در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | Mehrsa.davar درباره نمایش اعتراف: نمایشی خوب و قابل احترام با یک متن بسیار قوی ، بدون شک از نکات قوت
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 08:26:18
نمایشی خوب و قابل احترام با یک متن بسیار قوی ، بدون شک از نکات قوت نمایش می توان به متن و همچنین طراحی صحنه ان اشاره کرد ، البته بازی عالیجناب نصیریان در کنار شهاب حسینی عزیز از جذابیتهای کار به شمار میرفت هر چند که به هر حال از ایرادتی همچون یک دست نبودن بازی همه بازیگران و یا ریتم کند آن نمیتوان چشم پوشی کرد ولی در مجموع کار قابل احترامی بود ، اما و اما ....امان از تماشاچی هایی که واقعا نمیدانم هدفشان از امدن به تاتر چیست ، ما در ردیف ۴ نشسته بودیم و درست در پشت سر ما در ردیف ۵ که به نظر میرسد مخصوص مهمانان است ، افرادی بعنوان تماشاچی حاضر بودند که گویا چون هزینه ای صرف نکرده اند ، لزوما نیز خود را مقید به رعایت اصول اولیه دیدن تاتر نمیدانستند ، اقای نامحترمی که حدودا یک ربع در حال باز کردن خوراکی و تناول ان بودن و در چند صندلی ان طرف تر خانواده ای که تمام مدت در حال حرف زدن و پچ پچ کردن بودن ، قبلا از این دست اتفاق ها را در تماشاخانه هایی مثل پالیز دیده بودم که متاسفانه به تاترشهر وسالن اصلی هم رسید و دقیقا نمیدانم که این از بدشانسی ماست که هر بار این اتفاق برایمان می افتد یا انکه تبدیل به یک اپیدمی شده که اگر اینگونه است واقعا باید فکری جدی و اساسی برای حل این معضل نمود ، چرا که از نظر من تمرکز و سکوت از شرایط اصلی برای دیدن و لذت بردن از تاتر هست . امیدوارم کمی فرهنگ چگونه تاتر دیدن و رعایت حقوق دیگران در جامعه نهادینه شود .
متاسفانه لذت و شیرینی دیدن این تاتر را ، این عزیزان به اصطلاح تماشگر برای من و دوستانم به شدت تلخ کردن
واقعن قبول دارم این تماشاچی نماها رو که جدیدا تو بسیاری از کارها میبینیم ؛ صحبت کردن با تلفنیا نفر همراه، خوردن خوراکی، .... خنده های بیجا به صحنه هایی حتی تلخ و گریه دار... انگار نوع تماشاچی عوض شده؛ خاطرم هست وقتی دوره دبیرستان بودیم و بعضا همراه با خواهرم و دوستانشون به تماشای تاتر میرفتیم که بلیط آن هم به سختی و پس از ایستادن در صف طولانی تهیه میشد .... اوضاع کمی فرق داشت .....
۱۰ مرداد ۱۳۹۶
فکر کنم اپیدمی شده.چند وقت پیش رفته بودیم تاتر آیینه های روبرو، ردیف ۲ بودیم وردیف پشت ما یه خانم با بچه ۵ ساله اومده بود...بچه ی بیچاره حوصلش سر رفته بود، دائم حرف میزد و از در و دیوار بالا میرفت...مامان هم عین خیالش نبود.حتی وقتی بهش تذکر دادیم هم هیچ اهمیتی براش نداشت.من اصلا مونده بودم چرا یه بچه ۵ ساله رو راه دادن از تالار وحدت بعید بود.
۲۱ مرداد ۱۳۹۶
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید