در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | عباس الهی درباره نمایش هفت دقیقه: در اجرای شب اول 1- بازیگران اجرای روانی بر صحنه نداشتند (البته از
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:37:27
در اجرای شب اول

1- بازیگران اجرای روانی بر صحنه نداشتند (البته از تپق یا فراموشی متن خبری نیست). گمانم این موضوع به دلیل ترس از صحنه و بازی در برابر تماشاگران در اولین روز اجرا برای بازیگران غیرحرفه ای، معمول و پذیرفتنی است. امیدوارم در روزهای آتی، این اضطراب فروکش کند و همه توانایی بالقوه هنرمندان بالفعل گردد. البته ریسک کار با نابازیگر/ بازیگر غیرحرفه ای/ تازه کار و دست شستن از ورود دادن به سلبریتی های فقط نام دار جای تبریک دارد.

2- زمان کار به واسطه کشدار شدن برخی صحنه ها، تکرار حرف های مشابه کمی طولانی تر از آنچه باید شده است. به نظرم متن، جای ویرایش در راستای کاهش زمان اجرا ... دیدن ادامه ›› را دارد.

3- نمایش سعی در شیر فهم کردن مخاطب را دارد. این از لذت اجرا خواهد کاست. می شود به تماشاگری که تئاتری را نه بر اساس نام چهره ها انتخاب کرده است اطمینان بیشتری کرد.

4- گاهی در نمایش، شاهد پیام ها، دیالوگ ها و ارجاعات به اصطلاح گل درشت هستیم. امیدوارم این نمایش و نمایش ها از این نگاه های سطحی (حتی در حد بخشی کوچک از یک نمایش) پیراسته شود و مصون بماند.

5- پالت های مورد استفاده در دکور به شکل فعلی، کارکرد موثری ندارند. به نظرم با اضافه کردن المان های مکمل به آنها، می توان به شکل دادن و ایجاد مکان و فضای نمایش کمک کرد.

6- دوک های نخ، المان اصلی دکور است. با خلاقیت بیشتر، می توان علاوه به جلوه بخشی بصری به کار، در پیشبرد هدف نمایش و ارتقای فرم اجرا از آنها بهره برد.
جناب الهی عزیز پس شما هم دیشب در سالن بودید ولی من توفیق زیارتتون رو نداشتم :((
۲۴ فروردین ۱۳۹۸
از لطف تون ممنونیم
۲۴ فروردین ۱۳۹۸
نماینده محترم گروه نمایش موج

درود بر شما
پیام تبریک و دست مریزادم را به دوستان هنرمندمان برسانید
۲۵ فروردین ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید