در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | صادق درباره نمایش دایی وانیا: چند سال پیش در روز بزرگداشت آنتوان چخوف گفت و گویی با استاد میکائیل شه
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 05:40:17
چند سال پیش در روز بزرگداشت آنتوان چخوف گفت و گویی با استاد میکائیل شهرستانی در رابطه با این نمایشنامه نویس انجام شد . ایشان در پایان از استاد حمید سمندریان نقل کرد که اجرای نمایشنامه های چخوف بسیار دشوار است چرا که درک ، دریافت و نزدیک شدن به آدم های چخوف بسیار سخت است . و نمایشنامه های چخوف را شخصیت های چخوف پیش می برند

شجاعت یک کارگردان در گام نهادن به دنیای چخوف با گروهی از بازیگران جوان به تنهایی ستودنی است و قابل تحسین تر اینکه نمایشی اجرا شود که می توان آن را یکی از بهترین اجراهای چخوف در ایران دانست .

تئاتر دایی وانیا از هر نظر می تواند رضایت مخاطب را جلب کند ، بازیگرانی که در کنار گریم خوب و طراحی صحنه مناسب شخصیت های نمایشنامه را به درستی نشان می دهند ، همچنین نور و موسیقی که به ریتم ایجاد شده در نمایش کمک می کند .

نمایش را می توان مجموعه ای خوب از بازی ، گریم ، طراحی صحنه ، نور و موسیقی دانست که زیر نظر کارگردانی آشنا با نویسنده روسی ، روح و اندیشه مخاطب را با خود همراه می کند . به بیان دیگر نوع خوانش استاد شهرستانی در کنار لذت تماشای یک اثر هنری ، ژرفای کلام چخوف را به مخاطب ارائه می دهد .
n s، MHHF و پرند محمدی این را خواندند
باران و سروین سیف این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید