در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سعید صادقی درباره نمایش درستکارترین قاتل دنیا: روز بعد از طوفان پایتخت، به تماشای این نمایش نشستیم با نیمچه دلهره‏ای
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 13:58:20
روز بعد از طوفان پایتخت، به تماشای این نمایش نشستیم با نیمچه دلهره‏ای درباره اینکه بعد از پایان آن با طوفانی دیگر روبرو خواهیم بود یا نه!

به نظرم نمایش در حد خودش کامل بود. بازی‏ها، دیالوگ، صحنه، نورپردازی خلاقانه، و عوامل اجرایی همگی دست به دست هم داده بودند که یک نمایش خوب را ببینیم. در جایگاهی نیستم که بگویم نمایش بسیار عالی بود [خودم هم نمیدانم نمایش بسیار عالی باید چگونه باشد؟!]، اما می توانم بگویم که از دیدن نمایش حس خوبی داشتم. ضمن اینکه فکر میکنم همینکه شما ببینید عوامل نمایش هر آنچه از دستشان بر می‏آمده را انجام داده‏اند، دیگر جای نق زدن نمی‏ماند.

تنها نکته‏ای که میتوانم تذکر بدهم، شیوه جمع کردن مشخصات حاضرین (اسم و شماره تلفن) برای اطلاع رسانی‏های آتی بود. فکر میکنم به جای اینکه به طور مستقیم از افراد بخواهیم اسم و شماره تلفن خود را به ما بدهند (که بسیاری از افراد علیرغم میلشان و فقط به خاطر رودرواسی این کار را میکنند)، بهتر بود یک فرمی چیزی آنجا می‏گذاشتند و از حاضرین میخواستند اگه بخوان مشخصاتشون رو بگذارند (نظیر دفترچه‏ای که آخر نمایش برای أخذ نظرات گذاشتند). بالاخره این حریم شخصی و ...، رو باید ما خودمون و از امروز اجراء کنیم دیگه؛ مال دیگران و فرداها نیست که!

باز هم دست مریزاد میگم به همه عوامل نمایش، و براشون آرزوی موفقیت دارم.
یعنی یکی نیست اینجا به من یه متن طنز معرفی کنه برا پایان نامم اهایییییییییییییییییی
۱۸ خرداد ۱۳۹۳
زنده باشید جناب نصیری؛

یک دست مریزاد مستقیم‏تر هم عرض میکنم!

به هیچ عنوان "جسارتی" نشده است رفیق. دوستان در نهایت ادب درخواست مشخصات می‏کردند. بنده هم، با غنیمت شمردن فرصت، جسارت کرده و یک تذکر - بیشتر همگانی - و یک راهکار ظریف‏تر پیشنهاد کردم. همین.
۱۸ خرداد ۱۳۹۳
خب خدارو شکر...
خواهش میکنم، لطف کردین، به هر صورت ممنون از تذکر و پیشنهاد خوبتون...
۱۸ خرداد ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید