به احتمال قوی، بنده از نظردهی برای نمایش «پرنده سیاه» منع شدهام و توانایی انتقاد نمودن رو ندارم.
خواستم فقط نقدی کنم خدمت عوامل که بد نیست نظرات مردم رو هرچند روز-یکبار مطالعه بفرمایید تا مشکلاتی که به نحوه اجرا وارد هست رو متوجه شوید.
بیش از یک ماه هست که تماشاگران از مشکلات صدا و آن میکروفون وامونده گلایه دارند و شخص بنده هم هنوز از دیدن کلمهی اشتباه "غیره منتظره" رعشه بر بدنم میفتد.