در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | فرزین زمان خان درباره نمایش و دیگر سکوت: اول از همه تبریک میگم به بازیگرهای نمایش که کاری رو کردن که من و همدور
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 12:50:10
اول از همه تبریک میگم به بازیگرهای نمایش که کاری رو کردن که من و همدوره ای هام به هر دلیلی که نهایتش به تنبلی میرسه نتونستیم انجام بدیم، اونم اینقدر خوب بودن و جدی بودن و تلاش کردن که در استاد شور و شوق کار بستن ایجاد بشه، در جای‌جای این نمایش اموزه‌های استاد به وضوح دیده میشد، جادوگران که داینامیک کلاغ رو بی نظیر اجرا کرده بودن، صحنه های شمشیرزنی، نفرت در چهره لایریتس و … و از همه مهم‌تر امادگی بدن بازیگرها که هر کدام مدت زیادی رو در پوزیشن‌هایی باقی میموندن بدون اینکه در چهره یا بدنشون فشاری نشون بدن. هر چقدر ازتون تعریف کنم کم گفتم چون اونچه هممون تئوری یاد گرفتیم شما جامه عمل پوشوندین دمتون گرم.
طراحی صحنه کار هم شاید از نظر بصری جذابیت زیادی نداشت اما واقعا پرکاربرد بود، غیب و ظاهر شدن بازیگرهای مختلف خیلی کار رو جذاب می کرد، همچنین ظهور کلاغ ها از طرفین، چقدر خوب بودن واقعا این کلاغ ها که در هر بخش کار که میخوام حرفی بزنم میان تو ذهنم واقعا احسنت به کلاغ ها.
حضور کارگردان با دمام هم ایده‌ای بسیار هوشمندانه بود برای حفظ ریتم کار و همچنین نمایش رو جذاب تر می کرد.
استفاده از یک عنصر با تجربه در کار هم واقعا بسیار تصمیم قشنگی بود که هم به فروش بلیط کمک می کنه و هم به بچه ها انگیزه بازی بهتر و‌تلاش بیشتر میده.
امیدوارم تمدید بشه که بیشتر و بیشتر این کار دیده بشه که هم برای تماشاگران جذاب و هم برای هنرجویان و اساتید یک کلاس اموزشی هست.