آنلاین کمدی کودک و نوجوان
چیدمان
تیوال | محمد رضایی مقدم
S3 : 02:05:31 | com/org
 

نویسنده و کارگردان نمایش های؛ سیزده به گور، خواهران و برادران دالتون، بازتاب، محفل دوستانه ی سلطان بن سلطان، بادبادک های سفید و سیاه و...
بازیگر نمایش های؛ قمقمه های ژنرال، مرگ، بازتاب، کافی شاپ، آب و آینه، شب سیب زمینی، بازپرس وارد می شود و...

 ۱۱ آبان ۱۳۷۱
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
محمد رضایی مقدم (mr.mamad92)
درباره نمایش مرگ i
«اگه بعد از مرگ، زندگی‌ای در کار بود، شماها نمی‌خواد به من زنگ بزنید. من خودم باهاتون تماس می‌گیرم...»

نمایش مرگ،
نوشته‌ی وودی آلن،
با هدایتِ علیرضا احمدی.
در این نمایش، هیچ اتفاق جدید و خاصی در طراحی صحنه، موسیقی، و یا حتی گریمش، رخ نداده. اما این نمایش، در یک چیزِ خیلی مهم، خودش رُ مدعی می‌دونه که همون انتقال انرژی و حالِ خوب، به تماشاگراست؛ یعنی به وجود آوردنِ اتمسفری روان‌نشین، شبیه به خواب‌هایی که طعمش هنوز هم گوشه گوشه‌ی ذهنمون رُ به خودشون اختصاص دادن.
celine این را خواند
محمدرضا دانش، محمدجواد رضوانی و Melika این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
محمد رضایی مقدم (mr.mamad92)
درباره نمایش سرایدار i
سِرایدار_سُرایدار
آقا پینترِ گل. البته با اندکی دخل و تصرف در این دنیای او.
بازی های خوب و به اندازه. دکور خوب و به اندازه.
طراحیِ کارگردان، بدونِ خودنمایی بود. اما خب، حضورِ این طراح، قابل دیدن هم بود. که تا حدودی، میشد قابلِ قبول تصورش کرد.
طراحیِ سطل و عروسک رو خیلی دوست داشتم.
نبودِ موسیقی در صحنه های خالی از موسیقی، هوشمندانه بود. که این امر، باعث شده بود، دنیای ابزوردِ قصه رو، بهتر لمس کنم. اما نمیدونم چرا با اون موسیقیِ موجود هم، نتونستم ارتباط بگیرم.
چه نورپردازیِ ... دیدن ادامه ›› بدی.
به نظرم بشه که، به دنیایِ پینتر، یه دنیایِ جذاب تری رو هم بخشید.

ملِک خوبه ها. اما صندلی هاش باید شیب داشته باشن. که آدم مجبور نشه، برای هر نگاه اش به نمایش، مدام به دنبالِ سوراخی میونِ دوتا کَلِه ی جلویی اش باشه.

در کل، و بر اساسِ یک سلیقه ی به شدت و کاملا شخصی، حالم خوب بود، بعد از دیدنِ این سرایدار.
امیر مسعود، بهزاد پیانیست، علیرضا و امیر این را خواندند
نسیبه و یاسر متاجی این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
محمد رضایی مقدم (mr.mamad92)
درباره نمایش دریم لند i
سلام.
برای جمعه،بلیت رزرو کرده بودم...
با توجه به تعطیلی به وجود اومده،خواستم سرنوشت این یگانه بلیت خودم رو بدونم(با لبخند خوانده شود)
ممنون.
آوا تدین، فاطمه معصومی و پویا این را خواندند
آذین حجازی این را دوست دارد
سلام
بالای همین صفحه (روی دیوار) همیاریِ تیوال نوشتن که با پیامک اطلاع‌رسانی می‌کنن به خریداران. (که اجراتون لغو میشه، یا بلیتتون منتقل میشه به تاریخِ دیگه.)
۱۲ مهر ۱۳۹۹
محمد رضایی مقدم (mr.mamad92)
صبا صالحیان
سلام بالای همین صفحه (روی دیوار) همیاریِ تیوال نوشتن که با پیامک اطلاع‌رسانی می‌کنن به خریداران. (که اجراتون لغو میشه، یا بلیتتون منتقل میشه به تاریخِ دیگه.)
ممنونم
پیامک فرستادن، و روز جدید رو برام مشخص کردن، که از همیاری عزیز تیوال هم ممنونم.
۱۴ مهر ۱۳۹۹
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
چه حضور و تسلط خوبی.
امیر مسعود و پویا فلاح این را خواندند
رویا این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
محمد رضایی مقدم (mr.mamad92)
درباره فیلم‌تئاتر پسران تاریخ i
دم این حجم از هماهنگی گروهی تون گرم
امیر مسعود و پویا فلاح این را خواندند
صدف اسمعیل پور، آدنا، زهره مقدم و حسین مجتهدی این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
تنها راه نجات این فیلم از دست « فرهادی به عقب رانده شده»، حذف سکانسی ست که چهره ی آدم رباها را به تصویر می کشد.
به نظر من(به عنوان دنبال کننده ی کارهای فرهادی)، نشان دادن کفش های در گل فرورفته ی دختر خاله ی فرد ربوده شده، خود به تنهایی می توانست سکانسی مناسب برای گره‌گشایی و یا مقدمه ای برای آن باشد...
برچسب افشا بزنید بی‌زحمت
۰۳ دی ۱۳۹۷
"فرهادی به عقب رانده شده"
:)))
منم خیلی حس کردم دارم "درباره الی" رو میبینم البته از نوع اینترنشنالش.
۰۳ دی ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
محمد رضایی مقدم (mr.mamad92)
درباره نمایش هار i
امشب هیاهوی هار را به تماشا نشستم.
هیاهوی فراوان برای هیچ؟!
نمیدانم.
سلام.
خداراشاکریم که بعد از حدود یک‌ سال تمرین،بلاخره جسارت روی صحنه آوردن این نمایش را پیدا کردیم.
اما از چند ماه پیش،متاسفانه دغدغه ی تبلیغات و جذب تماشاگر به مهم ترین دغدغه ی گروه تازه به میدان آمده ی ما تبدیل شده بود. که طی مشورت های زیاد با بچه های این نمایش،به نتایج زیادی رسیدیم،البته‌ نتایجی کلیشه وار. از جمله ی آنها: دعوت از هنرمندان سینما، ایجاد حساب های فیک در تیوال، هزینه کردن هنگفت برای آوردن روابط عمومی پررزومه و... اما‌در میان این صحبت ها، تصمیم گرفتیم لحظه ایی خودمان را به جای تماشاگر فرض کنیم تا بدانیم چه چیزی سبب جذب کردن ما می شود،که‌ متوجه شدیم هیچ‌کدام از نتایج ذکر شده نمی تواند ما را به سمت نمایشی گمنام در سالنی خصوصی بکشاند. که البته این نوع تبلیغات هم بیشتر برای کم ارزش دانستن تماشاگر می باشد تا احترام به آن ها...
و اما تصمیم نهایی ما: به هیچ‌وجه از هیچ چهره ی محترمی نخواهیم خواست که مهمان ما شود و نمایش ما را در صفحه ی اینستاگرامش تبلیغ کند[بنده به عنوان کارگردان این نمایش،و به عنوان یک تماشاگر مشتاق به دیدن تیاتر،در رابطه با این نمایش می گویم که هر تماشاگر محترمی که تخفیف های اعمال شده‌مان نمی تواند او را به دیدن کارمان ترغیب کند،می تواند به خود بنده یا عوامل نمایش اطلاع دهد تا برای او بلیت مهمان در نظر بگیریم. که بی شک دیده شدن کارمان توسط تماشاگران واقعی تیاتر بهتر و دلنشین تر از دیده شدنمان توسط چهره های محترمی ست که دغدغه شان چیزی به غیر از پیگیری کردن نمایش های روی صحنه است.]، به هیچ وجه در تیوال حساب فیک نخواهیم ساخت[البته امکان آن نیز بود که از چند ماه پیش حساب های به وجود آورده را با نظر دادن در نمایش های ندیده مان،در حالت فعال قرارشان دهیم. که بدون شک، آن عمل مان نیز بی احترامی به شعور تماشاگر تلقی می شد]، و اینکه چه بخواهیم و چه نخواهیم،توان هزینه کردن برای استخدام روابط عمومی ای با رزومه کاری بالا نداریم.
البته قابل‌ذکر می باشد که، چه گروه تازه تاسیس ما و چه‌گروهی ... دیدن ادامه ›› با رزومه ی کاری زیاد، برای هر نمایش مان به وجود تماشاگر نیاز داریم.که البته این ما و کار ما ست که می تواند اعتماد تماشاگر را به خود جلب کند.
و امیدوارم این نمایش مان که در آن سعی کرده ایم از فرم و محتوایی تازه تر استفاده کنیم،مورد حمایت و استقبال تماشاگران واقع گردد... .
امیدوارم تا اخر همینطور احترام به مخاطب و تعامل دوطرفه با تماشاگران رو ادامه بدید که در این صورت مطمئن باشید دوستان برای نمایشی که ارزش دیده شدن داشته باشد کم نخواهند گذاشت. با ارزوی موفقیت و پیروزی.
پ ن : دوست داشتم جزو اولین بینندگانتون باشم اما فعلا ساعت اجراتون اصلا مناسب شرایط من نیست متاسفانه
۱۲ آذر ۱۳۹۷
محمد رضایی مقدم (mr.mamad92)
ممنونم مجتبی عزیز،دم شما گرم
۱۲ آذر ۱۳۹۷
محمد رضایی مقدم (mr.mamad92)
آقای یزدانی عزیز،ممنونم از نظر و توجه تون.
حق با شماست.
۱۲ آذر ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
محمد رضایی مقدم (mr.mamad92)
درباره نمایش سیزیف i
سلام.
امشب_با چنددقیقه تاخیر_به دیدن نمایش سیزیف رفتم. ولی_متاسفانه_ روی صندلی انتخابی خودم نتونستم بشینم.اما خب تونستم سیزیف رو تماشا کنم...
واقعا دلم نمیخواست که راجع ب این نمایش چیزی بگم.میخواستم فقط بگم که برید این شاهکار رو ببینید.
_به عنوان یک تماشاگر_دلم به حال اون دوستانی که تاب تا آخر ماندن نیاوردن و سالن رو ترک کردن،حسابی سوخت.نه بخاطر اینکه آخر نمایش رو ندیدن که بفهمن چی به چیه. نه.اصلا آخر نمایش خبر جدیدی نبود.داستان از نیمه به بعد قابل تشخیص و حدس زدن بود.کلا داستان جدیدی نبود این متن.فقط تونسته بود جدیدتر بهمون ارائه بده.همین... البته شایدم باید دلم به حال خودم میسوخت که به جای غرق شدن در نمایش،حواسم به آدمایی بود که سالن رو ترک میکردن...اصلا به قول سید،باید نمایش جذبت کنه که تا آخر بتونی ببینی...واقعا نمیدونم اصلا باید دلسوزی می کردم یا نه...بگذریم.
چقدر خوبه دکور نمایش با فضای سورئال و ذهنی کاراکتر هارمونی به وجود بیاره،مثل سیزیف.
چقدر خوبه که پرداخت متن یه کوچولو از کلیشه فاصله بگیره و مزه ی نسبتا جدیدی رو به فکرمون تزریق کنه،مثل ... دیدن ادامه ›› سیزیف.
چقدر خوبه که کارگردان،ما رو _تا حدودی.یعنی خیلی تا حدودی.منظورم خیلی خیلی تا حدودی ه_همچون فینچر و نولان بازیچه ی خودش قرار بده.[البته اینو از روی ذوق لحظه ایی گفتم]مثل سیزیف.
و چقدر خوبه که بازی بازیگرا به ما یادآوری کنه که هنوزم هستن بازیگرایی که شب و روزشون رو _با اشتیاق_ به تمرین میگذرونن، مثل سیزیف.
...
در آخر باید بگم که این گروه همون گروهیه که با زندگی در تیاترشون ما رو وارد یه زندگی جذاب کردن. که این بار هم با سیزیفشون دارن همون کار رو با ما می کنن.البته با این تفاوت که دیگه نمیشه لم داد و فقط نگاه کرد و ازشون لقمه ی حاضری تحویل گرفت ...
و در بعد از آخر بگم که پیشاپیش منتظر کار بعدی این گروه میمونم.
و در بعد از بعد از آخر بگم که دیگه نمایش های بالای هشتاد دقیقه،نمیتونن تماشاگر رو میخکوب خودشون کنن... شایدم یه متاسفانه رو باید توی جمله ام میاوردم...نمیدونم.
و در سه تا بعد از آخر بگم که دمتون گرم سیزیفی ها...
حدود چهار سال از اجرا و دیدن این نمایش میگذره. و بازهم دلتنگ اجرا و دیدن این نمایشم.
ساده بپرسم:اگه این نمایش رو نمیدیدم،الان مشغول به انجام چه کاری بودم؟
دمت گرم سید...
اثری دلچسب از سید محمد مساوات عزیز
۲۵ شهریور ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
 

زمینه‌های فعالیت

تئاتر
سینما

تماس‌ها

09169603243