این دو سه خط مواجههٔ من با این نمایشه، احتمال اینکه شما نظر دیگری داشته باشید وجود داره.
یه کم زیادی دیگه پست مدرن و آوانگارد بود!! یه چیزایی میخواست بگه ولی بسیار گنگ و کُند و کسلکننده. به هیچ وجه برای من جذاب و لذتبخش نبود! متوجه رنجی که تماشاگر باید میکشید تا در فضای کار قرار بگیره هستم ولی متأسفانه منتج به نتیجه نشد... خوشحال شدم که رورانس نداشت، اقلاً شرمندهٔ زحمت هنرپیشهها نشدیم...