در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | hami درباره نمایش مانش: نامهای درخشان لزوما کارهای درخشان ارائه نمی دهند!!! با تمام تلاشی که
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:38:06
hami (hami2549)
درباره نمایش مانش i
نامهای درخشان لزوما کارهای درخشان ارائه نمی دهند!!!
با تمام تلاشی که عوامل نمایش کردند اما متاسفانه انتظارات رو اصلا برآورده نکردند،
با توجه به تجربه و نام دوستان این یک‌ نمایش معمولی و‌ حتی ضعیف بود.
در دقایق اولیه روند داستان، متن و اجراها خوب بود ، موسیقی در تمام نمایش عالی بود، اجرای نورپردازی بسیار خوب بود و جلوه های صحنه جالب بود اما طراحی نورپردازی از یه جایی دیگه جالب نبود و فقط دو عزیز نورپرداز پرتابل پروژکتور در دست با تکاپوی بسیار هی نور رو روی صورت و‌ پشت بازیگران می انداختند، به نظر میاد کارگردان اثر یه جورایی درگیر و گیر نورپردازی شده که باعث خسته شدن تماشاگر شد در حالی که می شد بدون اغراق در این سبک نورپردازی فضای ذهنی و مونولوگ بازیگران نمایش داده بشه و جذابیت اولیه گرفته نشه از مخاطب، از دقیقه حدودا سی نمایش از دست رفت !!!تماشاچی خسته شد و خود من فقط منتظر بودم تمام شود ، مهدی حسینی نیا در دقایق اولیه درخشان ظاهر شد که متاسفانه عرصه عمل طبق متن و کارگردانی ازش گرفته شد واقعا حیف، می تونست چه اجرای کامل و درخشانی داشته باشه ایشون.
سام درخشانی هرچه داشت رو‌ کرد اما متاسفانه اجرای درخشان لزوما تلاش و دادزدن و ... براش کافی نیست.هنر بازیگری تیاتر متفاوته. بازی خانم نازنین کریمی معمولی بود با تمام تلاشی که کردند.
با عرض تاسف نمایش اصلا در نیومده بود...

نظرات بنده صرفا شخصی و آماتوری می باشد.
با تشکر از تمامی عوامل ... دیدن ادامه ›› ، من نمره ۳ میدم به نمایش🙏🏻


پ.ن
نمایش بوکسور در شهرزاد ۳ رو به دلیل چند دقیقه تاخیر از دست دادم که خب راه ندادن من و دو‌تماشاگر دیگه منطقی بود ولی مانش در شهرزاد ۱ با ۱۵ دقیقه تاخیر شروع شد، چه کسی پاسخگوست؟!!
خانم رودبارانی
۲۴ تیر ۱۴۰۱
مریم رودبارانی
درود حامی عزیز تاخیر ۱۵دقیقه ای اجرای مانش به دلیل اختلال در برنامه یکی ازنورهای نمایش بود ازین بابت از شما عذرخواهی می کنیم
سپاسگزارم و ممنونم برای پاسخگویی مدیر مهربان 🤍🌹😊
۲۴ تیر ۱۴۰۱
برقرار باشید🌸
۰۳ شهریور ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید