در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | Mehr N@z درباره نمایش کمدی ایرانی مضحکه شبیه قتل: نمایش را پنجشنبه 26 فروردین دیدم، بازی بازیگران فوق العاده ست بخصوص با
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:44:04
نمایش را پنجشنبه 26 فروردین دیدم، بازی بازیگران فوق العاده ست بخصوص بازی سرکار خانم پاوه نژاد عالی بود، گروه موسیقی هم بسیار عالی بودند. ولی از دیدن نمایش لذت نبردم، متن نمایش بی محتوا و دم دستی بود و پر از فحاشی. صحنه های اضافی و زمان طولانی آن واقعاً خسته کننده بود خصوصاً که نیم ساعت هم با تأخیر شروع شد و دست اندرکاران نمایش بابت این تأخیر و احترام به کسانی که به موقع حاضر شده بودند، حتی بصورت کلامی ابراز تأسف هم نکردند.
گله ای هم از تیوالی های عزیز و دست اندرکاران تیاتر باران دارم چون پنج بلیت برای ردیف جلو تهیه کردم برای کسانی که به دعوت من به این نمایش آمده بودند. متأسفانه یکی از صندلی ها را سالن از ما گرفت و گفتند یکی از نفرات باید دو ساعت در راه پله بنشیند!!! چون این صندلی برای یک مهمان ویژه نمایش رزرو شده است و البته بعداً مشخص شد این مهمان خانم ستاره اسکندری بودند. اگر قرار است بعضی از صندلی ها در اختیار مهمانان ویژه قرار گیرد پس چرا برای فروش قرار می گیرند؟ آیا خانم اسکندری چون یکی از هنرمندان محبوب کشور هستند حق ایشان برای نشستن بر روی صندلی که از قبل توسط کسی دیگر خریداری شده، بیشتر است؟
سعید زادمهر، محسن هاشمی و امیر مسعود این را خواندند
شیرین، ehsania و امیر همتی این را دوست دارند
این اتفاق برای من هم در این سالن افتاد و فکر می کنم این کار برایشان عادت شده است ، اگر شما در ردیف جلو بلیط می گیرید هر لحظه منتظر غافلگیری در سالن باران باشید .
۲۷ فروردین ۱۳۹۵
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید