تیوال عیسی سلمانی | دیوار
S3 : 22:36:10
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
دوستان سلام. من واسه پنجشنبه سوم مرداد ساعت نه و نیم یک بلیت دارم که به علت کاری که واسم پیش اومده نمی تونم برم. اگر کسی خواست به آیدی تلگرامی زیر پیام بدن. eilson7@
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
برای 5شنبه 9 آذر یک بلیت برای بالکن سوم دارم که تمیتونم استفاده کنم
اگر کسی خواست با شماره زیر تماس بگیره
09365158385
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
جزو بهترین تئاتر های در حال اجرا...
حتما در الویت قرار بدید.
جزو بهترین تئاتر های در حال اجرا نیست...!

بدون شک یکی از بهترین تئاتر های اجرا شده دو نفره در چندین سال اخیر بوده است.

خود بنده در تمام عمرم تئاتر دو نفره با چنین بازی زیبا و عالی ای تا به حال ندیده بودم
۲۷ آبان ۱۳۹۶
بابا اینجوری نگید من دلم آب میشه خب!
۲۷ آبان ۱۳۹۶
بلیطم برای هفته آینده است.اینطور که از نظرها بر میاد انگار کار درستی انجام دادم.
۰۱ دی ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
سلام
برای تاریخ پنجشنبه 9 آذر یک بلیت در بالکن سوم غربی ردیف 1 صندلی 51 دارم با قیمت 40 هزار تومن که متاسفانه نمیتونم حضور داشته باشم.
اگر کسی تمایل داره با شماره زیر تماس بگیره و اگر پاسخگو نبودم پیام بده.
09365158385
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
کوتاه و سرشار از خلاقیت.
اصلا ریتم نیافتاد .
۲۲ تیر ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
اگر کسی برای اجرای شنبه بلیط اضافه داره میخرم.

09038631561
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
اگر کسی برای شنبه 13 آذر بلیط اضافه داره به این شماره اطلاع بده.
09038631561
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
اگر کسی بلیت اضافه داره من میخرم.
09038631561
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
گروه همیار تیوال توضیح بدید لطفا.
چطور همچین جور چیزی ممکنه؟
اینم شد مثل بلیت فروشی والیبال که بعد از ده دقیقه تموم شد.
banafshe akhavan این را دوست دارد
درود بر شما
در ۵ دقیقه نخست هزار بلیت و در نیم ساعت همه بلیت ها به فروش رسید... از بابت این‌‌که بلیت به همه مشتاقان نرسیده است متاسفیم و امیدوارمی شرایط اجرای دوباره استاد مهیا شود.
۲۶ آبان ۱۳۹۵
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
هر کی بلیت اضافه داره با این شماره تماس بگیره.
09038631561
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
عیسی سلمانی
درباره نمایش قرار i
علی سرابی عین همیشه بود. هانیه توسلی هم مثل همیشه بود.

منظورم از اینکه علی سرابی عین همیشه بود یعنی عالی بود، هانیه توسلی هم مثل همیشه بود دیگه.

من این مسئله رو درک نمیکنم که اگر دو نفر همدیگه رو عاشقانه دوست دارن چرا همچین جور قرار و قوانینی برا هم میذارن.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دیدم و دوست داشتم اما این دوست داشتن کجا و دوست داشتن "سنگ ها در جیبها یش " کجا؟

خلاصه درباره ی بازی ها باید بگم که نوید محمد زاده همون بازی ای که در مرد بالشی ایفا کرد رو داشت ولی بدون خشونت. مهدی صباغی هم همون آدم عقب مونده ی زمان لرزه بود.منظورم از این حرفا اینه که شخصیت تازه و خاصی نداشت.
من احساس می کنم طراحی لباس هومن سیدی مناسب شخصیتهش نبود.شما چی فکر میکنید دوستان؟

نمایش نامه هم خوب بود اما ایده ی خاصی نداشت ، از بعضی دیالوگاش خوشم اومد.
دقیقاً به دلیل فرقی که میان سنگها در جیبهایش است با روایت ناتمام یک فصل معلق بلحاظ قوت کار از تیوال درخواست کردیم امکان امتیاز دهی برای نمایشها را در نسخه آتی خود قرار دهد.
با مشکل طراحی لباس بعضی از بازیگران موافقم.
۰۷ آبان ۱۳۹۲
سلام. چه خوب که شما مطرح کردید... در مورد آقاى سیدى که گریم صورتشان(مخصوصا ریششان) هم به نظر من مناسب نقش نبود,کاملا موافقم!
ولى بقیه ى نقش ها به نظرم لباس و گریم مناسبى داشتند
۱۰ آبان ۱۳۹۲
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
آقای پناهنده ی عزیز کار بعدیتون کی میره رو صحنه که بیام ، ببینم و لذت ببرم.

درباره ی فعالیت بعدیتون کمی بگید.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
موسیقی عالی ، دکور دوست داشتنی ، و بازی های خوب ، راضی کننده بود.
خوشمان آمد.
نمایش زیبا و بی هیجانی بود. هوای گرم سالن و جای ناراحتی که نشسته بودم من را اذیت میکرد که باعث سلب شدن دقت من از نمایش شد.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
عیسی سلمانی
درباره نمایش ترنج i
یک نمایش صاف و صیغل خورده ای بود. حسابی من را خنداند. دوباره تمدید شده. از دستش ندهید.
جناب آقای پناهنده ، درود بر شما.
شاید نیاز بود در ابتدا خودم را معرفی می کردم: علاقه مند به تئاتر و سینما که کمی بیشتر از یک علاقه مند صحنه و پرده ی نمایش را درک میکند.
این نمایش کمتر از آنی ارزش دارد که این همه درباره ی آن نظر بدهم. آیا شما اینطور فکر نمی کنید؟
این مسئله را متوجه نمی شوم که چرا شما در برابر این نمایش که ایراد های بسیاری دارد طوری نظر می دهید و مقاومت می کنید که انگار بهترین اجرای عمرتان را دیده اید. شاید هم به عنوان مدیر تولید نگران فروشش هستید.
1- جناب آقای کارگردان خوانده ، درباره ی جایزه ی خانم سلطانی در جشنواره باید بگویم ، هنگامی که فیلمی همچون "جرم" یا "استعاذه" به عنوان بهترین فیلم انتخاب می شوند و بدون شک مورد حمایت داوران و برخی از منتقدان قرار می گیرد باید بگویم فیلم خانم سلطانی نیز جایزه می گیرد.
2- جناب آقای بازیگر خوانده ... دیدن ادامه » ، من درباره ی درام بودن یا نبود این اثر بحثی نکردم ، شکی نیست که این اثر درام است و نه کمدی موزیکال.
3- جناب آقای همه چیز خوانده ، با تجربه هایی که از کلاس فیلمنامه نویسی کسب کرده ام به نظرم این نمایش نامه توهین به مخاطبش است چرا که او را نادان فرض کرده با توجه به محور اصلی داستان که بیشتر مسخره به نظرمی آید تا یک درام جدی ای که معضل اجتماعی را نشان می دهد.(درباره ی محور داستان قبلا گفتم)
4- جناب آقای باسواد ، از زمان کم 15 دقیقه ای برای چیدن دکور و چه میدانم از هوای گرم سالن لطفا حرفی نزنید چرا که اینها به من مخاطب مربوط نمیشود و لطفا مردم رو با این حرف ها گول نزنید.
5- جناب آقای پدر تئاتر ، آیا شما تا به حال تئاتر خوب دیدید که این تئاتر را خوب خطاب می کنید؟
6- هنگامی که نمایش نامه بد باشد و شخصیت ها به درستی تعریف نشده باشند ، بازی ها و دیالوگ تک تک بازیگران به شعار تبدیل می شود که واضح ترین آنها آقای راستاد هستند هر چند که بازی عالی ای را ایفا می کنند اما چون که شخصیتش تعریف نشده تمام تلاشش شعار می شود ، جناب آقای فیلسوف.
- من بعضی از تئاتر های دانش آموزی را دیدم که بهتر از این تئاتر بودند.
- در ضمن از دوستانی که در نظرات خود از نور پردازی ضعیف ، بازی بد فلانی ، داستان تکراری و به نظر من مسخره اش اشاره می کنند در پایان به راحتی کلمه ی "می پسندم" یا "دوست داشتم" را به کار نبرند چرا که وقتی یک اجرا ضعف ها و یا مشکلاتی از نظر نور ، بازی و داستان دارد آن نمایش مشکل دارد و نمایش مشکل دار این چنینی یعنی بد.
- از دوستان خواهش میکنم دیالوگ های ماندگاری از این تئاتر ننویسند چرا که این تئاتر ماندگار نخواهد بود دیگر چه برسد به دیالوگ هایش.
سخن پایانی : گاهی یک تلفن به خودت بزن یک اجرای بد و ضعیفیست.
تمامممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم.
جناب آقای سلمانی، با وجود لحن فروتنانه و محترمانه آقای پناهنده با همه دوستان، در ابتدا لحن پاسخ های ایشون به شما برای من خوشایند نبود. به نظرم آلوده به خود بزرگ بینی کوچک انگارانه (Condescension) بود. اما وقتی پاسخ های شما، به ویژه این پاسخ شما را خواندم، در ... دیدن ادامه » عین حق نشمردن، رفتار ایشان را درک می کنم.
فکر نمی کنید رویکردتان به این نمایش مغرضانه و با بداخلاقی ست؟ من منتقد تئاتر نیستم، ادعایی در این حوزه ندارم و صرفاً یک تماشاگر علاقمند هستم اما تصور نمی کنم رویکرد شما بر مبنای عدل، منطق و صداقت باشه.

بخش انتهایی نظر شما درباره "نمایش مشکل دار" رو قبول ندارم. حتی آثار هنری شاخص در هر نوع آن از جمله سینما و تئاتر دارای ایرادات و کاستی هایی هستند. صرف وجود کاستی باعث بی ارزش شمردن، دوست نداشتن و مورد پسند نشدن نیست. البته طبیعتاً هرچه این کاستی ها کمتر، اثر برتر و ماندگارتر.
۳۰ تیر ۱۳۹۲
جناب آقای مصوری درود بر شما.
امیدوارم رفتار من را هم درک کنید.
همه ی آثارها کاستی هایی دارند ، درست اما این نمایش کاستی های واضح و آماتوری دارد همچون فیلم های سخیف امروزی.
۳۰ تیر ۱۳۹۲
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
1-جناب آقای پناهنده آیا شما این تئاتر را تئاتر خوبی میدونید با توجه به این که شما کارگردانی و بازیگری میفهمید؟
2-خانم شهره سلطانی در کارگردانی تجربه زیادی ندارند و این طبیعیست که ایشون در کارشان ضعف های فراوانی داشته باشند.
3-من هیچ وقت این نمایش رو با مرد بالشی مقایسه نمیکنم به دلایل روشنی که شما میدانید.
4-همانطور که گفتم نمایش نامه ، داستان بدی دارد چونکه شما فکر کنید شوهری بعد از ده سال و همچنین بچه دار شدن با توجه به این که او از همان زمان ازدواج همسر آینده اش رادوست نداشت یکدفه بیاید و به همسرش بگوید من تو را دوست ندارم و میخواهم یک زن دیگری بگیرم با همان لحنی که شما مستحضر هستید. (یکی نیست بیاد بگه خب این مرده که زنشو دوست نداره این همه سال تو کما بوده که نیومده به زنش بگه من تو رو دوست ندارم) این از محور داستان.
5-درباره ی بازی ها باید بگویم ... دیدن ادامه » هنگامی که شخصیتی در داستان بد تعریف میشه بازی او به شعار تبدیل میشود همچون رامین راستاد. بازی آقای سعید کریمی خیلی مصنوعی بود و در مقابل خانم مقصودی میتوانست بهتر بازی کند.
6-چیزی که خیلی من را اذیت کرد زمان کم و داستان بدش بود.
7-بازیگران مطرح ما همچین نمایشی را به صحنه میبرند اما بازیگران نه چندان مطرحی ، نمایشی همچون زمان لرزه را به صحنه میبرند که امیدوارم آن را دیده باشید.
8-باز هم میگویم نقاط ضعف بیشتر از نقاط قوت بودند.
چقدر نظرات ضد و نقیضی در مورد این اجرا وجود دارد . یکی دیگر از دوستان که اسمشان به خاطرم نیست و نمی دانم آقای پناهنده بودند یا نه خیلی از این اجرا تعریف کرده بودند . در هر حال چون من از این نویسنده قبلا"اجرایی ندیده بودم بلیطش را گرفتم تا به دیدنش بروم و ... دیدن ادامه » در ضمن کارگردانی خانم شهره سلطانی را هم ببینم . چون بعد از دیدن کلی تئاتر خیلی به این موضوع اعتقاد پیدا کردم که چقدر کارگردان نقش مهمی در اجرای یک اثر دارد . فرقی هم نمیکند که در عرصه ی تئاتر باشد یا سینما . ولی فکر می کنم که درعرصه ی تئاتر واقعا"نقشش حیاتی است . جدا از اینکه وجود یک متن خوب در کنار یک کارگردان خوب اثر را دیدنی تر می کند به خصوص اگر از بازیگران به درستی کار گرفته شود تا به زیبایی نقش آفرینی کنند ، ولی یک کارگردان خوب می تواند دست کم از یک متن ضعیف هم اجرایی قابل قبول تر ارائه بدهد. اخیرا" هم به این باور رسیده ام که بسیاری از بازیکران جوان که شاید قبلا" اسمشان را هم کسی نمی دانست چقدر مستعد وعاشق کارشان هستند که با بازی های بسیار روان و دلنشینشان مخاطب را محصور اجراهایشان می کنند و از خیلی از کسانی که نامشان بسیار هم بر سر زبانهاست کارشان قابل قبولتر و زیباتر است .
۲۷ تیر ۱۳۹۲
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دوستان کمی منفی گو باشید تا باب بحث باز شود.
جدا از اینکه زمان نمایش کم بود باید به نمایش نامه ی ضعیف آن نیز اشاره کنم.
شوهری که بعد از ده سال تازه یادش می آید که زنش را از همان زمان ازدواج دوست نداشته و قصد ازدواج دیگری دارد و اگر همسرش به او بگوید چرا میخواهی زن دیگری بگیری او (شوهر) شروع به دعوا کردن با همسرش میکند.
بازی ها بد نبود اما میتوانست بهتر باشد. دکور خوب بود.
واضح میگم که این تئاتر ٰٰٰٰٰٰٰٰٰٔ تئاتر ضعیفیه.
بهترین تئاتر درحال اجرا مرد بالشی.