در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | احسان توکلی درباره فیلم خط ویژه: فیلم قشنگی بود خوشم اومد. فیلم با نگاهی طنز به حقیقتی تلخ می پردازه که
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 01:36:14
احسان توکلی (ehsan_)
درباره فیلم خط ویژه i
فیلم قشنگی بود خوشم اومد. فیلم با نگاهی طنز به حقیقتی تلخ می پردازه که مخصوصا در دوره اخیر در کشور ما افزایش یافته.
آخر فیلم اونجاش که روزنامه با تیتر "محاکمه مفاسد اقتصادی و اخلالگران نظام بانکی" رو در دست مفسد اصلی نشون می داد، عالی بود.
کاش یه روزی این تبعیض ها و فسادها از کشور ما برچیده بشه. :(
جعفر ملکی این را خواند
الهه الف، پریسا، elly، mohsen miladi، کیمیا TAV و مرتضی ایمانی این را دوست دارند
با شما کاملا مخالفم، چون داستان فیلم بر اساس واقعی شکل گرفته که در امور بانکی کشور رخ نمیده.بهتون پیشنهاد میکنم نقد خودزنی به سبک بانک ایران زمین نوشته آقای کوهیان رو حتماً بخونین چون از نظر ما بانکی ها، فیلم بسیار ضعیف بود.
http://www.akhbarbank.com/vdceze8w.jh8wpi9bbj.html
۲۹ فروردین ۱۳۹۳
دوست عزیز متنی رو که گفتین مطالعه کردم و به نظرم اصلا موضوع فیلم ربطی به آنچه در اون نقد آمده بود نداشت. البته که هک کردن حساب های بانکی به این سادگی نیست و این که فردی یه این راحتی از طریق اینترنت هر تغییر و جابه جایی که دوست دارد در حساب ها انجام دهد، تقریبا محال و دور از باور است. به نظر بنده منظور سازنده فیلم به هیچ وجه به چالش کشیدن امنیت سیستم بانکی کشور نبود چه رسد به این که آبروی بانک خاصی را ببرد. بلکه یکی از اهداف فیلمساز نشان دادن فسادهای اقتصادی مملکت بود که متاسفانه در چند سال اخیر چند مورد نجومی و غیرقابل باور در سیستم بانکی ما رخ داد. گرفتن وام های کلان توسط عده ای خاص و اذیت ها و مشکلات گرفتن وام های خرد برای جوانان و قشر نیازمند مساله ای تلخ است که یکی از موضوعات پرداخت شده در این فیلم بود.
۳۰ فروردین ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید