در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سعید صادقی درباره نمایش آخرین نامه: اگرچه موضوع زیاد بکر نبود، اما بازی ها خوب بودند و در طراحی صحنه هم خل
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 18:47:42
اگرچه موضوع زیاد بکر نبود، اما بازی ها خوب بودند و در طراحی صحنه هم خلاقیت خوبی به کار رفته بود.

مدیریت نامناسب سالن نمایش موجب شد تا صندلی چند نفر به کسان دیگر واگذار شود که اعتراض خریداران اصلی آن صندلی ها و اعصاب خردی کل تماشاگران را در پی داشت. هر چند که خریدار اصلی که شدیداً (و به حق) به این کار گردانندگان سالن اعتراض می‏کرد و مدام تکرار میکرد که "من توی تئاتر بزرگ شده ام و..."، بعد از آنکه صندلی اش را پس گرفت، در طول نمایش مدام مزه پرانی کرد و با صدای بلند درباره هر کدام از فرازهای نمایش کامنت در کرد که البته نتیجه اش خط خطی شدن اعصاب اطرافیانی بود که برای دیدن نمایس آمده بودند.

درست است که نشاندن یک گروه از تماشاگران در پله های وسط ردیفها فرصت دیدن نمایش را برای گروهی از تماشگران بدون بلیط (و لابد اندکی درآمد بیشتر برای گروه) فراهم ساخت، اما دوستان باید به این نکته دقت داشته باشند که اگر زبانم لال در خلال اجرای نمایش اتفاق غیرمترقبه ای (نظیر آتش سوزی یا ...) در سالن بیفتد، آن وقت ممکن است صدمات جبران ناپذیری به تماشاگرانی وارد شود که میخواهند به سرعت خود را به بیرون سالن برسانند. >>> وقتی در پایتخت کشور و در یک جمع تحصیلکرده و آگاه، اینگونه مسائل نادیده گرفته شوند، دیگر از سایپا و ... چه انتظاری میتوان داشت؟!

یک دختر و پسر هم که روی دو تا از ... دیدن ادامه ›› همین پله ها نشسته بودند، با ابراز مستمر محبت تماسی به همدیگر، در طول نمایش تمرکز اطرافیان را به شدت بر هم زدند. نمیدانم این را نیز باید به حساب کمبود فرهنگ تماشا گذاشت، یا کمبود مکان!
متاسفانه شاهد چه اتفاقاتى هستیم !!!من هم هفته گذشته در تماشاى پاییز با همچین بى نظمى و تنشى روبرو شدم واقعا ما نمى تونیم حداقل نظم و انصاف رو رعایت کنیم!!البته براى شخص من این اتفاق نیفتاده اما ناراحت کننده است که وقتى بلیت تهیه کردى ولى صندلى رو به کس دیگه داده باشن
۲۵ اسفند ۱۳۹۳
راه اندازی سالن باران اتفاق خوبی بود اما متاسفانه مشکلاتی هم داشت که امیدواریم با مدیریت بهتر در سال جدبد شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.
سالن باران پتانسیل تماشاگر خارج از ظرفیت نداره و مسئولین نباید اجازه فروش بدهند.
جدا از این بحث ... دیگر از سایپا چه انتظاری میتوان داشت ... نکته به جایی بود.
و اما زوج تماشاگر ... در سینما شاهد چنین اتفاقاتی بودیم که امیدوارم تاتر به سرنوشت سینما دچار نشه.
۲۵ اسفند ۱۳۹۳
دوستان، ممنون از همدلی.

آقای جعفریان، به نظرم تماشگر خارج از ظرفیت نه تنها در این سالن، بلکه در هر سالن تئاتر، فیلم یا کنسرتی هم جایی نداره. دلیل ساده اش هم به نظرم اینه که اگه جایی داشت، قبلاً صندلی می گذاشتن و بلیط می فروختند ... دیدن ادامه ›› خب!

درباره زوج تماشاگر نیز به جز آمین برای دعای شما چیزی نمیتوانم بگویم هرچند که متأسفانه با نگاهی به طیف تماشاگرهای تئاتر، امید زیادی ندارم!
۲۵ اسفند ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید