تیوال امیر حسین قجری | دیوار
S3 : 02:53:53
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
امیر حسین قجری
درباره نمایش آچمز i
پوستر با اجرا خیلی هم خوانی نداشت
کار هم خیلی خوب نبود...
دیالوگ ها
بازی بازیگر زن..
کلاً خیلی جای نقد نداشت نمایش 30 دقیقه ای که 10 دقیقه اش آهنگ بود و 10 دقیقه اش گفتن کلمه ای جان ای جان و دیدن عکس و استفاده از کلمات رکیک
نیلوفر ثانی این را خواند
سلام دوست عزیز
من نه قصد توجیح دارم نه توضیح
دوست عزیز اولا مطمئنم که شما پوستر رو درست ندیدی دو شخصیت بودن پوستر و دقت نکردی، دوما در کل نمایش به طور دقیق 2:30دقیقه موسیقی استفاده میشه (بدون در نظر گرفتن موسیقی شروع که برای ورود تماشاگر بود) که 1:30دفیقه ... دیدن ادامه » موسیقه دختر شیرازی و 1 دقیقه موسیقیه پایانی کاره، حال چه طور شما ده دقیقه موسیقی شنیدی نمیدوم سوما حرفای رکیک به قول شما لحن صحبت یک بازاری در بازار قطعا با قشر های دیگر فرق میکند ودر اخرخیلی خوشحالم که شما کارمارو دیدن و به نظر شما احترام میزارم ولی خواهش میکنم با کلی نویسی هیچ کار تئاتری رو نقد نکنید نقد هنر نمایش احتیاج به اگاهی، دانش و شناخت داره
بازهم تشکر میکنم
۲۱ شهریور ۱۳۹۳
خیلی ممنون که امدین و کار رو دیدین...نقد شما جالب بود البته من نفهمیدم دقیقا نقدتون چی بود.ولی مچکرم که امدین و کار رو دیدین...ای کاش نقد می کردین
۲۱ شهریور ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
امیر حسین قجری
درباره نمایش آچمز i
چون یکی از دوستام دستیار کارگردان هست میرم و میبینم این تیاتر رو امیدوارم خوب باشه
محمد ثقةالاسلامی و امین کشاورز این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
برای تفریح فیلم خوبیه همین(!)
زهره شاداب این را خواند
baharinbahar و mohsen miladi این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
فیلم خوبیه بهتر پدر مادر ها هم به سینما بیان و ببین این فیلم رو
زهره شاداب این را خواند
mohsen miladi این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
امیر حسین قجری
درباره فیلم امروز i
بازی ها عالی هستن و تا اینجا اتفاق خاصی نیست چون گلستانی و پرستویی استاد هستن و کارگردان هم میر کریمی..
اما در مورد شخصیت ها خیلی توضیح نمیده ما از گذشته پرستویی و گلستانی هیچی نمیدونیم..
من نفهمیدم آخرش هم گلستانی فاحشه بوده یا صیغه شده یا...
یا همه تو سینما میگفتن پرستویی تو جنگ پاهاش و از دست داده یا تصادف بوده و...
من فیلم رو دوست داشتم چون عاشق فیلم هایی با دیالوگ کم هستم شاید علاقه شدید من به لیلا حاتمی و علی مصفا هم برای همین باشه(!) و در این سبک فیلم ها با دیالوگ کم سخته توضیح شخصیت ها برای عموم مردم و آخرش مثل من کلی ابهام در انتهای فیلم باقی میمونه در رابطه با پرستویی و گلستانی.. :)
اتفاقا هدف سازندگان فیلم هم همین بود. که بدون پیش زمینه قضاوت کردن، و بدون پرسش فداکاری (یا شاید کار درست) کردن!
به نظرم تله ای در این فیلم ایجاد شده که مخاطب درش گیر میفتد و برخی (منتقدینی که میگن "که چی؟" یا "ضعف فیلمنامه داشت!" ) داد و بیداد میکنند، ... دیدن ادامه » و برخی (مثل شما) کنجکاو میشن که چرا گیر افتادن و چه جوری میشه در اومد!
۰۸ مرداد ۱۳۹۳
من در ایام جشنواره صحبت های خود آقای میرکریمی، و آقای راستین ( هم مصاحبه بعد اکران، هم بیشتر برنامه هفت ) رو که شنیدم، یه کم یخ فیلم برام آب شد؛
این شخصیت در جامعه الان انقدر کم و نایاب هست، هم ذات پنداری باهاش سخته؛ اما اگر بشه تصورش رو کرده، خیلی از حس ... دیدن ادامه » و حال هاش قابل درک میشه.
در آخر من عقیده دارم، تمام آثار جناب میرکریمی به سان شعر حافظ میمونند؛ هر کسی بر اساس تفکرات شخصی و حس و حالش، یک برداشتی از آنها میکند.
۰۹ مرداد ۱۳۹۳
قبول دارم حرفت رو علی بعد نمایش فیلم با خودم این فکر رو هم کردم که پرستویی بدون اینکه بخواد قضاوتی بکنه یا بخواد در مورد گذشته طرف مقابلش پرس و جو کنه فقط کاری رو انجام داد که فکر میکرد درسته شاید ما هم تو این فیلم بدون قضاوت در مورد آدم ها و سرگذشت اونها ... دیدن ادامه » فقط اونها رو همراهی کنیم با داستان همراه شیم../.
۰۹ مرداد ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
اتفاقی که بعد از دیدن این فیلم من رو خیلی ناراحت کرد راضی بودن اکثر مخاطبان بعد دیدن فیلم بود(!)
فیلمی که فیلمنامه نداره و برای این که جلو بره مدام فیلم رو دست خوش اتفاق ها میکنه بدون اینکه واقعاً قابل باور باشه(!) دیالوگ ها و تم داستان و دعوا ها همه به سبک کیمیایی بود!
غزاله کهن دل، شکیبا و میلاد این را خواندند
farzam gh، Someone و سپهر امیدوار این را دوست دارند
و علاوه بر اینایی که گفتی کاملا متکی به رضا عطارانه
۰۸ مرداد ۱۳۹۳
امیر حسین مشکل با این فیلم زیاد هست از جایی که میخواد داستان و شروع کنه و خیلی بد سعی میکنه همه چی رو طوری کنار هم بچینه که حادثه رخ بده و همین طور ادامه داستان..
تیر خوردن و مردن جمشید آریا ، دعوا های بی پایه و اساس که با هر صدای مشت انگار دارن به فهم مخاطب ... دیدن ادامه » ضربه میزنن ، ساختن یه بت من که زنده گورش میکنن یک ساعت دو نفر میزننش و ده بار کتک میخوره بد راحت بر میگرده خونه عطاران و دو ساعت بعد با یه باند همه چی حل شده! ، وسط خیابون و محله های پایین شهر کلاش میکشن اما هیچ اتفاقی نمی افته و راحت زندگیشون و میکنن تو شهر بدون هیچ نشانه ای از پلیس ! ادامه دادن های بد داستان از غش کردن عطاران تو مینی بوس گرفته تا ماجرای گم شدن دختر بچه و تفنگ و... ، لفظ هایی که تو فیلم استفاده میشه هم مثل سبک فیلم مثل کیمیایی هست اما حتی دیالوگ ها هم اون گیرایی کیمیایی دهه 50 و 60 رو ندارن و گلچین استاتوس های مردم تو فیس بوک هست (مثل فیلم رسوایی ده نمکی که از همین شیوه استفاده کرده بود) ، پایان بد داستان که خواسته مثل گشت ارشاد باشه و تکیه بیش از حدش به عطاران تا یه بار طنز به فیلم بده که اونم با نگاه کردن فیلم فرش قرمز متوجه میشی بیشتر رو استعداد عطاران هست نه کارگردانی و فیلمنامه...
۲۱ مرداد ۱۳۹۳
مهرداد حرف منم همینه اما گوش شنوایی وجود نداره افراطی ها همیشه هستند..
حالا میخواد طرفدار فرهاد مجیدی باشه که بعد خداحافظیش سکته کنه و بمیره یا به عشق رضا صادقی همیشه مشکی بپوشه حتی لباس زیرش یا کسی که وسط یه جمیعت درباره یک شخص سیاسی شعر بنویسه و با افتخار ... دیدن ادامه » بخونه و حتی کسی که بعد دیدن فیلم های بد یه کارگردان بیاد و با تمام وجود ازش طرفداری کنه...
این بد هست حالا میخواد ورزش باشه سیاست باشه فرهنگ و هنر باشه یا هر موضوع دیگه... :|
۲۱ مرداد ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
امیر حسین قجری
درباره فیلم متروپل i
با دیدن فیلم یاد جمله معروف و بحث برانگیزه فراستی افتادم در مورد کیمیایی و فیلم هاش و تعبیری که به کار برد(!)
تجربه ثابت کرده نمیشه از کارگردان هایی مثل کیمیایی یا مهرجویی انتقاد کرد چون مخاطب های خودشون رو دارن اما فیلم به نظر من اصلاً‌ جالب نیست داستان ، بازی ها ، دیالوگ ها و... من یکی رو جذب نکرد.. "اما من یکی متوجه شدم کارگاه آزاد فیلم خروجی هم داره (!)"
فیلم های آقای کیمیایی یک سری مخاطبان خاص خودشو داره. اما در مورد خروجی کارگاه ایشون سخت در اشتباهین :) خروجی های این کارگاه هم یکسری هنرجوهای مخصوصن :)))))) نه همه ( متاسفانه )
۱۲ خرداد ۱۳۹۳
آن دیالوگی که بازگو کردید،بسیار بسیار خوب بود جناب قجری.
خیلی خندیدم.:)))
۱۴ خرداد ۱۳۹۳
shaQayeQ Khakii من نگفتم این کارگاه اصلاً خروجی نداره بیشتر عقیده این بود که این فیلم یه جور دوره همی بوده بین کیمیایی و شاگردهاش... یکی از اتفاقاتی که خیلی خودش رو در فیلم نشان میدهد همین بازی بچه های کارگاه آزاد فیلم هست..
۱۶ خرداد ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
جشنواره این فیلم رو دیدم و میشه گفت ادامه کار زندگی خصوصی آقا و خانم میم است فیلم خوبی بود با بازی های عالی..
محمدرضا و 3tare این را پاسخ داده‌اند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
کار جالبی بود فردا آخرین شب هست از دست ندید لطفاً
من امروز رفتم و مانند همه اطرافیان راضی سالن رو ترک کردم...
الهه الف و کیمیا TAV این را خواندند
امیر حسین عزیز شما تماشاگر فهیم و قابل احترامی هستی ممنون که این نمایش را دیدی و ممنون که صادقانه نظر ارزشمندت را دادی . به امید دیدارهای مجدد .
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
جایی که من زندگی میکنم.../.(!)
:) سپاس از بچه هایی که دغدغه هاشون دغدغه مردم هست.../.
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید