تیوال کیوان امیرباقری | دیوار
S2 : 22:38:43
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
و اینک من بعد از 428 روز

از: خود
محمد عزیز آمده ام که بمانم
۳۱ فروردین ۱۳۹۳
خوش آمدید :)
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
آهنگ فوق العاده SKYFALL از ADELE برای فیلمی به همین نام که تا الان برنده جایزه بهترین موسیقی فیلم از "گلدن گلوب" شده:
http://s1.picofile.com/file/7617257525/Adele_Skyfall.mp3.html
متن آهنگ:
http://lyrics.wikia.com/Adele:Skyfall
وای من عاشق این آهنگم،مخصوصا ریتمو حس این قسمتش
Where you go I go
What you see I see...
۲۷ بهمن ۱۳۹۱
لایـــــــک!
۱۷ آذر ۱۳۹۲
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
با درود

دوستانی که فیلم "دربند" رو تو جشنواره دیدند حتماً یکی از ماندگارترین نکاتی که براشون به یادگار مونده، موسیقی ابتدائی هست که روی عنوان بندی فیلم قرار داره. امروز تو گشتی که تو سایت ها میزدم، دیدم سایت "کافه سینما" لینک دانلود ترانه و مختصری در مورد اون رو قرار داده که من هم برای شما اینجا قرارش میدم تا استفاده کنید.
لینک دانلود ترانه:
http://s2.picofile.com/file/7651683331/18_Cat_Stevens_Father_And_Son.mp3.html
لینک دانلود متن ترانه:
http://s2.picofile.com/file/7652072040/Father_and_son_lyrics.docx.html

در خصوص آهنگ:
موضوع این ترانه متمرکز بر گفتگوی درونی یک پدر و پسر است؛ پدری که نیازهای پسری در آستانه بلوغ و مهیا برای شروع یک زندگی جدید را درک نمی کند و پسری که واقعا قادر به توضیح حال و هوای خود نیست اما می داند که زمان تغییر و انتخاب منش و اسلوب زندگی برای او فرا رسیده است.

استیونس در این ترانه از دو تُناژ صدای مختلف استفاده کرده است؛ آن جا که پدر سخن می گوید لحن آرام، پندآموز و دلسوزانه است و نوبت به پسر که می رسد فریاد، اعتراض و طغیان نمود پیدا می کند.

استیونس بعد از ورود این ترانه به بازار در سال 1970 مصاحبه ای انجام داد و در پاسخ به سوالی که آیا این ترانه حدیث نفس خود اوست یا خیر، چنین جواب داد: «من هیچگاه واقعا پدرم را درک نکردم، اما او همیشه اجازه می داد که هر کاری که می خواهم انجام دهم. او مرا آزاد می گذاشت. «پدر و پسر» برای آن دسته از انسان هایی ست که نمی توانند با تغییر و تحول مواجه شوند.»

در ... دیدن ادامه » خصوص خواننده:
کت استیونس (به انگلیسی: Cat Stevens)‏ با نام اصلی استیون دیمیتری جورجیو (به انگلیسی: Steven Demetre Georgiou)‏ هنرمند برجستهٔ موسیقی پاپ در دههٔ ۶۰ و ۷۰ میلادی بود.

او پس از آن‌که در اواخر دههٔ ۱۹۷۰ میلادی به اسلام گروید، نام‌اش را به یوسف اسلام تغییر داد و بیشتر به فعالیت‌های دینی و انتشار آلبوم‌های مذهبی پرداخت. وی از سال ۲۰۰۶ تاکنون دو آلبوم پاپ منتشر کرده‌است. از ترانه‌های معروف او می‌توان به دنیای وحشی اشاره کرد.

برگرفته از وبسایت های:
کافه سینما و ویکی پدیا
ممنون آقای امیرباقری.:) از بینِ تمامِ آهنگهای کت استیونس این تک آهنگش father and son نامبر وانه و بسیار پرمفهوم.
مرسی.
۲۵ بهمن ۱۳۹۱
کیوان عزیز ممنونم

آهنگ زیبا وقشنگی است . من ترجمه اش رو خوندم بیشتر لذت بردم .
۲۷ بهمن ۱۳۹۱
درود بر تو هومن جان
۲۷ بهمن ۱۳۹۱
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
آهنگی فوق العاده از خواننده اسطوره ای فرانسه: "ادیت پیاف"
نام آهنگ: "از چیزی پشیمان نیستم"

متن به فرانسه:
Non, rien de rien
Non, je ne regrette rien
Ni le bien qu'on m'a fait, ni le mal
Tout ça m'est bien égal
Non, rien de rien
Non, je ne regrette rien
C'est payé, balayé, oublié
Je me fous du passéAvec mes souvenirs
J'ai allumé le feu
Mes chagrins, mes plaisirs
Je n'ai plus besoin d'eux
Balayés ... دیدن ادامه » mes amours
Avec leurs trémolos
Balayés pour toujours
Je repars à zéro
Non, rien de rien
Non, je ne regrette rien
Ni le bien qu'on m'a fait, ni le mal
Tout ça m'est bien égal
Non, rien de rien
Non, je ne regrette rien
Car ma vie
Car mes joies
Aujourd'hui
Ça commence avec toi...

ترجمه به فارسی:
نه دیگر چیزی برای من مهم نیست
من از چیزی پشیمان نیستم
خوبیها و بدیهای که به من شده
برای من یکسان است

نه دیگر چیزی برای من مهم نیست
من از چیزی پشیمان نیستم
همه بدهیهای خود را پرداخته ام . پاک کرده ام . فراموش کرده ام
اهمیتی به گذشته لعنتی نمی دهم
تمامی خاطراتم را سوزانده ام
رنج هایم . شادی هایم را
به هیچ کدام از آن دو دیگر احتیاجی ندارم
عشق هایم را با تمام سر و صدایشان
پاک کرده ام
برای همیشه پاک کرده ام
می خواهم از صفر شروع کنم

نه دیگر چیزی برای من مهم نیست
من از چیزی پشیمان نیستم
خوبیها و بدیهای که به من شده
برای من یکسان است

نه دیگر چیزی برای من مهم نیست
من از چیزی پشیمان نیستم
زیرا زندگی ام . زیرا شادی هایم را
امروز می خواهم از نو با تو شروع کنم

لینک دانلود آهنگ:
http://www.persiangig.com/pages/download/?dl=http://ampb1.persiangig.com/audio/Edith_Piaf__Non_je_ne_regrette_rien1.mp3

مختصری در خصوص این آهنگ:
این آهنگ از محبوب ترین آهنگ های مورد استفاده در فیلم های سینمائی می باشد به گونه ای که در دو فیلم Dreamers اثر برناردو برتولوچی و فیلم Inception اثر کریستوفر نولان مورد استفاده قرار گرفته است.
وااااای این آهنگه رو من خیلی دوستش داشتم توی inception شنیده بودم بیشتر،عالیه؛مرسی،باز هم معرفی کنین اینجور موسیقی هارو (البته با لینک دانلود باشه بهتره ؛) )ممنون
۲۷ آذر ۱۳۹۱
خیلی عالی بود.
.ممنون
۲۲ بهمن ۱۳۹۱
وقتی آهنگی روحتان را قلقلک می دهد:)
به شدت لایک!
و
Johnny Hallyday تو یه سبک دوستداشتنی دیگه این آهنگو به زیبایی بازخوانی کرده...:)
۱۷ آذر ۱۳۹۲
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید

علیدوستی، معجونی و خطیبی با لئو تولستوی همراه می‌شوند


هما روستا قصد دارد نمایشنامه "آناکارنینا" نوشته محمد چرمشیر؛ اقتباسی از اثر لئو تولستوی نویسنده شهیر روسی را با حضور بازیگران شناخته‌شده سینما و تئاتر نمایشنامه‌خوانی کند.


نمایشنامه "آناکارنینا" نوشته محمد چرمشیر بر اساس رمانی با همین نام از لئو تولستوی نوشته شده است. این اثر از جمله آثار برجسته ادبیات روس و جهان است که تا به حال چندین نسخه سینمایی از آن ساخته شده است و حال هما روستا از چهره‌های شناخته‌شده سینما و تئاتر قصد دارد این نمایشنامه را در برنامه نمایشنامه‌خوانی انجمن بازیگران خانه تئاتر برای کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی اجرا کند.

در این اجرا بازیگران شناخته‌شده سینما و تئاتر نظیر ترانه علیدوستی، حسن معجونی، اشکان خطیبی، شبنم فرشادجو، نگار عابدی، ستاره پسیانی ... دیدن ادامه » و رضا بهبودی حضور دارند. نمایشنامه‌خوانی "آناکارنینا" روز پنجشنبه 16 آذرماه ساعت 19 در فرهنگسرای اندیشه اجرا می‌شود.

این اثر نمایشی قرارست در زمستان سالجاری نیز در قالب اجرای عمومی در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رود. هما روستا پیش از این در آثاری چون "بازی استریندبرگ" و "مرده‌های بی کفن و دفن" به ایفای نقش پرداخته است.

این هنرمند تئاتر پیش از این کارگردانی نمایش‌هایی چون "زمستان"، "سانتاکروز" و "آنتیگونه در نیویورک" را در کارنامه کاری خود دارد.

وی همچنین طی سال‌های گذشته در فیلم‌هایی نظیر "پرنده کوچک خوشبختی" پوران درخشنده، "مسافران" بهرام بیضایی و "از کرخه تا راین" ابراهیم حاتمی‌کیا ایفای نقش داشته است.
سپاس از اطلاع رسانیتون. آیا باید بلیت تهیه کنیم؟ شماره رزرو؟
۱۴ آذر ۱۳۹۱
جناب امیرباقری از تئاتر اسپانیا چه خبر؟ :))
۱۵ آذر ۱۳۹۱
جناب امیرباقری از تئاتر اسپانیا چه خبر؟ :))
۱۵ آذر ۱۳۹۱
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
چقدر خوشحالم بعد از مدتها دارم توی این مکان عزیز مینویسم

به گزارش کافه‌سینما به نقل از بانی فیلم، این پروژه که هنوز نام قطعی آن مشخص نشده 17 مهر ماه در فرانسه کلید خورده و طبق برنامه ریزی اولیه فیلمبرداری آن تا اواخر آذر ماه ادامه خواهد داشت.

فیلم جدید فرهادی همان طور که پیش از این عنوان شده بود یک ملودرام مدرن شهری در حال و هوای «جدایی نادر از سیمین» است، فیلم داستان زوجی است که بعد از سالها زندگی که حاصلش دو فرزند است زندگی آرامی ندارند. مرد (علی مصفا) بعد از سالها اختلاف همسرش (برتیس بورژو) را رها کرده و به ایران برمیگردد. همسر او با مردی فرانسوی (طاها رحیم) آشنا شده و آن مرد وارد زندگی اش می شود. در همین حال است که او به شوهرش در ایران نامه می نویسد و از او تقاضای طلاق می کند. مرد به فرانسه برمیگردد و یک تازه وارد را در خانه اش با دو بچه اش می بیند ... دیدن ادامه » و ... .

به غیر از برتیس بورژو، علی مصفا، طاها رحیم و پائولین بارلت، بابک کریمی نیز در چند سکانس این فیلم ایفای نقش میکند. فیلم تازه اصغر فرهادی که ظاهرا نام فرانسوی اش (le passé) به معنای گذشته است هنوز اسمی ایرانی ندارد. این فیلم به زبان فرانسوی است و تمام صحنه های آن در پاریس فیلمبرداری می شود.

http://www.caffecinema.com/news-iran/34-news-iran/8591-1391-09-07-11-31-27.html

منبع : وبسایت کافه سینما
درود بر مردی از جنس شرافت، کیوان امیرباقری.
به خونه خوش اومدی :-)
۰۷ آذر ۱۳۹۱
سپاس الی جان من
خانم معینی فر من که شما رو چندین مرتبه در کافه ملاقات کردم
حامد جان دوستی با تو سعادتی بزرگ هست برای من
۰۹ آذر ۱۳۹۱
چرا زبان فرانسه؟؟؟
۱۲ آذر ۱۳۹۱
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
چند وقت پیش بود رفیق عزیزم کهبد تاراج من رو با دنیای جادوئی اکبر رادی، بزرگ نمایشنامه نویس ایرانی آشنا کرد. دنیائی بی نظیر که با خوندن هر نمایشنامه این بزرگمرد از شدت هیجان، ضربان قلبم بیشتر و بیشتر می شه.

همه شما رو به خوندن کتاب مجموعه نمایشنامه های "آقامون رادی" به نام روی صحنه آبی که در 4 جلد که مربوط به 4 دهه مختلف هست و توسط نشر قطره منتشر شده دعوت میکنم.
درود بی پایان بر یاران جان
امشب خوشحالم و خرسند که مکانی که با تمام وجود دوستش داریم(دیوارم، تیوالم یا هر نام دیگری) با و قدرت و پویاتر از هر زمانی مجدداً پا به عرصه حیات میذاره. مکانی برای نوشتن علائق مشترکمون. این بار مجهز تر از همیشه برای تمام سلائق.
از اعماق قلبم آرزو میکنم که با تجاربی که از گذشته کسب کردیم، زمینه را برای رشد و نمو در تمام ابعاد فراهم کنیم و با صبر و آرامش بند بند این فضا را پر کنیم از تلاش بی وقفه برای بهترین بودن.
درود بر یاران بزرگوار گروه انسان و عقاب تیز پروازش محمد عمرو آبادی.
نوشته ام زمانی پر بار میشود که مزین به نام دو یار جدا نشدنیم آرش رستمی و کهبد تاراج گردد، پس نوشته های این رفقای نازنین را با افتخاری بی پایان بر سر در چرک نویسم می نشانم.
کیوان امیرباقری – 4 شهریور 1391

چهارم شهریور، نت، سرآغاز تیوال...
حدوداً ساعت 12 ظهر امروز بود که محمد عمرو آبادی در تماسی تلفنی خبر داد که امشب ساعت 22، نیوال این جنین سقط شده، به غیبت صغری خود با شکل و شمایلی نو پایان میدهد... خوشحال شدم آن هم بسیار اما...
در آغاز راه به عنوان کوچکترین کاربر سایت مرحوم دیوار تئاتر شهر (می گویم مرحوم زیرا سایت تئاتر شهر بدون دیوار، میت به حساب می آید و خلاص). باید خدمت دوستان عزیزم بگویم قبل از آنکه کسانی یا حدیث هائی در لباس حرف و غیبت، استقلال بیان و آزادی فکری را از کاربران محترم بگیرند، خودمان به عقاید یکدیگر احترام بگذاریم و به پاس کاری که در حقیقتِ حقیقت نپردازیم...
این حرف ها نه تنها حرف دل من، بلکه حرف هائی از جنس کیوان امیرباقری و آرش رستمی و ... می باشد.
یک دست مریزاد مردانه و جانانه نثار گروه نرم افزاری انسان و شخص محمد عمروآبادی... باشد تا همیشه باشید.
کهبد تاراج – 4 شهریور 1391

...و حالا برگشته ایم با چمدان های باز نشده ای که همین چند روز پیش قرار بود برای همیشه و هنوز بسته شود برای سفر دلتنگی ها...
اصلاً ... دیدن ادامه » احساس خوشایندی نیست شبیه کارتن خواب ها آواره کوچ و خیابان های این شهر پر هیاهو...
اگر به کسی نگوئید، من برای سردرد شبانه اهالی این خانه چراغ گفتگو آورده ام پای همین دیوار علاقه...
به خدا هیچ کجا خانه خود آدم نمیشود...!
آرش رستمی – 4 شهریور 1391


از: آرش رستمی - کهبد تاراج - کیوان امیرباقری
درود بر مثلث طلایی کیوان، کهبد و آرش.

کیوان مردی از جنس انسانیت و شعور.
کهبد رفیقی که دریغ نمی‌کند و بزرگمرد تئاتر آینده.
آرش رفیق دوست داشتنی و یکدل دیوار.
۰۵ شهریور ۱۳۹۱
بودن افرادی مانند کیوان، کهبد و آرش برای هر گروهی دلگرمی و مایه افتخار است.
۰۵ شهریور ۱۳۹۱
محمد عزیزم معلم مائی در انسانیت و شعور و رفاقتت مایه مباهات

حامد مهربانم تو دوست بی نظیرمی
۰۵ شهریور ۱۳۹۱
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
قراری شاد وآرامش بخش در کنار دوستان عزیز دیوارنشین

**همه با هم به تماشای بازی دوست ارزشمندمان بانو طهورا کریم خانی می نشینیم**

نمایش کودک ببعی و گرگ آشپز

نویسنده: حسین فدائی حسین
کارگردان: مجتبی خمسه
بازیگران: مجتبی خمسه، امیرحسین پسندیده، طهورا کریم خانی، المیرا پارسا

بهاء بلیت: 5000 تومان

توجه: با مساعدت عوامل اجرائی، برای دوستان دیواری بلیت به صورت نیم بهاء محاسبه خواهد شد

آدرس: میدان صنعت - خیابان خوردین - خیابان ایران زمین - فرهنگسرای ابن سینا
ساعت ... دیدن ادامه » اجرا: 19

از دوستان عزیز تقاضا مندم از میان گزینه های ذیل انتخاب خود را انجام دهند
» تا ۴ پاسخ




چه خوب ...

ممنون کیوان عزیز

اگه بشه حتما می آیم
۰۲ مرداد ۱۳۹۱
علی عزیزم ممنون از مهرت
۰۶ مرداد ۱۳۹۱
مرسی ازهمراهی و مهربانی دوستان خوبم‌:)
خوشحالم از داشتن دوستانی همانند شما:)))
۰۶ مرداد ۱۳۹۱
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
معرفی آهنگی به یاد ماندنی و همیشه عزیز

تقدیم به تک تک شهدای ایران عزیز

نام: کاروان
خواننده: شهرام ناظری
شاعر: هوشنگ ابتهاج

می گذرد کاروان، روی گل ارغوان

قافله سالار آن، سرو شهید جوان

در غم این عاشقان، چشم فلک خون فشان

داغ جدایی به دل، آتش حسرت به جان

خورشیدی ... دیدن ادامه » تابیدی، ای شهید

در دل ها جاویدی، ای شهید

می گرید در سوگت، آسمان

می سوزد از داغت، شمع جان

چون روید لاله از خاک تو

یاد آرم از جان پاک تو ( 2 )

بنگر چون شد، دل ها خون شد، زین آتش ها

از موج خون، شد لاله گون، دشت و صحرا

زین درد و غم، گرید عالم، ای شهید ما

از این ماتم، خون می گرید، ای یاران، ای یاران

سوزم از داغ غمی، داغ ظلم ستمی

خون هر جانباز، می دهد آواز

جان فدای وطنم، خاک ایران کفنم

ای دریغا، خانه ی ما، گشته گلگون، خفته در خون

خورشیدی تابیدی، ای شهید

در دل ها جاویدی، ای شهید

می گرید در سوگت، آسمان

می سوزد از داغت، شمع جان

دانلود: http://iran-iraniha.com/navaha/ShowMusic.aspx?id=176
چه تقدیم زیبایی...
ممنون کیوان جان
۱۴ تیر ۱۳۹۱
از خون جوانان وطن لاله دمیده
از ماتم ِ سرو ِ قدشان، سرو خمیده
در سایه گل ، بلبل از این غصه خزیده
گل نیز چو من در غمشان جامه دریده

چه کج رفتاری ای چرخ
چه بد کرداری ای چرخ
سر کین داری ای چرخ

نه ... دیدن ادامه » دین داری ، نه آیین داری ای چرخ
نه دین داری ، نه آیین داری ای چرخ
مرسی کیوان عزیز

۱۶ تیر ۱۳۹۱
مرسی سید جان
۱۷ تیر ۱۳۹۱
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دیداری به شیرینی تک تک لحظاتی که در دیوار عزیزمان گذراندیم

یک هم نشینی دلنشین برای تجربه لذتی دیگر در کنار یکدیگر

حضور تک تکتان افتخارمان است
اطلاعات کامل تر تا قبل از اجرای برنامه اعلام میشود...
۱۱ تیر ۱۳۹۱
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دیروز به همراه تعدادی از دوستان به تماشایش نشستیم و با توجه به جو منفی که برخی از عزیزان از این کار گفته بودند انتظار کار مطلوبی را نداشتم اما به یکباره غافلگیر اجرا شدم آن هم چه غافلگیری دلچسبی. به شدت از بازی های پرتوان تمامی شخصیت ها به وجد آمدم. نوع روایت داستان در سه خط متفاوت برایم تازگی و زیبائی خاص خودش را داشت. هر چند که به نظرم کارگردان بسیار بسیار بهتر می توانست چنین داستانی را بپروراند و بعضاً باعث افت ریتم کار نشود اما از دید من یکی از کارهای دلنشین این روزهای تئاترمان است.
احساس در این کار موج می زند.
رضا صابری از کارگردانهای قدیمی تاتر ایران که تاتر مشهد خیلی به ایشون مدیون است کاری بسیار احساسی و قابل تامل نوشته ...بحث من سر کارگردانی ایشون است که صحنه های ناب را خیلی بهتر و تاثیر گذار تر میتوانست کار کند...بازی های نور بسیار بد بود...بازی آذرنگ عزیز ... دیدن ادامه » و نسیم ادبی خوب(همانطور که در فجر هم جایزه گرفتند)بازی بسیار خوب مهرخ افضلی و گیتی قاسمی در این کار دیدنی بود...همچنین بازی یکدست یعقوب صباحی عزیز که من را یاد گلهای شمعدانی سال1383 در همین چهارسو انداخت...کاش کارگردانی با وسواس بیشتر انجام میشد...موسیقی کاملا در خدمت کار بود...دیروز در ردیف 6 چهارسو زندگی کردیم...

همه عوامل گروه خدا قوت
۰۳ تیر ۱۳۹۱
آره کهبد زندگی کردیم زندگی. کاش کارگردانی قویتر بود. البته من نور پایان اجرا رو فوق العاده دوست داشتم
۰۳ تیر ۱۳۹۱
می دونید چرا مورد استقبال قرار نگرفت چون ما فیلم و تئاتر های زیادی درباره جنگ و بازمانده هاش دیدیم و اینکه یه کارگردان بخواد در این مورد کار کنه باید ابتکارش رو زیاد کنه .مثلا اون اول یه فیلمی نشون دادن که بازیگر خانم تحت تاثیر قرار گرفت !فیلم انقدر کوتاه ... دیدن ادامه » بود که فرصت حس گرفتن رو به آدم نمی داد...
اما برای کسانی که هنوز جنگ و بازمانده هاش رو فراموش نکردن احترام زیادی قائل هستم و تمام قد ایستادم و تشویقشان کردم

۰۳ تیر ۱۳۹۱
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
آهنگی که عاشقانه دوستش می دارم:

Did I disappoint you or let you down
آیا من تو را نا امید و دلسرد کردم؟
Should I be feeling guilty or
من باید احساس گناه کار بودن داشته باشم یا
let the judges frown
اجازه بدم قضات قضاوت کنند مرا و به من اخم کنند
'Cause I saw the end before we'd begun
چون من آخرش را قبل از آغاز دیده بودم
Yes I saw you were blinded and I knew I had won
بله من می دونستم که برنده می شم چون تو را کور دیده بودم
So I took what's mine by eternal right
پس من گرفتم آنچه را که بنابر حقم بود
Took your soul out into the night
روح ... دیدن ادامه » تو را شبانه از تو گرفتم
It may be over but it won't stop there
ممکنه که همه چی تمام شده باشه اما هرگز متوقف نخواهد شد
I am here for you if you'd only care
من اینجا برای تو هستم اگر فقط کمی اهمیت بدهی
You touched my heart you touched my soul
تو قلب من و لمس کردی تو روح من و لمس کردی
You changed my life and all my goals
تو زندگی من و تمام هدف های من را تغییر دادی
And love is blind and that I knew when
و عشق کور است و من این رو وقتی فهمیدم که
My heart was blinded by you
قلبم توسط تو کور شده بود
I've kissed your lips and held your head
من سر تو را در بر گرفتم و لب های تو را بوسیدم
Shared your dreams and shared your bed
در رویاها و خواب و بسترت سهیم شدم
I know you well, I know your smell
من تو را خوب می شناسم، من بوی تو را خوب می دانم
I've been addicted to you
من به تو معتاد شده ام
Goodbye my lover
خداحافظ عشقم
Goodbye my friend
خداحافظ دوستم
You have been the one
تو یگانه و بی همتا بودی
You have been the one for me
تو تک و تنها موجود من بودی
I am a dreamer but when I wake
من یک رویا پردازم اما هنگامی که بیدار شوم
You can't break my spirit
تو می توانی روحم را در هم بشکنی
it's my dreams you take
این ها رویاهای من هستند که تو با خود می بری
And as you move on, remember me
و همانطور که می روی، مرا به یاد داشته باش
Remember us and all we used to be
ما را به خاطر داشته باش که چه کارهایی را کردیم
I've seen you cry, I've seen you smile
من دیدم تو را گریه می کردی، دیدم که لبخند می زدی
I've watched you sleeping for a while
من به تو می نگریستم وقتی که تو حتی برای لحظه ای به خواب می رفتی
I'd be the father of your child
من پدر فرزند تو می شوم
I'd spend a lifetime with you
من با تو زندگی خواهم کرد
I know your fears and you know mine
من ترس های تو و تو ترس های من را می شناسی
We've had our doubts but now we're fine
ما هر کدام تردید و شک هایی داشتیم که حالا بر طرف شده
And I love you, I swear that's true
و من عاشق تو هستم، قسم می خورم که حقیقته
I cannot live without you
من بدون تو نمی تونم زندگی کنم
Goodbye my lover
خداحافظ عشقم
Goodbye my friend
خداحافظ دوستم
You have been the one
تو یگانه و بی همتا بودی
You have been the one for me
تو تک و تنها موجود من بودی
And I still hold your hand in mine
In mine when I'm asleep
و من هنوز دست تو را وقتی که می خوابم در دستانم می گیرم
در ذهنم، وقتی که در خوابم
And I will bare my soul in time
ومن روح برهنه ام را برای تو آشکار می سازم
When I'm kneeling at your feet
وقتی که در برابر تو زانو می زنم
Goodbye my lover
خداحافظ عشقم
Goodbye my friend
خداحافظ دوستم
You have been the one
تو یگانه و بی همتا بودی
You have been the one for me
تو تک و تنها موجود من بودی
I'm so hollow, baby, I'm so hollow
I'm so, I'm so, I'm so hollow
من خیلی پوچم، عزیزم، من خیلی پوچم
خیلی، خیلی، خیلی پوچم

این هم لینک دانلود آهنگ: http://www.4shared.com/mp3/1y9w1imn/Goodbye_my_lover.html

پوزش فراوان بابت طولانی بودن پست!
سپاس کیوان عزیز
عالی بود
۲۴ خرداد ۱۳۹۱
دوسش دارم خیلی ...وقتی موسیقی قلب و روح رو به وجد میاره...تبدیل به موسیقی الهی میشه...
You touched my heart you touched my soul

ممنون از شما و یادآوری زیباتون
۱۷ آذر ۱۳۹۲
@ sanaz m.barin
چه جالب بانو که پست های قدیمی رو می خونید و وارسی می کنید. سپاس
۱۹ آذر ۱۳۹۲
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
برای مصطفی عبداللهی عزیز...

چند روزی است که مصطفی عزیز بستر بیماری را رها نمیکند و بیماری هم انگار دست از سرش برنمیدارد. بر آن شدم تا با کمک دوستان تاتری خود به یاری او بروم هرچند که تا ابد یاری دهنده الله هست و خلاص...
اجرای نمایشنامه خوانی طی دو روز آخر هفته آینده که قرار است با همت و وجود عالی شما همراه ما شود...

یاران گروه دست های خالی این برنامه تا این لحظه:
گروه تاتر اهورا،گروه تاتر دیوار،گروه تاتر فطرس،گروه نرم افزاری انسان،سایت تاتر سوم،سایت هنر نو،تاتر بازها،مدرسه تاتر سه نقطه و...

آخرین روزهای شکوفه 1391...امید که شرمنده مصطفی عزیز نشویم...نمایشنامه و محل اجرا متعاقبا اعلام میشود

کهبد تاراج
من همین امشب متوجه این موضوع شدم و واقعا متاسف شدم...
مصطفی عبدالهی عزیز چند وقت پیش در زمینه تئاتر به من کمکی کردند و خوشحال میشوم که بتونم جبران کنم!!!

مرسی از پستت کیوان عزیز
۱۶ خرداد ۱۳۹۱
سپاس از محمد عمروآبادی نازنین برای پررنگ کردن مجدد پست این حقیر
۱۸ خرداد ۱۳۹۱
بزرگواری شماست کیوان جان، وظیفه ماست.
۱۹ خرداد ۱۳۹۱
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دیالوگ های ماندگار از بزرگان تا ابد ماندگار

-صلوات برای سلامتی امیرعلی، ما کاری به حکم نداریم، حکم رو کاغذ مال محکمه‌ اس، اصلیت حکم مال خداست که ما و منش ریخته و گلریزون می‌کنیم واسه کسی که آزاد می‌شه از این چاردیواری که همه‌ دنیا چاردیواریه؛ کرم مرتضی علی، یه مرد که واسه شرف و ناموسش دوازده سال رو کشیده، وجدانش بالاتر از این پولاست که کاغذه، سلامتی سه تن: ناموس، رفیق و وطن، سلامتی سه کس: زندونی، سرباز و بی‌کس، سلامتی باغبونی که زمستونش رو از بهاربیشتر دوست داره، سلامتی آزادی، سلامتی زندونیای بی‌ملاقاتی. (زنده یاد مهدی فتحی - اعتراض)

-سفره از صفــای میـــزبان رنگین میشه؛ نه از مرصع پــلو (زنده یاد رقیه چهره آزاد- مادر )

-من اعتراض دارم به رنگ سرخ که سوزاننده است، به آبی که سرده، به زرد که رنگ جداییه، به هر رنگی که رنگ روح زندگی توش نیست، ... دیدن ادامه » چون به عقیده شخص خود من جناب رییس، رنگ روح زندگی سبزه...فقط سبز!(زنده یاد خسرو شکیبایی- خانه سبز)

-چرا به بتهای مرده سنگ بزنم وقتی بتهای زنده فراوانند ( زنده یاد حسین پناهی - روز واقعه)

برگرفته از: وبسایت کافه سینما

از: نام آورانی که رفتند
سلام و سپاس به بانو شیرین گرامی
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱
اولی رو چندین بار دیدم و دومی رو باهاش زندگی کردم

روح همگی شاد

ممنون از کیوان عزیز
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۱
سپاس از لطف شما
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۱
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
تالار قشقائی داره به کجا میره؟
امروز به تماشای این نمایش نشستم و از این که این سالن اینقدر اجراهای ضعیفی رو به خودش میبینه دلم گرفت. واقعن کدوم متر و معیاری مبنای انتخاب است؟
اجرائی به شدت کلیشه ای رو دیدم با فضائی قابل پیش بینی و نکته بدتر این که تمام تلاشم عبث بود در یافتن نقطه قوتی.
حیف از هنرمندانی که بادستان خالی و دریائی از استعداد و توانی ناب در پی سالنی برای اجرا هستند و در مقابل در قشقائی دوست داشتنی چنین اجرائی به روی صحنه می رود
حیف...حیف


ممنون کیوان جان
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱
واقعآ
بعد از اون نمایش ... باروی بلند بابل گفتیم یک اجرای خوب تو قشقایی میبینیم که باز متآسفانه بدتر از گذشته.

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱
با احترام و تشکر از نظرت احسان جان

به نظر بنده صرف این که چون بهزاد فراهانی از کار تقدیر و تعریف کرده نمی تونه دلیل کافی باشه که همه کار رو تائید کنند
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۱
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
"کارکرد پوستر و بروشور در تئاتر ; عامل مهمی که در برخی از اجرا ها نادیده گرفته می شود"

عنوان:پوسترهای تاریخ تئاتر ایران، نمونه اعلای هنر گرافیک
به قلم:وحید لک

پوسترها، بروشورها، تراکت ها؛ هر یک از این مواد تبلیغی کارکرد خاص خود را دارند. هر یک از آنها جهانی از یک اثر را پیش چشمانمان نمایان می کنند که ویژگی های مختص به خود را دارد. بسیاری از فعالیت های هنری با پوستر، بروشور و تراکت مخاطبان را به سوی خود فرامی خوانند. در یک نمایشگاه آثار تجسمی یک بروشور خوب و کامل می تواند لذت تماشای آثار هنری را دو چندان کند. بروشور یک کنسرت موسیقی هم یادگاری ارزشمندی است و هم به معرفی نوازندگان کنسرت و نام قطعات موسیقی می پردازد. یک سَر دَرِ جذابِ سینمایی می تواند مخاطابان بیشتری را به داخل سینما بکشاند. در مورد تئاتر نیز یک تراکت، یک بروشور و یک پوستر زیبا که ... دیدن ادامه » با مهارت طراحی شده باشد، همچون یک نمایش خاطره انگیز همواره به یاد خواهد ماند.

تراکت یک نمایش در حکم دعوتنامه ای است برای عموم مردم. هر چه این دعوتنامه با دقت و ظرافت بیشتری طراحی شده باشد، فردی که آن را مشاهده می کند، وقت بیشتری می گذارد تا از محتویات و اطلاعات آن مطلع شود. تراکت یک نمایش تفاوت های جدی و مهمی با تراکت های یک محصول غذایی و یا یک فروشگاه پوشاک دارد. در طراحی تراکت تبلیغاتی یک نمایش باید نکات مهمی را در نظر داشت. تراکت یک نمایش نمی تواند باری به هر جهت و به صورت سر دستی طراحی شود و باید در حالی که اطلاعات اولیه ای همچون نام نمایش، نام نمایشنامه نویس، نام کارگردان، نام بازیگران، مکان و زمان اجرا و اطلاعاتی از این قبیل را ارائه می دهد، با گرافیک مناسبی توأم شود تا برای هر رهگذری، اعم از مخاطب جدی تئاتر و یا فردی بی تفاوت، به اندازۀ کافی جذاب باشد.

پوسترها دریچه ای هستند به دنیای یک نمایش. هر پوستری فشرده ای از داستان و حال و هوای نمایشی را که تبلیغ می کند، ارائه می دهد. پوستری که برآمده از یک ذهن خلاق و هنرمند باشد، با عناصر و جزئیات فراوانش، نه تنها تماشاگر را به دیدن آن نمایش ترغیب می کند، بلکه حتی چیزهایی دربارۀ سرانجام و درونمایۀ نمایش به او خواهد گفت. برخی از پوسترهای تاریخ تئاتر ایران نمونۀ اعلای هنر گرافیک و طراحی پوستر است. متأسفانه گاهی اوقات دست اندرکاران تئاتر تصور می کنند که طراحی یک پوستر کاری بس ساده و پیش پا افتاده است و انجام آن از عهدۀ هر کسی برمی آید. اما با نگاهی به تاریخ طراحی پوستر تئاتر در ایران می توان نام اساتید و بزرگانی را دید که برای نمایش های بزرگ و ستایش شده پوستر طراحی کرده اند. مسلماً اگر طراحی پوستر تئاتر کاری سهل بود و هر فرد آماتوری می توانست آن را انجام دهد، برای طراحی یک پوستر به سراغ بزرگان گرافیک و نقاشی ایران نمی رفتند.

بروشورهایی که در هنگام ورود به سالن به دست تماشاگران می دهند نیز از دیگر مواد تبلیغی هستند که تنها یادگاری به جا مانده از یک نمایش در دست مخاطبان به شمار می روند. یک بروشور تئاتر نه تنها نام عوامل نمایش، مسئولان و همکاران تماشاخانه، نهادها و اشخاص حقیقی و حقوقی که به اجرای نمایش یاری رسانیده اند را در خود دارد، بلکه خلاصه ای از نمایشنامه و نام شخصیت ها و بازیگران آنها را ارائه می دهد. این بروشورها هم برای مخاطبان عادی و هم برای کسانی که در کار نقد و بررسی تئاتر هستند، بسیار مهم است. هم زمینه ساز آشنایی با بازیگران نقش های مختلف است و هم برای آگاهی از چند و چون خلاصۀ نمایش به کار می آیند. مثلاً بروشور نمایش «نامه هایی به تِب» که در سال ۹۰ در تماشاخانۀ ایرانشهر به روی صحنه رفت، برای تماشاگران بسیار جذاب بود. این بروشور به شکل کاغذهای قدیمی و با رنگ خاکی خاص خود مانند یک نامه که تمبری قرمز آن را مهر و موم کرده بود، در اختیار تماشاگران قرار می گرفت. این یعنی احترام به تماشاگر، احترام به تئاتر و احترام به خود هنرمند.

در واقع تبلیغات به عنوان یک فعالیت ارتباطی که در جهت انتقال یک اندیشه، عقیده و یا طرز فکر صورت می پذیرد، علاوه بر اینکه ریشه در ماهیت هنر دارد، به اشکال گوناگون به جذب و جلب مخاطبان نیز می پردازد. هنر تئاتر برای بالندگی به تعامل جدی و برقراری ارتباط سازنده با سایر رشته های هنری مانند هنر طراحی پوستر و گرافیک سخت نیازمند است. نیازها و پتانسیل های تئاتر کشور را دست کم نگیریم.

برگرفته از : وبسایت خانه هنرمندان
سپاس از پست خوبت کیوان عزیز
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱
سپاس کیوان عزیز ، بسیار مفید بود
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱
"...یک بروشور تئاتر نه تنها نام عوامل نمایش، مسئولان و همکاران تماشاخانه، نهادها و اشخاص حقیقی و حقوقی که به اجرای نمایش یاری رسانیده اند را در خود دارد،بلکه خلاصه ای از نمایشنامه و نام شخصیت ها و بازیگران آنها را ارائه می دهد. این بروشورها هم برای مخاطبان ... دیدن ادامه » عادی و هم برای کسانی که در کار نقد و بررسی تئاتر هستند، بسیار مهم است..."

من بروشور تمامی تئاتر هائی را که رفته ام نگه داشته ام و متاسفانه هیچکدام (بجز استثناهائی )اشاره ای به سوابق نویسنده ، کارگردان ننموده اند و بدتر از ان هیچ خلاصه ای از نمایشنامه را در ان قید نکرده اند. ولی نام و فهرست تمامی عوامل از رو و پشت صحنه ، پای ثابت تمامی بروشورها میباشد.
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
به یاد بزرگ بانوی عرصه هنر ایران زمین

نیکو خردمند گرانقدر


این هنرمند که شهریور ماه در جشن خانه سینما مورد تقدیر قرار گرفت، متولد 1311 در تهران است و فعالیت هنری‌اش را از سال 1337 با گویندگی در رادیو آغاز کرده و از سال 1339نیز در دوبله مشغول بوده است.

خردمند کار بازی در سینما را از سال 1369 با فیلم «پرده آخر» به کارگردانی «واروژ کریم مسیحی» آغاز کرد که اولین نقش آفرینی او در سینما سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن در نهمین جشنواره فیلم فجر را برایش به ارمغان آورد.


وی همچنین سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن در دوازدهمین جشنواره فیلم فجر را برای فیلم «بازیچه» دریافت کرد و برای فیلم «غزال» نیز نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش دوم زن در چهاردهمین جشنواره فیلم فجر شده است.


نیکو خردمند پس از سالها کم‌کاری در بیست‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر، با فیلم‌های « پرونده هاوانا»،«کافه ستاره»و« چند می‌گیری گریه کنی» حضور داشت.

http://www.cinetmag.com/Photo/News/Larg/Nikoo_Kheradmand_03_955868.jpg

برگرفته ... دیدن ادامه » از: http://irnews.mihanblog.com و www.cinetmag.com
گزارش جلسه نقد و بررسی فیلم رنگو به کارگردانی گور وربینسکی

تاریخ: 91/02/12
زمان: ساعت 18
مکان:خانه هنرمندان
حاضرین: نفیسه دباغ-محمد عمروآبادی-آرشام آقاجانی-علی اسداللهی-عبدالوحید صفری-سید محمد حسین میرباقری-الهه مهر-محمد مهدی نداف-مهران خوشبین-پرنا بوذری-امین شعف

ذکر این نکته لازم است که اندکی پس از شروع بحث جناب آقای عمروآبادی نشست را به علت رسیدگی به کاری ترک نمودند و آقای امین شعف نیز در انتها به جمع پیوستند.

با درود
مفتخریم که اولین جلسه نقد و بررسی فیلم های سینمائی را در کنار دوستان بزرگوار دیوارنشین برگزار نمودیم.
امید که در جلسات آینده به سان جلسه امروز بحث های اثربخشی داشته باشیم و اما مشروح صحبت ها:

در ابتدای جلسه جناب آقای صفری به شرحی درباره داستان این انیمیشن پرداختند و پس از ورود به بحث جناب آقای آقاجانی علت انتخاب شاهین قبل از مار و کشته شدن آنها را نشانگر تغییر باور مردم شهر کثافت(شهری که داستان در آن می گذرد) می باشد و بعضی وقتها باید از آرمان گرائی و باورهای رویائی دست برداشت.
در ادامه جناب آقای صفری فرمودند که جدای از بحث های تکنیکال فیلم که باعث لذت فراوان می شود، رجعت سینمای سال 2012 به سال های سینمای کلاسیک و ادای دین به آنها اثر بخش است. شاهین منشا قدرت است و مار مرموز است و این امر قابل تعمیم به وضعیت فعلی آمریکا است. در این برهه زمانی آمریکا به سان مار داستان در حال گنج اندوزی است. استفاده از المان های مدرن در آن برهه زمانی نشان از وضعیت کنونی دنیا دارد.
همچنین ... دیدن ادامه » جناب آقای میرباقری بیان فرمودند که داستان با این نکته آغاز شد که این قصه، قصه قهرمانی است که خود قصه اش را آغاز می کند. سه بخش 30 دقیقه اول فیلم و 40 دقیقه وسط و 30 دقیقه پایانی بخش های مختلف فیلم هستند. در بخش ابتدائی فیلم اتفاقاتی رخ می دهد که در بخش پایانی پاسخ آنها را دریافت می داریم. لحظات کمیک کار کاملاً در خدمت قصه عمل می کرد و صرفاً باعث خنده نبود.
در بخش ابتدائی داستان مارمولک کادری سینمائی روی شیشه و روبروی خود می کشد و کلوزآپی از چهره اش به دست می دهد که این نمای نزدیک، در پایان قصه، پس از تحولات شخصیتی و کشف و شهودی که مارمولک انجام می دهد و ارتباطش با محیط، به نمائی لانگ شات تبدیل می شود. ضمنا تعبیر من از شکسته شدن و خرد شدن آکواریوم حاوی مارمولک در ابتدای فیلم، خرد شدن خود این کاراکتر بود.
در ادامه بحث، جناب آقای نداف پس از صحبتی که درباره جبر یا اختیار پیرامون شخصیت رنگو بود بیان کردند که برای رنگو هیچ موردی اتفاقی نیست و همه آنها را خود خواسته پیدا کرد و به رویایش دست یافت.
نکته دیگری که آقای میرباقری فرمودند این بود که زمانی که رنگو طرد می شود و در تاریکی قدم می زند یکی از حساب شده ترین تصویرسازی های فیلم است و زمانی که از تاریکی بیدار می شود راه خود را پیدا می کند. تاریکی به مثابه مأمن و مأوائی برای تفکر است در خویشتن. در ابتدای فیلم کاملاً جبر بر شخصیت رنگو حاکم بود و در پایان این اختیار رنگو بود که باعث نجاتش شد.
همچنین در بخش پایانی سخنان یاران سرکار خانم دباغ فرمودند سوژه جدیدی در فیلم وجود ندارد اما ریتم تند فیلم تا انتها شما را پای کار نگه می دارد.کلیت داستان حول محور رنگو قرار دارد.

در انتها نیز، نظر سنجی ابتدائی درباره فیلم آتی صورت گرفت که نتایج آن در پست های آتی توسط سرکار خانم دباغ انعکاس خواهند یافت.

**نوشته خود را ذیل این پست در قالب یک نظر خواهم نگاشت**

امید که نشست هائی از این دست سبب اعتلاء دانش بزرگواران گردد
نقد نشریه لس آنجلس تایمز:

در جهانی مملو از فیلمهای انیمیشن، بسیار سخت است که بزرگ و اصیل باشیم. این در حالی است که گور وربینسکی کارگردان این فیلم به بهترین نحو ممکن بدون استفاده از امکانات سه بعدی و با شکستن قوانین از عهده این دو مورد برآمده است و داستان ... دیدن ادامه » خود را در بافتی جدید در شهر کثافت بنا نهاده است. در یک سیر حرکتی، داستان از بزرگراه های شلوغ و پرتردد، پیراهن های هاوائی و مشکلات مدرن به سمت ماجراهائی حول گاوچرانانی که در پی حل مشکلات مربوط به آب وزمین هستند به پیش می رود و در بطن یک بستر خنده دار تمامی این موارد ملموس می نمایند.
رنگو داستان مارمولکی است که باید برای تأمین آب و نجات جانوران کوچک روستا با یک لاک پشت خبیث بجنگد .ماهی نارنجی کوکی سمبل همین موجودات کوچک است که به آب برای ادامه حیاتشان نیاز دارند. رنگو انیمیشن زیبایی است که داستان بزرگش را توسط مارمولکی عادی بیان می کند. داستانی که باید دوباره آن را دید و شنید!
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱
خانم دباغ عزیز یه پیشنهاد:
لطفاً همین امروز پست مربوط به نظرسنجی جلسه بعدی را قرار دهید تا از زمان نهایت بهره را ببریم
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱
هر طور شما صلاح می دونید شاید هم بهتر باشه فردا پست را قرار دهید

صرفاً پیشنهاد بود :)
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دوستان عزیز دیوارنشین

امروز پنجمین سالگرد درگذشت پوپک گلدره عزیز هست. روحش شاد و یادش سبز

او که شهریور ۱۳۸۴ در جریان یک حادثه رانندگی به حالت اغما رفته بود در بیمارستان مهر تهران بستری شد و در تاریخ ۲۷ فروردین ۱۳۸۵ پس از ۸ ماه به‌سر بردن در اغما درگذشت. وی در قطعه ۸۸ (قطعه هنرمندان) بهشت زهرا به خاک سپرده شده‌است...

بزرگواران اگر موافق باشید در صورتیکه قرار شهرک سینمائی برای روز 5شنبه هماهنگ شد، روز جمعه را برای رفتن به قطعه هنرمندان اختصاص دهیم.
ما که تقریبا هر هفته میریم...این هفته سعادت داریم با شما بریم کیوان عزیزم...ممنون
۲۷ فروردین ۱۳۹۱
منم خیلی دوست دارم زیاد که بیام اما یه عالمه کار دارم زیاد .. هم اینک غم و غصه ی زیاد من رو در مینوردد زیاد .. :((
۲۸ فروردین ۱۳۹۱
بسی اندوه که در خدمت شما نیستیم خانم طاهری
۲۸ فروردین ۱۳۹۱
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید