در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | محمد مهدی فتحیان: سلام و درود در مورد معضل بلیت های بلا استفاده ای که افراد امکان حضور
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 00:17:50
سلام و درود
در مورد معضل بلیت های بلا استفاده ای که افراد امکان حضور ندارند و آگهی های متعدد فروش بلیت در قسمت دیوار که مخل نظرات و نقدها و اطلاع رسانی هاست، پیشنهادی را که مورد توجه جمعی از دوستان تیوالی هم بود به عرض می رسانم، امیدوارم با توچه شما این مشکل نیز رفع شود:
1. امکان جا به جایی روز بلیت برای افراد تا 48 ساعت پیش از شروع نمایش فراهم شود و چنانچه فرد قصد انصراف داشت مبلغ به کیف پول او برگشت داده شود (که در این صورت پول بلیت نزد تیوال خواهد ماند و مجددا صرف بلیت خواهد شد). طبعا بهتر است این کار از طریق بازگشت خطوط تلفنی انجام شود تا ایمیل که هم برای افراد شما و هم مخاطبان دشوار خواهد بود.
2. اگر فرد در کمتر از 48 ساعت مانده به آغاز نمایش اعلام جا به جایی یا انصراف داشت روند بالا با کسر درصد معقولی از رقم بلیت انجام شود.
3. بلیت های بلا استفاده و صندلی های خالی شده از دو طریق قابل فروش باشد: یا انتقال سهمیه آزاد شده به بلیت فروشی روز گیشه حضوری و یا اختصاص بخشی از سایت به بلیت های آزاد در یک جدول که به طور دقیق مشخص شود چه نمایش هایی در چه سانس هایی چه تعداد بلیت آزاد شده دارند (همراه با مشخصات بلیت ها). در این صورت افرادی که از بلیت فروشی اولیه جامانده اند یا امکان برنامه ریزی برای روزهای بلند مدت را ندارند می توانند از این طریق بلیت های مناسبی را تهیه نمایند و افراد دیگر نیز از عدم استفاده از بلیتشان متضرر نخواهند شد. همچنان این اقدام تیوال از بازگشت به رویه مشتری مداری این مجموعه حکایت خواهد داشت و مطابق رویه فرهنگی مجموعه شما خواهد بود.

از توجه شما سپاسگزارم
گزارش رو زدم به امید جواب
۰۶ مرداد ۱۴۰۱
گروه همیاری
درود بر شما همراه گرامی از پیشنهاد و ارایه راهکار از سوی شما سپاسگزاریم. همانگونه که آگاه هستید تیوال یک سایت خرید بلیت رویدادهای فرهنگی و هنری است و خود مالک و صاحب هیچ یک از آثار روی ...
همیاری جان
توضیحاتتون به ظاهر منطقی میاد. ولی به نظرم اگه اینجور هم باشه، شما به عنوانِ واسطه‌ی فروش می‌تونین (یا بهتره) که قدرتِ خودتون رو تا حدی به نفعِ کاربرهاتون ببرین بالا.

شما یه سرویسی رو به دو طرفِ یه جریان ارائه ... دیدن ادامه ›› میدین.
همون‌قدر که گروه‌های اجرایی توقعاتی دارن، کاربرهای تیوال هم از شما توقعاتی دارن.
همین‌طور که به ما میگین "این خواسته‌ی گروه‌های اجراییه", می‌تونین به گروه‌های اجرایی هم وقتی باهاشون قرارداد می‌بندین (یا به هر شکلی توافق می‌کنین) بگین که از شرایطِ جدیدِ فروشِ بلیت در تیوال اینه که مثلاً امکانِ لغو تا ۴۸ ساعت قبل وجود داشته باشه. ممکنه موقع شروع بعضی گروه‌ها هم قبول نکنن اما به مرور این میشه از شرایطِ شما و گروه‌ها با دونستنِ این پیش‌فرض فروش بلیتشون رو به شما می‌سپرن. (که بعیدم می‌دونم ضربه‌ای به اجراها بخوره با مثلاً ۵ تا ۱۰ تا کنسلیِ بلیت!)

با توجه به سابقه‌ی تیوال، آیا خودتون در خودتون این رو نمی‌بینین که باید یه جاهایی شما هم با گروه‌ها از موضعِ قدرت حرف بزنین؟؟؟
والا ماندگاریِ شما بیشتر از گروه‌های اجرایی، وابسته به کاربراتون و خودتونه!!!

البته همه‌ی اینایی که گفتم به شرطیه که واقعاً کاربرها هم براتون مهم باشن 😅 (که امیدوارم باشن)
۰۸ مرداد ۱۴۰۱
گروه همیاری
درود بر شما همراه گرامی از پیشنهاد و ارایه راهکار از سوی شما سپاسگزاریم. همانگونه که آگاه هستید تیوال یک سایت خرید بلیت رویدادهای فرهنگی و هنری است و خود مالک و صاحب هیچ یک از آثار روی ...
همیاری عزیز ممنون از پاسخ و توضیح تان. تا حدود زیادی متوجه مشکل شما شدم و این را هم قبول دارم که در بسیاری موارد به ما کمک کردید که بلیط مان را جابجا کنید و از این بابت هم سپاسگزارم. برای من مهمترین مسئله این است که شما مشکل ما را درک کنید، بپذیرید و برای پیدا کردن راه حل تلاش کنید. موفق باشید
۰۸ مرداد ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید