در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سعید صادقی درباره نمایش فهرست: به عنوان یک مخاطب عام (و عوام؟) باید بگویم که این نمایش به آن خوبی نبو
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 15:03:06
به عنوان یک مخاطب عام (و عوام؟) باید بگویم که این نمایش به آن خوبی نبود که من با خواندن برخی نقدها تصور کرده بودم.
فکر می کنم:
اگر زمان نمایش حدود یک ساعت کوتاه‏تر بود؛ اگر بازیگرانی که نقش شخصیت اول را بازی می کردند، کمی بهتر انتخاب شده بودند؛ و اگر کارگردان محترم در آخر نمایش به جای اینکه به خاطر گرمای سالن، صندلی های نامناسب برای یک نمایش دو و نیم ساعته، و تاخیر در اجراء عذرخواهی کند، با خودخواهی مانیفست شخصی خودش را درباره مسئولان تئاتر و یا برخی از به قول خودش «اکتورها» ارائه نمی کرد، لذت بیشتری از این کار می بردم.

- - - - - - - - - -
یه موضوع دیگه اینکه فکر میکنم حدود 150 نفر خارج از ظرفیت در پله/راهروها و روی زمین نشستند و کار را تماشا کردند. اینکه بچه ها اینقدر به نمایش علاقه داشته باشند خوبه، اما آیا کسی به این موضوع هم فکر میکنه که اگر خدای نکرده یه حادثه ای (مثلاً یه آتش سوزی) در سالن اتفاق بیفته، چه بر سر این شهروندان خواهد آمد؟ آیا دیدن یک نمایش مهمتره یا به خطر افتادن احتمالی جان چند صد نفر از شهروندان؟! تا کی قراره همه اش مسئولان و قانون شکنان را نقد کنیم و خودمان را از قانون استثنا بدانیم؟
شما با انتقاد از کارگردان امنیت میلی رو بخطر انداختین... اگه هم خدای نکرده خونده بشه خاطرشون مکدر میشه... ایشون حق دارن از صدر تا ذیل تا ت ر و به باد انتقاد بگیرن اما شما حق انت ق د از ایشون رو ندارین و این عین عدالت هست. دلیلش هم اینه که من میگم لاتینش میشه
because I said so..!
۱۳ تیر ۱۳۹۴
@ آقای دانش عزیز: Yeeeesss, indeed
۱۴ تیر ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید