در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | علی صباغیان درباره نمایش مردی برای تمام فصول: پناه می برم به خدا از این آدم های ساده و معمولی
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 08:10:10
پناه می برم به خدا از این آدم های ساده و معمولی
این کار دیالوگ های دیگه ای هم داشته البته :)
۰۵ دی ۱۳۹۳
اجرای مردی برای تمام فصول به اتمام رسید.
بنابر آمار سایت تیوال بیش از 75 درصد بازدیدکنندگان سایت که قاعدتاً از تماشاچیان نمایش نیز بوده اند ،رضایت داشته اند.457 نفر از 593 نفر.البته این آمارشناور است.
این آمار میشود جواب خیلی از تخریب کنندگان و منتقدنماها باشد.کسانی که هفته اول اجرا حتی قبل از تماشای نمایش دست به هجمه به آن زدند.
یاد بگیریم کمی ... دیدن ادامه ›› صبور باشیم.
یاد بگیریم زحمات جمعی از نخبگان این مرزوبوم را ارج بنهیم.
یادبگیریم ندیده و نشنیده قضاوت نکنیم.
یاد بگیریم بیشتر مطالعه کنیم.
یادبگیریم درست نقد کنیم.
یادبگیریم به نظرات مخالف خود احترام بگذاریم.
در پایان ،بهمن خان فرمان آرا خیلی مخلصیم.منتظر کارهای بعدی هستیم.
۱۴ دی ۱۳۹۳
من بازم پیدام شد!!! :)

قصد مقایسه ندارم اما این حرف شما بدترین دفاعی بود که می شد از مردی برای تمام فصول کرد. درصد قابل توجهی از سینما رو های این مملکت هم عاشق اخراجی ها و معراجی ها هستند و با علم به نوع کارگردانی و سطح کار های ده نمکی به تماشای اون نشسته و رضایت هم داشتند. چهارصد و پنجاه و هفت نفر که هیچ، چهل و پنج هزار نفر هم اگر از تماشای کاری که من دوست ندارم راضی باشند تغییری در نظر من ایجاد نمیشه. من دلیل دارم و بر مبنای اون دلیل میگم این کار، نمایش بدی بود و پای حرفم هم می ایستم. همین حرفی که شما می زنی و میگی تخریب کننده و منتقد نما یعنی داری به کسانی که از کار بد میگن برچسب می زنی. به قول خودت یاد بگیریم به نظرات مخالفان احترام بگذاریم. شما هنوز هم به من نگفتی بنا بر کدوم دلیل میگی این نمایش خوب ... دیدن ادامه ›› بود؟ دلایل شما یا حول محور میزان مخاطب می گرده (که خب این دلیل هنری نیست) و یا نیت خوانی از منتقدان (که به طور مثال ندیده و نشناخته و بی مطالعه نقد می کنند و قصدشون تخریبه و حرمت نگه نمی دارند) که این نیت خوانی هم پسندیده نیست و لزوما درست هم نخواهد بود.

کاش یه کم در مورد خود نمایش حرف می زدی و می گفتی چه اتفاق خوبی در این تئاتر برات رخ داد که شایسته تمجید باشه. من نوعی هم توضیح می دادم که چرا گفتم پادشاه لخت بوده و ایرادات در اون شبی که کار رو دیدم چه بود. موفق باشی مازیار عزیز
۱۴ دی ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید