در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | دیوار
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 17:19:02
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
به آگاهی می‌رسد اجرای نمایش «در انتظار گودو» در تاریخ یکشنبه ۱۴ و دوشنبه ۱۵ تیر لغو شد. بلیت شما با حفظ همان کد پیگیری و صندلی به روز تازه جابجا شد. لطفا حتما بلیت خود را از بخش خریدها https://tiw.al/uR6 دانلود و بررسی نمایید. اگر در شرایط تازه حضور می‌یابید، لطفا حتما تا ساعت ۱۷ یکشنبه ۷ تیر با مراجعه به بخش خریدها https://tiw.al/uR6 روی دکمه «می‌روم» پایین رسید خرید، کلیک کنید. در غیر این صورت بلیت شما به صورت خودکار لغو و وجه بلیت ۶-۷روز کاری آینده بازگشت خواهد شد.
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
نمایش به دوشنبه ۱۵ تیر میرسه یا نه؟
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
کورش علی محمدی (korosh.al)
درباره نمایشنامه‌خوانی غروب مامان i
سلام دو عدد بلیت روز یکشنبه ساعت ۲۰ ردیف ۲ دارم نمیرسم
کسی خواست لطفا اس ام اس بده فقط
09122179355
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
واقعا چیز زیادی برای گفتن نیست !!! موضوع خوب ولی تفاوت سطح بازیگرا کاملا مشخص بود صدا هم خیلی مشکل داشت و ناواضح بود.
وقتی با خندیدنش منم می خندم یعنی عشق
اگه دلگیر باشه نیشمو می بندم یعنی عشق

وقتی شکستشو اصلا نمی تونم ببینم
وقتی با بردن او منم برنده م یعنی عشق

من که کوه کندم وُ چندتا کوهِ دیگه بین ماست
اما هنوز که هنوز دل نکندم یعنی عشق

اومدم که بپرم اون بَر جوی زندگی
حالا توی هفتا آسمون پرنده م یعنی عشق

ننشوندم حرفمو به کرسی هیجا یعنی چی؟
سر تو لجبازمو خیلی یه دنده م؟ یعنی عشق

شنتیا آب که یه جا راکت بمونه، چی میشه؟
اینکه من یکجا بمونم وُ نگندم یعنی عشق


شنتیا🌹
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
من دوست داشتم، دمتون گرم
سلام برای روز پنجشنبه ۱۱ خرداد ،ردیف سوم این نمایش ۲ عدد بلیط دارم و متاسفانه نمیتونم برم ، اگر تمایل به خرید داشتین به شماره 09124190224 پیام بدین🌠
درود آقای ملکی عزیز
لطف می‌کنید شماره‌تونو برام بذارید؟
برای انجام یک پروژه نمایش ایرانی ازتون راهنمایی می‌خواستم.
اجرای عالی با بازیگران مناسب
فاطمه درویش این را خواند
پریسا صادق این را دوست دارد
لطف دارید آقای سرفراز🙏🏽🙏🏽🙏🏽
۲ ساعت پیش
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
۴ تا بلیط دارم ردیف اول، جمعه ۱۹ تیر ساعت ۲۱ که نمیتونم برم

قیمت رو کمتر هم میدم
۰۹۱۲۳۸۲۸۱۱۴
دو تا بلیت برای 20 تیر ساعت 18:45 دارم که متاسفانه امکان رفتن ندارم
در صورت تمایل لطفا پیام بدین
09397789574
سلام دوستان. برای روز پنجشنبه ۱۱ تیر ساعت ۱۶، دو تا بلیت ردیف ۶ دارم که متاسفانه کاری پیش اومده و نمیتونم برم. اگر کسی میخواد لطفا به این شماره بگه. 09052866371
جالبه برام کسانی هستن که تو این کشور میتونن از الان برای سه هفته بعدشون برنامه ریزی کنن و بلیط بخرن
خوش به حالشون واقعا!!
با وجود اینکه کیفیت صدای فیلم تئاتر اصلا رضایت بخش نبود، خود نمایشنامه آدم رو به فکر فرو میبرد که اگه جای هرکدوم از نقش ها بودی، بازم همون تصمیمی رو میگرفتی که اونا گرفتن یا نه؟

طراحی لباس با وجود یکنواختیش، مفهوم ناخودآگاه برتری بقیه نسبت به هریسن به خاطر سلامت جسمانی و البته روانیشون رو به خوبی منتقل کرد.

یه سری جمله های خیلی قشنگ و مهمی داخل نمایشنامه وجود داشت که اگه آکسان گذاری بهتری روشون انجام میشد زیبایی اجرا و مفهوم بنیادی نمایش رو چند برابر بهتر از چیزی که بود می کرد.

در نهایت خداقوت میگم به این تیم درجه یک با ۱۲ سال تاخیر :) و امیدوارم هممون توی زندگیمون یه "جان" داشته باشیم که بدون احساس ترحم و علی رغم صراحتش در بیان حقیقت، بتونه مارو در بدترین شرایط هم خوشحال بکنه
سارا حیدری این را خواند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
ﭘﻴﺶ ﺍﺯ ﺗﻮ
ﺻﻮﺭﺗﮕﺮﺍﻥ
ﺑﺴﻴﺎﺭ
ﺍﺯ ﺁﻣﻴﺰﻩ‌ﯼ ﺑﺮﮒ‌ﻫﺎ
ﺁﻫﻮﺍﻥ ﺑﺮﺁﻭﺭﺩﻧﺪ؛
ﻳﺎ ﺩﺭ ﺧﻄﻮﻁِ ﮐﻮﻫﭙﺎﻳﻪ‌ای
ﺭﻣﻪ‌ای
ﮐﻪ ﺷﺒﺎنش ﺩﺭ ﮐﺞ ﻭ ﮐﻮﺝِ ﺍﺑﺮ ﻭ ﺳﺘﻴﻎِ ﮐﻮﻩ
ﻧﻬﺎﻥ ﺍﺳﺖ؛
ﻳﺎ ﺑﻪ ﺳﻴﺮﯼ ﻭ ﺳﺎﺩﮔﯽ
ﺩﺭ ﺟﻨﮕﻞِ ﭘُﺮﻧﮕﺎﺭِ ﻣﻪ‌ﺁﻟﻮﺩ
ﮔﻮﺯﻧﯽ ﺭﺍ ﮔﺮﺳﻨﻪ
ﮐﻪ ﻣﺎﻍ ﻣﯽ‌ﮐﺸﺪ.
ﺗﻮ ﺧﻄﻮﻁِ ... دیدن ادامه ›› ﺷﺒﺎﻫﺖ ﺭﺍ ﺗﺼﻮﻳﺮ ﮐﻦ:
ﺁﻩ ﻭ ﺁﻫﻦ ﻭ ﺁﻫﮏِ ﺯﻧﺪﻩ
ﺩﻭﺩ ﻭ ﺩﺭﻭﻍ ﻭ ﺩﺭﺩ ﺭﺍ
ﮐﻪ ﺧﺎﻣﻮﺷﯽ
ﺗﻘﻮﺍﯼ ﻣﺎ ﻧﻴﺴﺖ.
ﺳﮑﻮﺕِ ﺁﺏ
ﻣﯽ‌ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺧﺸﮑﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﻓﺮﻳﺎﺩِ ﻋﻄﺶ؛
ﺳﮑﻮﺕِ ﮔﻨﺪﻡ
ﻣﯽ‌تواﻧﺪ ﮔﺮﺳﻨﮕﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﻏﺮﻳﻮِ ﭘﻴﺮﻭﺯﻣﻨﺪِ ﻗﺤﻂ؛
ﻫﻤﭽﻨﺎﻥ ﮐﻪ ﺳﮑﻮﺕِ ﺁﻓﺘﺎﺏ
ﻇﻠﻤﺎﺕ ﺍﺳﺖ،
ﺍﻣﺎ ﺳﮑﻮﺕِ ﺁﺩﻣﯽ ﻓﻘﺪﺍﻥِ ﺟﻬﺎﻥ ﻭ ﺧﺪﺍﺳﺖ:
ﻏﺮﻳﻮ ﺭﺍ
ﺗﺼﻮﻳﺮ ﮐﻦ!
ﻋﺼﺮِ ﻣﺮﺍ
ﺩﺭ ﻣﻨﺤﻨﯽ ﺗﺎﺯﻳﺎﻧﻪ ﺑﻪ ﻧﻴﺶ ﺧﻂِ ﺭﻧﺞ؛
ﻫﻤﺴﺎﻳﻪ‌ﯼ ﻣﺮﺍ
ﺑﻴﮕﺎﻧﻪ ﺑﺎ ﺍﻣﻴﺪ ﻭ ﺧﺪﺍ؛
ﻭ ﺣﺮﻣﺖِ ﻣﺎ ﺭﺍ
ﮐﻪ ﺑﻪ ﺩﻳﻨﺎﺭ ﻭ ﺩﺭﻡ ﺑﺮﮐﺸﻴﺪﻩ‌اﻧﺪ ﻭ ﻓﺮﻭﺧﺘﻪ.
ﺗﻤﺎﻣﯽِ ﺍﻟﻔﺎﻅِ ﺟﻬﺎﻥ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺍﺧﺘﻴﺎﺭ ﺩﺍﺷﺘﻴﻢ ﻭ
ﺁﻥ ﻧﮕﻔﺘﻴﻢ
ﮐﻪ ﺑﻪ ﮐﺎﺭ ﺁﻳﺪ
ﭼﺮﺍ ﮐﻪ ﺗﻨﻬﺎ ﻳﮏ ﺳﺨﻦ، ﻳﮏ ﺳﺨﻦ ﺩﺭ ﻣﻴﺎﻧﻪ ﻧﺒﻮﺩ:
ﺁﺯﺍﺩﯼ!
ﻣﺎ ﻧﮕﻔﺘﻴﻢ
ﺗﻮ ﺗﺼﻮﻳﺮﺵ ﮐﻦ..

-احمد شاملو-
هم نمایشنامه و هم اجرای بچه ها رو دوست داشتم.به خصوص اون سکانسی که سه تا دخترا بازی کردن عالی بود.در کل بسیار دلنشین بود و ارزش چند بار دیدن داشت
سلام،از همون لحظه ای که وارد سالن نمایش شدم متوجه شدم که قراره عاشق این اجرا بشم،واقعا از سلیقه موسیقیتون خیلی لذت بردم آهنگ های خیلی خیلی خیلی خوب و چقدر هم به اسم تئاتر میومد واقعا کلی آهنگ به پلی لیستم اضافه شد
من علم و دانش بازیگری و نمایشامه نویسی و اطلاعات تخصصی راجع به تئاتر و … ندارم و شاید نظرم خیلی جالب نباشه یا از واژه های درستی استفاده نکنم ولی دوست داشتم که نظرم رو به عنوان یک بیننده عادی بگم…من واقعا لذت بردم خیلی جالب بود رابطه مادر خانواده با بچه ها مخصوصا دختر خانواده منو یکم یاد فیلم « اینجا بدون من» انداخت مخصوصا اوایل نمایش که فکر می‌کنم این فیلم هم از روی همین نمایشنامه باغ وحش شیشه ای الهام گرفته شده…شوخی هایی که می‌کردین واقعا عالی بود و بجا اصلا بیش از اندازه و به اصطلاح ابکی نبود معلومه که واقعا فکر شده به تک تک دیالوگ ها من واقعا لذت بردم از اول تا آخر هیچ لحظه ای نبود که حوصله‌ام سر بره،و در انتها از رفتار دوستانه بازیگر ها لذت بردم صحبت های آخر نمایش واقعا دلگرم کننده بود ممنونم از این تئاتر عالی‌تون امیدوارم همینطور موفق بمونین و بازم نمایش هایی مثل این تئاتر بسازین و من بیام ببینم و لذت ببرم😂🩷🙏🏼
حسین مولانیا این را خواند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
لطفا اگه کسی ۲ تا بلیط تو ردیف جولو و وسط داشت و خواست کنسل کنه ، با این شماره تماس بگیره ممنون میشم
۰۹۱۲۲۹۹۵۳۲۵
محمد لشگری این را خواند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
متن و اجرا و نور و صدا و آهنگ دلنشین و در عین حال تامل برانگیز بود و در تمام طول اجرا ببینتده را با خود با فضای اجرا متصل مکرد و گذر مان احساس نمیشد
سپاسگزارم
حسین مولانیا این را خواند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
رضای حسین

چه فخر از این بِه که از برایِ حسین
نوشته این قلم بنده در عزایِ حسین

من اول از همه راضی به رضای خدا
و بعد آن به خداوند من رضای حسین

شما که دم ز حسین می زنید بردارید
دست از سر بنده های خدای حسین

جدا از آل علی نیست نیت مردم
قسم به آن سر از تن شده جدای حسین

برای ... دیدن ادامه ›› ما که تمامی ندارد ایشان لیک
چه غارتی که نکردید منتهای حسین

شما که دعوی پیغمبَری کنید امروز
شما که شمر خوئید و ادعای حسین

چگونه ناله کنید از جفا کاران؟
به قدتان که نکرده کسی جفای حسین

چنین جنایت بی سابقه که می کردید
کجا پسند حسین بوده و روایِ حسین؟

مرا به عشق حسین زاده اند و می میرم
چه باک اگر بکُشند شنتیای حسین

دست به سینه از اینجا بلند می گویم
السلام و علیکم به کربُ بَلای حسین


شنتیا
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید