در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال نمایش پایین سمت چپ
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 22:35:18
امکان خرید پایان یافته
۲۵ آذر تا ۰۶ دی ۱۴۰۰
۱۹:۰۰  |  ۱ ساعت و ۵ دقیقه
بها: ۵۰,۰۰۰ تومان
وقتی یه گاو داره باهاتون حرف می زنه به شاخاش خیره نشین، به چشماش نگاه کنین.

برخی از جوایز و افتخارات:
- دیپلم افتخار، تندیس و جایزه بهترین نمایش در بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی بخش مناطق.
- دیپلم افتخار، تندیس و جایزه بهترین کارگردانی در بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی بخش مناطق
- دیپلم افتخار، تندیس و جایزه بهترین طراحی صحنه از بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی بخش مناطق
- لوح تقدیر و جایزه نقدی طراحی نور در بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی بخش مناطق
- اثر برگزیده جشنواره مهرواله
- جایزه بهترین کارگردانی جشنواره مهرواله
- جایزه بهترین نمایشنامه جشنواره مهرواله
- جایزه بهترین طراحی صحنه جشنواره مهرواله


- از همراه داشتن فرزندان زیر ۱۰ سال خودداری نمایید.

لینک شبکه‌های مجازی سالن مهرگان: تلگرام و اینستاگرام

اخبار

›› تغییر ساعت اجرای نمایش «پایین سمت چپ» به درخواست مخاطبان

›› حمایت و استقبال جامعه گیاهخواران از عدم استفاده از فراورده‌های حیوانی در نمایش «پایین سمت چپ‎«

›› رونمایی از پوستر جدید پایین سمت چپ در آستانه اجرای عموم این اثر

ویدیوها

مکان

خیابان انقلاب، خیابان خارک، بن بست اول، پلاک ۵ خانه نمایش مهرگان
تلفن:  ۶۶۷۲۲۶۲۲ - ۶۶۷۲۴۸۱۵

نقشه بزرگتر و مسیریابی
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
نمایش فوق العده ای بود. کاملا مخاطب رو درگیر میکرد. و بسیار عالی اجرا شد.
واقعا از زمانی که برای این نمایش گذاشتم لذت بردم.
ممنون از همگی و خسته نباشید.
گاوشده سرانجام گاو میزاید!” / درباره یک سکوت عمیق اما گویا در نمایش “پائین سمت چپ” به نویسندگی و کارگردانی هادی محرابی

بخشی از یادداشت پوریا فرجی (بازیگر و منتقد):


نمایش “پائین سمت چپ”، به نویسندگی و کارگردانی “هادی محرابی” در سالن شماره ۱ خانه نمایش مهرگان میزبان مخاطبانی است که اساساً به دنبال تماشای تئاتر خاص هستند، تئاتری که حکیمانه و صد البته رندانه کمتر میگوید اما بیشتر ... دیدن ادامه ›› روایت میکند!

این نمایش از نمونه آثار موفق است که توانسته مانند اسلاف سبک خود باز هم اثبات کند که نمایش صحنه‌ای، یک کل به هم بافته است که چیزی بیش از جزئیات را تشکیل میدهد که سکوت، حرکت، نگاه، همه در بطن یک فرم کلامیِ مستتر قابلیت جاری شدن در یک روند رئال را دارد. از این رو این نمایش برای کلام، سکوت و حرکت و فاصله گرفتنِ یک باره از همه‌ی آنها-خصوصاً فاصله گرفتن از فضای کلی نمایش-ارزش عینی و واقعی قائل است...


متن کامل یادداشت را در عصر فرهنگ بخوانید:

https://asr-farhang.ir/?p=117261







اول بگم که طرح پوستر و جدیتش، از اونجایی که در حیطه تخصص و تحصیلات خودم بودم برام جالب بود و میتونم بگم یکی از دلایلم برای انتخاب تماشای اثر بود که بعد از مشاهده کار هم معناش و کدهاش برام قوت گرفت. وگرنه مهرگان رو برای تئاتر انتخاب نمیکردم.قبل اجرا ورود دادن، ما وارد سالن شدیم ولی توی راهرو باز نگهمون داشتن. فکر کردیم بخشی از اثره اما اینطور نبود. در مورد کار اما بنظرم این اجرا از سطح کارهای لوده و دلقک بازی که تو مهرگان اجرا میره خیلی بالاتر بود، نمیدونم گروه اجرایی چطور این ریسک رو پذیرفته بودن که چنین اجرای جدی رو در این سالن برن. جسارت این گروه برای شخص من ستودنی بود. چون اسم مهرگان اونطور که خود بچه های تئاتری میگن یاد اور کارهای ضد تئاتری، ضعیف و مسخره هست. که برای پر کردن سالن و خنده گرفتن دست به هر کاری میزنن. در مورد این کار اما نقطه قوت این اثر نمایشنامه اون هست و من شسته رفته بودن کار، قاب ها و پارادوکس هایی که ایجاد میکرد و توجه به جزییات رو دوست داشتم. نمایش انگار قاب عکس های قدیمی بودن که یک نفر از روشون روایت میکرد و همزمان به حرکت در میومدن. البته احتمالا خیلی آقایون خصوصا اونایی که روحیه مردسالارانه دارن یا کسایی که به جزئیات توجه چندانی ندارن و طبع هنری ندارن از این اجرا خوششون نیاد و دریافتی نداشته باشن. همونطور که دیدم خیلی ها هم به هوای یه اجرای کمدی اومده بودن و از کار خوششون نیومد. اما به نظر من متن جسور و روشنفکرانه ای بود. در نهایت اخر اجرا من دوست داشتم به جای تک تک صندلی هایی که خالی مونده بود دست بزنم.