در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مهدی (آرش) رزمجو درباره نمایش داری داری داری داری یا نداری؟: دوستان گلم سلام دوستانی که بنده رو میشناسن طبعا میدونن که بنده ارتباط
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 02:48:47
دوستان گلم سلام
دوستانی که بنده رو میشناسن طبعا میدونن که بنده ارتباطی به این نمایش ندارم،امشب به طور اتفاقی در صفحه اینستاگرام خانم پرور دردنامه ... دیدن ادامه ›› ای دیدم که دل خودم هم به درد اومد چون به شخصه تک تک کلمات و درد های تلخ ایشون رو لمس کردم،دردی که تمامی گروه های تئاتری بارها و بارها تجربه اش کردن،تصمیم گرفتم دردنامه ایشون رو عینا در همین جا عنوان کنم.خودم به شخصه در اولین زمان ممکن به تماشای این نمایش خواهم رفت ، خواستم از شما عزیزان هم بخواهم که شما هم در صورت امکان به تماشای این کار برین،چون درد این خانم درد خیلی از گروه های تئاتری هست.ایشون الان هم به جای اینکه مثل چند نمایشی که در دیوار تیوال به شکل به شدت زننده ای داره خودنمایی میکنه که از همون روش قدیمی پروفایل های فیک برای خودشون بازار گرمی میکنن ( که قطعا همه میدونین کدوم نمایش ها هست ولی فعلا اسمی ازشون نمیبرم بلکه خودشون خجالت بکشن ) اومده به جای این کار ، خیلی صادقانه در صفحه شخصی خودش درد و دل کرده.

از برج یک یعنی فروردین مشغول نوشتن این نمایش شدم همه اعتبارم رو گذاشتم وسط و خوبای روزگار رو جمع کردم و تمرینم رو شروع کرد زمانی رو که باید برای تبلیغاتم می گذاشتم به لطف بازبینها مشغول بازنویسی کار شدم و وقت از دست رفت حالا رو صحنه ام در حالی که هنوز مجوز اجرا ندارم تمام اینها رو تو لایو به شماها گفتم و ازتون خواستم که هفته اول منو تنها نگذارید تمام تلاشم رو کردم که قیمت بلیطم همون قیمت پارسال باشه که دیگه هیچی مثل پارسال نیست ولی بلیط من همون سی و پنج تومن هست تازه با تخفیف میشه سی تومن . من حرف شما ها رو دارم روی صحنه میزنم کار من حرف داره که هنوز مجوز اجرا بهش ندادن . من سهم خودم رو انجام دادم من چهار شبه نخوابیدم و دلم به درد میاد که سالنم خالی باشه و فکر میکنم این حق من نیست این حق کار من نیست که پا در هوا مونده باشه و هر شب فکر کنم امشب شب آخرمه و هیچکس زحمات چند ماهه این گروه رو ندید . این حرف ها گلایه نیست اینها دردی هست که تو دلمه و اگر به شما نگم به کی بگم . ایمان دارم هر ایرانی که دلش برای ایران می تپه باید این کارو ببینه .( سوسن پرور )