در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | همایش برگزیدگان جشنواره های استانی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 16:12:01
همایش برگزیدگان جشنواره های استانی | عکس

۱۲۰ هنرمند هنرهای نمایشی از استان های مختلف، مهمان جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر خواهند بود.
به گزارش تیوال به نقل از روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر، ۱۲۰ هنرمند (اعم از کارگردان، نمایشنامه نویس و بازیگر) از ۲۱ آذر ماه ۹۷ مهمان این جشنواره خواهند بود تا در همایش بزرگ هنرمندان تئاتر استان ها شرکت کنند.
به گفته محمد مهدی خاتمی مدیر برگزاری همایش استانی: این ۱۲۰ هنرمند عزیزانی هستند که نمایش های آنها در فجر استانی شرکت داشته و همگی جزو فعالین شهرهای خود هستند.
خاتمی ادادمه داد: با تدبیر نادر برهانی مرند دبیر سی و هفتمین جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر تصمیم گرفتیم طی همایشی از زحمات این هنرمندان قدردانی کنیم.
همچنین محمودرضا رحیمی مدیر بخش کارگاه های آموزشی توضیح داد: در طی چهار روزی که این عزیزان مهمان ما خواهند بود چند کلاس آموزشی نیز برگزار خواهیم کرد، موضوع این کلاس ها به فراخور تخصص هنرمندان در نظر گرفته شده و گردانندگان و ورک شاپ ها نیز از اساتید مجرب غیر ایرانی و ایرانی خواهند بود که متعاقبا اسامی و طرح درس آنها اعلام خواهد شد.
رحیمی ادامه داد: تلاش می کنیم تا با توجه به حضور ۱۲۰ هنرمند تئاتر که در نوع خود کم نظیر است، دستاورد خوبی از این همایش حاصل شود.
گفتنی است سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از ۲۲ بهمن تا ۴ اسفند ۱۳۹۷ با دبیری نادر برهانی مرند برگزار خواهد شد.

۱۲ آذر ۱۳۹۷