دنیای این روزا رو بهتر از این نمی شد معرفی کرد مثل آغاز رمان پیشگویانهء داستان دوشهر نوشته چارلز دیکنز:
بهترین روزگار و بدترین ایام بود
دوران عقل وزمان جهل بود.
روزگار اعتقاد و عصر بی باوری بود.
موسم نور و ایام ظلمت بود.
بهارامید بود و زمستان ناامیدی،
همه چیز در پیش روی گسترده بود و چیزی در پیش روی نبود
همه به سوی بهشت می شتافتیم و همه در جهت عکس ره می سپردیم
داستان دوشهر /چارلز دیکنز
من با حسرت این شبه چالش رو توی ذهنم دارم: #کاش_ نویسندهء_ این متن_ من بودم !