در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مهدی (آرش) رزمجو درباره نمایش این یک اعتراف است: دوستان گلم سلام من همیشه اونور بودم ، خیلی عادت ندارم اینور باشم :)))
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 10:29:17
دوستان گلم سلام
من همیشه اونور بودم ، خیلی عادت ندارم اینور باشم :))))))
بچه ها صفحه این نمایش،صفحه هممون هست،در این صفحه نه آیدی فیک خواهیم داشت نه تعریف فیک و نه امتیاز فیک و نه آیدی هایی که بخوان حمله کنن،من خودم هستم در کنارتون،تمامی انتقادها و پیشنهاداتتون رو با جان و دل پذیرا هستم،هیچ سانسوری در این صفحه انجام نخواهد شد و تمام تلاشم بر اینه که در این صفحه اخلاقیات به طور کامل پیاده بشه.
مطمئن باشین آیدی فیکی از جانب گروه به این صفحه وارد نخواهد شد ولی هر آیدی فیکی هم که بخواد به این صفحه وارد بشه ، خودم شخصا جمله خوشامدگویی معروفمون رو بهش خواهم گفت ! :))))))))
بچه ها نظرات شما که دوستان من هستین و صداقت و شرافت قلمتون رو میشناسم برای من بسیار حائز اهمیت هست حتی اگه هم نظر من نباشین،من نمره یک رضا غیوری برام خیلی ارزشمند تر از نمره و نظر ده تا آیدی فیکه که بخوان به من ۵ بدن،چون نمیدونم و نمیشناسمشون ولی لااقل رضا رو میشناسم که بخل و کینه ای نداره و صرفا نظرشو میگه،پس لطفا تنهامون نذارین و نظراتتون رو برامون ... دیدن ادامه ›› بنویسین.
اگر دوست داشته باشین میتونیم یه روزی رو قرار گروهی هماهنگ کنیم که بعد کار هم بشینیم باهم گپ بزنیم،اگه روزی هماهنگ بشه و تعداد مشخص بشه،من میتونم به تعداد نفراتی که قراره بیان ، بلیط نیم بها رزرو کنم کد رو براتون ارسال میکنم که در گیشه تحویل بگیرین.
البته دوستان تیوالی نازنینم هم که تمایل به قرار گروهی ندارن و دوست دارن مجزا بیان،قبلتر به من بگن من میتونم به همین ترتیب براشون رزرو کنم که بلیطشون رو از گیشه تحویل بگیرن.
در صحنه براتون سعی کردیم که سورپرایزهایی داشته باشیم،همانطور که میدونین در استانداردهای جهانی تئاتر،صدا یکی از اعجازهای صحنه به شمار میاد که در کشورمون به دلیل هزینه های بالای تولید صدا،معمولا از این اعجاز صرفنظر میشه،ما تمام تلاشمون رو کردیم که مخاطب در پایان ، با رضایت از سالن خارج شود.
امیدوارم که پیشتون رو سفید باشیم. :)
آهان راستی یادم رفت اینو بگم الان یادم افتاد اضافه کنم :))))) میگم که من عادت ندارم اینور باشم :)))))))) ایشالله روزی که هماهنگ بشه بیاین،اون روز یه پارتی بازی ویژه میکنم که اصن عکاس نباشه تو سالن ! که همه در آرامش کار رو ببینن :))))))))
ممنون آقای رزمجو شما محبتتون به ما ثابت شده
۱۴ تیر ۱۳۹۸
آقای رزمجو با کار خوب و محبتتون من و شرمنده کردین بخدا
۲۵ تیر ۱۳۹۸
نفرمایین خانم رویای نازنین ❤️❤️❤️
امشب نوفل غرق نور شد با حضورتون ، خیلی خیلی ممنونم از حضورتون و انرژی خوبتون ❤️❤️❤️
۲۵ تیر ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید