در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | محمد حسن ارجمندی: چاپ کتاب خدا و رایانه؛ جدیدترین اثر محمد حسن ارجمندی گاهی سخت است ن
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:50:39
چاپ کتاب خدا و رایانه؛ جدیدترین اثر محمد حسن ارجمندی

گاهی سخت است نوشتن آنچه می‌دانی و گفتن آنچه بر ذهن می‌رانی. با این همه نعمت نوشتن، بالی است که با آن می‌توان -در حالی که پایت بر زمین است- پرواز کرد.
دست به نگارش که می‌بری، حرف‌ها کلمه می‌شنوند و کلمه‌ها، جمله. جمله‌ها صفحه می‌شوند و صفحات، کتاب و حالا این تویی که با کتاب همراه می‌شوی تا تو را به دنیای خیال‌انگیز خود ببرد.
کتاب خدا و رایانه شرح همین دلدادگی است. گفتن جملاتی که گفتنش سخت است و شکافتن دانه‌هایی که دریافت محتوایش سخت‌تر. به قدر همت خود می‌کوشی و به سهم چشمه خود می‌جوشی.
دریافت شباهت ساختار رایانه با هستی، اولین بارقه‌‌های نگارش این کتاب بود. کتابی که هم از خدا می‌گوید هم از رایانه. در این کتاب، قدم به قدم با رایانه آشنا می‌شویم و همزمان به شباهت دستورها و بخش‌های رایانه با هستی پی می‌بریم و این‌ها همه بهانه‌ای می‌شود تا در چرایی بسیاری از قوانین هستی ... دیدن ادامه ›› غوطه‌ور شویم و گوشه‌ای از پرده دانایی را بالا بزنیم و تماشاگر نمایش بزرگ آفرین و آفرینش باشیم.
خدا و رایانه، با ادبیاتی جدید و از چشم‌اندازی نو به استقبال مفاهیمی رفته است که تاکنون از این منظر به آن نگاه نشده بود. شاید پاسخی باشد برای خیلی از پرسش‌ها و شاید کلیدی باشد به گشودن صندوق‌های ناگشوده معنا.
این کتاب را محمد حسن ارجمندی، به صورت ناشرمولف به چاپ رسانده است لذا پخش و فروش آن را نیز خود برعهده دارد. عزیزانی که خواهان این کتاب هستند می‌توانند سفارش خود را با شماره ۰۹۱۲۵۲۱۹۱۶۷ (با تماس تلفنی، پیامکی یا تلگرامی) مطرح بفرمایند.

لینک خبر:
http://arjmandifar.ir/?p=4313

مشخصات کتاب «خدا و رایانه»
نویسنده: محمد حسن ارجمندی
طراح جلد: علی رضا حمیدی
چاپ اول: تابستان ۱۳۹۷
تعداد صفحه: ۲۵۲ صفحه
قطع: رقعی
بهاء: ۲۰ هزار تومان
شابک: ۸-۹۲۶۱-۰۴-۶۰۰-۹۷۸
۱ نفر این را امتیاز داده‌است
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید