تیوال سمانه زارعی | دیوار
S3 : 12:15:25
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
از نماینده گروه اجرایی واقعا یه خواهشی دارم و اونم اینه که بلیط به صورت مازاد بر صندلی های سالن به صورت تشکچه و صندلی روی پله و ... نفروشن.
این کار هم کلاس کاری خودتون رو میاره پایین هم این که واقعاً توهین به شعور مخاطبی هست که میاد سالن و باید معضلات نفراتی که اضافه هستن رو تحمل کنه.
وقتی یه سالن گنجایشش مثلاً 200 نفر در نظر گرفته شده، جا دادن حتی ده نفر اضافه هم ظلم کردن در حق بقیه ست.
لطفاً بذارین این تاتر یه خاطره خوب باشه برای همه.
سمانه جان من خودم با خارج از ظرفیت مخالفم ( البته دروغ چرا،گاهی نمایشهای پر طرفدار رو قبلا میگرفتم،اما خیلی وقته نمیگیرم) اما تنها خارج از ظرفیتی که استقبال میکنم همین ناظرزاده هست،چون هم سالن بزرگه و خارج از ظرفیت ها،توو دست و.پا نیستن و مسیر ورود خروج ... دیدن ادامه » رو هم نمیبندن، هم سالن توو هر ردیف یه صندلی میذاره و نه بیشتر،هم اینکه صندلی داره نه تشکچه، از همه مهمتر وقتی میشینم راحت دست و پامو ولو میکنم بی اینکه مزاحم کسی بشم و باز مهمتر اینکه صحبت های بقیه و نور گوشیشون آزارم نمیده:))))
خلاصه در کمال شرمندگی آرزو میکنم ناظرزاده خارج از ظرفیت بفروشه :)))))
۱۲ شهریور
جناب آقای کیانی در ابتدا باید بگم که مدت زمان نمایش ما ۷۰ تا ۷۵ دقیقه هست نه پنحاه دقیقه.در سایت محترم تیوال هم ذکر شده است.دوم آن که من نگفتم که ما تصمیم داریم در روز دو بار نمایش را اجرا کنیم.بنده در پاسخ به سرکار خانم زارعی که پیشنهاد کرده بودند به جای ... دیدن ادامه » فروش بلیت خارج از ظرفیت تعداد روزهای اجرا را اضافه کنیم اشاره مشکلات و محدویت های زمانی کردم و از نمایش های دیگر مثال زدم که چون محدودیت زمانی دارند گاهی در روز دو اجرا می روند.و اصلن در مورد اجرای نمایش آواز قو صحبت نکردم.چرا که دو اجرایی شدن در روزهای پایانی نمایش ها اتفاق میفتد و از طرفی مطمئنن با صلاحدید گروه نمایش مخصوصن استاد پورصمیمی و خانم سیف چنین تصمیمی گرفته خواهد شد.از طرفی من به عنوان عضو گروه نمایش و فردی که بیش از چهار ماه در تمرینات چندساعته و هر روزه ی این نمایش حضور داشتم انرژی سعید پورصمیمی را جند برابر انرژی خود و بقیه ی اعضای گروه می بینم اما خب،نظرها متفاوت است.برداشت ها از یک اثر نمایشی از متن تا اجرا متفادت است و همه قابل احترام.به هر حال ممنونم که نگران حال استاد هستید.خدا نگهدار
۱۳ شهریور
نماینده گروه اجرایی
با سلام..
75% اگر در 70 دقیقه ضرب کنبم می شود 52.5 دقیقه
خب منم همینو گفتم.. عذر می خواهم به خاطر 2.5 دقیقه
// چون بالاخره لحظاتی ایشان نشسته
بودند یا خوابیده بودن، یا به حرفهای بازیگر دوم گوش می دادند..
ولی در بقیه موارد در حال act بودند..
بعد هم اشاره کردم که با شناختی که از ایشان در مورد حساسیت
در بازی دارند قطعاً انرژی می گذارند که اجرای دوم هم به خوبی اجرای اول
خوب ... دیدن ادامه » دربیاید.. واستراحت بین دو اجرا حدود یکساعت خواهد بود..
کار بازیگری.. کار سنگینی است..
براساس تجربه خودم به عنوان بازیگر و کارگردان گفتم..
و خب نگرانی ام را هم که بیان کردم..
خوش به حالتان 4 ماه در کنار ایشان بودید.. فرصتی بود برای شما که چیزهای
زیادی یاد بگیرید...
برایتان آرزوی سلامت و شادمانی دارم و خدا حافظ
۱۳ شهریور
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
لطفا روزهای دیگه رو هم با همین تخفیف ها باز کنید.
من الان متوجه این تاتر شدم.
بهاره خالقی این را دوست دارد

در روزهای آتی اجرای نمایش آواز قو به خواست شما عزیزان دوباره تخفیفات و تسهیلات ویژه در نظر گرفته خواهد شد و در سایت محترم تیوال به اطلاع شما خواهد رسید.
۱۱ شهریور
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
از اوایل خرداد منتظر اکران شبی که ماه کامل شد بودم.
با دیدن تیزرهای فیلم توی اینستاگرام، موضوع برام خیلی جالب شد.
اینکه کسی جرات به خرج بده و به سراغ ساخت فیلمی با این سوژه رفته برام خیلی قابل تقدیر بود.
قبل از اکران فیلم، به طور کامل و دقیق راجع به زندگی و تمام زوایا ماجرا توی اینترنت خوندم.
مصاحبه های ریگی ها رو دیدم، صحنه رویارویی عبدالحمید با مادرزنش، ماجرای ازدواج و ....
تا اینکه بالاخره
همون اولین روزهای اکران
در یک شبی که ماه کامل نبود به تماشای فیلم شبی که ماه کامل بود نشستیم.
با وجود اینکه می دونستم چه سرنوشتی در انتظار ستاره های فیلم هستش، نمی تونم بگم با چه حالی از سینما اومدم بیرون.
در یک کلمه متلاشی.
اینکه واقعاً چه اتفاقی میفته که یه نفر که انقدر عاشق بوده، به پرتگاهی می رسه که عشقش رو خودش می کشه. آخه مگه میشه؟
برای رسیدن به یه نفر تلاش کنی، بعد خودت نابودش کنی.
تا دو شب اصلاً نمی تونستم حتی درست بخوابم و تمام لحظه های فیلم و صحنه های واقعی از مصاحبه های عبدالحمید حالمو دگرگون می کرد.
تو سینمای ایران کمتر فیلمی داریم که دو ساعت باشه چه برسه به اینکه بیشتر از دو ساعت بشه. ولی توی فیلم شبی که ماه کامل شد، اصلاً این دو ساعت رو حس نمی کنی.
صحنه های بازار پاکستان رو خیلی عالی درآورده بودن.
بازی ... دیدن ادامه » تمام بازیگرهای فیلم رو دوست داشتم.
شخصیت پردازی ها عالی بود. به قدری همه تو نقش خودشون کامل و بدون نقص بودن که کار قضاوت خیلی سخت می شد. مثلاً توی صحنه ای که عبدالمالک دور آتیش، صحبت می کرد، طوری بود که آدم به اطرافیانش حق می داد که مسخ رفتار و حرفاش بشن. یا تو صحنه آخر که عبدالحمید می خواست فائزه رو بکشه و گیر کرده بود، حتی ممکن بود که دلت براش بسوزه.
شبی که ماه کامل شد رو دلم می خواد بارها و بارها ببینم ولی نه الان.
شاید یکم دیگه
که از این التهاب درونی کاسته بشه.
من واقعا دلم برای عبدالحمید سوخت
برای همه ی قربانی های این حادثه
نه فقط قربانی های مقتول
حتی قربانی های قاتل
تلاش خانم آبیار برای نشون دادن دوراهی ای که عبدالحمید توش بود و انگار تا لحظه ی آخر نمی دونست درست و غلط چیه، برام قابل احترام بود...
کاش ما...
انتخاب ... دیدن ادامه » درست رو بکنیم
۲۲ خرداد
واقعا که کاش آدم بتونه انتخاب درست بکنه نه انتخابی که اون لحظه به نظرش درسته.
صحنه آخر فیلم خیلی تکوندهنده بود.
اولش که عبدالحمید تفنگش رو میذاره پشت در اتاق و هنوز امید داره که زنش رو می تونه داشته باشه ولی وقتی میفهمه زنش دیگه همه چی رو فهمیده و عشق ... دیدن ادامه » اونو از دست داده ...
۲۲ خرداد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
فیلم متری شش و نیم این بار نگاهی متفاوت به مقوله اعتیاد داره.
نوید محمدزاده تا حدود از کلیشه تکراری خودش خارج شده و اینجا دیگه دیوانگی های همیشگی خودش رو نداره و بیشتر توی رفتار و بازیش کلافگی که مخصوص نقش هست رو داره که خیلی هم خوب درآورده.
صحنه سازی های فیلم و حس ملموس لحظه های نفس گیر فیلم خیلی خوب از آب دراومده.
نگاه کارگردان به بعضی از جزئیات عالیه.
مخصوصاً نشون دادن یه سری واقعیت ها تو دستگاه قضا، خیلی باورپذیره.
مخصوصاً نشون دادن یه سری واقعیت ها تو دستگاه قضا، خیلی باورپذیره.
این حرفتون رو قبول ندارم
۰۸ اردیبهشت
چطور؟
۰۸ اردیبهشت
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
یک تاتر درجه یک و عالی.
اجرای سر وقت.
بازی های بدون تپق.
نظم و سازماندهی عالی بازیگران.
صحنه مرتب و دکورهای به جا.
لحظه هایی که از به جای گریه کردن، می خندی.
فکرهایی که بعد از تاتر راحتت نمی ذاره.
حس خوب دیدن کارهای پارسا پیروزفر.
از اون دست فیلم هایی بود که من خیلی دوست داشتم.
بازی بازیگران که خیلی خوب بود و از همه بهتر بازی بازیگر خردسال فیلم بود.
موضوع فیلم واقعاً از اون موضوعاتی بود که باید در سینما نشون داده می شد و بهش می پرداختند.
ریتم داستان و پایان بندی خیلی به جا و خوبی داشت.
جلوه های ویژه فوق العاده ای هم داشت.
امیر، سپیده، رضا غیوری، سپهر، taghaodi و حسین این را خواندند
celine این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
از اون جایی که من توقع بالایی از این کارگردان داشتم فیلم اصلا به دلم ننشست.
داستان یه موضوع همیشگی بدون فراز و نشیب.
تنها خوبی این فیلم فرهادی این بود که یه پایان سر در بیاریم داشت و همه با یه نتیجه از پایان از سینما اومدیم بیرون.
اون داستان پایان مشخص بحث تقریبا مفصلی می‌طلبه :)
۰۵ دی ۱۳۹۷
البته در مورد فیلم های فرهادی نظرات در مورد تک تک فیلم هاش و پایان بندی خیلی متفاوته.
مثلا توی فیلم شهر زیبا من پایان فیلم رو با وجود اینکه هیچ خط مشخصی از قهرمان های غصه نداد دوست داشتم ولی بعدش دیگه این وضعیت خیلی ادامه دار و خسته کننده شد.
توی درباره ... دیدن ادامه » الی پایان خیلی خوب بود. من خودم فیلم می بینم تا از فیلم یه جمع بندی کنم و اگه قرار باشه همینطور بلاتکلیف باشه که خودمون دور و برمون پر از غصه و داستان هست.
از بعد از درباره الی به زعم من فرهادی دیگه پایان رو حذف کرد از فیلم هاش که البته بازم می گم این نظر منه و سلیقه من که دیگه فیلم های اینجوری دوست ندارم.
توی جدایی نادر از سیمین ما از اول فیلم می دونستیم که نادر و سیمین می خوان از هم جدا بشن ولی نکته اصلی برای من این بود که ترمه کدوم رو انتخاب می کنه تا بعد بتونم روی دلایل انتخابش خودم با خودم فکر کنم. نه اینکه هزارتا احتمال تو ذهنم بسازم.
پایان باید دربیاد ولی با اینکه کارهای فرهادی رو دوست داشتم از یه جا به بعد نتونست پایان های باز رو مثل درباره الی دربیاره.
البته این نظر و سلیقه بنده ست فقط وگرنه من هیچ ادعایی ندارم. :)
ممنون که نظرتون رو برام نوشتید.
۰۵ دی ۱۳۹۷
خواهش می‌کنم

نه متوجه منظورم نشدید، دقیقا نکته همینه که این ترجیح شماس ولی نه اصول کار به واسطه نام‌گذاری و کلا موضوع فیلم..برای اینکه در مورد ترمه بخواین فکر کنین و بفهمین چی شد، فیلم دیگه‌ای رو باید ببینید، نه جدایی نادر از سیمین
و اینکه مشخصا شما ... دیدن ادامه » اون تیپ مخاطبید که فیلم رو برای داستان میرید که بفهمید و دنبال کنید و قطعا این مدل فیلم اذیتتون می‌کنه
نه ادعا چیه، هر کسی محقه نظرشو بگه و ترجیحاتشم بگه و بقیم می‌تونن قبول کنن یا نکنن :)
ممنون

۰۵ دی ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
روایتی متفاوت از جنگ.
از زاویه ای که تا به حال به جنگ نگاه نشده.
سرو زیر آب مثل ایستاده در غبار از اون فیلم هایی بود که با اینکه تو ژانر دفاع مقدس بود بهم خیلی چسبید.
همه چیش کامل بود.
صحنه پردازی های فیلم خیلی خوب از آب دراومده بود و واقعاً آدمو میبرد تو حال و هوای همون آدمها.
سرو زیر آب از اون فیلم هاست که واقعاً ارزش دیدن رو داره.
بابک حمیدیان هم که مثل همیشه درخشید واقعا.
پس میبینمش *_* بزودی
۲۵ آذر ۱۳۹۷
میترا جان وقتی دیدیش نظرت رو برام بنویس. :)
۲۵ آذر ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
بمب، یک عاشقانه از اون دست فیلم هایی بود که من دوست داشتم.
از نظر من همه قسمت های فیلم اندازه خودش بود.
قسمت جنگ اندازه خودش بود.
قسمت عاشقانه ش اندازه خودش بود.
قسمت طنزش اندازه خودش بود.
و هیچ کدوم از قسمت هاش حوصله ت رو سر نمی برد چون تو یه ژانر خاصی فرو نمی رفتی. بازی ها که مثل همیشه عالی بود. البته از یه اکیپ انقدر حرفه ای با اون سابقه درخشان هر کدوم جز این هم نمی شد انتظار داشت.
خوشبختانه یه پایان خوب داشت. یه پایانی که باعث شد با یه حال خوب و امید از سینما بیایم بیرون که اگه غیر از اون بود خیلی حال من یکی گرفته می شد.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
آستیگمات فیلمی بیش از حد باور پذیر.
فیلمی که زندگی خیلی ها تو همین پوسته شهره.
شخصیت هایی که حداقل یکی دو تاشو دیدیم تو روزمرگی هامون.
بازی های همه رو خیلی دوست داشتم. مخصوصاً سیامک صفری که اصلاً شماره یک من بوده و هست.
خیلی به دلم نشست و دوست داشتم.
البته بازی مهتاب نصیر پور به نظر من از جنس دیگری بود ...آن نگرانی ها و دلهره ها وآرامش ها و اشک ها و لبخندها و مادرانه ها و عاشقانه ها...... بدون دیالوگ ..... خاصه خلاصه در چهره
۱۱ آذر ۱۳۹۷
حامی جان ایشون که اصن خیلی خوب بودن..سیامک صفری هم واقعا خوب بود
۱۱ آذر ۱۳۹۷
از خانم نصیرپور با اون سابقه طولانی و صدالبته درخشان در تاتر که انتظار دیگه ای نمی شد داشت.
همیشه شماره یک بودن ولی خب تو این فیلم همه عالی بودن.
حتی اون سکانس کوتاه خانم بختیاری به نظرم شاهکاری بود. متفاوت از همه بازی هاشون.
۱۲ آذر ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
هندی و هرمز داستان تلخ آدمهای اسیر جغرافیای انسانی
قصه ناکامی ها
قصه آرزوهای به دست باد سپرده شده
قصه گریه های بی صدا
قصه ناامیدی های بی پایان
قصه ناآگاهی های دردسرساز
قصه تلخ بچه گی های شاد بی آغاز
قصه بلوغ از سر اجبار
قصه آدمهای پر از داستان
قصه تکرار تلخی های نامحدود بی سرانجام
هندی و هرمز قصه ای حقیقی که دیروز فرصتی شد در جشنواره بین المللی فیلم فجر به تماشایش بنشینم
امیر، رامین غفرانی، رضا غیوری، سایه و میترا این را خواندند
ف کیوان و فرزاد جعفریان این را دوست دارند
دیروز ؟
جشنواره فیلم فجر ؟
۰۱ آذر ۱۳۹۷
خیلی خوب بود.
حتما برای سال های بعد برید. واقعاً جزو جشنواره هایی هست که در حقش خیلی جفا شده ولی واقعاً ارزشش رو داره. :)
۰۳ آذر ۱۳۹۷
فرصت بشه حتما سال بعد تجربه ش میکنم
۰۳ آذر ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
من قبل از دیدن این فیلم چندین بار اومدم و نظرات رو خوندم تا به یه جمع بندی برسم.
ولی هر بار گیج تر شدم و دیروز نهایتاً تصمیم گرفتم که خودم برم و فیلم رو ببینم.
موضوع فیلم رو خیلی دوست داشتم و بازی ها هم خیلی عالی و روان و باورپذیر بود.
فیلمنامه چند جای سوال اساسی داشت که البته به تعدادی از اون ها توی فیلم هم اشاره می شد و اگه می شد اون چند تا ایراد رو از توش درآورد واقعاً حرف نداشت.
1- اگه مرتضی و هما و دکتر برای این بچه ها نقشه ریخته بودن چه زمانی وقت کردن برن و طبقه بالا رو درست و مرتب کنند؟ چون توی فیلم اینطوری گفت که نگار جواهریان تازه کلید اینجا رو گرفته و در جایی از فیلم داشت آدرس می داد به دکتر.
2- اصلاً دکتر از کجا می دونست که قراره چه بازی بکنند؟ نگار جواهریان تو سکانس ملافات با دکتر نتونست منظورش رو به دکتر برسونه و به خاطر همین ازش خواست که بیاد ... دیدن ادامه » و نمایش رو از نزدیک ببینه. یعنی دکتر توی اون بچه ها خبرچین داشت و از قبل می دونست برنامه چیه؟ چون یه جای فیلم نگار جواهریان گفت اون منو پیدا کرد.
3- چرا سعید گم شد؟ سعید خودش رفت؟ اگه سعید رو همون شب کشتن چطور بقیه نفهمیدن؟
4- چرا آخر فیلم هما نبود؟
به نظرم بهتر بود این کار یه سریال جنایی می شد که بیشتر بشه توش کند و کاو کرد و آدم به جواب سوال هاش برسه.
با همه این ها من از این فیلم خوشم اومد. به نظرم برای شروع ساخت فیلم های جنایی قدم اول خوبی بود.
تا حد خیلی زیادی با شما موافقم :)
۲۷ آبان ۱۳۹۷
من جواب بعضی از سوالات شمارو میدونم ولی به جاش سوال دیگری دارم
شما فرض کنید کل داستان هم یه جور بازی بود و دقیقا مثل بازی، دو عدد گرگ، یک جادوگر و یک پیشگو توی داستان وجود داره و همونطور که آخرای فیلم دکتر و مرتضی به نگارجواهریان توی بازی گیر داده بودن ... دیدن ادامه » که به تو تقلب رسونده شده؛ توی کل داستان هم یک تقلب از طرف هما صورت گرفته بود...
با این تفاسیر، برای من همچنان این سوال اساسی باقی میمونه که چرا هما گفت نباید هیچ کس "امشب" از اینجا خارج بشه و زمانی که سعید رفت، همه افراد همونجا بودند، پس سعید چطور و توسط کی کشته شد؟ آیا همدست دیگه ای داشتند؟؟

در انتها با پیشنهادتون موافقم. ای کاش این فیلم بصورت سریالی ساخته بشه مثل شرلوک ساخته بی‌بی‌سی و من بشدت منتظر فیلم گرگ بازی ۲ هستم... :-)
۱۵ آذر ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
سمانه زارعی
درباره فیلم برف i
فیلم برف رو برای زمان خودش دوست داشتم.
قصه آدم های خاکستری که هر کدوم به تنهایی می تونستن دوست داشتنی باشند.
وقتی یه بدبختی میاد باقی بدبختی ها رو هم پشت سر خودش صدا می کنه.
علی عبداللهی، امیر، محمد لهاک و مهشاد این را خواندند
محمد کارامد، نرگس و رضا غیوری این را دوست دارند
یکی از فیلمهای کم سر و صدا و بی ادعای ایرانی که قطعا ارزش دیده شدن بیشتر رو داره
۲۳ آبان ۱۳۹۷
دوست داشتنی بود
تنها ایرادش کوچیک بودنش بود
۲۳ آبان ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
فیلم سد معبر به زعم من فیلم خوب و قابل دفاعی هستش.
زوج حامد بهداد و باران کوثری درسته که تکراری بودن و بازی هر دوتاشون هم مثل بازی های قبلی ولی خوب از عهده فیلم براومدن.
بیچارگی و درماندگی که حامد بهداد نشون داد و این گیر کردنش بین اینکه روی اصول خودش پایبند بمونه و جاهایی که از زیر اصول خودش درمیره خیلی خوب بود.
بازی باران کوثری با وجود تکراری بودن ولی یه حرفای جدیدی هم داشت. بازی آرومتر نسبت به فیلمهای دیگه. اون حس سرکشی که خیلی جاهای فیلم کنترل شده بود رو دوست داشتم.
نمایش وضعیت نابسامان افرادی که توی این جامعه تو مشاغل مختلف دارن کار می کنند اونم افراد قراردادی که توی همه اداره ها هستن و باهاشون مثل عروسک خیمه شب بازی رفتار می شه خیلی برام قابل درک و لمس بود و کارگردان خیلی خوب نشون داده بود.
به هر حال من دوست داشتم.
امیر و محمد لهاک این را خواندند
علی جباری، سید حامد حسینیان و فرزاد جعفریان این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
میشه دوستانی که این کار رو تماشا کردن نظراتشون رو بنویسند؟
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
از اون دسته فیلم هایی بود که من بعد از نیم ساعت سر درد گرفتم از اینکه چرا اینطوری شد.
از اون موقعیت ها بود که آدم به خودش می گفت:
اگه این کارو می کردم....
اگه این کارو نمی کردم...
از اون موقعیت ها که آدم همش خودشو سرزنش می کنه.
هم موضوع رو خیلی دوست داشتم. هم بازی بازیگران.
مخصوصاً گریم نگار جواهریان و حالت نگاه هاش و بازیش رو خیلی دوست داشتم.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
همه چی این فیلم درجه یک بود.
موضوع جذاب و متفاوت
بازی های فوق العاده حتی توی نقش های کوچیک و فرعی
روایت فیلم عالی
پایان بندی فوق العاده
وقتی همه چی خوب به همدیگه جفت و جور می شه نتیجه رضایت بیش از حد تماشاگر میشه.
البته برای من فیلم ملال آوری بود
بازی خانم ادبی هم بشدت بد بود
۰۵ آبان ۱۳۹۷
کاملا همینطوره. همین تفاوت سلیقه هاست که ژانرهای مختلف رو می سازه. :)
۰۵ آبان ۱۳۹۷
رضایتمندی سلیقه ایی ست مخاطب ممکن است به زانرهای مختلف علاقه داشته باشد واز هر زانری تعدادی کار را بپسندد و تعدادی را کمتر بپسندد وتعدادی را اصلا نپسندد بعنوان مئال بنده با فیلمهای زانر ترسناک که دیالوگ های نامتعارف و بی ارزش دارند و مربوط به زندگیهای ... دیدن ادامه » نامتعارف در گذشته می باشند کمتر ارتباط برقرار میکنم که امری کاملا شخصی است.
۰۵ آبان ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
روایت داستان به نظر ساده ست
ولی
آخر فیلم یعنی دقیقا ده دقیقه آخر یه غافلگیری خیلی متفاوت داره.
بازی ها خیلی خوب و قشنگ از آب دراومدن.
موضوع فیلم هم شاید ساده ست ولی جسورانه.
مریم زارعی، رضا غیوری، امیر و محمد لهاک این را خواندند
محمد کارامد و محمدرضا اهورایی این را دوست دارند
جزو فیلمهای متفاوت ایرانیه و قطعا ارزش دیدن داره
۰۵ آبان ۱۳۹۷
اختیار دارید آقای کارامد.
بابت خوندن نظرتون ناراحت نشدم.
البته من قصدم محکوم کردن فرهادی نبود. خودم از زمان در شهر یکی از طرفداران پر و پا قرصش بودم و تا بعد از درباره الی هم همه فیلم هاشو خیلی خیلی زیاد دوست داشتم و دارم.
فیلم های بعدیش مثل جدایی نادر ... دیدن ادامه » از سیمین و فروشنده و ... هم خیلی دوست دارم به لحاظ موضوع و خوش ساخت بودن ولی باز گذاشتن انتهای فیلم با کلی علامت سوال رو دیگه نمی پسندم و البته این فقط نظر و سلیقه من هستش. من دیگه این سبک پایان فیلم رو دوست ندارم. حالا چه فرهادی باشه چه هر کس دیگه.
یه اتفاق بد دیگه هم که میفته اینه که همه فکر می کنند تا یه نفر توی هر حوزه ای، سینما، موسیقی، هنر و ... فرق نمی کنه، موفق می شه، همه باید همون مسیر موفقیت اون رو برن و راه جدید یا خلاقیت جدید رو امتحان نکنند. در مورد فرهادی چون خیلی آدم موفقی هستش همه راه اونو پیش گرفتن و سعی کردن به سبک اون فیلم بسازند.
۰۵ آبان ۱۳۹۷
در مورد تقلید خیلی باهاتون موافقم و امیدوارم همیشه بیننده فیلمهای خوب باقی بمونید
۰۵ آبان ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
اولین فیلمی که از گروه هنر و تجربه دیدم و خوشم نیومد.
بازی ها به نظرم اصلاً خوب نبود و پرداخته نشده بود.
دو سه تا از نقش ها خیلی مصنوعی و غیرقابل باور بود.
روایت فیلم اصلاً به هم نمی خورد. زمان بندی که کاراکترها صحبت می کردن مشکل داشت. مکان هایی که تو فیلم بود اصلاً بهم نمی خورد.
پایان بندی افتضاح.
کلاً خیلی خورد تو ذوقم من یکی.
شرق بهشت و میترا این را خواندند
ف کیوان این را دوست دارد
مهرشاد کارخانی کارگردان بدی نیست
می خواستم برمها...البته که با تردید....
گفتم شاید یه کنکاش درونی باشه برای شخصیت اصلی این جستجو
درنیومده پس؟
۰۲ آبان ۱۳۹۷
نه متاسفانه.
من که بلاتکلیف و با ناراحتی از سالن اومدم بیرون.
۰۲ آبان ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
این تاتر شامل هیچ تخفیفی نمی شه؟؟
میترا و مهدی (آرش) رزمجو این را خواندند
سمانه زارعی و محمد لهاک این را دوست دارند
سنگلج یکشنبه هاش 50 درصد تخفیف داره
۰۱ آبان ۱۳۹۷
ارادتمندم
۰۱ آبان ۱۳۹۷
درود بر شما
خرید بلیت نمایش‌ها در سالن محترم سنگلج همچنان برای روزهای یکشنبه به صورت اینترنتی و خرید حضوری شامل ۵۰٪ تخفیف برای همگان خواهد بود.
۰۱ آبان ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید