در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مهدی رزمجو: دوستان عزیز سلام در صفحه نمایش این یک اعتراف است اتفاقاتی در حال وقوع
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 10:41:44
دوستان عزیز سلام
در صفحه نمایش این یک اعتراف است اتفاقاتی در حال وقوع هست که مورد تایید من نبوده و نیست ، کامنت هایی البته مثبت از سوی کاربران تازه وارد در حال دریافت هستیم که از دیدگاه خودم به جای آنکه بار مثبت داشته باشد بار مخرب دارد،حتی امروز ظهر هم با تیوال تماس گرفتم که کامنت اکانت اولی ها پاک شود که امکان پذیر نبود.
این وضعیت برای خودم قابل پذیرش نیست چون احساس میکنم شیطنتی پشت این قضیه نهفته است در جهت تخریب کار،به این دلیل که بنده خودم همیشه مخالف این اکانت ها بوده و هستم و یک از معترضان به این امر،به احترام خودم و به احترام شما به این کامنت ها پاسخی نخواهم داد،البته که شکر خدا ما از تماشاگران و منتقدان همه روزه کامنت های مثبتی دریافت میکنیم که حتی برخی از کامنت ها به قدری زیبا و انرژی بخش است که در صفحات شخصی خود در اینستاگرام استوری میشود،کسی از کامنت مثبت بدش نمیاد،الان هم مشکل من کامنت ها نیست اکانت ها هست،امیدوارم کسی که این بازی رو شروع کرده با دیدن این پیام متوجه زشتی این موضوع بشود،بارها اعلام کرده ام تیوال جای تسویه حساب های شخصی نیست،شرم کنید،به قول امام حسین ( ع ) اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید.اگر قصدتان تخریب من است ، زحمت بیهوده نکشید،تصمیمی که در پایان نمایش میخواستم اعلام کنم الان اعلام میکنم که خیالتان راحت شود،با پایان یافتن این نمایش،به طور رسمی و برای همیشه از تیوال خداحافظی خواهم کرد،این مدت هم صبر کردم که نمایش تمام شود و الطاف دوستان بی پاسخ نماند،چرا که احترام به مخاطب همواره مهمترین اولویت برای بنده بوده،پس تخریب کنید یا نکنید من دیگر نخواهم بود.پس دوست عزیز خودت را به زحمت ننداز ! اهدنا الصراط المستقیم
آرش جان شما ثابت شده ای رفیق..
سخت نگیر..بی خیال..انقد حرص نخور عزیز..❤❤❤❤
۳۱ تیر ۱۳۹۸
دوستان گلم ممنون از الطافتون .
ازتون اجازه میخوام که فعلا سکوت کنم ، در پایان نمایش مفصل باهم صحبت میکنیم ❤️❤️❤️❤️
۳۱ تیر ۱۳۹۸
جناب رزمجو عرض ادب و احترام
متاسفانه امشب توفیق اینو ندارم که با دوستان خدمت برسم جهت دیدن نمایش و مخصوصا بعدش دیدار شما و دوستان همکارتون و دوستای عزیز تیوالیم.
برای همین اینجا خدمتتون عرض میکنم.
من که شخصا کامنت اولی بودنو ایراد نمیدونم و اون شخص رو هم مستحق مذمت و توبیخ نمیدونم، نظرشونو گفتند.
ولی اینجا تحلیل جنابعالی و نتیجه گیریتون که دشمنی باهاتون هست خیلی برام عجیب بود، کلا دو تا نوشته تو صفحه نمایش جنابعالی کمی نا ... دیدن ادامه ›› آشنا هستند که اولی جناب میلاد نامی هستند که هم شما و هم جناب محدث تشکر کردین از ایشون، دومی هم دوست عزیزی هستند که کلی مفصل و با استدلال خودشون نوشتند ( که البته با توجه به قلمشون بنده شخصا معتقدم متعلق به یک نفره هر دو اکانت مخصوصا شروع نوشتشون که " برای ..." و پایانش که ساعت و مکان نمایشو گفتند که خیلی مرسوم نیست) علی ایحال هجوم کامنت اولایی تو صفحه نمایش شما رخ نداده و همین دو موردم که عرض کردم اولیو پاسخ دادید و ظاهرا حتی میشناسید ایشونو. پس این نتیجه گیری توطئه کمی عجیبه. به نظرم خودامون لااقل دامن نزنیم به همچین فضاهایی.
در آخر کاش همین دلنوشته تون رو هم در صفحه نمایشتون میزاشتید که یک اپسیلونم حدس شما درست باشه خب خود اون یه نفر بخت برگشته هم متوجه بشه :)))
ارادت فراوان، باز هم حسرت فراوان بخاطر نبودنم امشب :(
۰۱ مرداد ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید