در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال آزاده | دیوار
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 14:57:52
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
در مجموع نمایش خوبی بود ... جز اینکه بیش از حد به کتاب وفادار مونده بود و سهم خلاقیت بیشتر به بازی ها و صحنه پردازی اختصاص داشت ... گریم و بازی کسی که سالمندی دکتر نون رو بازی می کرد می تونست بهتر باشه ... بازیگر های زن عالی بودن... در مجموع ارزش یک بار دیدن رو داره و البته اگر کتاب رو قبلش بخونید یا خونده باشید لذت بیشتری خواهید برد ...
آزاده (azadeh.sharifi)
درباره اشتراک تیوال+ i
سلام و تشکر ... لطفا برنامه های غیرنمایش، سینما، گردشگری ، ادبیات و ... را هم در تیوال پلاس لحاظ کنید. الان تخفیف های تیوال پلاس فقط برای نمایش هاست آن هم تعدادی از آنها ...
محمد فروزنده این را خواند
علی مافی و vahid basiri این را دوست دارند
گروه همیاری (support)
درود بر شما
برنامه‌های گسترده‌ای برای تیوال+ داریم که با همراهی و حمایت کاربران پیش خواهد رفت.
۲۰ آبان ۱۳۹۶
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
ما روز پنجشنبه این نمایش رو دیدیم ... حداقل چیزی که بود متفاوت بود و این تفاوت خودش ارزشمنده ... چیزی که نمایش روش تاکید می کنه تفاوت حرف زدن ... دیدن ادامه ›› و عمل کردن یا بازی کردنه ... تقریبا همه کسانی که از روی صندلی راهکارهای فیلسوفانه ارائه کردند در اجرا نتوانستند یک دیالوگ ساده برقرار کنند و به دروغ ، انکار، تسلیم و ... رسیدند . ضعف عمیق و عجیب ما در گفتگو برایم باز هم پررنگ شد. برایم جالب بود که برخی مراجعه به مشاور را به عنوان راه حل پیشنهاد می دادند و این نگاه به مشاور به عنوان حلال مشکلات زنگ خطر بزرگی است . مشاور در نهایت می تواند مسیر گفتگو و تفاهم را هموار کند ولی هدف نیست . حالا حالاها باید بجنگیم و عذاب بکشیم و تلفات بدهیم تا یاد بگیریم حرف بزنیم ... منظورم از حرف زدن گفت و شنودی است که بدون قضاوت و انکار باشد و با هدف فهم طرف مقابل .
کیفیت اجرا و عملکرد هنرپیشه ها سریع و مناسب بود. فقط به نظرم در اجرای تماشاگران باید جنسیت مهم شمرده شود. یعنی مردها به جای مرد قصه و زن ها به جای زن بازی کنند . حضور دو زن یا دو مرد روی صحنه - که یکی هم نابازیگر باشد - مطلقا باورپذیر نیست و تقریبا نمام مواردی که کسی نقش جنس مخالف را بازی کرد مضحک بود . البته تفاوت نگرش زن و مرد در این جا به جایی به خوبی دیده می شد! ولی تمام راه حل هایی که مردها ارائه دادند به نظر من - به عنوان یک زن - اوضاع را بدتر می کرد و کاملا معلوم بود که درکی از حال زن قصه ندارند . نکته آخر اینکه برای فرهنگ هدف و پیام محور ما جا نیفتاده است که قرار نیست راه حلی نهایی وجود داشته باشد و خود کارگردان هم بیش از بیننده تسلطی بر موقعیت یا راهکاری در آستین ندارد ، شاهد بودم که خیلی ها منتظر بودند گره داستان باز شود و آن راه حل نهایی و بکر از آسمان نازل گردد.