تیوال نمایش دپوتات
S3 : 22:02:28
براساس نمایشنامه «به دنبال دروغگو»
  ۰۷ فروردین تا ۲۵ خرداد ۱۳۹۷
  ۲۱:۳۰
  ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه
 بها: ۳۰,۰۰۰، ۳۵,۰۰۰ و ۴۰,۰۰۰ تومان

: کریم عظیمی
: محمد نادری
: اتابک نادری
: (به ترتیب ورود به صحنه) غزاله جزایری، یاشار نادری، اتابک نادری، قاسم روشنایی، کتایون بختیاری، وحید نفر، هادی عطایی، پندار اکبری

: میلاد حاجی زاده
: داریوش پیرو
: سینا ییلاق بیگی
: بابک شاه علیزاده
: سمیرا کحالی
: ماهرخ سلیمانی پور
: کمال کچویان
: حامد لطفی، سمیرا جنیدی
: شهاب الدین حسین پور
: مریم رودبارانی
: سید محمد صادق سیادت
: نوشین طهماسبی
: محمدحسن درباغی فر
: تینا تمدنی
: حافظ تشکر، محمد حسن پورپاک، مجید مصدق
: علی شادکام
: محسن بیده

»اجرای پیشین این نمایش 
هماهنگی و رزرو: ۰۹۰۲۴۸۸۲۱۹۱

فریکس نماینده مجلس یونان و در شهر آتن، برای رهایی از شر مراجعه کنندگانش به دنبال یک رییس دفتر مناسب می گردد، در این بین افراد مختلفی به او پیشنهاد می شوند؛ در نهایت تیودور به عنوان رییس دفتر وی انتخاب می شود و پس از آن، زندگی این نماینده مجلس برای همگان عیان می شود.

طرح بهای بلیت:
ردیف‌های ۱ تا ۶ با بهای ۴۰،۰۰۰ تومان
ردیف‌های ۷ تا ۱۲ با بهای ۳۵،۰۰۰ تومان
ردیف‌های ۱۳ تا ۱۴ با بهای۳۰،۰۰۰ تومان

گزارش تصویری تیوال از نمایش دپوتات (سری دوم) / عکاس: سارا ثقفی

... دیدن همه عکس ها »

گزارش تصویری تیوال از نمایش دپوتات (سری نخست) / عکاس: سارا ثقفی

... دیدن همه عکس ها »

اخبار وابسته

» کتایون بختیاری جایگزین شبنم قلی خانی شد

» برای پیش‌فروش روزهای جدید، نمایش «دپوتات» به دانشجویان تخفیف می‌دهد

» کمدی «دپوتات» در ماه رمضان برمی‌گردد

» اجرای نمایش «دپوتات» تمدید شد

» نمایشگاه عکس «دپوتات» درتئاتر شهرزاد

» در میان استقبال تماشاگران از نمایش اتابک نادری «دپوتات» در پریس تئاتر شهرزاد افتتاح شد

» نوبت اجرای نوروزی مانند اکران نوروزی داغ می‌شود/نیاز به حمایت جدی

ویدیوهای وابسته

آواهای وابسته

مکان

خیابان نوفل‌لوشاتو، تقاطع خیابان رازی
تلفن:  ۶۶۷۶۰۵۳۰-۶۶۷۵۱۰۴۶-۶۶۷۶۳۵۶۹


«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
خرید بلیت روزهای تازه این نمایش با تخفیف گروهی از چهارشنبه ۲۳ تا جمعه ۲۵ خردادماه امروز ساعت ۱۴ آغاز خواهد شد. به آگاهی می رسد اجرای روز جمعه در سانس ویژه ساعت ۱۷ خواهد بود.
سیدمحمدصادق سیادت این را خواند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دپوتات ، بازی ها روان ، یکدست و هماهنگ و از این میان خانم جزایری خیلی خوب . کارگردانی خوب . نمایش کشش دارد که تا آخر دنبال شود . دکور و لباس قابل قبول . خسته نباشید به گروه.
نمایش از اولین تا آخرین لحظه تلاش بسیار دارد برای خنداندن شما ، گاهی به سبک عبدلی و اوسا ، گاهی به سبک بیک و وحدت ، گاهی با استفاده از وایرال کلیپ های فضای مجازی و هر ترفند دیگری . اگر سنسور خنده شما بسیار حساس است و به شوخی های متوسط و تکراری میخندید این نمایش بی وقفه شما را میخنداند ولی اگر مشکل پسند باشید به جز لحظاتی لبخند چیزی عایدتان نمیشود گر چه دسته دوم هم با حال بد از سالن خارج نمیشود اگر در مقابل نمایش گارد نداشته باشد.
نمیدونم بگم توصیه میشود یا نه ، بستگی به سنسور خنده شما داره.
باسلام
بسیار سپاسگزاریم از اینکه مارا تماشا کردید و خوشحالیم از این اتفاق زیبا که برایتان رقم زدیم
۱۶ خرداد ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خرید بلیت روز تازه این نمایش (سانس ویژه)، شنبه ۱۲ خرداد (ساعت ۱۹:۱۵)، به کارگردانی: اتابک نادری، دراماتورژی: محمد نادری، بازی: غزاله جزایری، یاشار نادری، اتابک نادری، قاسم روشنایی، شبنم قلی خانی، وحید نفر، هادی عطایی، پندار اکبری، آغاز شد.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
یک تئاتر در قالب کمدی و با درون مایه های اجتماعی تلخ که برای ما بسیار آشناست. اگر این روزها عصبی هستید، حال خوشی ندارید، روحیه تان وضع خوبی ندارد، پس یک راه بیشتر ندارید و آن اینکه خود را مخاطب این نمایش کنید. در این نمایش شما چه خواهید دید؟ بازی های بسیار خوب، بازیگرانی بسیار هماهنگ و کارگردانی ظریف و نمایشنامه ای به غایت پرداخته شده. قطعا اگر دنبال شاد بودن هستید از تماشای این اثر ناامید نخواهید شد. قطعا خواهید خندید.
نوشته شما احساس خوبی به من داد که قراره پنجشنبه این نمایش را ببینم شاد شدن و شاد بودن گمشده این روزهای پر التهاب جامعه ماست
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷
با سلام و احترام سرکارخانم مینا
قطعا تمام تلاشم را خواهم کرد و نتیجه را به شما عزیزان اطلاع می دهم.
۰۳ خرداد ۱۳۹۷
پیغامتان رویت شد.چون واقعا جناب سیادت واقعا دیر است.
۰۳ خرداد ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خرید بلیت روزهای تازه این نمایش، چهارشنبه ۲ و پنجشنبه ۳ خرداد، به کارگردانی: اتابک نادری، دراماتورژی: محمد نادری، بازی: غزاله جزایری، یاشار نادری، اتابک نادری، قاسم روشنایی، شبنم قلی خانی، وحید نفر، هادی عطایی، پندار اکبری، آغاز شد.
مریم رودبارانی این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
به آگاهی می رسد، خرید بلیت این نمایش، به کارگردانی: اتابک نادری، دراماتورژی: محمد نادری، بازی: غزاله جزایری، یاشار نادری، اتابک نادری، قاسم روشنایی، شبنم قلی خانی، وحید نفر، هادی عطایی، پندار اکبری، هم اکنون آغاز شد.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
به آگاهی می رسد، این نمایش تمدید شد. خرید بلیت روزهای تازه این نمایش، از دوشنبه ۱۰ تا سه شنبه ۱۱ اردیبهشت، به کارگردانی: اتابک نادری، دراماتورژی: محمد نادری
، بازی: غزاله جزایری، یاشار نادری، اتابک نادری، قاسم روشنایی، شبنم قلی خانی، وحید نفر، هادی عطایی، پندار اکبری، هم اکنون فعال شد.
فرزاد و محمدرضا موسی پور این را خواندند
مریم زارعی این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
امید طاهری ( عضو کانون ملی منتقدان تئاتر ایران) در رابطه با نمایش دپوتات نوشت:
جامعه تئاتر طی سالیان گذشته و اکنون، مورد بی مهری های فراوانی قرار گرفته. چه از جانب دولت، چه تماشاگران و چه خود دوستان تئاتری. در این میان، آنها که کمدی کار می کنند، بیش از دیگران هدف بی مهری هستند. خصوصا از جانب هم صنفان خود چرا که اغلب ما جماعت تئاتری، گاهی احساس می کنیم، تئاتر فقط آن چیزی است که ما می شناسیم، یا اینکه فقط همان درست است که ما کار می کنیم. این تلقی، گاه تا جایی پیش می رود که برای مثال اگر در تراژدی فعال باشیم، کمدی را کفه ی سبک و بی مغز تئاتر می دانیم و اگر در کمدی فعال باشیم، تراژدی را اشک و آهی حوصله سربر و ملال آور می خوانیم. این طرز فکر کم و بیش در برخی از همکاران وجود دارد و بر همین اساس، آگاهانه یا ناخودآگاه، در برابر اجراهای دیگران واکنش نشان می دهیم.

بسیار پیش آمده که عزیز و بزرگی از جامعه تئاتر را دیده ام که سر یک اجرای کمدی، چنان اخم هایش را در هم فرو کرده و منقبض نشسته که نکند یک بار لبخندی بر چهره اش بنشیند و بر شان استادی اش خدشه ای وارد شود.

در آخر هم هر چقدر که اثر در ژانر خودش ( کمدی )، دارای اسلوب و اصول باشد، باز هم نگاه از بالا به پایین بر این ژانرِ ستمدیده در طول تاریخ، از بین نمی رود و نوازش زِبر و خشنی مبنی بر اینکه _ تئاتر ما پر شده از کمدی های بی خاصیت _ بر پیشانی گروه بینوا می چسبانند و همین که از در سالن بیرون می روند، عضلات منقبض و دردناک خود را رها می کنند و پرغرور به راه خود ادامه می دهند!

کمدی گونه ها و شکل های مختلفی داشته و دارد و احتمالا خواهد داشت. از کمدی رمانتیک شکسپیری، کمدی رفتار، کمدی فارس، کمدی شخصیت تا کمدی موقعیت و ... ، و گاهی تلفیق برخی یا همه ی این نمونه ها در یک اثر، همواره مورد توجه نویسندگان و کارگردانهای این ژانر تعریف گریز، پیچیده و دشوار، بوده است.

کمدی چه در ساحت تکنیک و فنون اجرا، و چه در ساحت های معنایی تری مانند فلسفه، روانشناسی، جامعه شناسی و ...، سالهای سال است که با تعاریف و رویکردهای متنوع و گاه حتی متضادی بررسی و مورد بحث قرار گرفته است. یونانیان برای نخستین بار کمدی را در یک قالب هنری و دارای اسلوب خاص، ابداع کردند اما ژانر کمدی طی سده هایی که از دوران یونان باستان می گذرد، در هر فرهنگی، به اندام تکینه ای دست یافته و همچنان چندان تابع قراردادهای خشک و تعاریف پیشین نیست و جسورانه و هنجار شکن، پیش می تازد و خود را با لحظه ی اکنون زمانه اش در می آمیزد. و دقیقا به همین دلیل است که کمدی همواره مورد توجه مردم است و اگر چه به لحظه های هجوش خنده های بلند سر می دهند اما این خنده ها لزوما از سرِ بی دردی و بی توجهی به نیش ها و کنایه هایش نیست.

اما اگر کمدی را تا به این حد، چهارچوب گریز و رها از تعاریف و اسلوب ها بدانیم، پس چگونه می توانیم آن را در بستر زیباشناختی، مورد نقد و تحلیل قرار بدهیم؟!

جواب این است که هر اثر کمدی، تابع قوانین، قراردادها و منطقی است که خود وضع می کند. در وضع این قوانین، ممکن است اثر مشابه کمدی های قبل خود شود و یا ممکن است اندامی جدید در ژانر خود به وجود بیاورد. چیزی که مخاطب آگاه و منتقد هنری از تعریف آن با رجوع به داشته های قبلی اش درمی ماند و یا کارش سخت می شود.

هر ... دیدن ادامه » نمایش کمدی با منطق کمدی خودش پیش می رود. اگر تابع منطق کمدی خودش بود، می توان مشاهده کرد که اثر دارای اسلوب می شود و ابعاد زیباشناختی پیدا می کند. اما اگر هیچ گونه منطقی در اثر به وجود نیامد و اثر مدام از منطقی به منطق دیگر جهش کرد و هیچ ارتباطی در این جهش ها حاصل نشد، اینجاست که تئاتر آزاد شکل می گیرد. شاید عنوان تئاتر آزاد را از این منظر بتوان معنا کرد. یعنی تئاتری که به هیچ گونه منطقی حتی در دل خودش استوار نیست و اساسا همه چیز، از قصه گرفته تا کارگردانی و بازی ها در بی منطقی و بی ربطی پیش می رود.

از این منظر نمایش دپوتات هرگز نمی تواند یک تئاتر آزاد باشد. اگر چه در برخی لحظه های کمیک و برخی میزانسن های کوتاه و گذرا، شباهت هایی به وجود می آید اما کلیت اثر، از نمایشنامه گرفته تا کارگردانی، دکور و بازیها، همگی تابع منطق کمدی خودش هستند.

نمایشنامه ای که دپوتات بر اساس آن کار شده، ( به دنبال دروغگو، نوشته دیمیتری پساتهاس) صاحب داستانی است که در چهارچوب و منطق وضع شده خودش گنجیده و قصه هرگز از آن چهارچوب بیرون نمی زند. تمامی کاراکترها، ارتباط مستقیم با روند داستان دارند و در پیشبرد آن و رسیدن به نقطه پایانی، نقش مهم و اساسی ایفا می کنند. این در حالی است که در تئاتر آزاد معمولا چنین داستانهای یکپارچه و کاراکترهای کاملا مرتبط با سیر داستانی و دراماتیک اثر وجود ندارد. ممکن است برخی از کاراکترها در تئاتر آزاد صرفا با رویکرد ایجاد کمدی وارد اجرا شوند. عملا حلقه های زنجیر در تئاتر آزاد، منفک و از هم جدا هستند. طوری که به راحتی می توانید کاراکتری را حذف کنید، یا بخشی از قصه نمایش را بردارید. در دپوتات نمی توان چنین کرد. کولا، خدمتکار دفتر فیریکس، دختر خیالپرداز و ساده ای است که سخت دنبال جذب کردن مردی برای خود است. او و پرومته، تنها افرادی هستند در این نمایش که دروغ نمی گویند و عملا در بستر پلشتی که فیریکس و دیگران ساخته اند، عشق این دو از راستی و صداقتشان می شکوفد. پاپاتیاس، نماینده جامعه ای است که برای منافع شخصی خود به فیریکس رای داده و اکنون دنبال احقاق آن منافع است. تئودور، روزنامه نگاری است که از دروغ علیه خود دروغگویان استفاده می کند و فساد آنها را علنی می کند. دیگر افراد نمایش، جنی، دیمیتریوسِ کشیش نما، وارسیداس، همگی ساختارهای کج و معوج قدرتی را شکل می دهند که فیریکس در راس آن ایستاده. هیچ یک از این کاراکترها را نمی توان به راحتی از بستر اجرا و نمایشنامه جدا کرد. بنابراین در این بخش یک فونداسیون و زیرساخت منطقی وجود دارد و دیوارهای اجرا بر همین زیرساخت قرار گرفته اند.

در خصوص اجرا و کارگردانی اثر، مهمترین نکته ای که وجود دارد، به روز بودن شوخی ها، طنزپردازی ها و کمدی های رفتار و گفتار، با شرایط امروز جامعه است. اتابک نادری به خوبی نمایشش را برای مخاطب امروز تنظیم کرده و از همین روست که نام کشور مفروض در نمایشنامه به راحتی تعمیم پذیر می شود و مخاطب در جریان اجرا، از نقدی که به یک فرد فاسد و پیرامونش، وارد می شود، در واقع گفته ها و نگفته های خودش را می شنود. نادری سعی کرده نمایشش بی تکلف باشد، دکور و میزانسن را جوری طراحی کرده که مخاطب همگانی به راحتی بتواند با اجرا ارتباط بگیرد. برای این جنس کمدی، بی تکلفی یک ضرورت است. اگر برخی معتقدند شوخی های جنسی اثر زیاد است اما در مقایسه با بسیاری از کمدی های دیگر، و با توجه به بافت کمیک اثر، برعکس آنچه می گویند این جنس شوخی ها کاملا به اندازه است و حداقل در اجرایی که من شاهدش بودم، هیچ کجا نبود که در تماشاگر احساس بدی ایجاد کند یا از حد فراتر برود.

گذشته از همه اینها، در اجرای دپوتات چند بازی خوب و درخشان می بینیم. بازی کردن در کمدی، به اندازه نوشتنش و کارگردانی کردنش سخت است. اگر بازیگر لحظه ی کمیک را به موقع اجرا نکند، همه چیز از دست می رود. غزاله جزایری بسیار حضور راحت و موثری در اجرا دارد. جنس کمدی کاراکترش به خوبی ایجاد شده و روی صحنه بی آنکه تلاش بیش از حدی داشته باشد، نقشش را ایفا می کند. یاشار نادری نیز حضور راحت و تاثیر گذاری در لحظات کمیک اجرا دارد. به اندازه انرژی می گذارد و سرضرب کمدی ها را شکل می دهد. وحید نفر، کشیش نمای خوبی را جان می بخشد و اگر چه همیشه نقش کشیش برای ایجاد کمدی های بیشتر، وسوسه انگیز است، اما وحید گرفتار این وسوسه نمی شود و کشیش را به اندازه لازم در ظرف اجرا چیدمان می کند. دیگر بازی خوب نمایش، محمد هادی عطایی است. به اندازه کافی بامزه و دلنشین است و به خوبی سادگی و صداقت این کاراکتر را در کنار وجوه کمیکش قرار می دهد.

دپوتات هم در نمایشنامه و هم در اجرا، تابع قراردادهای خود است و از منطق کمدی خودش بیرون نمی زند. نمایش بی تکلفی است که با یک متن خوب و دارای مضمون انتقادی، یک کارگردانی خوب با ریتمی مناسب و بازیهایی خوب موفق می شود در طول یکساعت و نیم اجرا، تماما بر پایه کمدی پیش برود و تماشاگر را دچار ملال نکند. آن قشر از مخاطبان عزیز یا همکاران تئاتری که به صورت صد در صدی معتقد به تئاتر روشنفکرانه و متعلق به طبقه ای خاص هستند، باید توجه داشته باشند که تئاتر گونه های مختلف دارد و متعلق به خیل عظیم تری از جامعه است. ضمن اینکه باید توجه داشت، کارکرد ضروری کمدی، تفریح و خنده است. جایی یک اجرای کمدی را می توان عنوان تئاتر داد که مضمونی انتقادی و شکلی هارمونیک و منطبق بر منطق وضع شده ی خودش داشته باشد. که خوشبختانه دپوتات هر دوی اینها را داراست.

آقای سیادت بنده برای پنج شنبه 13 اردیبهشت برای خودم و خانوادم بلیط تهیه کردم . در توضیحات و خلاصه نمایش و همچنین در تصاویر و عکس ها متوجه توضیحی مبنی بر محدودیت سنی تماشاچیان نشدم . الان که دارم نظرات رو می خونم متوجه شدم خانمی از همراه نیاوردن کودکان صحبت ... دیدن ادامه » کردند .
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷
خیر ممنون . ترجیح میدم همراهم باشه . نگرانیم بابت ورودش به سالن بود
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷
سلام ... چرا با توجه به اینکه تئاتر دپوتات لغو شده بود انروز ولى اطلاع رسانى نشد به ما
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
نمایش بسیار فوق العاده ای بود
با بازیهای روان و بی نظیر.... نمایشی که پشت طنز، بسیار حرفها رو مطرح میکنه....بسیاری از اتفاقات و فجایع روزهای الانمون....
بسیار خندیدیم...بسیار تشویق کردیم... بسیار فکر کردیم و بسیار لذت بردیم...
با سپاس از لطف شما
۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۷
با سلام و تشکر کاش دیکر گزوهای هم مانند شما فعال پاسخگو بودند‌حناب سیادت
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
ارادتمند
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خرید بلیت سانس ویژه روز شنبه اول اردیبهشت ماه این نمایش با بازی هادی عطایی، اتابک نادری، شبنم قلی خانی و ... فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ساعت ۱۲ آغاز خواهد شد.
فرزاد و سیدمحمدصادق سیادت این را خواندند
مریم زارعی این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
همزمان با اجرای نمایش «دپوتات» به کارگردانی اتابک نادری، نمایشگاهی از آثار عکاسی امیر نظری، محمدآران، احسان خورشیدی، زهرا موسی و احسان عندلیب در تئاتر شهرزاد در معرض دید مخاطبان قرار گرفته است. این هنرمندان مجموعه‌ای از عکس‌های صحنه «دپوتات» را که شامل 11نما از این اثر است به تصویر کشیده اند. محمد آتران هم پوستری را برای این نمایشگاه عکس طراحی کرده است.
«دپوتات» هر شب ساعت 21:٣٠ در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.
شبنم قلی خانی، پندار اکبری، غزاله جزایری، ، اتابک نادری، وحید نفر، هادی عطایی، یاشار نادری، قاسم روشنایی در نمایش «دپوتات» به ایفای نقش می‌پردازند.
عاطفه گندم آبادی و محمد لهاک این را خواندند
مریم زارعی و پیام کشاورزی این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
جمله آخر تئو به کشیش کوچک

تئو : ببین ! اون چیزی که اینهمه س دنبالش میگردی رو باید اینجا پیدا کنی (اشاره به قلبش )
تعووو دوووووووور
۲۷ فروردین ۱۳۹۷
با سپاس از لطف و محبت شما
۲۸ فروردین ۱۳۹۷
با سپاس از لطف و محبت شما
۲۸ فروردین ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
به این میگن یه کار همه چی تموم
از بازی و متن و چیدمان و لباس گرفته تا ریتم و نکته و چالش
خانم جزایری رو که از های لایت میشناختم آقای عطایی هم محشر بودن
خسته نباشید دوستان ، عالی بودید
امیدوارم طوطووووووووول ! اجراهای مانده هرشب پر تماشاچی باشید و بزودی شاهد کارهای جدیدتون باشیم

۱۰ از ۱۰
با سپاس از لطف و محبت شما
۲۷ فروردین ۱۳۹۷
چقد بازی خانم جزایری نسبت به هایلایت جذابتر بود
۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
اجرای شب گذشته (۲۳ فروردین ماه) نمایش دپوتات با تاخیر آغاز شد و در پایان اتابک‌ نادری کارگردان نمایش در مقابل تماشاگران زانوی ادب زد و عذرخواهی کرد
جناب سیادت ،عذرخواهی ایشون قابل تقدیر هست اما اونچه که برای من مخاطب مهم هست قابل پیش‌بینی بودن هست،در مورد نمایش شما نمیدونم اما وضعیتی که باعث میشه تا جایی که ممکن هست از شهررزاد دوری کنم اینه که یروز یه نمایش پنجاه دقیقه تاخیر داره و روز دیگه‌ای ... دیدن ادامه » درب سالن همون نمایش بعد سه دقیقه (از زمان مقرر)بسته میشه و این قابل تحمل نیست....یعنی درستش اینه که یا گروه‌و سالن تضمین کنن همیشه نمایش با تاخیر کمتر از پنج دقیقه شروع میشه (که معمولا چنین اتفاقی در شهرزاد و پالیز و سایر سالنهای خصوصی نمیفته) و یا اگر بعضی روزها بخاطر مشکلات فنی یا دیر اومدن بازیگرا تاخیر نیم تا یکساعته دارن،روزهایی که مشکلی ندارن به احترام مخاطبی که به تاخیرها عادت کرده،پانزده دقیقه صبر کنن و بعد در رو ببندن که متاسفانه این کارو نمیکنن و این مصداق بی‌احترامی به مخاطب هست....من و چن نفر از دوستان نزدیکم که سالها هفته‌ای دو‌یا‌سه نمایش میدیدم،بخاطر همین مشکل و چند بار هدر رفتن وقتمون ،تاتر دیدنمون به ماهی(یا دوماهی)یکبار کاهش پیدا کرده که امیدورام گروه شما خرق عادت کنه.... اما نکته مهم دیگه این که چن سالی هست که شبکه‌هایی مث ایستا و تلگرام برای تاتر فرصت بینظیری مهیا کردن که بتونه تیزر منتشر کنه اما امثر گروههای تاتری ازین فرصت به بدترین شکل ممکن استفاده میکنن، تیزرهاشون یا تبدیل به فیلم کوتاه هنری پر از نماد و استعاره میشه یا بازیگرها جمع میشن و با دوربین بای‌بای میکنن و یا نظر چن مهمان هنرمند رو بعد دیدن کار نشون میده که طبعا اونها هم به احترام گروه همیشه از کار شدیدا تعریف میکنن.....در حالیکه هیچکدام از این تیزرها به مخاطب معمولی نشون نمیده که فضای کار،ژانر کار، کیفیت بازییگرها ، داستان احتمالی و...چی هست و به دیدن کار ترغیبش نمیکننن... درحالیکه تجربه موفق صد ساله سینما نشون میده که تیزر باید شامل بخشهایی از نمایش(فیلم )باشه ...امیدوارم شما چنین تیزری داشته باشین(حتی میشه با یه دوربین موبایل از بخشهایی از اجرا فیلم گرفت و با یه اپلیکیشن موبایلی تدوینش کرد و قطعا خیلی بیشتر از این تیزرهای پرخرج فعلی در جذب مخاطب موثر خواهد بود) تا هم استقبال ازکارتون بیشتر شه و هم فرهنگ ساخت تیزر واقعی ساخته بشه.... با تشکر
۲۵ فروردین ۱۳۹۷
آقای سیادت،تیزرهای شما خوش‌ساخت و حرفه‌ای هستن اما ایرادی دارن که در واقع بین نود‌ونه درصد تیزرهای تاتر ما مشترک هست،من برای که وقت و هزینه برای دیدن یه کار بذارم باید احتمال بالایی بدم که با سلیقه‌من سازگار هست وبرای چنین منظوری تیزر باید شامل بخشهایی ... دیدن ادامه » از کار باشه تا من با زبان کار،بازی بازیگرا،داستان و.... آشنا شم .... همونطور که در تیرهای سینمایی دیده میشه
۳۰ فروردین ۱۳۹۷
کاملا درست می فرمایید جناب دانش
چشم
حتما مد نظر قرار می دهم
۳۰ فروردین ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
هادی عطایی در پاسخ به سوال ایران تئاتر مبنی بر اینکه "در دپوتات نقش کشیش جوان خوش قلبی را بازی می کنید که در تقابل با کشیش اعظم حقه باز قرار می گیرد؟" بیان کرد:

پرومته آدم صادقی است که با تکیه بر فطرت پاکش پته آدم بدها روی آب می ریزد. من این نمایش را به واسطه جنس کمدی که ارائه می کنم خیلی دوست دارم و اتابک نادری نمی خواهند با هر ترفند ساده و دم دستی مخاطبش را وادار به خنده کند و این قابلیت را دارد که خیلی از مسائل اجتماعی را بتوان در قالبش طرح کرد.
نماینده گروه اجرایی خدمتان سوال داشتم برای دعوت از هنرمندان که از طرف گروه میشود برای کنارگذاشتن بلیط شما به مدیر هماهنگی اعلام میکنید یا به روابط عمومی ؟ چون درسایت قسمت غیر قابل خرید که ظاهرا مربوطبه مهمان ها ویژه نبود پرسیدم خدمتان.
۲۳ فروردین ۱۳۹۷
جناب سعادت سوالم این است که معمولا گروه های نمایشی از هنرمندان ویا اهالی رسانه دعوت میکنند یا بصورت یک شب یکی از هنرمندان یا هالی رسانه را از اعضای گروه به ان شخص اعلام میکنید که چه هنرمند یا ازهالی رسانه را دعوت کردند یا به عبارتی بهتر درجریان قرارمیدهند.بطور ... دیدن ادامه » مثال روابط عمومی یا مانند خود شما نماینده گروه اجرایی.یا هماهنگی.
۲۳ فروردین ۱۳۹۷
بله
بنده این کارهارو انجام میدم
۲۳ فروردین ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
به اگاهی می‌رسد خرید بلیت سانس ویژه این نمایش با بازی هادی عطایی، شبنم قلی خانی، اتابک نادری و...روز شنبه ۲۵ فروردین ماه ساعت ۱۷ همینک آغاز شد.
سیدمحمدصادق سیادت این را خواند
مریم زارعی و اعظم م این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
ما عادت داریم به مشکلات بخندیم، حرفهامون رو شوخی شوخی بگیم، مخصوصا اگه سیاسی باشه، لا به لای حرف های دیگه و به شوخی می گیم جوری که کسی شک نکنه، به دیدن دپوتات برید تا در این اوضاع تاریک و بدبختی و بی ارزشی ریال، یک ساعت و نیم به سیاست تلخمون بخندید!
نمایش فوق العاده ای بود، انتظار این حجم از هماهنگی رو نداشتم. بازی بعضی ها فراتر از حد انتظار بود. غزاله جزایری با بازی فوق العادش نقطه مثبت نمایش بود که دیالوگ های به موقعش باعث شد طولانی بودن نمایش رو متوجه نشی و هر لحظه منتظر ورودش به صحنه باشی. همینطور اجرای عالی هادی عطایی.
به نظرم پوستر تیوال برای این نمایش باید عوض شه و از عکسی که در سالن به ما دادند استفاده بشه.
خسته نباشید به کل تیم دپوتات.
باسپاس از لطف و محبت شما
۲۰ فروردین ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
نمایشی فراتر از انتظار،از دقیقه یک تا آخر ین ثانیه از ریتم نمیفته،برخلاف بعضی نمایش های کمدی که از طنز سیاسی تلگرامی استفاده نابجا می کنن در این نمایش کاملا بجا و کم البته استفاده شده،بازیها بجز یکی دو مورد عالی با تسلط و اغراق متناسب با کمدی بدن و کلام،حتما ببینید و یکبار دیگه هم حتما خواهم دید.
باسپاس از لطف و محبت شما
۱۹ فروردین ۱۳۹۷
چقدر هم نظریم من و شما درباره ی این نمایش، جناب ماهان.
از ابتدا تا انتهای نظرتون، ایضا نظر بنده هم هست :)
۱۹ فروردین ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دروغ یک نبوغ است، یک نعمت الهی است که خداوند در وجود انسان ها قرار داده است...
باسپاس از لطف و محبت شما
۱۹ فروردین ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خرید بلیت روزهای تازه این نمایش، از یکشنبه ۱۹ تا سه شنبه ۲۱ فروردین، به کارگردانی: اتابک نادری، دراماتورژی: محمد نادری، بازی: غزاله جزایری، یاشار نادری، اتابک نادری، قاسم روشنایی، شبنم قلی خانی، وحید نفر، هادی عطایی، پندار اکبری، هم اکنون اغاز شد.
عوامل محترم، آقای سیادت گرامی،
لطفا یک سانس ویژه ی عصرگاهی بذارید. ممنون.
۱۷ فروردین ۱۳۹۷
چشمتون بی بلا، سپاس.
۱۸ فروردین ۱۳۹۷
لطفا زمان بازشدن بلیط فروشی برای اجرای هفته بعد هم اطلاع رسانی کنید
۲۱ فروردین ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید