در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | زهرا تمیزی درباره نمایش همین حوالی: من این نمایش رو دو سال پیش با عنوان "سوگواری قبل از مصیبت "
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 07:54:11
من این نمایش رو دو سال پیش با عنوان "سوگواری قبل از مصیبت " به کارگردانی و نویسندگی خود آقای تاراج دیدم. تنها دلیلی که سالن ترک نکردم فقط نمایش و بازی های خوبش بود. صادقانه بگم ترجیح میدادم که حداقل اسم نمایش یکی می بود که اگر کسی مثل من کار قبلی دیده بود ، اشتباه نمی کرد هرچند بعضی اشتباهات شیرینن !!!

از این حرفا بگذریم و برگردیم به خود نمایش ، بازی ها و متن خیلی خوب بود . با کمال احترامی که برای زحمت و فکر کارگردان نمایش قائل هستم این باید بگم که میزانسن های اصلی نمایش تقریبا مثل اجرای قبلی این نمایش بود با کمی تفاوت جزیی ! متن و بازی ها خیلی راحت با مخاطب ارتباط برقرار میکنه و به دل میشینه و اصلا متوجه گذر زمان نمیشی و هی با خودت درگیر نیستی که فلان چیز یعنی چی ... در واقع مخاطب با خیال اسوده یک برش کوچکی از ادم هایی اشنا رو تماشا می کنه .
سپاس از توضیحتون خانم تمیزی ...
بعضی از بازیگران هم که همون قبلی ها هستند .. اینکه اسم نمایش تغییر میکنه ولی متن و داستان نه چه توجیهی داره؟ بدون حتی اشاره به اجرای قبلی ...
https://www.tiwall.com/p/sogvari-mosibat
۱۰ آذر ۱۳۹۷
خانم ثانی عزیز
مرسی از نظرتون ولی فکر میکنم به کم دارین زیاده روی میکنید ! کسی که دنبال گیشه یا اسم یا رزومه باشه دنبال فریب مخاطب هست و چنین فردی قطعا نمیاد به کامنت های مخاطب های معمولی ش جواب بده . ما به عنوان مخاطب نقطه نظرهامون گفتیم دیگه اینکه کارگردان چطور بهش عمل کنن یا اصلا نکنن از حیطه نقش مخاطب خارجه !
و نکته خیلی مهم اینکه من مخاطب با اینکه کار برایم تکراری بود باز از دیدنش لذت بردم. و همین لذت که نتیجه طراحی نور ، دکوراسیون ... هست ، مهم هست .
۱۲ آذر ۱۳۹۷
خانم تمیزی عزیز کامنت مرا دوباره بخوانید با سپاس
۱۲ آذر ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید