تیوال حسین ایرجی | دیوار
S3 : 20:11:52
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
حسین ایرجی
درباره نمایش آسایشگاه i
دو اجرای پایانی

سه شنبه ساعت 19 و چهارشنبه ساعت 19

منتظر حضور گرمتون هستیم.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
"سماعی زاده" به دلیل استقبال پرشور تماشاگران تا پایان خردادماه تمدید شد.
پیش فروش بلیت از فردا شنبه(١٣خرداد)ساعت ١٢ظهر آغاز می شود.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خرید بلیت چهار اجرای پایانی نمایش "سماعی زاده"
هم اکنون در سایت تیوال


» پنج‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۰
پنج‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۰ - سانس ویژه
» جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۰
جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۰ - سانس ویژه


منتظر دیدار گرم و صمیمانه شما عزیزان هستیم.
سلام ببخشید واسه روز سه شنبه بیلیت خارج از ظرفیت ندارین؟
۰۸ خرداد ۱۳۹۶
امکان خرید بلیت خارج از ظریفیت برقرار شد....درود بر شما
۰۸ خرداد ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
امکان خرید بلیت ۲روز پایانی این نمایش از دوشنبه ۸ خرداد ماه ساعت ۱۲ آغاز خواهد شد.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
رامبد جوان نمایش «آسایشگاه» را افتتاح می‌کند

https://www.sourehcinema.ir/?p=89290

⭕️
شایسته محمدی این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
آغاز پیش فروش
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
تنها ده اجرای دیگر باقی مانده....

مسعود کرامتی ، سام قریبیان ، ناهید مسلمی‌ ، مائده طهماسبی ، مهیار علیزاده ، جواد عزتی ، مه لقا باقری ، خاطره حاتمی ، علی صالحی ،‌ هدایت هاشمی ، امیررضا دلاوری‌ ، رضا ثروتی ، خسرو احمدی ، علی احمدی ، محسن افشانی ، به آفرید غفاریان ، عطا عمرانی ، امیر سرافرازیان ، مسعود موسوی هنرمندانی بودند که تاکنون به تماشای نمایش «سماعی زاده» نشسته اند....

گفتنی ست «سماعی زاده» تا دوازدهم خردادماه هر شب ساعت نوزده در تماشاخانه باران به روی صحنه خواهد رفت.
مینا &۱۲ این را خواند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
محمد حسین زیکساری، نمایش «آسایشگاه» نوشته هارولد پینتر و ترجمه رضا دادویی را خردادماه در تماشاخانه پالیز به روی صحنه می‌برد.

محمدحسین زیکساری با " آسایشگاه " در پالیز
https://www.tiwall.com/news/asayes-khabar
reza rezaee این را خواند
غزل حافظی این را دوست دارد
movafagh bashin
۰۲ خرداد ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
فریندخت زاهدی در مورد نمایش«محفل بی عاری گفت؛

تاثیرگذاری اثر نمایش اهمیتی زیادی دارد
؟ در مورد نمایش «محفل بی عاری» گفت: «موضوع نمایش«محفل بی عاری» یک اتفاق تاریخی است که با روند و ریتم و آهسته ای که در اثر وجود دارد، به نظر می رسد رنج تاریخی که این افراد کشیده اند را به خوبی منتقل کرده اید. طراحی صحنه را خیلی دوست داشتم و کار ابداعی جالبی بود و استفاده درستی کرده بود».
او گفت: «بازیگران و لباس و گریم شان انتخاب های درستی بود. ژست های پست مدرن اصولا خیلی ژستوآل است و کارگردان نمایش «محفل بی عاری»از ژست های درستی استفاده کرده است».
او ادامه داد: «در نمایش «محفل بی عاری» فضا و آمبیانش مناسب به درستی خلق شده بود و مخاطب را کاملا در حال و هوای درست قرار می گیرد و این نکته اهمیت زیادی دارد که اثر ثاتیر خودش را بگذارد».
بازیگران نمایش «محفل بى عارى» ... دیدن ادامه » به ترتیب حروف الفبا: عرفان ابراهیمى، الهه افشارى، الاهه بخشى، مجتبی رجبى، علیرضا ساوه درودى، مهرداد مصطفوى، پرهام یداللهى هستند.
سیاوش بهادرى راد ( طراح )، على نصر(دستیارکارگردان و برنامه ریز) ، فرشید شایسته ( دستیار کارگردان)، محمد قدس (مشاور تهیه)، نسرین خرمى(طراح لباس)، امیر صدیقیان (آهنگساز)، مجتبی رجبى ( مشاور صحنه و ساخته دکور)، مهدى دوایى (طراح گرافیک)، عابس خلقى (طراح نور )، الهه حاجی زاده (مشاور امور رسانه)، امیر قالیچی( تبلیغات مجازی) غزاله رفیعى (منشی صحنه) دیگر عوامل این نمایش هستند.
نمایش «محفل بی عاری» هرروز به جز شنبه ها ساعت 20 در سالن سایه مجموعه تئاتر شهربه صحنه می رود. علاقمندان به تماشای این نمایش می‌توانند از روز چهارم اردیبهشت ساعت 20هر روز غیر از شنبه‌ها به تئاتر شهر مراجعه کنند. همچنین می توانند جهت خرید بلیط به سایت تیوال
گلشن قربانیان این را خواند
رضا تهوری و الاهه بخشی این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
ژاله صامتی از نمایش«محفل بی عاری» گفت؛

سیاوش بهادری راد حرفه ای کارگردانی کرده است
ژاله صامتی که به تماشای نمایش «محفل بی عاری» به کارگردانی سیاوش بهادری راد نشسته بود، درباره این اثر گفت: «به همه اعضای گروه نمایش «محفل بی عاری» خسته نباشید می گویم. من کارگردانی اثر را بسیار دوست داشتم و این کار حرفه ای کارگردانی شده بود».
او گفت: «بازی بازیگران هم واقعا عالی بود و هماهنگی لازم در اجرای این اثر را داشتند که نشان می داد تمرین خوبی داشته اند. موسیقی نمایش«محفل بی عاری» به درستی انتخاب شده بود و به درک بهتر و همراهی با نمایش کمک زیادی می کرد».
ژاله صامتی افزود: «صحنه و دکور نمایش هم به صورتی طراحی شده بود که واقعا در جریان نمایش مورد استفاده قرار می گرفت و این نکته بسیار مثبتی است».
درخلاصه داستان نمایش «محفل بی عاری» آمده است: ٥٤ ساله که تدارک ... دیدن ادامه » عیش و عشرت دشمن رو مى بینم من. من که خودم شاه جهان بودم.
بازیگران نمایش «محفل بى عارى» به ترتیب حروف الفبا: عرفان ابراهیمى، الهه افشارى، الاهه بخشى، مجتبی رجبى، علیرضا ساوه درودى، مهرداد مصطفوى، پرهام یداللهى هستند.
سیاوش بهادرى راد ( طراح )، على نصر(دستیارکارگردان و برنامه ریز) ، فرشید شایسته ( دستیار کارگردان)، محمد قدس (مشاور تهیه)، نسرین خرمى(طراح لباس)، امیر صدیقیان (آهنگساز)، مجتبی رجبى ( مشاور صحنه و ساخته دکور)، مهدى دوایى (طراح گرافیک)، عابس خلقى (طراح نور )، الهه حاجی زاده (مشاور امور رسانه)، امیر قالیچی( تبلیغات مجازی) غزاله رفیعى (منشی صحنه) دیگر عوامل این نمایش هستند.
نمایش «محفل بی عاری» هرروز به جز شنبه ها ساعت 20 در سالن سایه مجموعه تئاتر شهربه صحنه می رود. علاقمندان به تماشای این نمایش می‌توانند از روز چهارم اردیبهشت ساعت 20هر روز غیر از شنبه‌ها به تئاتر شهر مراجعه کنند. همچنین می توانند جهت خرید بلیط به سایت تیوال https://www.tiwall.com/theater/mahfel مراجعه نمایند
گلشن قربانیان این را خواند
رضا تهوری و الاهه بخشی این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
هادی مرزبان بعد از تماشای نمایشی به کارگردانی بهادری راد؛

«محفل بی عاری» یک اثر صد در صد ایرانی است
هادی مرزبان یکی از هنرمندانی است که به تماشای نمایش «محفل بی عاری» نشسته است. مرزبان در مورد این اثر نمایشی گفت: «بعد از تماشای نمایش «محفل بی عاری» احساس خوبی داشتم و اجرا را پسندیدم».
او گفت: «همیشه گفته ام و یکی از دغدغه های تئاتری من این بوده که جوانان کار کنند و از تجربه کردن نترسند. فکر می کنم آنها با وجودی جوانی، چیزی برای از دست دادن ندارند و باید کاری که فکر می کنند درست است را انجام دهند».
مرزبان ادامه داد: «نمایش «محفل بی عاری» یک اثر صد در صد ایرانی است و همین نکته من را خوشحال کرد. در این نمای تمثیل و اشارات درست و جذابی به کار برده شده بود و آروز می کنم بعد از این هم اعضای این گروه موفق باشند و به تجربه های جذاب دیگری دست یابند».
درخلاصه ... دیدن ادامه » داستان نمایش «محفل بی عاری» آمده است: ٥٤ ساله که تدارک عیش و عشرت دشمن رو مى بینم من. من که خودم شاه جهان بودم.
بازیگران نمایش «محفل بى عارى» به ترتیب حروف الفبا: عرفان ابراهیمى، الهه افشارى، الاهه بخشى، مجتبی رجبى، علیرضا ساوه درودى، مهرداد مصطفوى، پرهام یداللهى هستند.
سیاوش بهادرى راد ( طراح )، على نصر(دستیارکارگردان و برنامه ریز) ، فرشید شایسته ( دستیار کارگردان)، محمد قدس (مشاور تهیه)، نسرین خرمى(طراح لباس)، امیر صدیقیان (آهنگساز)، مجتبی رجبى ( مشاور صحنه و ساخته دکور)، مهدى دوایى (طراح گرافیک)، عابس خلقى (طراح نور )، الهه حاجی زاده (مشاور امور رسانه)، امیر قالیچی( تبلیغات مجازی) غزاله رفیعى (منشی صحنه) دیگر عوامل این نمایش هستند.
نمایش «محفل بی عاری» هرروز به جز شنبه ها ساعت 20 در سالن سایه مجموعه تئاتر شهربه صحنه می رود. علاقمندان به تماشای این نمایش می‌توانند از روز چهارم اردیبهشت ساعت 20هر روز غیر از شنبه‌ها به تئاتر شهر مراجعه کنند. همچنین می توانند جهت خرید بلیط به سایت تیوال مرجعه کنند.
https://www.tiwall.com/theater/mahfel
گلشن قربانیان و هانیه رحیمی این را خواندند
رضا تهوری و الاهه بخشی این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
درباره نمایش «محفل بی‌عاری» به کارگردانی سیاوش بهادری‌راد
از یادرفته
احمدرضا حجارزاده
محفل بی‌عاری​​(دو و نیم ستاره)
نویسنده، طراح و کارگردان: سیاوش بهادری‌راد
‌بازیگران: الهه افشاری/ عرفان ابراهیمی/ الاهه بخشی/ مجتبی رجبی/ علیرضا ساوه‌درودی/ مهرداد مصطفوی/ پرهام یداللهی
مکان: تئاترشهر، سالن سایه/ ساعت20
***
چرا باید این نمایش را دید؟
درباره تاریخ ایران کتاب‌های بسیار نوشته و فیلم‌ها و نمایش‌های فراوان ساخته‌اند؛ هر کس به نحوی و نگاهی اما بی‌تردید هیچ دوره‌یی در تاریخ معاصر ایران، به اندازه دوران سلسله قاجار این همه ماجرا و مصیبت و کُشتار و بی‌آبرویی نداشته. نقطه قوت نمایش «محفل بی‌عاری» انتخاب شخصیتی جذاب از این مقطع تاریخی است. سیاوش بهادری‌راد از همه آنچه تا کنون درباره دوره قاجاریه گفته‌اند، دست روی داستانی در سایه و حاشیه ... دیدن ادامه » گذاشته که می‌تواند برای علاقه‌مندان به ناگفته‌های تاریخ شیرین و تازه باشد. این نمایش، درباره «خواجه‌خسرو»، آخرین بازمانده سلسله زند است که بنا بود شاه مملکت بشود اما به دست قاجاریان افتاد و اخته شد و پنجاه‌وچهار سال در حرم‌سرای دربار قاجار ـ که دشمن سلسله اجدادی‌اش بود ـ دوران طاقت‌فرسا و نکبت‌باری گذراند. بهادری‌راد در اجرای این اثر، بیش‌تر بر فضاسازی و ترتیب‌دادن موقعیت‌هایی گروتسک از زندگی آن شاه مخلوع و بدسرنوشت تاکید داشته. بنابراین تماشاگر با نمایشی سرشار از قاب‌های دیدنی، بازی‌های بی‌نظیر و کارگردانی حرفه‌یی روبه‌روست.کارگردان «محفل بی‌عاری» به زبانی پخته و کامل در اجرای نمایش دست یافته.گرچه نمایش‌های پیشین او نیز هر کدام به علتی، آثاری فراموش‌نشدنی و ارزشمند بودند اما اگر او در نمایش‌هایی مثل «شب و روزِ امروز» و «از این سال‌ها ده هزار خنده طلب دارم، ده هزار روز خوش»، بیش‌تر به روایت داستان توجه داشته، در نمایش‌های بعدی خود از جمله «یک صورتی که بنفش جایگزینش شد» و «آنسفالیت»، به آزمون و خطا در حیطه فرم و شیوه‌های اجرایی پرداخت که نتیجه‌اش در اثر درخشانی نظیر «محفل بی‌عاری» پیداست. با وجود این، مخاطب در مواجهه با نمایش، همان‌قدر از دیالوگ‌ها لذت می‌برد که از شیوه اجرا. زبان در دیالوگ‌نویسی، نه فقط بار اطلاع‌رسانی،که کارکرد دراماتیک و روشن‌گری دارد. ضمن این‌که تصویرسازی‌های کلامی بهادری‌راد با بازی‌های خوب بازیگران، قدرت تخیل‌گرایی ذهنی تماشاگر را به کار می‌اندازد تا او آنچه را می‌شنود، در فضای تقریباً خالی صحنه ببیند. برای نمونه به خاطر بیاورید دیالوگ‌های دهشتناک بازیگری را که از «فکاهی ترسناک زنی که بی‌چشم می‌دوید» یا «مردی که با یک چشم خود به چشم دیگرش در کف دستش نگاه می‌کرد» سخن می‌گوید، یا دیالوگ‌های صحنه «بازیِ زل‌زدن توی آینه»، ولی آنچه کار کارگردان و گروهش را ارزش و اعتباری دوچندان بخشیده، نظم و هماهنگی در لحن، بیان، بازی‌ها و اجرای نقش‌هاست. بازیگران با طراحی لباس و گریم یکدست و یک‌شکل، بازی‌های بی‌مانندی روی صحنه خلق می‌کنند که تماشاگر را در پایان اجرا، حیرت‌زده از سالن بیرون می‌فرستد. در یک کلام می‌توان «محفل بی‌عاری» را کابوسی عاشقانه در مورد تاریخ دانست که تماشای آن نه تنها بی‌ضرر نیست،که از قضا به قدر کفایت لذت‌بخش و تاثیرگذار است، و چه خوب که کارگردان درک کرده نمایشی با چنین فرم و فضاسازی، زمانی کوتاه ـ حدود چهل‌وپنج دقیقه ـ را می‌طلبد تا تماشاگر احساس خستگی نکند و از نمایش لذت ببرد.
چرا نباید این نمایش را دید؟
اگر بخواهیم برای «محفل بی‌عاری» ضعفی قائل باشیم، پراکندگی و نامنسجم‌بودن روایت اصلی‌ترین اِشکال نمایش است. همه آنچه از نمایش دستگیرتان می‌شود، همان چند خط توضیحی است که پشتِ بروشور آمده. تماشاگر در حالی‌که از قاب‌ها، بازی‌ها و حتی دیالوگ‌ها لذت می‌برد، با داستان مشخصی سر و کار ندارد تا از دلِ آن، قصه سرراست و قابل‌درکی به چنگ آورد. در حقیقت این نمایش،گزیده‌یی به‌هم‌ریخته از قطعه‌های یک تاریخ فراموش‌شده است. بنابراین اگر به نمایش‌های داستان‌گو علاقه‌مندید،«محفل بی‌عاری» انتخاب خوبی برای شما نیست.
شیرین یزدانبخش :
نمایش محفل بی عاری نمایشی بود زیبا و در رابطه با موضوعی خاص که من تابه امروز در رابطه با ان نشنیده بودم و ان زندگی خسرو زند بود. این روایت جذاب و زیبایی از داستانی خاص بود
گلشن قربانیان این را خواند
مینا امینی، الاهه بخشی و رضا تهوری این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
حدیث میر امینی : « نمایش محفل بی عاری» درمورد نسلیست که در تاریخ گم شدند
حدیث میر امینی درمورد نمایش« نمایش محفل بی عاری» گفت : این نمایش به موضوع تلخی مانند خواجگی که ما در طول تاریخ به راحتی از کنار آن رد می شویم، پرداخته است. نسلی از آدم ها که هیچ وقت درمورد رنج و سختی آن ها در تاریخ صحبت نشده است. نوع روایت وبازی های بازیگران قلب تماشاگران را به درد می آورد
به گزارش روابط‌عمومی گروه، نمایش « محفل بى عارى » به کارگردانی و نویسندگی «سیاوش بهادرى راد » چهارم اردیبهشت ماه میزبان حدیث میر امینی بود.
حدیث میر امینی بعد از دیدن نمایش گفت: ویژگی که در تمام نمایش های اقای بهادری راد دیده می شود، انسجام خوب بین بازیگران است. این حاصل تلاش ذهنی و فیزیکی بین بازیگران و کارگردان است.
وی درادامه دررابطه با مضمون داستانی این نمایش گفت : پرداختن به موضوع ... دیدن ادامه » تلخی مانند خواجگی که ما در طول تاریخ به راحتی از کنار آن رد می شدیم. نسل هایی از آدم ها که هیچ وقت درمورد رنج و سختی آن ها در تاریخ صحبت نشده است. نوع روایت وبازی های بازیگران قلب تماشاگران را به درد می آورد.
بازیگران نمایش « محفل بى عارى » به ترتیب حروف الفبا عرفان ابراهیمى، الهه افشارى، الاهه بخشى، مجتبی رجبى، علیرضا ساوه درودى، مهرداد مصطفوى، پرهام یداللهى هستند.
سیاوش بهادرى راد ( طراح )، على نصر(دستیارکارگردان و برنامه ریز) ، فرشید شایسته ( دستیار کارگردان)، محمد قدس (مشاور تهیه)، نسرین خرمى(طراح لباس)، امیر صدیقیان (آهنگساز)، مجتبی رجبى ( مشاور صحنه و ساخته دکور)، مهدى دوایى (طراح گرافیک)، عابس خلقى (طراح نور )، الهه حاجی زاده (مشاور امور رسانه)، امیر قالیچی( تبلیغات مجازی) غزاله رفیعى (منشی صحنه)، گلشن قربانیان (عکاس) دیگر عوامل این نمایش هستند.
محفل بی عاری از 4 اردیبهشت ماه ساعت 20 در سالن سایه مجموعه تئاتر شهربه روی صحنه می رود. علاقمندان به تماشای این نمایش می‌توانند از روز 4 اردیبهشت ساعت 20هر روز غیر از شنبه‌ها به تئاتر شهر مراجعه کنند. همچنین می توانند جهت خرید بلیط به سایت تیوال https://www.tiwall.com/theater/mahfel مراجعه نمایند.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
آغاز پیش فروش بلیت های سه روز نخست نمایش "شماعی زاده"

به گزارش روابط عمومی گروه نمایش پودس ، پیش فروش بلیت های سه روز نخست نمایش "شماعی زاده" به نویسندگی و کارگردانی رضا بهاروند ، روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ماه ساعت ۱۲ ظهر در سایت تیوال آغاز خواهد شد.

علی شادمان، باران وقار کاشانی، شیدا خلیق، احمد کاوری، تینو صالحی، فرانک کلانتر، سالار کریم‌خانی، مهدی زندیه و توران کیایی بازیگران نمایش شماعی زاده هستند.

همچنین احمد سلگی مشاور هنری، سعید حسنلو طراح صحنه، آزاده قوام طراح لباس، مونا جعفری طراح گریم، مبین بهاروند آهنگساز‌، وحید میثاقی طراح گرافیک، حسین ایرجی مدیر تولید، حسین شاهی وند دستیار کارگردان و برنامه ریز، علی ژیان مدیر روابط عمومی و تبلیغات، مریم رودبارانی مشاور رسانه ای، آریان امیرخان(فیلم نیوز)‌ تبلیغات مجازی، شهاب ... دیدن ادامه » نجفی ساخت تیزر هنری واشکان مستی ساخت تیزر تبلیغاتی و عکاس سایر عوامل اجرایی این نمایش هستند.

گفتنی است نمایش "شماعی زاده" از ۱۷ اردیبهشت ماه تا ۱۹ خرداد ماه ۱۳۹۶ در تماشاخانه باران واقع در خیابان فلسطین، پایین تر از خیابان انقلاب، پلاک ۲۹۲ به روی صحنه خواهد رفت.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت www.tiwall.com بلیت این نمایش را تهیه نمایند.
حسین ایرجی این را خواند
محسن فرامرزی و علی ژیان این را دوست دارند
کاش در حد چند واژه در مورد فضای کار توضیح داده میشد
۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۶
با پوزش گروه.اجرایی اگر پیغام رویت شود فقط بفرمائید که کدامیک از هنرمندان گرامی تشریف برای دیدن اجرا تان.
۰۲ خرداد ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
بازیگران نمایش «شماعی زاده» معرفی شدند.

بازیگران (به ترتیب ورود) :
علی شادمان، باران وقارکاشانی، شیدا خلیق، احمد کاوری، تینو صالحی، فرانک کلانتر، سالار کریمخانی، مهدی زندیه.

نمایش شماعی زاده به نویسند‌گی و کارگردانی رضا بهاروند و طراحی صحنه سعید حسنلو از اواسط اردیبهشت ماه سال جاری در تماشاخانه باران به روی صحنه می رود.

پیش فروش نمایش به زودی در سایت تیوال آغاز می شود.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
نمایش شماعی زاده

علی شادمان بازیگر نمایش " شماعی زاده " شد.
علی شادمان در نمایش " شماعی زاده " به کارگردانی و نویسندگی رضا بهاروند که اردیبهشت ماه در تئاتر باران به روی صحنه میرود،ایفای نقش میکند !

به زودی اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.
https://www.tiwall.com/theater/shamaeizadeh
حسین ایرجی این را خواند
سلام عذر میخوام شما از زمان آغاز پیش فروش اجرای پنجشنبه ۲٨ اردیبهشت اطلاع دارید؟
ممنون میشم اگر اطلاع دارید پاسخ بدید
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
نمایش " آخرین نامه "
نویسنده و کارگردان: مهرداد کوروش‌نیا
بازیگران: (به ترتیب ورود به صحنه) نوید محمدزاده، میثم نوروزی، پوریا رحیمی سام
با صدای: باران کوثری

کاری از گروه تئاتر بهمن
اجرا شده در خانه نمایش اداره تئاتر براى اولین بار در سال ١٣٨٩
اجرا شده در فستیوال اسپولتو ایتالیا در سال ٢٠١١
اجرا شده در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر براى دومین بار در سال ١٣٩٣
اجرا شده در تئاتر باران براى سومین بار در بهمن و اسفند ١٣٩٣ و فروردین ١٣٩۴
کاندیداى ۵ بخش
بهترین نمایشنامه مهرداد کورش نیا
بهترین کارگردانى مهرداد کوروش نیا
بهترین بازیگر مرد نوید محمدزاده
بهترین بازیگر مرد پوریا رحیمی سام
بهترین ... دیدن ادامه » طراحی صحنه آروند دشت آراى
و
دریافت جایزه نخست طراحی صحنه از نگاه منتقدین بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر
http://www.tiwall.com/theater/akharinnameh3
آدرس اینستاگرام نمایش:
https://www.instagram.com/theatrebahman
با درود
اگر قیمت بلیط های تاتر را بخصوص برای کارهای بازتولید با همین سیاست و رویه تعیین کنند مطمئنا بخش بسیاری از تاتربین های حرفه ای مجبور به انتخابهای گزیده تر و محدودتری میشوند که دراین صورت تاتر از سویه ی ِکارکرد ِآموختن ِوعمق ِنقد وتحلیل ِمخاطبانش ... دیدن ادامه » به سمت ِسرگرمی پیش خواهد رفت که بازخورِش درهمان راستا خواهد بود ..
۱۸ بهمن ۱۳۹۵
با صحبت خانم ثانی موافقم. قیمت بلیت بالاست و بهتر است تماشاخانۀ پالیز در قیمت بلیت حداقل در تئاترهای بازتولید اندک تجدید نظری کند و قیمت ها را کمی کاهش دهد.
۲۰ بهمن ۱۳۹۵
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
حسین ایرجی
درباره نمایش دستگاه i
#اجرای_پایانی
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
حسین ایرجی
درباره نمایش دستگاه i
با احترام از طرف گروه اجرایی نمایش "دستگاه
.
ملاقات با هر تئاتر تجربه اى شخصى و غیر قابل تعمیم است.

از آغاز این خوشبینى کمى حماقت آمیز به نظر مى آید که کسى گمان کند مى تواند با یک تئاتر جمعیتى از تماشاگران رامطلقاً رضایتمند از سالن بدرقه کند.اصلاً چنین چشمداشتى در مواجهه با هر پدیده اى ناممکن و دور از منطق است، و گویا این ویژگى به طور کامل طبیعى و بدیهى ست. چرا که ما انگارى باید در جامعه اى متکثر و چند صدایى، مجموعه اى از نظرها، سلیقه ها، ذائقه ها، توانایى ها و استعدادها را در تضارب با یکدیگر در کنار هم داشته باشیم، تا بلکه بتوانیم حرکت و پویایى را در ساختارهاى سُلبِ بخش هاى جزم انگار نهادهاى گوناگون اجتماعى ایجاد کنیم. جز این باید نگران بود، چون گویى چیزى جایى درست کار نمى کند، و ما به ناچار مى باید در انتظار کارکرد اعمال قدرت، حتا در کوچک ... دیدن ادامه » ترین انتخاب هاى خود باشیم. این دست آورد هولناک معلول تمنا و تلاش ما براى دست یافتن شتابزده و ناآگاهانه به کمال خشنودى ست. ما پیش از آنکه دلایل خود را بدانیم و بتوانیم شارح شان باشیم، با کلى گویى اعمال قدرت را آغاز کرده ایم. ما باید پذیرفته باشیم که هیچ تئاترى مکلف به اقناع تمامى تماشاگران خود نبوده و نیست، و به این اعتبار هیچ تماشاگرى هم نمى تواند بخواهد بعد از تماشاى هر تئاترى مطلقاً خشنود و راضى باشد. تئاتر مانند هر پدیده ى دیگر اجتماعى، تجربه اى ست قابل ایراد یا تقدیر، پس حق نقد و تحلیل و بررسى آن به شکل جدى براى هرکس که امکان و ابزار لازم را داشته باشد مفروض ست. اما فراموش نکنیم، حق انتقاد که از ارکان مدنیت و آزادى ست نمى تواند مجوز و سندى بر حقانیت نظر، سلیقه، خواست و انگاره ى ما باشد. هر اعلام نظرى هم به سادگى نقد نیست، به خصوص در حوزه ى تئاتر که به علت وابستگى ش به علوم مختلف انسانى، ریاضى و هنرى امرى تخصصى و پیچیده ست. به نظر مى آید ما برا ى گذر از وضعیت بیش از تخطئه یکدیگر نیازمند تمرین گفتگو هستیم؛ با این امید که گفتگو منجر به زبانى قابل فهم و فنى شود، تا از مسیر آن یکبار براى همیشه از کلى گویى هاى رایج و شایع رها شویم. این بى تردید دستاوردى خواهد بود براى پیشرفت هر دو سمت تاریک و روشن تئاتر.
الاهه بخشی این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید