تیوال فیلم‌تیاتر آینه های روبرو
S2 : 09:08:32
  از مرداد ۱۳۹۶
 بها: ۳,۰۰۰ تا ۸۰,۰۰۰ تومان

: بهرام بیضایی
: محمد رحمانیان
: حبیب رضایی، بهنوش طباطبایی، احسان کرمی، رویا بختیاری، علی تاجمیر، یاسر خاسب، رویا تیموریان، نوشین اعتماد، علی امیری، سامان مظلومی، آلاله زارع طلب، مهدی بهرام بیگی، کسری کندری، فرید فرمانبرداری، فرهاد اتقیایی، حسام الدین آریان فر، محمد گل محمدنیا، طناز فضایلی، رضا مرشد، مهشید نوروزی، شهاب اشکان، احسان مالمیر، ندا عباسی، مژده شهبازی دوانی نژاد، حمیرا موسوی، رها سلیمانی، کاوه کریمیان، صفا کوشا، مارال جمال پناه، حامد بدیعی، مهشید رضا زاده، شیدا پهلوان، پویان حاجی حسنی، سارا سرابی، آنیسا رضایی، نگار نیکزاد، زهرا جولایی، امیر آرام، حسام رضاییان، پوریا محمودی، مهدی قمر
: اجرایی آزیتا موگویی

: سیامک اطلسی، پرویز پور حسینی، داریوش ارجمند، بهزاد فراهانی، رضا بابک، فهیمه رحیم نیا، علیرضا مجلل، داوود فتحعلی بیگی، مجید مظفری، علی عمرانی، حمید امجد، هومن برق نورد، شقایق فراهانی، مهران احمدی، افشین هاشمی، هدایت هاشمی، علی سلیمانی، قربان نجفی، الهه حسینی، پرستو رحمانیان، سانیا سالاری، سحر روزبهانی، الناز اسماعیلی، الهام عزیز زاده، بهاره خالقی، آناوا صدر هاشمی، المیرا صارمی، نرگس کشانی، مهرناز آژند، علی شیرپی، سرمه رحمان زاده، پوریا حیاتی، محمد رییسی، محمدرضا هلال زاده، سید محمد طیبی جزایری، مازیار دل بسته، کارن قریشی، محمود ایزدی، میثم فخرایی، دنیا دریادل، سعید اسد سنگی

: پرویز پرستویی، امین تارخ

» فروش اینترنتی بلیت در دیگر سایت‌های محترم انجام می‌شود

شهر:
تهران

مکان

خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار، تالار وحدت
تلفن:  ۶۶۷۳۱۴۱۹، ۶۶۷۰۵۱۰۱


«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
از نکات خوب این اجرا : دو نقش اول داستان که نماینده نسل من و نسل جوان همان دوره بودند و درد مشترکی که به خوبی به قلم استاد بیضایی گفته شده بود.
و پایان کارتونی فانتزی داستان که نه تاتر بود و نه سینما. و نشون داد که پایان بندی زیبای قصه فانتزی ای بیش نیست.
این اجرا شاید سر جمع نیمساعت هم نبود. و فیلم پخش شده که برای ما بالکن نشینان به صورت نیمه با آدمهای بدون سر و بالاتنه پخش میشد هم جذابیتی نداشت.
شاید باید قبول کنیم مدیا ما را به اسارت خود درآورده و تبلیغات ما را به این سو و آن سو می کشاند. چه اجراهای فوق العاده ای از گروه های کوچک هر روز نمایش داده می شند و با ضرر و زیان مالی مجبور به ترک صحنه می شند و در جایی دیگر مبالغ هنگفتی که بخاطر اسم آدمها دست به دست می شند.
شکی در توانایی های استاد بزرگ رحمانیان نیست و این اجرا و آدمهایش به قلم استاد مسلم تئاتر ... دیدن ادامه » بهرام بیضایی در تاریخ جاودانه شدند، اما این نمایش با تصوری که پیش از دیدنش داشتم هیچ تناسبی نداشت.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
بنظرم ضبط شده بودن قسمت زمان زیادی از این نمایشنامه فاخر به نوعی توهین به مخاطب و تماشاگر هست. نمیشه که برای یک فیلم تئاتر هزینه تئاتر رو بگیرن! اونم یکی از بالاترین نرخ های بلیط در چندسال گذشته! ضمن اینکه با استفاده از نام بازیگرانی که فقط توی فیلم هستن احتمالن مخاطب غیر تئاتری زیادی هم جذب بشه که اون بنده خداها هم از همه جا بیخبر میان و میبینن که از بازیگر مورد علاقشون خبری نیست.

میشه گفت خب این تقصیر مخاطب ممکنه باشه و مخاطب باید توجه کنه که بازیگرای فیلم و نمایش جدا از هم لیست شدن ولی نکته بغرنج اونجاست که توی تمام تیزرهایی که از این نمایش داره بخش میشه و اتفاقا توی گروه های تلگرامی هم زیاد پخش شده این هست که تاکید بیشتر روی بازیگران فیلمه مثل جناب برق نورد و یا استاد ارجمند... این بزرگواران هیچکدوم توی نمایش حضور ندارن ولی تیز جوری نشون میده ... دیدن ادامه » که انگار هستن! خلاصه بگم که به نظر من به عنوان دانشجوی رشته هنر، این تئاتر به هیچ وجه منو راضی نکرد از اونچه که انتظار داشتم
ااا ااا ااا ا وقعا خیلی بی انصافیه! میخواستیم فیلم ضبط شده ببینیم که میرفتیم سینما!

واقعا چی فککردن؟ بلیط های به این گرونی رو میفروشن بدون اطلاع رسانی درست به مخاطب:(
مخاطب بنده خدا نمیدونه که داره میره یه فیلم ضبط شده رو ببینه

و امان از تالار وحدت ... دیدن ادامه » بسیار گرم وسط چله تابستون
اعتراض هم کردیم اصلا فایده ای نداشت
۲۳ مرداد ۱۳۹۶
از آقای رحمانیان کارهای خوب دیده بودم و وقتی کار رو دیدم واقعا متعجب شدم. یه فیلم بود که دو تا هنرمند هر از گاهی یک جانی بهش می‌دادن. و بقیه قسمت‌های تئاتر هیچ کمکی به فهم موضوع نداشت و صرفا یه جنبش بی‌محتوا روی صحنه بود. اصلا خوشم نیومد و بیش از هرچیز ... دیدن ادامه » از این گروه تعجب کردم که کار قوی مثل مجلس ضربت‌ زدن ازشون دیده بودم.
۱۴ شهریور ۱۳۹۶
ممنون هز دوستانی که نظر مینویسن و دیگران و اگاه میکنن ، میخواستم این نمایش و برم اما با نظرات دوستان تونستم فضا رو بهتر تجسم کنم
۱۸ شهریور ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
ضمن عرض خسته نباشید به همه بازیگران و آقای رحمانیان نازنین ، خوشحالم که شرایط محیا شد و تونستیم این تاتر و ببینیم اما متاسفانه دو تا ایراد خیلی بد وجود داشت که بسیار آزار دهنده بود که البته ربطی هم به اجرا کنندگان تاتر نداشت . یک اینکه ما تا نصف تاتر فکر میکردیم که فیلمبرداریه قسمت های فیلم به صورتیست که صورت ها قرار نیست توی کادر باشند و تازه آخراش بود که متوجه شدیم از بالکن دوم به خاطره اینکه پرده پایین هست نیمی از تصویر دیده نمیشه :/ و دوم اینکه تا ده دقیقه یه ربع بعد از شروع تاتر همچنان مردم داشتن میومدن داخل و جالب این بود که راحت وارد سالن میشدن و بعد هم هی از بقیه راجع به شماره صندلی و اینجور چیزا میپرسیدن و یه مورد دیگه هم این تلفن های همراه دوست داشتنی که تمام مدت در حال عکس گرفتن هستند اون هم با فلش :) متاسفانه هنوز فرهنگ رعایت کردن ساده ترین ... دیدن ادامه » مسائل رو هم نداریم
به این اضافه کنید گرمای سالن رو. واقعا مدیریت هوا و دمای سالن اینقدر سخته؟ که تالار وحدت با این اسم و رسم رو نتونن مدیریت کنن؟ با اینکه توی آنتراکت به مسئولین سالن تذکر دادیم ولی فایده ای نداشت. مدیریت این مجموعه روزبه روز داره پسرفت میکنه!

نکته دیگه ... دیدن ادامه » اینکه برای این تعداد جمعیت زیاد کافی شاپ درست حسابی در نظر نگرفتن ولی واقعا یه بوفه مثا بوفه مدراس قدیم داره که در زمان آنتراکت همه هجوم میارن و واقعن منزجر کننده بود.
۲۲ مرداد ۱۳۹۶
عدم حضور بسیاری از هنر پیشه ها در سالن ،صدای مصنوعی و نا پخته ی بهنوش طباطبایی در نقش یک خلاف کار از جمله ایرادات اینه های رو به رو بود
۲۰ شهریور ۱۳۹۶
سلام موارد منفی این تئاتر فیلم رو همه دوستان بیان کردند و به این موضوع صدا و بازی ناپخته خانم طباطبایی رو هم اضافه کنید که البته با ترفندهای فیلم بخشیش محو شده بودولی خوب نمایشنامه جناب بیضایی جالب بود والبته الهام گرفته از یک رمان عاشقانه و یک فیلم هم ... دیدن ادامه » عصر خودش از یک کارگردان هم عصر و یک شخصیت شناخته شده که البته بنظرم برای دوره خودش نمایشنامه جالبی بود.البته برای جامعه فعلی کمی قدیمی.موسیقی واقعا دراین فیلم تئاتر جادو کرده بود وواقعا کلی از ایرادات محو شده بود.درکل جالب بود ولی یک ذره برای نمایش این تئاتر دیر شده.کاش این تئاتر30 سال قبل اجازه نمایش میگرفت.ولی درکل ممنون ار آقای بیضایی عزیز وآقای رحمانیان.
۲۴ شهریور ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید