتی نقش های او را در ذهنم مرور می کنم یک بازیگر تمام قد را همیشه پیش رویم می بینم که به صحنه وجاهت می دهد. خوشحالم که آپرکات و حضور مجدد بهروز را بر صحنه دیدم.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
#ناصح_کامگاری
از آپرکات می گوید:
کمدی ای ست که علاوه بر اینکه لحظات مفرحی ایجاد می کند به چالش های یک زوج در شرایط دشوار اجتماعی امروز می پردازد و نکته بدیع نمایش این است که یک شخصیت زن بوکسور و مشکلاتی را که او در راستای موفقیت پیش رو دارد، در محور داستان قرار داده است. از لحاظ انتخاب کاراکترها و پیچ و تاب داستانی نویسنده تلاش خوبی داشته است که تا پایان بتواند با بزنگاه های داستانی تماشگر را از ابتدا تا انتها با خود همراه کند. نکته بارز و چشمگیر این نمایش حضور چیره دستانه و پر رنگ بهروز بقایی بر روی صحنه است. هارمونی بین نحوه بازی ها در آپرکات به خوبی شکل گرفته و کارگردانی علاوه بر هدایت درست بازیگرها در نوع طراحی و آکسسوار و دکور بسیار موفق بوده است. در مجموع آپرکات نمایش قابل توجهی است.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
یادداشت #علیرضا_لرک
درباره تئاتر #آپرکات
در روزنامه #مردم_سالاری

مهم‌ترین موضوعی که آپرکات بر روی آن دست گذاشته، حال و روز این روزهای زنان ایران است. زنانی که با محدودیت بسیار دست و پنجه نرم می‌کنند ولی در عین حال سعی دارند تا این موانع را از سر راه بردارند و زندگی خود را به صورت مستقل ادامه دهند.
متن کامل در لینک های زیر
http://gitionline.ir/fa/news/25551

http://newspaper.mardomsalari.ir/4896/page/10
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
#مسعود_آب_پرور
از آپرکات می گوید:
اثر ریتم خوبی دارد و به لحاظ دراماتیک از نقاط قوت بسیاری بهره می برد. پرسوناژها رنگ آمیزی و سر شکل مناسبی دارند.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
 همزمان با راند دوم،
هنرمندان از «آپرکات» می گویند.

گزارش کامل و نظرات هنرمندان درباره آپرکات را در لینک زیر بخوانید
http://www.farhangianpress.ir/?p=15192
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
روزهای پایانی
در تماشاخانه مهرگان
دور دوم #تئاتر #آپرکات
یک کمدی خطرناک روی صحنه می رود

http://ana.ir/i/396470

نویسنده و کارگردان: #محمدرضا_قلی_پور
بازیگران:
#بهروز_بقایی #فرشته_فرشاد #عماد_عابدی #سوده_ازقندی

باصدای #منوچهر_والی_زاده و #زهرا_داوودنژاد

تا سوم تیر /خیابان انقلاب، حدفاصل چهارراه ولیعصر و پل کالج، خیابان خارک، بن بست اول، تماشاخانه #مهرگان / ساعت ١٩
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
گزارش روزنامه #صبح_نو از آپرکات

ورزش بانوان در نمایش تئاتری، بهانه‌ای برای طرح نمادین مسائل جامعه قرار گرفته است
«آپرکات» زیر فک واقعیت، کنج رینگ تئاتر

گزارش کامل را از لینک زیر بخوانید
http://sobhe-no.ir/newspaper/717/14/28679
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
نگاهی به نمایش «آپرکات» نویسنده و کارگردان محمدرضا قلی‌پور
(فرنوش رضایی درجی)
عکس از پریسا کامیاب
آپرکات  داستان انسان‌هایی است که در رینگ زندگی به دام افتاده‌اند، انسان‌هایی که شرایط زمانه از آنها افرادی ساخته که دیگر به چیزی جز سودی که به آن‌ها می‌رسد نمی‌اندیشند.
آن‌ها در جهانی که هرروز بیشتر در چنگال مرکانتیلیسم (سود محوری) اسیر می‌شود، تبدیل به کالاواره‌هایی شده‌اند که دیگر ارزشی بیشتر از سودی که برای دیگران دارند نخواهند داشت.‌

متن کامل
http://cafe-dastan.ir/نگاهی-به-نمایش-آپرکات-نویسنده-و-کارگ/
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
گفتگوی روزنامه #سایه با محمدرضا قلی پور نویسنده و کارگردان #آپرکات

«قهرمان مفلوک» اساساً دیگر «قهرمان» نیست!
تلخ‌ترین سؤال این بود که اگر «بقایی» بازی می‌کرد و روی صحنه شکست می‌خورد، چه می‌شد؟ در چنین شرایطی، یک هنرمند، خاطرات خوبش را هم در ذهن مخاطب خراب می‌کند و این، ریسکی بزرگ بود اما بلیط ما برد و بهروز بقایی همچنان می درخشد.

متن کامل گزارش را در لینک زیر بخوانید
http://sayeh-news.com/fa/Online/News/127374

جسارتا گروه اجرایی کمی آهسته تر
۴ ساعت پیش
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
#منصور_خلج
از آپرکات می گوید:
نمایش متفاوتی ست با طنز خاص خودش و سوژه ای خوب، بدیع و مانند آثار قبلی کارگردانش سبک و سیاق نو و ویژه خود را دارد. قصه زنی در دنیای مدرن که مثل یک کیسه بوکس از چند طرف ضربه می خورد و همچنان مبارزه می کند در کنار روایت دیگر آدم های نمایش به خوبی شکل گرفته است.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
گفت‌وگوی روزنامه «صبا»
با محمدرضا قلی پور کارگردان نمایش «آپرکات»

بخش دوم

راند آخر به نفع زنان!

روایت زندگی‌های کرم‌زده!

نوشته فاطمه رستمی

شاید همین مسئله باعث شده وقتی تئاتری روی صحنه می‌رود که کمی تجملی‌تر برگزار می‌شود، نسبت به آن جبهه می‌گیریم و اسمش را تئاتر لاکچری می‌گذاریم؟

من معتقدم همان تئاترها هم تعریف تئاتر را به نوع دیگری تغییر می‌دهند انگار آن‌ها از آن طرف بام افتاده‌اند و برخلاف کسانی که تئاتر را زیادی ساده برگزار می‌کردند، این‌ها خرج زیادی برای تئاتر قائل هستند. آن‌ها باعث می‌شوند مخاطب احساس کند تئاتر همان کارهایی است که باید بابت تماشایش 200هزار تومان بلیت بخری! من با این‌که جریان مخاطبان تئاتر را از طریق نوعی تئاتر تقطیع بکنیم مخالفم. گاهی خود ما اهالی تئاتر هم پول نداریم که به دیدن چنین تئاترهایی برویم. من به نقل از دوستانی که نمایش‌های گران‌قیمت این روزها را دیده‌اند می‌گویم که وقتی اثر را دیدند گفتند پول لباس یک بازیگر نمایش به اندازه هزینه دکور تئاترهای ماست، اما بازی‌ها، میزانسن، ماهیت درام و... همه خراب است. اگر ما کپی از کار خارجی را به گروهی نشان می‌دهیم و می‌گوییم عین این نمایش را تولید کن دیگر تولید خودمان را نداریم و درواقع کپی‌کاری کرده‌ایم. یکی از اشکالاتی که به آثار این‌چنینی وارد می‌شود همین است که کپی خارجی‌ها هستند تازه وقتی درآمد زیادی از فروش بلیت‌های گرانشان به دست می‌آورند مالیاتش را که نمی‌دهند. من می‌گویم از این درآمد بالا حتی اگر قرار نیست مالیات بدهد، 20درصد را صاحب اثر خرج ساختن یک سالن تئاتر بکند! تئاتر‌های خصوصی هم مشکلات خودشان دارند و درواقع سالن‌فروشی می‌کنند و می‌گویند مثلا شبی یک‌میلیون تومان تومان بده و ما هم مثلا 15 شب اجرا به نمایش شما می‌دهیم. بدون این‌که هیچ ارزش هنری و تئاتری را در نظر بگیرند نمایشی را اجرا می‌برند و اسم طرف می‌شود کارگردان!

به ... دیدن ادامه » نظر می‌رسد شما به ترکیب مدیاها باهم علاقه‌مند هستید و با کار دوبله در تئاتر، رسانه‌های دیگر را وارد این هنر کرده‌اید. در مورد این ایده توضیح دهید.

من به کلاژ کردن جریان‌های بصری علاقه‌مند هستم. ما 90دقیقه دوبله زنده در تئاتر «تروکاژ» تجربه کردیم. در نمایش «آپرکات» فیلمسازی داریم که در آخر می‌بینیم همه چیزهایی که روی صحنه دیدیم فیلم او بوده است. ورود کردن به جریان‌های سینمایی و کولاژ کردن صدا، جذابیت زیادی برای من دارد. مجموعاً سعی کردم فرآیندی شکل بگیرد که ماحصل آن این‌طور شود که مخاطب از دیدن آن لذت ببرد.

از نتیجه اجرای «آپرکات» راضی هستید؟

خودم راضی هستم و آنهایی که کار را دیده‌اند هم نظرات مثبتی به من منتقل کرده‌اند.  اصولاً وقتی با 90دقیقه اجرا روبه‌رو می‌شویم همان ابتدا احساس خستگی به ما دست می‌دهد و روی صندلی نشستن کار سختی است به‌خصوص اگر اثر قوی هم نباشد، اما بیشتر مخاطبان به ما گفتند که گذر زمان را حس نکرده‌اند و فکر نمی‌کردیم نمایش 90دقیقه بوده است. من در این کار به داده‌های جدیدی رسیده‌ام کمااینکه در هر کار تازه، تجربیات جدیدی به دست می‌آید و آزمون و خطایی که صورت گرفته به کارنامه ما اضافه و پایه‌ای می‌شود برای تجربیات بعدی. تجربه کمدی نمایش «آپرکات» و کولاژهایی که صورت گرفت برای من خیلی خوب بود.

شما دنبال چه نوع کمدی هستید و اگر بخواهید تعریفی از کمدی که شما به بیننده منتقل می‌کنید ارایه دهید تعریفتان چیست؟ در مورد وجوه پاردوی نمایش هم بگویید.

پاردوی هم بخش از وجود کمیک نمایش است. خنده‌آفرینی ما‌ زاده تفکر است. پاردوی بخش از جریان پست‌مدرن است که ما آن را خیلی دوست داریم و در آثار تارانتینو یا امیرکوستوریتسا مثل «زیرزمین» از این کارها زیاد می‌بینیم. در آن فیلم آدم‌هایی فکر می‌کنند در بیرون جنگ است و برای جنگ سال‌هاست آماده شده‌اند درحالی‌که می‌بینیم کلاً همه چیز توهم است. جریان‌هایی که ما در طول روز با آن کلنجار می‌رویم در عین سختی و آزار به نظر جالب است، اما جلوی فکر کردن ما را نمی‌گیرد. من معتقدم کمدی از ابتدا در یونان باستان بوده و ما وقتی سوار بر محور عقل می‌شویم کمدی شکل می‌گیرد و وقتی با احساس حرکت می‌کنیم تراژدی را ایجاد می‌کنیم. به نظرم وجوه عقلانی همان چیزی است که باید در کمدی دنبالش باشیم. وقتی به مخاطب القا می‌کنیم که تو دانسته‌هایی داری و حالا براساس دانسته‌هایت ماجرا را در ذهنت حل کن و وقتی معما در دل او حل می‌شود، جایی است که او می‌خندد.

لینک خبر
http://www.rooznamehsaba.ir/fa/publication/1603/14408
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
گفت‌وگوی روزنامه «صبا»
با محمدرضا قلی پور کارگردان نمایش «آپرکات»
بخش اول
راند آخر به نفع زنان!
روایت زندگی‌های کرم‌زده!
نوشته فاطمه رستمی
محمدرضا قلی‌پور کارگردان جوانی است که در اجراهای خود هم نوآوری دارد، هم سعی می‌کند مخاطبانش را مهمان نمایش‌های فست‌فودی و کم‌خاصیت نکند. او پیش از این نمایش‌های «تروکاژ» را با ایده تئاتر-دوبله اجرا کرده بود که با استقبال خوبی روبه‌رو شد. بهروز بقایی، فرشته فرشاد، عماد عابدی و فریناز صراف از بازیگران نمایش جدید قلی‌پور به اسم «آپرکات» هستند و از صدای منوچهر والی‌زاده و زهرا داوودنژاد در نمایش استفاده شده است. به بهانه اجرای این اثر با محمدرضا قلی‌پور گفت‌وگویی داشتیم که در ادامه مطلب می‌خوانید.
ایده اجرای نمایش «آپرکات» از کجا آمد؟
معمولا در کارهایی که انجام می‌دهم سعی می‌کنم به سمت اتفاقات و سوژه‌های تکراری نروم و راه‌هایی که قبلا طی شده را دوباره امتحان نکنم، به‌خصوص وقتی می‌خواهم متنی را بنویسم مدت زیادی طول می‌کشد تا بتوانم به جمع‌بندی کامل برسم. همین متن را دو سال پیش نوشتم و شش‌ماه پیش آن را دوباره زیرورو کردم و بازنویسی متفاوتی از متن اولیه استخراج شد. اصولا با وسواس کار می‌نویسم و سعی می‌کنم در تولیدش هم وقت بگذارم. نمایش «تروکاژ» را که به عنوان اولین تئاتر دوبله در ایران به صحنه بردم و در واقع تجربه دوبله به تئاتر ایران با آن کار اضافه شد. علاوه بر ساختار متن دنبال اتفاق تازه در طنز هستم و شکلی از کمدی را ارئه می‌دهم که از سایر تئاترهای کمدی که به سمت لودگی می‌روند مجزاست. جنسی که من در این کمدی دنبال می‌کنم این‌گونه است که مخاطبم در دلش می‌خندد و مدام با تناقض‌هایی روبه‌رو می‌شود که حاصل تعاملی بین درونیات مخاطب و ارتباطش با نمایش است. هرچه ارتباط بیننده با اثر بیشتر باشد و آگاه‌تر عمل کند، تلخندهای بیشتری هم می‌زند. سوژه نمایش اجتماعی است و قصه دختر بوکسوری را روایت می‌کنیم و برای اولین بار نسبت به این موضوع توجهی صورت گرفته است.

ما حتی در دنیای واقعی و خارج از نمایش هم خیلی به دختران ورزشکار توجه نداریم و صدف خادم اولین دختر بوکسور ایرانی مطرح‌شده در جهان است.
بله، دقیقا. در سینما و تئاتر ایران تا به حال کسی به این موضوع نپرداخته و خیلی اتفاقی نمایش ما با موفقیت صدف خادم همزمان شد و او از طریق فضای مجازی با ما تماس برقرار کرد و گفت عکس‌های نمایش را به او بدهیم و حتی در صفحه اینستاگرامش تبلیغ کار ما را گذاشت و برای او هم سوژه نمایش «آپرکات» جالب بود. من دوست داشتم به زنان وجه قهرمانی در نمایشم بدهم و اعتقادم این است که زنان ایرانی قهرمان‌تر از مردها هستند و واقعا به این مسئله باور دارم و بیشتر کارهایی که اجرا کرده‌ام قهرمان زن داشته است. هرکدام از وجوه نمایش جذابیت خاص خودش را دارد و ما زنی را می‌بینیم که نه‌تنها در رینگ می‌جنگد بلکه در خانه هم باید مبارزه کند. خانه او به‌واسطه وجود شوهرش پر از کرم شده است. من در نمایشم مشکلات اجتماعی را با کرم‌هایی نشان دادم به این دلیل که امروز همه دست به هر کاری می‌زنند تا بلکه کمی درآمدزایی کنند. آنچه در جامعه می‌بینیم زاییده مسائل اجتماعی است و به قولی باید پول را از زیر سنگ بیرون بکشیم. مرد خانه در نمایش کرم‌های کودساز را به خانه آورده و آشغال به آن‌ها می‌دهد تا تغذیه کنند و کود تولید کنند تا با فروش کود، پول دربیاورد. ما نشان می‌دهیم که وضعیت ما را به جایی رسانده است که زندگی‌مان را پر از کرم کنیم و چاره‌ای هم نداریم و برای اداره زندگی مجبوریم به هر کاری دست بزنیم.

شما برای تولید تئاترهایی که به صحنه می‌برید وقت می‌گذارید و حتی متن‌هایی که نوشته‌اید را بارها و طولانی‌مدت بازنویسی و آماده کار می‌کنید. این وقت گذاشتن و ارزش‌گذاری در شرایطی که تولید تئاتر در کشور سرعتی شده است، از کجا می‌آید؟ نگاه شما به تئاترهایی که عجله‌ای به صحنه می‌روند چیست؟

این ... دیدن ادامه » مسئله از دغدغه‌های من بوده و حتی برای پایان‌نامه کارشناسی‌ارشدم روی مخاطب و تئاتر کار کردم. نظر شخصی من این است که تئاتر باید در ایران فرهنگ‌سازی شود تا گسترش پیدا کند بخشی از این فرهنگ‌سازی به حیطه مدیریتی تئاتر برمی‌گردد، اما بخشی دیگر به ما تولیدکنندگان تئاتر ربط دارد. وقتی مخاطب تئاتر کار بدی می‌بیند درواقع او از تئاترهایی که ممکن بود در آینده شوق دیدنش را داشته باشد دور شده است. مخاطبان کم‌‌کم گمان می‌کنند تئاتر یعنی دو تا صندلی بگذاری و یک دکور کوچک باشد و دو نفر هم متنی را که حفظ کرده‌اند بگویند و بروند! روال تولید فوری تئاتر این ذهنیت را ایجاد می‌کند که تئاتر امری ساده است.
لینک خبر
http://www.rooznamehsaba.ir/fa/publication/1603/14408
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
سه شنبه ٢٨ خرداد آخرین روز تخفیف تیوال پلاس برای نمایش آپرکات
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید