تیوال میترا شریفی | دیوار
S3 : 12:42:28
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
لطفا اگر امکان دارد تمدید کنید شده برای یک هفته
ساعت اجراتون زوده کمی برای ما شاغل ها امکانش نیست
سلام وقتتون بخیر
متاسفانه امکان تمدید اجرا وجود نداره
۲۹ آذر
ممنونم
۲۹ آذر
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خسته نباشید به دوستان
قرار بر نظر دادن هست و خردگی و ناامیدی به دل نگیرید ولی
دیشب کار رو دیدم و به حدی برای من ضعیف بود که نمیدونم از کدومش بنویسم
از تاخیر زیاد ورود سالن که چشم پوشی کنیم
عدم هماهنگی بین بازیگران
نورپردازی نامناسب
در گوشی حرف زدن بین اعضا وسط اجرا (چرا؟)
بازی ضعیف و تصنعی و عدم تمرین کافی بر روی ادای آوا و اصوات و ادای دیالوگ ها
با احترام کار از دید من خیلی احتیاج به پختگی و تمرین داره
متاسفانه کار رو اصلا نپسندیدم
دوستان دیشب در مقابل تماشاچی ها بازی نمیکردن کاملا اجرای تمرینی داشتند
و
پدر و مادر های عزیز میدونم با داشتن فرزند کوچک دیدن تاتر براتون خیلی سخته ولی این سختی رو چند برابر بیشتر برای ما هم ایجاد میکنید

گذاشتم چند هفته بگذره از دیدنش
شاید نظرم تغییر کرد ،
ولی نه!
جزء بهترین اجراهای امسال بود!
بسی لذت بصری بردیم از تاتر
من خیلی نگران بازیگر خانمم کاش گروه اجرایی یه خبری از وضعیتش می داد:(((
۲۸ آبان
ممنون از لطف و توجه شما
۲۹ آبان
ممنون از شما خانم میترا و بقیه دوستان، ایشون حالشون خوبه و امشب (چهارشنبه) صحیح و سالم روی صحنه بودن و بقیه اجراها رو هم خواهند رفت. بازم ممنون از همه دوستان.
۳۰ آبان
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
میترا شریفی
درباره نمایش فاصله i
فقط خوب دیالوگ حفظ کرده بودند ... همین!
قیمت بلیط 40 تومن ؟!!
موفق باشید
میترا شریفی
درباره نمایش مستند i
فقط متن خوبی داشت ، شروع و در ادامه پایانبندی ...


سوال: تیر و تخته و وسایل پشت پرده ی ویدئو پروژکتور جزئی از طراحی صحنه بود؟ خیلی تو ذهنم شبه انباری رو تداعی میکرد.
البته من ندیدم وسایل رو چون ردیف سه بودم ولی چون در انباری به کما می‌ره بله احتمالا
۱۷ آبان
ممنون آقای لهاک
۱۹ آبان
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
و بالاخره بااختلاف بعد از هشت سال
این اجرا شد بهترین تاتر عمرم
با همه سادگی هایش
- دلتنگی -
سپهر، دایِه*، امیرمسعود فدائی، شاهین و مرتضی سوری این را خواندند
ستاره دهقانی این را دوست دارد
آه
یادش بخیر ...
۰۲ آبان
واقعا :)
۰۷ آبان
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
میترا شریفی
درباره نمایش لو i
یه نمایش قوی اونیه که بعد از هفت سال هنوزم بخوایی ببینیش
عیار ناظرزاده چقدر اون سالها بالا بود
تئاتر چقدر حرمت داشت
- دلتنگی -
سپهر، دایِه*، امیرمسعود فدائی و شاهین این را خواندند
لیلا مظاهری، celine، Leon S. Kennedy و ستاره دهقانی این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
میترا شریفی
درباره نمایش a+b)^3) i
بعد هفت سال مرور ببینی از بهترین نمایشهایی بود که تو این سالها دیدی
قضاوت درستیه
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
میترا شریفی
درباره نمایش شیهیدن i
بازیها خوب بود
مشخص بود برای کار تمرین داشتند و اجرای تمیزی رو ارائه دادند
در لفافه پر از اشاره هایی سیاسی و اجتماعی بود که درک و ربطش به هم رو برای من مشکل میکرد یا در انتقال آن ضعف بود
ولی در کل اجرایی نبود که من به شخصه دوستش داشته باشم
جز کار هایی هست که منتظر خواندن نقد دقیقش هستم
حس میکردم اکه این اجرا رو در سالن مولوی میدیدم به عنوان یک کار کارگاهی بهتر به نظرم میاومد تا ناظرزاده

میترای عزیزم به شخصه بسیار خوشحالم که شیهیدن همسو با محتواش داره در سالنی اجرا می ره که سانس بعد گروه دیگری با دوبرابر این قیمت ، بهای بلیتشون رو نرخ گذاری کردند
این سیاست درستی ست که نمایشی مثل شیهیدن تمام مرزهای متعارف تئاترهای وال استریتی رو مختل ... دیدن ادامه » می کنه ..
۰۳ آبان
میترای شریفی عزیز. قطعاً نظر شما بسیار برام جالب و محترمه. اما من هم با نیلوفر ثانی موافقم و به نظرم میاد این تقسیم‌بندی‌های مرسوم عاقبت ترسناکی خواهد داشت. گروهی از اجراها به دلیلِ برچسبی که فروشنده‌های بلیط به اون‌ها می‌زنند (مثلاً برچسب‌های همین ... دیدن ادامه » سایت‌ها)، محکوم به دیده‌نشدن خواهندشد و این خیلی دردناکه. اگر مرکز تئاتر مولوی، جایگاهِ دانشگاهی و منزّهِ خودش رو حفظ کرده بود و سایرِ سالن‌ها هم کم و بیش هویّت و شخصیتِ مستقلی برای خودشون قائل بودن، شاید من هم با شما موافق بودم... اما با این وضع... به نظر می‌رسه که اولویت پس گرفتنِ تئاتر باشه. به نظر میاد آقای سرمایه مدّت‌هاست تئاتر رو بلعیده. شاید بشه کاری کنیم که قِی کنه. شاید هنوز تئاتر رو کاملاً هضم نکرده باشه. شاید بشه توی سالن‌هایی که تماشاگرها رفت و آمد دارند هم تئاتر دید. نه لزوماً چیزهای دیگه‌ای که اسمش تئاتره. یا تئاتری که فرمش رو به سلبریتی‌هاش فروخته.
۰۷ آبان
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
من اجرای قبلی این کار رو دیده بودم
توی همین سالن اردیبهشت امسال
کمی کادرش تغییر کرده
کار متن داره و کشش و ارتباطش رو تا انتها با مخاطب حفظ میکنه
دکور و نورپردازی و طراحی صدا همگی خوب تونسته بودند در خدمت اجرا باشند و فضاسازی کنند
برای من یه اجرای متوسط رو به خوبی بود که ارزش دیدن داشت.
میترا شریفی
درباره نمایش مشق شب i
خواندن خط داستانی و دیدن کادری که تقریبا برایم ناشناس هست انتخاب کار رو برای دیدنم سخت میکنه .
اما یکبار دیگر از بهترین تاترهای سال رو تو سالن نوستالژی مولوی دیدم
همه چیز در سر جای خود قرار داره
یه اجرایی که در عین ناباوری خیلی عالی حرفش رو میزنه و منظورشو به بیننده انتقال میده
از انتخاب نقش تا متن و ایده اصلی کار و بازی کادر
همه نشون میده واقعا ارزش قائل شدن برای هدفشون که تزریق یه حال خوب بعد از یه اجرای درست به بیننده ست
بدون حاشیه ، بدون ادعا
باریکلا
میترا شریفی
درباره اپرای عروسکی حافظ i
آخ آخ
اولین اپرایی که از استاد بهروز غریب پور دیدم با حافظ شروع شد و الحق چسبید ...
تقریبا هشت سال پیش
هنوز هم حال خوبش رو حس میکنم
دمی که به جان عروسک میافتد و به چرخش در میآید ...
بیصبرانه منتظرم ازین گروه بی نظیر کار جدید تر
کلا تاتر پارودیک کار ریسکی ای هست
حس میکنم کار سریع تولید شد و یه جاهایی متن و یا طنزش باید اصلاح یا حذف میشد چون لوسش کرده بود و زحمت کل کار رو پایین میاورد
ولی در کل کاری بود که دوستش داشتم
میترا شریفی
درباره نمایش بی صدایی i
چه ایده و داستان خوبی داشت
ولی چه پردازش ضعیفی
جای کار داشت که بهتر دیده بشه
میترا شریفی
درباره فیلم کوپال i
تبلیغ درب ضد سرقت!!!
عباس الهی و آقامیلاد طیبی این را خواندند
Negin Fooladi این را دوست دارد
:))
۳۰ فروردین
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
میترا شریفی
درباره سامانه کیف پول i
میشه لطفا یه قابلیت بذارین تو ریلیز جدید که افزایش اعتبارمون به عددی که میخواییم باشه
نه کارت هایی که خودتون تعبیه کردین
این از همه نظر عالیه اینطوری ما خیلی دچار مشکل میشیم
میترا خانم، علی‌رغم موافقت با صحبتتون، از قصد اینطوریه و از لحاظ بیزینسی فلسفه‌اش کاملا همینه که مبالغ رو خودشون در نظر بگیرن
وگرنه دیگه کیف پول معنی خاصی نداره
۲۹ فروردین
هی تو توضیح بده ،ولی میدونی که ما هم حرف خودمون و میزنیم
۳۱ فروردین
:))))
۳۱ فروردین
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
پس این دوروز آخر کی باز میشود؟؟
زهره مقدم این را خواند
آقای سوبژه (محمد لهاک) و مرتضی سوری این را دوست دارند
درود بر شما
سانس‌های تازه این نمایش امروز سه‌شنبه ساعت ۲۰ در تیوال فعال خواهد شد.
۲۱ اسفند ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دلار رفته بالا تخفیف وفاداری دیگه نمیبینم
حداقل کاش یه تخفیف وفاداری برای کسایی که چهار پنج سال پیش دوبار دیدن و تصمیم دارن اجرای مجدد ببینن بود
وفاداری از این بالاتر ؟ :)
اعتراض اهالی رسانه به سامانه بلیت‌فروشی آنلاین جشنواره تئاتر فجر
http://goo.gl/F3bxXa

یادم میاد تا قبل از سال 89 اگه ذهنم یاری کنه بلیط های نمایش های روزمره مون رو یا از کتابفروشی های انقلاب میگرفتیم یا ساعتها توی صف از چند ساعت قبل اجرا تو سرما و گرما صبر میکردیم تا یک بلیط گیرمون بیاد.
معمولا سکوت میکنم در برابر برخی اتفاق هایی که در آن دست زیاد میشود چون واقعا چیزی که در پس پرده است را نمیدانم. به جای اینکه هرسال جلوی تجربیات بد گذشته رو بگیریم شاهد تکرار مجدد آن میشویم.
متاسفانه با مشاهده بی مدیریتی برای سامانه فروش بلیط جشنواره امسال به عنوان یک دیوارنشین قدیمی تاتر شهر که اولین بلیطهای اینترنتی تئاترشو از تیوال تهیه کرده لازم دیدم که اعتراضم رو بیان کنم .
و اینکه چرا باید همچین سایتی با این قدمت هیچ گونه فروشی برای بلیط جشنواره نداشته باشه!!!
جای ... دیدن ادامه » خالی تیوال در این رویداد شدیدا محسوس است.
مشخص بود ایران نمایش و کنسرت عرضه ی فروختن بلیط حتی برای خبرنگارا هم نداره
۲۴ دی ۱۳۹۶
با دیدن این لینک فهمیدم چه خوبه که خبرنگار نیستم! با اهالی رسانه اینجوری تا میکنند ما قراره چجوری بگذرونیم این جشنواره رو؟ خدا بخیر کنه..
۲۴ دی ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دیدن این نمایش به جد پیشنهاد میشود. مثل کار قبلی ، چقدر ایده و طراحی صحنه و موضوع جذاب آخه !!
و چقدر خوب به هدف رسونده بود این کنکاش بین رابطه و علت دیدن و ندیدن ها را...
که همه باعث میشه در پایان رورانس از صندلی نتونی بلند شی و فکر کنی به حل نشده هایی مثل اینکه شخصی که دست و لباس ماریا رو میکشید و یا ماریا موهای اونو شونه میکرد (به نظر نمیاومد مادر داستان باشه)، آیا شخصیت جدیدی بود که حتی اسمش هم در نمایش گفته نشد ؟ و غیره ...
اما
کاش فرکانس صداهای زبان (من درآوردی) اصلی زیر صداهای دوبله کمتر ادا میشد تا تمرکز تشخیص دیالوگها برایمان خسته کننده نباشه، به اندازه کافی چشمها از خواندن فونت کمرنگ زیرنویسها ناخودآگاه اذیت میشد.


برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید