در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | کمیل خرمی مقدم درباره نمایش باروی بلند بابل: روز شنبه در برنامه مجله تآتر که بحث در مورد عملکرد شورای حمایت تآتر ب
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 11:17:48
روز شنبه در برنامه مجله تآتر که بحث در مورد عملکرد شورای حمایت تآتر بود آقای حسین کیانی رئیس کانون کارگردانان خانه تئاتر در قسمتی از صحبت هاش به این موضوع اشاره کرد که "کاری که فعلا در سالن قشقایی روی صحنه است به جای کار خانم محامدی در این سالن اجرا میشود و مورد حمایت و تآیید شورای مذکور بوده و مورد تایید شورای هنری تآتر شهر نبوده است.
این هم قسمتی از مصاحبه خانم محامدی با خبر گذاری مهر:
کارگردان نمایش "مقبره سنگی" که قرار بود بعد از پایان سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه رود یادآور شد: پنج نفر در شورای ساخت برای بودجه این نمایش تصمیم گرفتند ولی شورای حمایت اعلام کرد که بودجه برآورد شده را پرداخت نمی‌کند، زیرا وظیفه شورای حمایت این نیست که به گروه‌ها بودجه بدهد و تنها از آثاری که در راستای نگاه شورا باشند حمایت می‌کند.

محامدی ادامه داد: ما مجوز نمایش را داشتیم و چندبار اثر بازبینی شد اما شورای حمایت اعلام کرد که از اثر حمایت نمی‌کند. اگر قرارداد تیپ قبول شده و قرار است به گروه‌ها بر اساس آن پول پرداخت شود، پس چرا این قرارداد از سوی شورای حمایت نادیده گرفته می‌شود؟ با این شرایط چرا باید تئاتر کار کرد؟
این کارگردان با سابقه عرصه تئاتر تصریح کرد: شورای حمایت با روندی که در پیش گرفته به تئاتر آسیب می‌زند و تئاتر را تعطیل می‌کند.
ممنون از کامند که گذاشتین
۱۵ اسفند ۱۳۹۰
ممنون جناب خرمی مقدم بخاطر اطلاع رسانی. اما اینکه شورای حمایت این نمایش را به تئاتر شهر تحمیل کرده است یا نه و دیگر شایعاتی که مبنی بر اجرای گروه در قشقایی صورت گرفته هیچکدام قطعا خواسته گروه اجرایی نبوده است.از آن گذشته چطور ممکن است کارگردان نمایش که از استاد محامدی درسها آموخته و در نمایش قبلی نیز خود را همواره مدیون این بزرگوار می داند، بدون اطلاع و اجازه ایشان نمایشش را جایگزین نمایش ایشان کند.

۱۶ اسفند ۱۳۹۰
بله.حتما همینطوره است که شما میفرمایید.
۱۶ اسفند ۱۳۹۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید