در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال سعید سرحدی | دیوار
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 22:35:48
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید

آب کم جو، تشنگی آور بدست.

هجوم، بهترین فیلم شهرام مکری ست. حالا دیگر فیلمساز استایل خودش را یافته، ثابت کرده که سواد سینمایی و توانایی ساخت فیلمی با کلاسِ جهانی را دارد.
سینما یعنی این .
طراحی لباس ، گریم ، طراحی صحنه، جلوه های ویژه و ...(حتی دایجسیس) و مهمتر از همه، فیلم نامه ای با لایه های پنهان دارد.
درود به شهرام مکری که همچنان رو به جلو در حرکت است ، عاشق سینماست و بنظر می رسد، شاهکارش پیش روست.

پراکنده‌گویی موج می زد در این فیلم . می تواند بعنوان گزارش خبری ، بصورت سریالی ، از تلویزیون پخش شود.
سینما این نیست.
امیرمسعود فدائی این را خواند
باید دیدتون رو نسبت یه سینمای مستند عوض کنید دوست عزیز. چند سالتونه؟حدس میزنم اینقدر جوون باسید که سالهای قبل از 67 رو به یاد نداشته باشید
۰۶ آذر ۱۳۹۶
دوست من ، نخیر جوان نیستم و تمام سالهای دهه ی شصت را نیز به یاد دارم .
پیشنهاد می کنم مستندهای بیشتری ببینید و هر فیلم را از منظر سینمایی بررسی کنید ، نه خاطره بازی ، نه عبور از خط قرمزهای فرضی (و تاریخ دار) . سینما را با عینک سینمایی ببینید.
۰۶ آذر ۱۳۹۶
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
سرانجام پس از دیدنِ چند نمایش متوسط و ضعیف در ماه‌های اخیر ، نمایشی از جنگ دیدم ، عالی، انسانی وشریف ؛ بدور از نگاهِ کلیشه‌ایِ غالب و «صدا و سیما» یی !
متن، بازی‌ها ، انتخاب بازیگر و طراحی گریم و ... همگی عالی .
اگر در حین نمایش بغضی ترکید و چشمی تَر شُد ، بر او خرده مگیرید ، چرا که می‌داند « جنگ ، همیشه بد است »
برای تمامی دست اندرکارانِ این نمایش بهترین آرزوها و آرزوی بهترین‌ها را دارم.
شیوا الف این را خواند
گیتا پرماس، مریم زارعی، Prudence، اشکان خیل‌نژاد و سپیده این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
او « مثل یک عاشق » زیست.

یادش گرامی
علی ژیان، کیانا برنج کار و پرندیس این را خواندند
نفیسه اکبری و بهنام [شاهین] باقری این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
بازی‌های بی نظیر بازیگران ، فیلم را قابل تحمل کرد.

جهانِ درونِ فیلم عاری از منطق بود . آنکه بی غیرت بود و زندگی خود و افراد خانواده را به بازی گرفته بود ، ناگهان غیرتمند شد و آنکه دلسوزِ خانواده بود و ظاهرا برای نجات خانواده از فقر، تن به ازدواجی ناخواسته داده بود ، از ازدواج سر باز زد و درحقیقت خانواده را بدبخت کرد و ...

با اینحال نسبت به سایر فیلمهای جشنواره ، یک سر و گردن بالاتر بود.
اینطور که پیداست از جمله آخر ، احتمالن از نظر شما بقیه فیلمها دیگه تقریبن پورن بودن؟
۲۳ فروردین ۱۳۹۵
لطفاً میگین "بی‌غیرت" بودن و سپس "غیرتمند" شدن رو با چه شواهدی دریافتین و با چه منطقی به "بدبخت شدن خانواده" رسیدین و نهایتاً فیلم رو عاری از منطق ارزیابی کردین؟
۲۸ فروردین ۱۳۹۵
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید