در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سمانه زارعی درباره فیلم لاتاری: فیلم لاتاری با یه نگاه جدیدتری به موضوع قاچاق زنان و دختران پرداخته. خ
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:08:14
فیلم لاتاری با یه نگاه جدیدتری به موضوع قاچاق زنان و دختران پرداخته. خط قرمزها رو رد کرده و این بار خیلی بدون پرده و رک راجع به خیلی مسائل حرف می زنه. لاتاری از اون دسته فیلم هاست که خیلی خوب از آب دراومده. هرچند که من اصلاً تهیه کننده فیلم رو دوست ندارم مخصوصاً وقتی اولین بار تو تلویزیون و تو اختتامیه جشنواره فیلم فجر شوی مسخره کننده ای رو به نمایش گذاشت ولی لاتاری کارگردان خوبی داره.
بازی های بازیگران همه عالی، همه. از نقش کوتاه جواد عزتی تا بازی های طولانی ساعد سهیلی و هادی حجازی فر حتی نقش کوتاه دوست ساعد سهیلی هم خیلی خوب از آب دراومده.
لاتاری از اون دسته فیلم هاست که همه چیزش خوب چفت و بست هم شدن و چقدر خوشحالم که یه بار هم که شده توی یه فیلم نفع شخصی قربانی مصلحت ملی نشد. خوشحالم که با شعار تموم نشد. من از انتهای فیلم خیلی راضیم.
اتفاقا این فیلم حیله گرانه در چارچوبهای مصلحت ملی حرکت میکنه ذهن مخاطب رو از فساد داخل کشور به سمت مناسبت کشوری دیگر پرت میکنه و در آخر با کشتن شیخ فاسد با جو غیرتمندی همون قاعده مصلحتی رو که هر آنچه میکشیم از بیگانگان است رو مطرح میکنه. سکانس پایانی هم به هیچ وجه قابل باور درنیامده پر از باگ تصویری است.
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
ضمن احترام به نظر شما سرکار خانم , من نسخه جشنواره را دیدم. بسیار هوشمندانه در عین حال سرشار از خباثت و سیاست و تزویر و ریا . بستر عاشقانه ولی تفکر و تصور در خفا آن چیز دیگر .
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
آقای باقری و حامی گرامی با نظر هر دو شما بزرگواران موافقم.
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید