در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال نمایش پیانیستولوژی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 03:07:15
امکان خرید پایان یافته
۲۵ بهمن تا ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
۱۸:۰۰  |  ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه
بها: ۳۵,۰۰۰ تومان
پیانیستولوژی روایت‌گر یک دگرگونی تاریخی است. طبق تاریخ، قرون وسطی پس از فروپاشی، جای خود را به یک جنبش فکری به نام «رنسانس» می‌دهد. جنبشی که عقل، حاکم مطلق آن بود. «باخه»، راهبه‌ی بزرگ کلیسا و مسوول تفتیش عقاید، به صورت مخفیانه در حال تدوین نقشه‌ای است که قرون وسطی را به همین مسیر بیاندازد. در طرفی دیگر، «ایوان» و «یوهان»، دو پیانیست چیره‌دست، می‌خواهند کاری کنند که حکومت پس از قرون وسطی، به دست هنرمندان بیافتد. در این میان، زنی محسور در آینه نیز وجود دارد. «ماریا». زنی که برای‌اش هیچ چیز مهم‌تر از تداوم حک

تلفن هماهنگی و رزرو:
 ۰۹۱۹۷۱۳۸۳۱۷

- پرافتخارترین نمایش سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تیاتر فجر
- کسب تندیس «نمایش برگزیده»
- کسب تندیس بهترین «موسیقی»
- کسب تندیس بهترین «طراحی صحنه»
- تقدیر شده در بخش «کارگردانی»
- تقدیر شده در بخش «بازیگری زن»

گزارش تصویری تیوال از نمایش پیانیستولوژی / عکاس:‌ رضا جاویدی

... دیدن همه عکس‌ها ››

اخبار

›› پیش‌فروش بلیت نمایش «پیانیستولوژی» آغاز شد

آواها

مکان

خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، جنب خانه هنرمندان، تماشاخانه ایران‌شهر
تلفن:  ۸۸۸۱۴۱۱۵_۸۸۸۱۴۱۱۶

نقشه بزرگتر و مسیریابی
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
دیشب موفق شدم نمایش را ببینم.نمایش زیبایی بود،کاری قوی با بازی های قابل قبول،بجز خانم غفوریان که در نقش باخه بسیار خوب ظاهر شدند،مجتبی شفیعی در نقش یوهان نیز به خاطر بازی روان،تسلط بر نقش و تن صدای عالی بسیار خوب از عهده‌ی نقش برآمده بود.موسیقی بسیار عالی بود و طراحی صحنه هم به نظرم از نقاط مثبت این نمایش بود،اشکالاتی جزئی میتوان به کار وارد دانست از جمله صدا و سیستم صوتی،و اینکه در یکی دو مورد از الفاظ و عبارات عامیانه ی امروزی استفاده میشد که شاید گاها موجب خنده ی تماشاگران میشد ولی به نظرم برای این نمایش و این سبک کار،موضوعیت نداشت و نیازی به استفاده از آنها نبود،در پایان خسته نباشید میگم به گروه و آقای نیازی به خاطر این نمایش و اجرای زیبا.
امشب کار رو دیدم. خسته نباشید میگم به همه گروه. خصوصا خانم غفوریان با لحن، صوت و اکت فیزیکی فوق العاده و حرفه ای شون.کار درون مایه عالی و عمیقی داشت. ریتمش هم مناسب بود. البته سطح بازی بازیگرها متفاوت بود و همه به خوبی باخه نبودند. دکور هم به نظرم می تونست بیشتر روش کار بشه. ولی واقعا لذت بردم از اجراتون و پیام های با ارزشی ازش گرفتم. دمتون گرم.
این تاتر توی مشهد چند شب اجرا داشت غفلت کردم ندیدم حالا که نظرات دوستان اینجا میخونم پشیمون شدم که نرفتم
۰۵ اسفند ۱۳۹۶
حتمن بعد از موفقیت اشون توی جشنواره مجددن در مشهد برنامه خواهند داشت ؛ اتفاقن من هم به یکی از دوستانم در مشهد توصیه کردم برای دیدن نمایش
۰۶ اسفند ۱۳۹۶
چون اصولا تاتر های موزیکال در مشهد جالب نیست برای همین دیدم نسبت به این تاتر هم منفی شد
۰۶ اسفند ۱۳۹۶
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
انسان رو به سمت اسارت ببرین، به سمت رهایی میره
به سمت رهایی ببرید، خودش به سمت اسارت میره
به سمت هیچ چیز ببرید، خودش به سمت هیچ چیز میره

سال ها قبل در مشهد، تیاتر را با نمایش های مهسا غفوریان و مهدی ضیاچمنی شناختم و تیاتربین شدم.
پیانیستولوژی را بسیار دوست داشتم. شروعی بسیار خوب و جذاب با سیر روایی شیوا از تقابل مذهب، سنت و علم ومدرنیته و خروج از قرون وسطی به رنسانس. نمایشنامه حرف زیادی برای زدن دارد و دیالوگ‌ها قابل تامل است.
طراحی صحنه و دکور،طراحی لباس ، میزانسن ها و موسیقی کار بسیار عالی بود و بازی مهسا غفوریان هم تحسین ... دیدن ادامه ›› برانگیز.
مشکلات صوتی به خاطر استفاده از هاش اف وجود داشت اما قابل چشم پوشی هستند. یکی از مشکلات دیگر هم حجم زیاد دودی ست که استفاده شده و درست به سمت تماشاگران می آید که ممکن است آزارتان دهد.
به طور کلی، دیدنش را پیشنهاد میکنم.
یه دیالوگ بود که یوهان در مورد هنرمندهای بی هنر میگفت یادتون هست؟؟
۰۶ اسفند ۱۳۹۶
در حال حاضر حضور ذهن ندارم، اما اگر یادم اومد حتما مینویسم براتون
۰۶ اسفند ۱۳۹۶
ممنونم از لطفتون
۰۹ اسفند ۱۳۹۶
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید