در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | گروه همیاری درباره نمایش شیر خشک: به آگاهی می‌رسد ادامه اجرای این نمایش لغو شد. خریداران محترم سانس‌های
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 07:51:28
به آگاهی می‌رسد ادامه اجرای این نمایش لغو شد. خریداران محترم سانس‌های امروز یکشنبه ۶ و فردا ۷ بهمن می‌توانند با ارسال شماره کارت بانکی و کد پیگیری خود به نشانی support@tiwall.com وجه بلیت‌های خود را دریافت نمایند.
وجه بلیت خریداران محترمی که پرداخت را از کیف پول الکترونیکی تیوال انجام داده‌اند نیز به شکل خودکار بازگشت داده خواهد شد.
آیدا طاهرزاده این را خواند
انوشا حکیم این را دوست دارد
همین چندلحظه پیش داشتم نظرات و راجع به این کار میخوندم، الان یهو خبر لغو ش...:O:O
۰۶ بهمن ۱۳۹۸
به دلیل این حجم نظرات متناقض خیلی دوست داشتم که نمایش رو ببینم,دیشب به قصد خرید وارد شدم که دیدم فروش بلیط دیگه انجام نمیشه.
۰۷ بهمن ۱۳۹۸
امیرمسعود میدونم کار رو اصلا دوست نداشتی ولی نفهمیدم اینکه از ته دلت لغو هر اجرایی رو ناراحت کننده نمیدونی دلیلش دوست نداشتنته؟
من این کار رو ندیدم ولی کارهایی بوده که واقعا دوست نداشتم با این حال اصلا دلم نمیخواست اجراشون لغو بشه حتی توی این دوست نداشتن در اکثریت قرار داشتم و خیلی ها با من هم نظر بودن و در مقابل تعداد کمتری که واقعا دوست داشتند و تجربه ناب زندگیشون بوده و دقیقا حس لباس پادشاه رو داشتم. نکته ای که معمولا بهش برمیخورم اینه که هدف/حرف گروه چی بوده؟ آیا همه/بخشی از نکاتی که اون دوستان واکاوی کردن اصلا مدنظر گروه بوده یا نه اونها برداشت های کاملا شخصیه؟ اگر در راستای اهداف گروه بوده که پس من باید بیشتر یاد بگیرم حتی اگر برداشت های شخصی بوده هم باز میتونه بهم دید جدید بده که اینم بنظرم خوبه...
ببین مثلا چند وقت پیش من یه مصاحبه از کوشکی خوندم که میگفت (نقل به مضمون): من اصلا به محتوا فکر نمیکنم فرم رو میچینم و برداشت محتوا ... دیدن ادامه ›› دیگه با تماشاگرِ و کاملا آزاد برای اینکه هر برداشتی میخواد بکنه. این تکلیف من رو کاملا با آثارش روشن کرد که من خیلی مخاطب اون آثار نیستم چون برای من محتوا اولویت بالاتری داره.
من میگم هرکاری مخاطب خودشو داره و نمیتونم صرفا بخاطر اینکه من دوست نداشتم بگم لغو شدن اجراش خوبه یا ناراحتم نمیکنه.
۰۷ بهمن ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید