در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | محمد حسن ارجمندی: کتاب “علی، خورشید بی‌غروب” - نوشته محمد حسن ارجمندی- به چاپ دوم رسید
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 09:57:13
کتاب “علی، خورشید بی‌غروب” - نوشته محمد حسن ارجمندی- به چاپ دوم رسید

کتاب علی(ع)، خورشید بی‌غروب دومین کتاب چاپ شده محمد حسن ارجمندی است که اواخر آذر ۹۶ بعد از ویرایش مجدد و صفحه‌آرایی توسط او، به چاپ دوم رسید. این کتاب که اولین کتاب از سه‌گانه‌ای است که ارجمندی پیرامون حضرت علی علیه السلام و سخنان ایشان نوشته است، بعد از چاپ نخست در سال مرداد ۱۳۸۰ بعد از ۱۶ سال به چاپ دوم رسیده است. کتاب “علی، خورشید بی‌غروب”شامل دو بخش شعر و نثر ادبی است که بخش شعر شامل ۱۰۰ مثنوی از سروده‌های ارجمندی و بخش ادبی شامل ۲۱ متن ادبی و عاشقانه است. نویسنده در بخش ادبی، از زبان آنچه پیرامون حضرت علی(ع) بوده به وصف عاشقانه آن حضرت پرداخته است و در بخش شعر، ۱۰۰ جمله از فرمایش‌های حضرت علی(ع) را برگزیده و ابیاتی را در قالب مثنوی در شرح این جملات سروده است.
شایان ذکر است ارجمندی این کتاب را با هزینه شخصی و در قالب “ناشر-مولف” چاپ کرده و خود، عهده‌دار پخش این کتاب است لذا علاقه‌مندان با تماس با شماره ۰۹۱۲۵۲۱۹۱۶۷ یا از نشانی تلگرامی rjmandi@ می‌توانند این کتاب را سفارش دهند تا با پیک موتوری برای آنها ارسال شود.(هزینه پیک برعهده خریدار است)
گفتنی است بخش هایی از کتاب گویای بخش نثر با صدای استاد رضا خزایی، به صورت رایگان در سایت بیپ تیونز به نشانی زیر در اختیار علاقه‌مندان است.:
https://beeptunes.com/album/281245490/%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D8%B9-%D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%B4%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%D8%A8%DB%8C-%D8%BA%D8%B1%D9%88%D8%A8
ممنون از توجه شما.
۱۸ خرداد ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید