باسلام خدمت دوستان.
باید بگم به بعضی از نمایش ها دادن نمره صفر هم زیاده آنقدر که این نمایش ها اشغال و بی معنی و بدرد نخور هستن، مثل بعضی از نمایش هایی که باید بیننده بیوفته دنبال بازیگر از یه اتاق به اتاق دیگر آنقدر مسخره و بی معنی هستش که اونجا فقط استفراغ و بالا آوردن باید باشه و نباید اصلاً اجازه این چنین نمایش هایی رو نباید بدهند و من خودم شخصاً برای اینکه تیوال دوباره اجازه اکران دور بعدی رو به این نمایش های بدردنخور رو نده نمره یک میدم و از شما هم میخوام این نمایش یک بدین تا نتونه دوباره دور جدید رو برای نمایش بزاره در پیام های بعدی اسامی نمایش های بدرد نخور رو براتون میزارم، (البته یک نمایش بیشتر نیست که یک هم زیادی هستش).
باتشکر