از خاله زنک بازی شروع کنیم یا حرفای جدی؟ معلومه خاله زنک بازی :)
سوگل قلاتیان و آزاده صمدی چقد بهم شبیه ان :) تاحالا دقت نکرده بودم
خب بریم سراغ خود فیلم .
فیلم از سطح توقعم پایین تر بود، یه سری تم های فانتزی وارد قضیه کرده بودن که من نمی پسندم، مونتاژ اذیتم می کرد و جلوه های ویژه به نظر زیادی ابتدایی
... دیدن ادامه ››
می اومد
از نظر بازی انتظار داشتم رضا عطاران که سیمرغ گرفته بازی ویژه ای ارائه داده باشه که خیلی معمولی بود، جاهای خیلی بهتری مثل "اسب حیوان نجیبی است" و "بیخود و بیجهت" می تونست این سیمرغ رو بگیره و محمدرضا فروتن بدترین بازیه زندگیشه تو این فیلم داشت ، خیلی مصنوعی و بد
عوضش بازی آزاده صمدی خیلی خوب بود و هوتن شکیبا هم مثل همیشه دلنشین بود و این دو تا نقاط قوت فیلم بودن
بعضی شوخی ها رو نمی فهمیدن و حرفی که رضا عطاران تو بیمارستان به وکیلش زد خیـــــلی زشت بود و نمی دونم چطور به ممیزی نخورده، واقعا جای خجالت داشت شنیدنش تو سینما
در کل یه وقت گذرونی معمولیه ، می تونید ببینید یا نبینید