در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | ترانه درباره نمایش دورهمی زنان شکسپیر: همیاری جان کاش یه بخش جدا واسه این بحثا باز کنی ! صفحه ی همه ی نمایشا
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 09:07:07
همیاری جان کاش یه بخش جدا واسه این بحثا باز کنی ! صفحه ی همه ی نمایشا شده جای بحثای متفرقه ی دوستان تیوالی...با تشکر...
شاهین نصیری، باران .، فرزاد حریری و بهرنگ این را خواندند
شکیبا و amir.ha این را دوست دارند
کاملا باهاتون موافقم!
۲۸ تیر ۱۳۹۳
خب قبل از نمایش بهش حمله کردن کار بی اخلاقی اصلا قبول، اون فرمایش شما که میگید ما در قبال نقدی که به نمایش می نویسیم مسئولیم رو من چه جوری بپذیرم؟! من چه جوری بنویسم که نمایش از نوشتن من لطمه نخوره؟ این جمله ایه که اون برداشت رو در ذهن من ایجاد کرده؟

باور کنید تند ترین و ناجور ترین نقد ها در بسیاری از رسانه ها در کشور های دیگه چاپ میشه و آب از آب تکون نمی خوره. من نقد های جناب فراستی رو به لحاظ منطق و مسائل تکنیکی سینما دوست ندارم اما ادبیات گفتاری و نوشتاری ایشون رو می پسندم چون رک و بی پرده حرفش رو می زنه و به این فکر نمی کنه که آیا کارگردانی که روبروش نشسته از این حرف ناراحت میشه یا نه. خیلی راحت میگه فلان اثر یه فیلم بی ارزشه حالا ممکنه منطق و دلیلش رو دوست نداشته باشم اما بی پرواییش رو دوست دارم. ما چنین منتقدانی کم داریم. بی تعارف و نترس و فارغ و تعارفات میان هنرمندان ما. تا حالا دیدید ... دیدن ادامه ›› هنرمندی به تماشای اثری دعوت بشه و بعد در مصاحبه اش از اون اثر بد بگه؟ چرا؟ چون دعوت شده و تو تعارف و رو در وایسی کلی از رفیق هنرمندش تعریف می کنه. چون دو روز دیگه همون هنرمند هم باید بیاد بازدید پس بده! بعد مدیر تبلیغات همین مصاحبه های پر از تعارف و تملق رو به عنوان استقبال خواص و هنرمندان از فلان اثر بازتاب میده! و من مخاطب هم فکر می کنم: عجب شاهکاری داره روی صحنه اجرا میشه و من ازش بی خبرم! چه طور اون هنرمند در قبال نظرش مسئولیت پذیری نداره؟! فقط من باید مسئولیت پذیر باشم؟

آقای حریری عزیز خط کش تون رو کنار بگذارید اجازه بدید هر کس با هر بیان و ادبیاتی نظرش رو بگه. من بار ها شده با ادبیات تند روبرو شدم و اون قدر با ملایمت برخورد کردم که طرف مقابلم نظرش تغییر کرده. این جوری به سهم خودم ادبیات نقد رو در همین تیوال بهتر کردم ولی برخورد قهری و حذف نظرات من رو که همیشه کاربر بی سر و صدا و آرومی بودم از ادامه ی فعالیت نا امید کرده. یه نگاهی به این وقایع بندازید و صادقانه بفرمایید کدوم روش موثر تر بوده، روش ملایمت در مقابل نقد های تند یا روش همیاری در قلع و قمع و سرکوب نظرات؟
۲۹ تیر ۱۳۹۳
شاهین عزیز نقد همانطور که از اسمش مشخص است در ابتدا برای بیان ایرادات کار است اینکه من از نمایشی خوشم نیاید حتما در مورد آن منفی مینویسم که گروه اجرا کننده هم متوجه شوند هر چیزی نمیشه به خورد مخاطب داد و اصلا نمایشی که خوب نباشد نباید حمایت بشه ، برادر عزیز من کجا گفتم فقط باید حمایت بشه ، یا همه باید از کار ضعیف تعریف کنند تا لطمه نخوره!!!
اینکه من از کاری حمایت میکنم نظر شخص من است و اینکه به نظر شما همان کار ضعیف است نظر شما و کاملا سلیقه ایست و ایرادی به هیچکدام از ما نیست.
دوست گرامی باور بفرمایید احترام خط کش نیست ، و اصلا من نمیتونم و نه میخوام جلوی بیان کسی را بگیرم، شما روش درستی دارید اما همه مثل شما نیستند و ممکن است با یک حرف نامربوط بحث به تشنج کشیده شود.
سپاس
۲۹ تیر ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید