در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | ندا منصوری درباره نمایش می سی سی پی نشسته می میرد: چند هفته پیش به تماشای نمایش نشستم. طراحی صحنه و دکور آن من را برد به
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 07:18:48
چند هفته پیش به تماشای نمایش نشستم. طراحی صحنه و دکور آن من را برد به همان فضای کلاسیک سینمای هالیوود. دورانی که از نظر زیبایی شناسی هنوز هم با شکوه است.
ابتدای نمایش، نقدی دیدم طنزگونه به سینمای کنونی و برخی فیلم های رنگ و لعاب دار و بی محتوا... آناستازیا نمایانگر زنی بود از همین جامعه . زنی با طنزی تلخ، که خواهان زیادی داشت و این خواستن ها برایش دستمایه ای بود برای رسیدن به اهدافش. که آناستازیا راحت ترین روش را انتخاب میکرد و خود را به عنوان طعمه ای جذاب و دلفریب قرار میداد تا شکارهایش برایش شکار کنند. اوبلهه برای آناستازیا ، همان شکار ساده و خوش قلب بود، نماد انسانی که در دنیای امروزی هر چه صداقت بیشتری داشته باشد احمقترست و در نهایت برای اینکه او را جدی بگیرند همه را به مرگ محکوم کرد. پیشتر که رفت در نمایش ته مایه هایی از دیکتاتوری و روحیه خودسرانه می سی سی پی هم دیده میشد و گریزی به اندیشه های مکتب کمونیستی سن کلود که گذشته می سی سی پی را در مقابل چشمانش قرار میداد تا در دوران حکمرانی موسی گونه اش، که اکنون به پایان نزدیک میشد. آن را فراموش نکند...
برخلاف نظر دوستانم که اعتقاد داشتند راوی و صدایش اضافه بود و اینکه یک نمایش نباید انقدر توضیح داده شود و همه چیز را به عهده مخاطبش بگذارد. به نظر من راوی یکی از نقاط قوت بود که خیلی موارد را گوشزد میکرد. به نوعی غنی زاده از دیدگاه خودش روایت میکرد توضیح میداد میخنداند و من به صدایش گوش میدادم و لذت میبردم به پایان کار که نزدیک شدیم دیگر صدای راوی نبود که مرا همراه خود میبرد و انگار در ذهنم، راوی به موقع سکوت کرد و حذف شد. در کل برایم نمایشی لذت بخش بود و بهترین بازی و بازیگران را دیدم که میخکوبم کرد. فقط صحنه های مربوط به لئون بود که مثل وصله ای کهنه به یک لباس زیبا دیده میشد. با همه احترامی که برای همایون غنی زاده قائل هستم، زمانی که لئون روی صحنه بود زمان خیلی دیر و سخت میگذشت و من به یاد کارگردان و تهیه کنندگان سینمای کنونی افتادم ... دیدن ادامه ›› که بعضی نقش ها، در قالب کلی اثرشان اضافی است! گویی به آنها تحمیل شده اند! و جالبتر برایم اینست، که همایون غنی زاده، خود به طنز بارها این معضل سینمای کنونی را در این نمایش به ما نشان داد!!! در پایان به سیامک صفری ، ویشگا آسایش، بابک حمیدیان، داریوش موفق، سجاد افشاریان و همایون غنی زاده عزیز و دیگر بازیگران و عوامل نمایش، خسته نباشید میگویم و برایشان آرزو میکنم همیشه بدرخشند.
عارف، Z. Azimi، پوریا، salar milani، Mahan Agha Zahedi، Kh Gh و Taranom M این را پاسخ داده‌اند
واقعا از نظر شما خوب بود؟؟
۳۰ آذر ۱۳۹۵
در متنی که نوشتم به کل داستان از دیدگاه خودم و نقاط قوت و ضعف این نمایش به صورت گذرا اشاره کردم. در برآیند کار، من که لذت بردم! مخصوصا از اجرای عالی بازیگران! همونطور که گفتم بعضی صحنه ها دیر و سخت میگذشت، ولی از نظر من به طور کلی عالی بود. چون انقدر این نمایش قوی بود که اون نقاط منفی خیلی کم به چشمم میومد.
۰۱ دی ۱۳۹۵
خوبه که همچین نمایش هایی رو می گین عالی..! و بزرگترین حسن ش اینه که همیشه راضی از سالن ها برمی گردین خونه
۱۴ دی ۱۳۹۵
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید